eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹 منابع محلی گزارش دادند برای دومین بار طی ۲۴ ساعت گذشته پایگاه نیروهای آمریکایی در میدان گازی کونیکو دیرالزور سوریه هدف حمله راکتی قرار گرفته است 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔹سوناک: بریتانیا هنوز از حمله اسرائیل که منجر به کشته شدن 3 امدادگر انگلیسی شد، شوکه است 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹بر اساس گزارش ها اهدافی در بعلبک لبنان هدف قرار گرفته است که باعث فعال شدن پدافند سوریه هم شده 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔹رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته به هلاکت ۴ نظامی خود اعتراف کرد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🛑 فوری 🔺رسانه های دشمن: اطلاعیه ای سخت در ساعات آینده، صبحی غم انگیز برای همه «اسرائیل»... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 حزب الله تصاویری از سرنگونی پهپاد مسلح اسرائیلی هرمس که در حریم هوایی لبنان در حال پرواز بود را منتشر کرد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🛑ببینیم خبر مرگ گالانت حقیقت داره.... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حمله هکری به زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔹برخی منابع خبری، تیراندازی و درگیری در اطراف اداره آگاهی شهرستان چابهار را مخابره میکنند 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سرهنگ جوانمردی را فراموش نکنیم الحمدالله نزدیک به ۳۸ هزار نفر در پویش رسیدگی مجدد به پرونده سرهنگ فرامرزی شرکت کرده‌اند که در نوع خود بسیار مشارکت بالا و در خور تحسینی است و نشان می‌دهد جامعه حساسیت بسیار بالایی نسبت به این اتفاق تلخ دارد. لذا ما بی صبرانه منتظر گزارش فارس من از نتایج پیگیری پرونده این بزرگوار هستیم. 🔺فیلم هم بخشی از تلاش‌های دلسوزانه سرهنگ جوانمردی برای آرام کردن شهر در اغتشاشات سال گذشته است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
مداحی_آنلاین_دعای_امام_استاد_عالی.mp3
6.66M
♨️دعای امام! 👌 بسیار شنیدنی 🎙حجت الاسلام 🎙🎙سخنرانان برتر کشوری @baineasatid313 💥💥اینجا برای کسانی هست که دنبال بهترینها می باشند ♦️ برای استفاده دیگران حتی المقدور با لینک نشر دهید
مداحی آنلاین - ای خیر ناله‌ی سحری - طاهری.mp3
2.05M
با (عج) 🍃ای خیر ناله‌ی سحری صاحب الزمان 🍃از درد ما که باخبری صاحب الزمان 🎙حاج
مداحی آنلاین - دستای خالیمو کی جز تو می بینه - سید رضا نریمانی.mp3
8.73M
🌙 ویژه 🍃دستای خالیمو کی جز تو می بینه 🍃هر شب پای حرفامو کی جز تو میشینه 🎙حاج
مداحی آنلاین - ماندم میان خوف و رجا - حاج منصور ارضشی.mp3
16.34M
🌙 ویژه 🍃میان خوف و رجا، دست من بگیر 🍃وقتم کم است آه خدا دست من بگیر 🎙حاج
🔴 یک نکته قابل تامل درباره انتقام ⏪انتقام ذاتا اینجوره که هرچی دیرتر صورت بگیره، کارکردش رو از دست می‌ده. انتقام، برای اثرگذاری روی اذهان انجام میشه. ▪️اولا دیر صورت گرفتن انتقام، برای اذهان در مدتی که بخواد صورت بگیره، تصورها و احتمالاتی می‌سازه که شما هر کار کنی به دلیل این تصویرسازی، انتقامت برای اکثر اذهان، مطابق با اون تصویرسازی و توقع که در طول زمان صورت گرفته نیست. ▪️ثانیا، به دلیل فاصله انداختن، کار خودت رو سخت می‌کنی، چون به طرفت داری فرصت آماده باش و بستن راههای انتقام رو می‌دی. ▪️ثالثا از یه مدتی که بگذره این سئوال که «حالا این چه کاری بود» و این گزاره‌ها که «حالا می‌شد گذشت کرد» و «فضا رو که آروم شده بود رو چرا ملتهب کردی» پیش میاد که هزینه‌های انتقامت رو می‌بره بالا. ▪️به نظرم نیروهای نظامی در کنار فعالیت‌های فرآیندی و طولانی مدت‌شون باید از قبل انواع طرح‌های انتقام سریع رو هم داشته باشن که مثلا اگه فلان ضربه رو خوردیم به فاصله کمتر از چند ساعت این کارو می‌کنیم. ▪️در مورد قضیه اخیر البته اینکه تن اسرائیل برای گسترش جنگ و اعاده حیثیت و مظلوم‌نمایی از طریق این گسترش میخاره، مولفه مهمی در تصمیم‌گیری‌ است و منکرش نیستم. البته که انتقام سریع فرصت مظلوم‌نمایی هم نمیده خیلی ولی به گسترش جنگ ممکنه کمک کنه. 👤حامد فتاحی 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ تبلیغاتی معنی‌دار از توان موشکی سپاه علیه اسرائیل به زبان عبری در آستانه انتقام شهدای کنسولگری ایران در سوریه 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اردوغان برای در فلسطین آبرو نگذاشته 🔻پزشک ترکیه ای بعد از بازگشت از غزه: 🔹مردم غزه از دست ترکیه ناراحتند و می‌گویند چرا ما تجارت را با اسرائیل متوقف نمی کنیم و کنارشان نیستیم. 🔸چرا به که ما را محاصره کرده و به ما گرسنگی می‌دهد، میوه و سبزی و فولاد برای ساخت موشک می‌دهیم؟ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴عطوان: وحشت اعدام از اجرای آن برای صهیونیست ها بدتر است سردبیر روزنامه رأي اليوم: وضعیت اضطراری در اراضی اشغالی، موجب شده شهرک نشینان در تکاپوی ذخیره غذا باشند، اعرابی که دست به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی زدند درحال تشدید مسائل امنیتی در سفارتخانه ها هستند، همه اینها به این دلیل است که آن ها منتظر پاسخ ایران هستند وحشت انتظار برای اعدام دردناک‌تر از اجرای آن است 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نماهنگ خاک اجدادی در واکنش به جنایت‌های رژیم صیهونیستی 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
موشکباران پادگان زبدین ارتش رژیم صهیونیستی 🔹حزب‌الله از حمله موشکی به پادگان زبدین ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعای لبنان و وارد کردن تلفات به دشمن خبر دادند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴اذعان حامیان رژیم صهیونیستی به انزوای جهانی رژیم وبگاه ضد ایرانی اینتل اسکای: صرف بحث در مورد مذاکراتی که اسرائیل با حماس از طریق واسطه‌ها انجام می‌دهد، نشان می‌دهد که اسرائیل حتی اگر تمام غزه را نابود کند، نتوانسته است به اهداف خود در از بین بردن حماس دست یابد. اسرائیل اکنون توسط متحدانش به عنوان دولت جدید نازی تشنه به خون، بیش از "حماس تروریستی" شناخته می شود که با وضعیتی مواجه است که آن را در انزوای کامل از جهان قرار می دهد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
مداحی_آنلاین_علت_سختی_در_زندگی_حجت_الاسلام_عالی.mp3
912.2K
♨️علت سختی در زندگی 👌 بسیار شنیدنی 🎙حجت الاسلام 📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید. سخنرانان برتر کشوری 🗣 بهترین کانال، برای دستیابی به گنجینه سخنرانی نامدارترین و بهترین سخنرانان کشور @baineasatid313
تحدیر(تندخوانی)جزء۲۷ قرآن‌کریم - <unknown>.mp3
4.02M
💠 تلاوت تحدیر (تندخوانی) 💠 📥توسط استاد معتز آقایی
28.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قدرت بی‌نظیر ایران برای ضربه زدن به دشمن نامرد ترسو و کودک‌کش بسیار زیاد است و در فکر و ذهن باطل این غده سرطانی سطح توانمندی و قدرت ایران نمی‌گنجد. آنها یا می‌دانند یا نمی‌دانند با چه بلایی روبرو خواهند شد و قرار است آتش ویرانگر که از خشم ملت ایران سرچشمه می‌گیرد چه بلایی بر سر آنها بیاورد؛ آنها نمی‌دانند دقیقاً قرار است کی و چگونه بلای شرقی نازل شود و از آسمان آتش ببارد... نبردی میان ابابیل‌های ایرانی و سپاه ابرهه نبردی میان حق و باطل و نبردی از جنس انتقام برای تمام جنایت‌هایی که در این چند دهه علیه ملت‌های مسلمان انجام داده است... این یک خواسته ملی و یک تقاضای همه جانبه ملت ایران از فرزندان و برادران خود در نیروهای مسلح است تا دشمن را به بدترین شکل ممکن تنبیه کنند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.