eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻بحرین با توجه به فشار مخارج و پیش‌بینی‌ها درباره بدتر شدن کسری بودجه، به دنبال جذب صدها میلیون دلار از طریق فروش سهام خط لوله اصلی انتقال نفت خام از عربستان است. 🔻مجموع ظرفیت حمل و نقل این خط لوله حدود ۳۵۰ هزار بشکه نفت در روز است و تاسیسات فرآوری نفت عربستان در ابقیق را به پالایشگاه باپکو در بحرین متصل می‌کند. 🔻 کسری مالی بحرین باعث شده مرکز رتبه‌بندی اعتباری «استاندارد اند پورز» چشم‌انداز آینده بحرین را از «مثبت» به «پایدار» تغییر دهد. 🔻پنج‌شنبه گذشته، گزارش Fitch Solutions نیز اعلام کرد که بحرین از نظر وضعیت مالی آسیب‌پذیرترین کشور در بین کشورهای عربی خلیج فارس است. 🔻در این گزارش آمده است که نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی از ۱۰۹.۴ درصد در سال ۲۰۲۳ به ۱۱۰.۸ درصد در سال ۲۰۲۴ خواهد رسید و بحرین دارای بیش‌ترین نسبت بدهی به تولید ناخالص در میان کشورهای خلیج فارس خواهد ماند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صنعای زیبا🇾🇪 🔻صَنعاء پایتخت کشور یمن و پرجمعیت ترین شهر این کشور است. 🔻معماری ساختمان های این شهر به نوع خود در دنیا منحصر بفرد میباشد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
🔥بمب خبری امشب🔥 پرده برداری از طرح انتقال منافقین خلق به جمهوری آذربایجان😳🤯 این علیف داره چه غلطی میکنه 😐 ؟! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری از هدف قرار دادن مستقیم و بی‌دلیل مردم آواره غزه این تصاویر از اسناد صهیونیست‌ها جمع‌آوری شده است. بر اساس این تصاویر مشخص می‌شود که صهیونیست‌ها با پهپاد مردم بی‌دفاع غزه را دنبال کرده و به آنها شلیک می‌کنند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا غزه نیست! اینجا کرانه‌ باختری هم نیست!! اینجا شب‌های دانشگاه‌های آمریکاست!!! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
آغوشِ مرگ در غزه... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نعره‌ی مستمر شیاطین در غزه... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این چه زندگی برای کودکان غزه است که باید مدام زیر آوار منتظر مرگ یا درد باشند این چه دنیایی است که یهود برای بشریت ساخته این چه زمینی است که ظالمان روی آن حکومت و کودکان زیر آوار آن گریه می‌کنند اللهم عجل لولیک الفرج... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
کودکان غزه از زیر آوار بیرون می‌آیند اما نه با همه اعضای بدنشان... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در غزه کودکان هر ثانیه بزرگ نمی‌شوند، کشته می‌شوند... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله سگ‌های هار باعث پاره شدن صورت کودک در غزه شده و نمی‌تواند بطور معمولی حتی غذا بخورد البته سگ‌های هار یهودی... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصورتان از زندگی شبانه مردم غزه را با این چند ثانیه می‌توانید اصلاح کنید... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان قاطع و صریح استاد امیری، در باب ملزم بودن همه به امر به معروف و نهی از منکر👇👇 https://aparat.com/v/zlDWZ 🔹 حمایت قاطع استاد امیری از طرح نور فراجا . 🔹استاد امیری، حجت را بر همه تمام کردند! 🔹دیگر کسی نمی‌تواند بگوید: -بی حجابی دیگران به من چه ربطی دارد؟ - یا این ها بچه اند چیزی از باحجابی نمیفهمند!! - یا چرا دولت به جای رفع تورم و مشکلات معیشتی، فقط به حجاب گیر داده است؟ ❗️انجام امر به معروف و نهی از منکر از فروع دین و اقامه آن بر همه مردم واجب است❗️ 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
🔺خبرگزاری العربیه و الحدث مدعی شدند که رژیم صهیونیستی با انجام حمله ای هوایی یک پایگاه حزب الله لبنان را در جنوب غربی فرودگاه دمشق بمباران کرده است. 🔺در این حمله که به ساختمانی در حومه دمشق صورت گرفت ،تاکنون چند نفر مجروح شده اند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴مقاومت عراق در بیانیه اعلام کرد به دو هدف حیاتی در تل‌آویو با موشک کروز حمله کرده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
- یهودیان کنترل رسانه‌ها را در دست دارند ‏- دولت اسرائیل درباره‌ی هولوکاست اغراق می‌کند ‏- وفاداری یهودیان در درجه‌ی اول به دولت اسرائیل است ‏- دولت اسرائیل نژادپرست است ‏- جنایات اسرائیل مانند نازی‌ها است ☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️ ‏🔹با مصوبه‌ی جدید مجلس نمایندگان آمریکا بیان جملات فوق در دانشگاه‌ها جرم شد. 👇👇👇👇👇👇👇👇👇 🔹و حتي بخش هايي از انجیل هم مصداق صهیونیزم ستیزی شناخته شده و اجازه انتشار و بازنشر ندارد! 🔹به عنوان مثال انتشار اون‌ روایت انجیل که می‌گوید “خون مسیح به گردن یهود است” جرم محسوب خواهد شد 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها @rafeshobahatemajazi
🔴 تلاش آمریکا برای جلوگیری از بازداشت نتانیاهو 🔻پایگاه آکسیوس گزارش داده گروهی از اعضای مجلس سنای آمریکا با مقام‌های ارشد دیوان بین‌المللی کیفری دیدار کرده‌اند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴در حمله صهیونیستها به منزلی در شمال شهر رفح 6 فلسطینی به شهادت رسیدند 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
متعهد به آزادی بیان‌ بودنشون رو‌ دوست دارم 🙂 چه با افتخار هم رسانه هاشون منتشر می کنند! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
این نشان افتخار ماست ... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
دانلود منــابع آزمـــون های استخدامی به صورت کامـــلا رایـــگان👌 با ورود به کانال زیر 👇 @almasi1404 فیلم رایگان تدریس اساتید برجسته دانشگاه فرهنگیان داخل کانال 😍 @almasi1404 سوالات ادوار گذشته، نکات کلیدی برای پرورشی، آموزگاری و ... 👆 جامع ترین و کامل ترین سوالات تضمینی و پرتکرار برای مصاحبه و گزینش @almasi1404
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رسانه‌های فارسی زبان از حمایت تمام قد از سخنان ضد دانشجویی شهردار نیویورک تا توهین به مسئولان ایرانی! کارشناس مزدور رسانه‌های معاند وقتی به اعتراضات دانشجویان در ایران می‌رسد در قالب یک فرد هتاک به مسئولان ایرانی توهین می‌کند اما همین کارشناس در تایید سخنان مسئولان آمریکایی، علیه دانشجویان این کشور اظهار نظر می‌کند. خدا نابود کنه همه رو 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 مدیر اطلاعات ملی آمریکا: ایران تحریم‌ها را دور می‌زند و نفت می‌فروشد 🔹هاینز، مدیر اطلاعات ملی آمریکا در مجلس سنا گفت: ایران در حال منتفع‌شدن از فروش نفت از طریق دورزدن تحریم‌هاست. ✅ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚨 تصویری از محل حمله اسرائیل به حومه دمشق. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت های شجاعانه معاون دانشگاه ایندیانا در جمع دانشجویان ! 🇮🇷اخبار سیاسی https://eitaa.com/akhbaresiasi313