eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.5هزار دنبال‌کننده
26.9هزار عکس
21.1هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 مسئولین حرم مطهر این اشکال را برطرف کنند 🔻متاسفانه در مراسم احیای شب ۲۱ ماه مبارک رمضان، در برخی مکان های حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) زن و مرد مشاهده شد. چنین چیزی در اماکن دیگر قابل پذیرش نیست چه برسد به حرم مطهر. 🔻البته این اتفاق، پیش از این هم در این مکان مقدس رخ داده است. جدا کردن زنان و مردان در این نوع مراسم، کار طاقت فرسایی نیست و انتظار می رود که مدیریت و خادمین محترم آستان قدس رضوی این مشکل را که در برخی جاهای حرم مطهر رخ می دهد، برطرف کنند. ⏪ سال ها پیش نسبت به اختلاط زن و مرد در اعتاب مقدسه نکته جالبی فرموند که اتفاقاً در اینجا هم قابل بیان است: " ... من همیشه حتی در کتاب مسئله‌ حجاب اعتراض کرده ام به طرز زیارت رفتن در اعتاب مقدسه که از قدیم هم‌ معمول بوده زن و مرد قاطی می‌روند بعد به یکدیگر فشار می‌آورند ولو اینکه‌ در حرم امام رضا باشد کار درستی نیست در قدیم الایام زیارتگاهها اینقدر شلوغ نبوده ولی در این سالها که اینقدر شلوغ شده حق اینست که ساعاتی را مثلا پیش از ظهر را به مردها و بعدازظهر را به زنها اختصاص بدهند یا بالعکس، یک چنین کاری بکنند لااقل در مواقع ازدحام چنین کاری بکنند این‌ طرز زیارت رفتن با روح اسلامی چندان سازگار نیست ... " 📚پیرامون جمهوری اسلامی، ص 63 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خبرنگار اسکای نیوز عربی: مستشاران ایرانی به طور منظم عازم یمن شده و تلاش دارند سلاح‌های پیشرفته‌ و با فناوری بالا همچون زیردریایی‌های بدون سرنشین را به دست یمنی‌ها برسانند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از BMW خاص شرابی تا کت و شلوار ۳۰ میلیونی ! پولم خوب بود اما حالم خوب نبود! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥‏چند ساله که کمتر شاهد همچین صحنه هایی در مساجد کشورمون هستیم... این بازی آزادانه بچه ها در مساجد ترکیه داغ دلمون رو تازه کرد! مسجدی که صدای خنده و شادی و بازی کودکان در اون نپیچه مسجد نیست ، خانه سالمندانه ‌... مساجد محله و شهرمون رو از دست هیئت امناهای خشک و مسن نجات بدیم!!!🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
؛﷽ 🔵دکتر نورمن فینکلستاین دانشمند یهودی_آمریکایی می گوید اگر قرار بود جایزه صلح نوبل را بدهم به سه گروه می دادم: ١. هیات شجاع و قهرمان آفریقای جنوبی ٢. آن پزشکانی که در ماندند. ٣. و سوم انصارالله🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
48.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌙 معجزه نام امام رضا (ع) در اجلاس جهانی ✨ ماجرای علیرضا نبی از اجلاس جهانی 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
32.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥دستگیری ۸ نفر در رابطه به ضرب و شتم آمر معروف در میدان نقش جهان اصفهان ⏪سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان 🔹بدنبال ضرب و شتم آمر به معروف در میدان نقش جهان اصفهان، شناسایی عوامل دخیل در دستور کار قرار گرفت و با رصدهای فنی و اطلاعاتی دقیق نهایتاً کلیه عوامل دخیل توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی اصفهان در کمتر از ۳۶ ساعت دستگیر و با قرار وثیقه روانه زندان گردیدند. 🔹با توجه به حضور برخی متصدیان واحدهای صنفی در جریان ضرب و شتم، آنها نیز دستگیر و واحدهای صنفی مربوطه نیز پلمپ گردیدند.🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
▪️دستگاه های امنیتی و قضایی اگر همان زمان شروع فتنه ززآ این توئیت استاد انقلابی حسن عباسی را متوجه می‌شدند، امروز ما شاهد گسترش ولنگاری ها و کشف حجاب ها در جامعه نبودیم 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚦📍 ⛔ ؛؛؛ ✍ تحلیلگران محترم و همیشه در صحنه و همه چیزدان ، 👆 این دو صحنه از اغتشاشات را ببینید؛ ده ها فیلم این شکلی موجود است که برخی قابل پخش نیست. 🔻 اینکه الان نشستی و در امنیت حرف میزنی و میگویی نه پلیس هم باید فلان میکرد ، تو عمرت یک سیلی بخاطر دین و انقلاب نخوردی و از دور نشستی و مثل همیشه در حال لنگ کردن هستی. 📌 هرکجای دنیا به سمت پلیس شلیک یا پلیس را لخت کنند ، به قدری همونجا آدم میکشند که دیگه کسی جرات نکند به مامور قانون حمله کند ولی در کشور ما آنقدر، اقتدار را از پلیس گرفتید که بچه های تو کوچه هم بهشون تیکه میندارن. 📌بله؛ فضا این شکلی بود و خیلی ها هم ترسیده بودند ،،،! و خیلی هم ترسیده بودند ،،،! ❗ولی این شیرمردان ایستادند و در چنین جنگ نابرابری ، با چنین آدم های بی شرفی ، باید بدانیم که دیگر آن اصول اولیه ساقط است...! 👈پیامبری که مظهر رحمانیت و امیرالمومنینی که مظهر کرامت و بخشش است وقتی در جنگ بودند مثل مسجد رفتار نمیکردند و کلی آدم کشته میشد...! ❗جناب قاضی داستان میدان جنگ با گزارش روی کاغذ متفاوت است ،،، 💥 از روی اطلاع عرض میکنم که برخی قضات عزیز اطلاع دقیقی از میدان ندارند لذا بهتر است در پرونده به درستی تجدید نظر شود. ... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داداش نصف ناسا ایرانین! من دارم اینجا حروم میشم! داداش درسته که درسامو میفتم و تو دانشگاه به زور مشروطی پاس شدم و اینجا هیچ پخی نشدم، اما ژن ایرانی دارم و ذاتا باهوشم، قدرمو ندونستن برم آلمان به حق و حقوقم برسم! داداش پسرعموم خارجه رستوران خودشو داره، یه مهاجرتمون نشه؟ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴این ملعون ها جمع شدن برای اعتراض به ساخت مسجد در پارک قیطریه!! بله درست میبینید، در جمهوری اسلامی جرات کردن به ساخت مسجد دارن اعتراض میکنن!! وقتی عرض میکردیم حجاب قدم اول هست یعنی همین. 🚫 صورتی ها نمیخوان درمورد دوقطبی شدن جامعه و احتمال اغتشاش و ... طومار بنویسن؟! این تازه اولشه، منتظر باشین درمورد آزادی همجنس بازی و مشروبات الکی و ... هم تجمع کنن. شما هم برای جلوگیری از دوقطبی شدن جامعه بازم عقب نشینی کنید!! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
1.61M
☄☄تحلیل سیاسیِ روز 👈 سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ 1⃣ بخش اول 🎤با بیان استاد امیری،سخنران و تحلیلگر سیاسی 🔹موضوع: شکست سخت حزب عدالت توسعه رجب طیب اردوغان در انتخابات شهرداری های ترکیه و پیام پیروزی مخالفین ❗️توضیحات بیشتر 👇 🔴 کمیسیون مرکزی انتخابات ترکیه گزارش داد که پس از نتایج انتخابات شهرداری ها، حزب اپوزیسیون جمهوری خواه خلق ترکیه در 35 شهر و حزب حاکم در 24 شهر به پیروزی رسیده اند. 🔴منصور یاواش نامزد مخالفان در میان هوادارنش در آنکارا جشن پیروزی گرفت. ◾️منصور یاواش شهرداری فعلی آنکارا با نتیجه عجیب ۶۳ به ۳۲ از نامزد عدالت و توسعه پیش افتادند!! 🔹اعلام پیروزی امام اوغلو شهردار استانبول نامزد مخالفان دولت(حزب اردوغان)در کنفرانس خبری که در شعبه استانبول حزب جمهوری خلق برگزار شد با اشاره به تفاوت یک میلیون رای خود و مورات کوروم رسما اعلام پیروزی کرد و شهردار استانبول باقی ماند. برخی او را رییس جمهور بعدی ترکیه می‌دانند و معتقدند اگر بجای قلیچدار وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری شده بود، می‌توانست اردوغان را شکست دهد. پایگاه رای او جمعیت کردها و زازاهای استانبول است. ⭕️‏شهرداری های ۳ کلانشهر مهم استانبول، آنکارا و ازمیر در دست اپوزیسیون اردوغان باقی ماند و محبوبیت او به شدت کاهش یافت!! اردوغان با کمک اختناق ارتش و پلیس همچنان در قدرت است. 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سرقت مانیتور یک خودرو در مشهد 🔹سارق برای پیاده‌شدن از موتور، شکستن شیشه خودرو، کندن مانیتور و سوارشدن بر ترک موتور حدود ۳۰ ثانیه زمان صرف می‌کند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 ایران قبل از حملهٔ تروریستی مسکو به روسیه هشدار داده بود 🔹 خبرگزاری رویترز در گزارشی به نقل از ۳ منبع ناشناس ادعا کرده ایران پیش‌از حملهٔ تروریستیِ مسکو اطلاعاتی را در خصوص احتمال یک عملیات تروریستی قریب‌الوقوع در خاک روسیه در اختیار این کشور قرار داده بود. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
ایتا امروز هم اختلال خواهد داشت 🔹روابط‌عمومیِ ایتا اعلام کرد ارتباط کاربران این پیام‌رسان از ساعت ۱۷ تا ۱۹ امروز به‌دلیل نصب و ارتقای تجهیزات و در راستای رفع مشکل دیروز، دچار اختلال و قطعی خواهد بود. 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
🔴 تناور یعنی جمهوری اسلامی 🔹 رهبر انقلاب: «یک روزی این دنیا دست دو قدرت بزرگ بود: قدرت آمریکا و قدرت شوروی سابق. هر دو در یک مسئله متّفق بودند و آن، ضدّیّت با جمهوری اسلامی بود. امام در مقابل اینها ایستاد، تسلیم نشد، صریح گفت «نه شرقی، نه غربی»؛ خیال میکردند نمیشود، خیال میکردند این نهال را میتوانند از ریشه بکَنند، این نهال امروز تبدیل شده به یک درخت تناور؛ غلط میکند فکرِ کندنِ آن را هم کسی بکند!» ۱۴۰۱/۷/۲۲ 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
🔴 الگوی بندگان صالح 🔹 رهبر انقلاب: مناسبت شب قدر، یکی مناسبت دعا و تضرع و توجه به پروردگار است، ثانیاً مناسبتی است برای اینکه دلهایمان را با مقام والای امیر مؤمنان و سرور متقیان عالم قدری آشنا کنیم و درس بگیریم. هر چه که در فضائل ماه رمضان و وظائف بندگان صالح در این ماه بر زبان جاری شود و بتوان گفت، امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) نمونه‌ی کامل آن و برجسته‌ترین الگو برای آن خصوصیت است. 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
خبرنگار اسرائیلی گزارش شده که هدف یکی از اعضای ارشد سپاه پاسداران ایران است که در لبنان و سوریه فعالیت می کند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
حمله در دمشق: تلاشی برای حذف مقامات ارشد ایرانی. پیامی تند برای ایرانیان/در انتظار بررسی موفقیت حمله. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴جنگنده‌های اسرائیلی محله برزیل در جنوب شرق رفح را بمباران کردند 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴روسیه از دستگیری یک گروه تروریستی که اسلحه و پول برای مهاجمان حمله به سالن کنسرت تهیه کرده بودند خبر داد 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️يا اميرالمؤمنين گريه زينبت را نتوانستی تحمل کنی؟ ذكر مصائب امیرالمؤمنین(ع) توسط رهبر انقلاب 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺خسارات وارده به ساختمان های اطراف 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.