eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.3هزار دنبال‌کننده
25هزار عکس
19.7هزار ویدیو
92 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨برای سومین بار در ۲۴ ساعت گذشته سدیروت هدف حملات راکتی مقاومت از غزه قرار گرفت. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
🔴نیویورک تایمز: سازمان اطلاعات آمریکا تخمین می زند که سنوار در رفح نیست و هرگز تونل های زیر خان یونس را ترک نکرده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴تداوم ریاکاری اردوغان: فقط امروز علیرغم تحریم اعلامی ترکیه، ۴ فروند کشتی تجاری از این کشور عازم اسرائیل شد.کشتی‌های ترکیه فرستنده‌های خود را در نزدیکی قبرس خاموش می‌کنند تا پنهان کنند که تحریم برعلیه اسراییل نقض شد، سپس ساعت‌ها بعد با ترک اسرائیل آنها را دوباره روشن می‌کنند! ✅ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴گزارش العالم: چرا رئیس شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی استعفا داد؟ 🔹خبرنگار در رام الله در گزارشی پیگیر دلایل ماجرای استعفای یورام خمو رئیس شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی شده است. 🔹خبرنگار العالم گزارش داد: علت استعفای خمو که مامور سابق امنیتی است، نبود چشم‌انداز روشن برای روز بعد از جنگ غزه است. ✅ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴واشنگتن پست: دولت در ازای اجتناب از تهاجم به پیشنهاد می دهد اطلاعات ارزشمندی را در اختیار اسرائیل قرار دهد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
جنگ غزه، مرگبارترین جنگ برای خبرنگاران طی ۳۲ سال گذشته 🔹کمیته حفاظت از خبرنگاران(CPJ) اعلام کرد که دست کم ۹۷ خبرنگار و عامل رسانه‌ای از آغاز جنگ غزه کشته و شمار زیادی نیز مجروح، مفقود و یا بازداشت شده‌اند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚨انعکاس گسترده پیام دکتر خرازی‌ به غرب در رسانه های غربی مبنی بر تغییر دکترین اتمی جمهوری‌ اسلامی در صورت وجود هسته ای یا حمله به مراکز هسته ای ایران 🗣دکتر خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی، طی سخنرانی در سومین همایش «گفت‌وگوهای ایرانی-عربی» با عنوان «برای همکاری و تعامل»، بار دیگر بر احتمال تجدیدنظر در دکترین هسته‌ای جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت «ما خواهان سلاح هسته ای نیستیم و فتوای رهبر انقلاب نیز بر این اساس هست که تولید و کاربرد سلاح هست های حرام است ولی اگر دشمن شما را تهدید بکند چه کار باید بکنیم؟ ناچار می شویم در دکترین خود تغییر ایجاد بکنیم.» 🔺پی نوشت: پس از این اعلام موضع جدید مقامات جمهوری اسلامی، رژیم صهیونیستی حتی تهدیدات کلامی خود مبنی بر حمله به مراکز‌ هسته ای ایران را هم متوقف کرده است و هیچ تهدید به گوش نمی رسد😅 توضیح این که: دنيا تنها زبان قدرت و‌ تحکم‌ را می‌فهمد. دنیا، دنیای موشک هاست 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 کارشناس عرب زبان: سِرّ پیروزی ایران در مقاومتها این است که، ایرانیان ولی فقیه دارند ما ولی سفیه (نادان) داریم. 🔸 عالی گفت، زد به هدف 👏👏👏 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 لشکر تک نفره سامورایی! 🔹یوسوکه فوروساوا بازیگر ژاپنی که ماه ها است فعالیت های حمایت گرانه حتی به صورت یک‌نفره برای مردم مظلوم فلسطین انجام می دهد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از اخبار لبنان
🔥از لبنان چه می دانید؟ 🔥لبنان کشوری پر رمز و راز 🔥لبنان مسیحی، سنی یا شیعه هستند؟ 🔥 نقش حزب‌الله در لبنان چیست؟ 🔥می‌دانید لبنان جزئی از سوریه بوده؟ 🔥چرا به لبنان عروس خاورمیانه میگویند؟ 🔥هر آنچه از لبنان لازم است بدانید، را در کانال اخبار لبنان پیگیری کنید👇👇 🚩 اخبار لبنان @Lebanon313 👈در اینجا لبنان را بیشتر بشناسیم
❇️ کانال ، یک کانال بدون ، از اخبار از حوزه های مختلفِ جبهه های مقاومت، برعلیه و است. ❇️ اخبار جبهه مقاومت، کانالی خبری-تحلیلی، پر از خبرهای دست اول، به روز، به لحظه و به دقیقه است. ❇️ دیگه در ۵۰ کانال متعدد و مختلف برای کسب اخبار صحیح و بدون سانسور نگرد! ❇️ ما در کانال اخبار جبهه مقاومت، مجموعه خبرنگاران حوزه مقاومت، ۲۴ساعته در خدمت شما هستیم. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
🔥دیگه لازم نیست ۲۰ تا کانال سیاسی، نظامی و امنیتی داشته باشی! 🔥جز اولین افرادی باشید که به خبرهای داغ سیاسی-نظامی-امنیتی، دسترسی پیدا می‌کنید. 🔥کانال اخبار محور مقاومت، توسط بهترین مدیران و فرماندهان حوزه سیاسی و نظامی اداره می شود. 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕊 کمک فوری برای پیوند قلب کودک 10 ساله 🌺 این کودک از بدو تولد بیماری قلبی داشته و چندین بار عمل جراحی کرده و باطری در قلبشان کار گذاشته شده. و اکنون برای حفظ حیات نیاز مبرم به پیوند قلب دارد و پدرشون هم کارگر هستند و توانایی پرداخت هزینه های درمانی فرزندشون را ندارند. 💟 برای تامین بخشی از هزینه های درمانی این کودک با هر مبلغی که دارید سهیم باشید 🔹حساب رسمی گروه جهادی ثامن‌ الحجج علیه‌السلام 💳
5892107046588607
💳
5892107046799915
💳
5892107046799923
💳
5892107046799931
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ایهود باراک، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی: عملیات رفح یک اشتباه بسیار بزرگ استراتژیک است و ما تاوان بسیار سنگینی را برای آن خواهیم داد؛ رفح یک شکست کامل را برای ما رقم خواهد زد! • وضعیت در غزه از آغاز جنگ هیچ تغییری نکرده و تیپ‌ها و گردان‌های حماس هنوز سر پا و فعال هستند! گروگان‌ها در تابوت باز خواهند گشت! ✅ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وقتی شاه دانمارک چاره‌ای جز همراهی با حامیان فلسطین ندارد 🔹پادشاه دانمارک حین عبور تظاهرات همبستگی با غزه از داخل بالکن پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورد. ┅✿💠❀🇮🇷❀💠✿┅ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔷سناتور آمریکایی: اسرائیل از تجربه ما در عراق و افغانستان درس بگیرد 🔹مورفی، سناتور دموکرات ایالت کانکتیکت: حمایتم را از اقدام بایدن در تعلیق ارسال تسلیحات به اسرائیل اعلام می‌کنم و باید ضرورت جلوگیری از ایجاد تلفات در غیرنظامیان را درک کنند. 🔹تجربه‌هایمان در افغانستان و عراق به ما آموزش داد که کشتار غیرنظامیان تنها باعث افزایش حمایت و قدرت دشمنان‌مان می‌شود و اسرائیل باید این را درک کند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 چراغ سبز سناتور آمریکایی به نتانیاهو برای بمباران اتمی غزه! 🔹«لیندسی گراهام»، سناتور آمریکایی به رژیم اشغالگر صهیونیستی پیشنهاد داده همانند بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا، غزه را با بمب اتم مورد هدف قرار دهد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حمایت از فلسطین در مراسم فارغ‌ التحصیلی دانشگاه های امریکا ‌‌‌ اونا دانشجو دارن ما هم دانشجو😑😑 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴جنگ غزه، مرگبارترین جنگ برای خبرنگاران طی ۳۲ سال گذشته 🔹کمیته حفاظت از خبرنگاران(CPJ) اعلام کرد که دست کم ۹۷ خبرنگار و عامل رسانه‌ای از آغاز جنگ غزه کشته و شمار زیادی نیز مجروح، مفقود و یا بازداشت شده‌اند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
⭕️ این هنوز از نتایج سحر است! 🔹آنتونی گیدنز(جامعه شناس انگلیسی) در کتاب معروفش"جامعه شناسی"(تالیف ۱۹۸۶ که دهها هزار نسخه از آن در سراسر جهان منتشر شده) درباره انقلاب اسلامی نوشته است : ❇️ تا قبل از دهه هشتاد میلادی جهان به سوی سکولاریزم و به حاشیه راندن دین از صحنه اجتماع،حرکت می کرد،اما پس از انقلاب(اسلامی) ایران قضیه برعکس شد و جهان حرکت به سوی دینی شدن را آغاز کرد. ❇️ ...کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَ فَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ * تُؤْتی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا...(سوره ابراهیم، آیه ۲۴ـ۲۵) 🔹انقلاب خمینی مصداق"کلمه طیبه" است که انوار آن به شرق و غرب جهان رسیده و آنها که جوینده باشند به اذن خدا از ثمرات آن بهره خواهند برد. باش تا صبح دولتش بدمد این هنوز از نتایج سَحر است 👤 دکتر کوشکی 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 روایت بسیار دردناک فرمانده نیروی دریایی پهلوی از وطن فروشی شاه 🔹‌ببینید شاه بی شرف چطوری جزیره عربی رو دستی دستی به سعودی‌ها داد و باعث شد نصف خلیج فارس رو از دست بدیم 🔹‌اون از بحرین اونم از جزیره عربی... خیلی وقاحت دارن این سلطنت طلبا که از شاه ملعون دفاع میکنن 🔹‌روایتگر: «کمال حبیب اللهی» فرمانده نیروی دریایی، فرمانده ناوگان خلیج فارس و پایگاه دریایی بوشهر، سرپرست وزارت خانه فرهنگ و هنر { أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَیکشِفُ السُّوءَ } 🇮🇷 🇵🇸🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽ 🛑🎥وقتی خونه نماز می‌خونید چشم و لبتونو کج و کوله نکنید. بچه یاد میگیره😁 🇮🇷🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌گفتگوی ترکیبی چند اقتصاددان و سیاستمدار! ✍خودتان قضاوت بفرمایید ؛ آیا گفته های برخی این حضرات درست است؟ پس چرا در طول این سالها نتیجه کارتان این شده!؟ شما که در مقاطع زیادی دوستانتان در این کشور مسوولیت داشتند!؟ ✔️مشکل اینجاست ؛ به فرمایشات حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری در دولت ها عمل نشده است ... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌نقش حوزه و دانشگاه در اقتصاد اسلامی 🎙آن اقتصادی که ضریب جینی را به نفع طبقه سرمایه‌دار تغییر می‌دهد و شکاف طبقاتی را تعمیق می‌کند، «اقتصاد اسلامی» است یا «اقتصاد نئولیبرال»؟ تا وقتی که حوزه و دانشگاه به میدان نیایند و اقتصاد اسلامی را تئوریزه نکنند، بحران‌های ناشی از الگوی اقتصاد سرمایه‌داری، به پای اسلام و انقلاب نوشته خواهد شد! استاد میرباقری 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود