eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 اخیراً اداره خودمختار شمال و شرق سوریه قانون عفو ​​کامل از زندان حداقل 1200 داعشی را تصویب کرد که حدود یک سوم آنها از عراق و بقیه از سوریه هستند. 🔹همه عفو شدگان از بزرگترین زندان اعضای داعش در منطقه گویران در شهر حسکه آزاد شدند، جایی که درگیری های شدید در ژانویه 2022 از آنجا آغاز شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 استقبال عربستان از توافقات صورت گرفته میان یمنی‌ها به نقل از شبکه العربیه، وزارت امور خارجه عربستان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که از بیانیه «هانس گراندبرگ» نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن مبنی بر دستیابی دولت نجات ملی یمن و دولت دست نشانده ریاض در عدن استقبال می‌کند. در این بیانیه آمده است: عربستان امیدوار است که این اتفاق منجر به نشستن طرف‌های یمنی بر سر میز مذاکرات و گفت‌وگو شود. این بیانیه پس از آن صادر شد که دفتر نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن با انتشار اطلاعیه‌ای از توافق میان دولت نجات ملی یمن و دولت دست‌نشانده عربستان در ریاض درباره اتخاذ برخی تدابیر مرتبط با سیستم بانکی و خطوط هوایی خبر داد. براساس توافق صورت گرفته، سه پرواز هفتگی میان صنعا و اردن برقرار خواهد شد. همچنین طرف‌ها درباره آغاز سفرهای هوایی از صنعا به هند و قاهره نیز به توافق دست یافته‌اند. از سوی دیگر ۲ طرف برخی از تدابیر تصمیمات پیشین درباره بانک‌های یمنی را لغو کرده‌اند. این توافق همچنین برگزاری نشست‌هایی برای بررسی تمام مسائل اقتصادی و انسانی بر اساس یک نقشه راه ویژه را نیز در برمی‌گیرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 در Bestbranda سرمایه گذاری نکنید. 💥علی رغم تذکرات داده شده در خصوص خودداری از سرمایه گذاری در پروژه Bestbranda گزارشات دریافتی حاکی از عضویت و سپرده گذاری کاربران در این مجموعه پانزی هرمی است. 💥بست برندا "Bestbranda" ادامه همان پروژه fsb company بوده که با حربه جدید فعالیت بازاریابی شبکه ای و ارائه دستبند و گردنبند های مغناطیسی در حال عضوگیری و فریب مخاطبان است. همانند پروژه fsb این پروژه نیز از وعده کسب درآمد دلاری در جذب مخاطبان استفاده کرده است. 💥لازم به ذکر است برخی از سرشاخه های پروژه fsb دستگیر شده و سیر مراحل قضایی در خصوص این پروژه در شعبه ۱۵ دادگاه شهید طباطبایی تبریز، درجریان است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
39.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️ مرگ مشکوک پرفسور عسگرخانی، منتقد ظریف....‼️ لطفا تا آخر با دقت ببینید. 👈از خیانت آشکار به تمام نسل‌های ایران تا مرگ مشکوک پدر اتمی ایران و بزرگترین استاد نخبه ایرانی پروفسور ابومحمد عسگرخانی 💯هر وطن پرستی با دیدن این فیلم شاکی و شوکه میشود، ولو مخالف جمهوری اسلامی باشد. 💠يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرضِیَّه.... 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 دلیل این موضعگیری بی شرمانه و بیانات سخیف شما رو ارجاع میدم به دلیلی که پدرتون برای آن بیان کردند....✋ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 کوسه‌های کوکائینی در سواحل برزیل 🔹نیویورک‌پست گزارش کرده محققان ۱۳ کوسهٔ نوک‌تیز را از ماهیگیرانی در نزدیکیِ ریودوژانیرو فعالیت می‌کردند، خریداری کردند که نتیجهٔ آزمایش کوکائین همهٔ این کوسه‌ها مثبت شده است. 🔹غلظت کوکائین کشف‌شده در بدن کوسه‌ها ۱۰۰ برابر بیشتر چیزی بود که پیش‌تر در سایر حیوانات دریایی ثبت شده. 🔹درحالی‌که مشخص نیست این مواد چگونه بر کوسه‌ها تأثیر می‌گذارد، اما به عقیدهٔ برخی کارشناسان، ممکن است آن‌ها را تهاجمی‌تر و غیرقابل پیش‌بینی‌تر کند. 🔹دانشمندان دربارهٔ نتایج این تحقیقات گفته‌اند که این یافته‌ها برای زیست‌بوم دریایی نگران‌‌کننده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 نشان غزال بر سینه دانش‌بنیان‌های ایرانی با حضور دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی رئیس‌جمهور ضمن رونمایی از برنامه ملی توسعه و حمایت از غزال‌های دانش‌بنیان، نشان غزال به ۱۲ شرکت دانش‌بنیان اعطا شد. غزال‌های فناوری بزرگ‌ترین شاخصه شان دارا بودن یک رشد کاملا متفاوت با دیگر شرکت‌ها است. صادرات، رشد فروش، حداقل فروش دانش‌بنیان و نیروی انسانی از جمله شروطی هستند که عنوان غزال‌های دانش‌بنیان نام خواهند گرفت. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 وزیر خارجهٔ ترکیه: آماده هر نوع گفت‌وگویی با سوریه هستیم. 🔹هیچ پیش‌شرطی وجود ندارد و نباید پیش‌شرطی قبل از مذاکرات با سوریه وضع کرد. 🔹باید پناهندگان سوری بتوانند به کشورشان بازگردند. گام‌هایی وجود دارد که ما در ترکیه باید آن را با همکاری سوریه برداریم، از جمله مهم‌ترین این گام‌ها، امنیت مرزها و پروندۀ پناهندگان است. 🔹دولت سوریه و مخالفان باید در چارچوب سازمان ملل گفت‌وگو کنند. باید سوریه را از تروریست‌های پ‌ک‌ک پاکسازی کرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 دعوت طالبان از افغان‌های مقیم خارج برای بازگشت به کشورشان 🔸مقام ارشد طالبان در دیدار با رئیس مرکز تحقیقاتی و توسعه ابن سینا، گفت: ما آماده حمایت و همکاری با تمام سرمایه‌گذاران و متخصصینی که در بازسازی افغانستان نقش مثبت ایفا کرده‌ می‎باشیم. 🔸ذاکرالله ذاکر، از افغانستانی‌های مقیم خارج و نهادهای خیریۀ بین‌المللی خواست تا به افغانستان آمده و به مردم خود خدمت کنند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 هراس امنیتی صهیونیست‌ها در المپیک پاریس 🔹رئیس رژیم صهیونیستی که برای شرکت در مراسم افتتاحیۀ المپیک وارد فرانسه شده است، به‌دلیل احتمال وقوع حادثۀ امنیتی مجبور شد بیش از نیم‌ساعت از هواپیمای خود خارج نشود. 🔹ظاهرا یک نفر هنگام نزدیک‌شدن به هواپیمای رئیس رژیم صهیونیستی لباس کارکنان فرودگاه را بر تن نداشته و همین باعث هراس صهیونیست‌ها شده است. 🔹نجوان سمری، خبرنگار الجزیره می‌گوید این حادثه میزان دستپاچگی و نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی از سفر به کشورهای خارجی را منعکس می‌کند. 🔸وزیر کشور فرانسه هم اعلام کرده که ورزشکاران صهیونیست در طول بازی‌های المپیک به صورت شبانه‌روزی تحت محافظت قرار خواهند گرفت. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 تصویر حاوی سه راس نظامی کودک کش اسقاطیلیه در لباس ورزشکار! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 نوزاد ۲۱ روزه‌ای را آوردن گفتند صورتش با آب جوش سوخته!! اما واقعیت چیز دیگری است.... 🔹 تعجب نکنید اگر پیامبر خدا، تولید کننده، مصرف کننده، فروشنده و حمل کننده شراب را لعنت کرده است! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنرانی آتشین 👈همراه با تصاویر در خصوص یَومَ تُبلَی السَرائِرِ و آشکارشدن چهره نفاق https://aparat.com/v/roeTq ❗️شنیدن این سخنرانی۴دقیقه ای، بر هر کسی که خود را میداند، لازم است. عجیب انسان را روشن میکند 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌 کاخ سفید: بایدن و هریس 25 ژوئیه با نتانیاهو دیدارهای جداگانه ای برای گفتگو پیرامون اسرا در غزه و "تهدید ایران" خواهند داشت. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه: آنکارا از این که بسیاری نیاز به آتش بس در اوکراین را درک کرده اند، خوشحال است و آماده است تمام تلاش خود را برای این امر انجام دهد. 🔹 وزیر خارجه ترکیه: در حال کار بر روی سازماندهی دیدار اردوغان و اسد هستیم. هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه گفت که در حال کار بر روی سازماندهی دیدار بین رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و بشار اسد، رئیس جمهور سوریه است، اما هنوز برای صحبت دقیق در خصوص این موضوع زود است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 رژیم صهیونیستی در حال اعزام بولدوزر های نظامی به مرز با لبنان است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 حادثه امنیتی در فرودگاه پاریس| هرتزوگ و همراهان در هواپیما حبس شدند. 🔹 الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی: در پی یک حادثه امنیتی در فرودگاه پاریس، نیروهای امنیتی اجازه خروج اسحاق هرتزوگ رئیس اسرائیل و همراهان وی که به این کشور سفر کرده‌اند، از هواپیما را نداده‌اند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تطابق تحلیل ده روز پیش بنده با خبرنگار اعزامی به میدان جنگ در جنوب لبنان 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ آیدی برای تبلیغات 👈@f_aaha 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
🇵🇰تعویق در اعلام تحریم حزب تحریک انصاف پاکستان 🔹رسانه‌ها‍‌ی پاکستانی گزارش داده‌اند که کابینه دولت پاکستان تصمیم خود در مورد تحریم حزب تحریک انصاف پاکستان (PTI) به رهبری عمران خان را به تعویق انداخته است. 🔹قرار بود روز چهارشنبه، ۲۴ جولای، کابینه شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان در مورد منع فعالیت حزب تحریک انصاف گفت‌وگو کند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حجم گسترده ویرانی در مناطق مختلف رفح 🔹‌شبکه الجزیره تصاویر هوایی منتشر کرده که حجم گسترده ویرانی در مناطق مختلف شهر رفح در نتیجه حملات و بمباران‌های ارتش رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 بلایی که بمب‌های ممنوعه رژیم‌صهیونیستی بر سر کودک فلسطینی آورده‌اند : یادگاری از نسل‌کشی در غزه که تا آخر عمر با او خواهد بود. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 صدراعظم آلمان: احتمال پیروزی کامالا هریس در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا زیاد است‌ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
34.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌انتشار تدریجی یک رسوایی؛ اپیزود سوم حزب‌الله از تصاویر هوایی هدهد 👈🏻 این پهپاد تصاویری از مکان‌های ذخیره‌سازی مهمات و محل استقرار نظامیان در پایگاه "رمات دیوید" در فالصه ۵۰ کیلومتری از مرز لبنان را تصویربرداری کرده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 حزب‌الله ایجاد وحشت روانی را تمرین می‌کند. 1⃣ خبرنگار کانال 14 عبری: حزب‌الله اسناد جدیدی را از پهپاد شناسایی خود منتشر کرد؛ پهپادی که بدون وقفه در پایگاه رمات گشت زده، از اماکن استراتژیک عکس گرفته و به نظر می‌رسد که به سلامت به لبنان بازگشته است. 2⃣ شبکه 12 عبری: پس از صحنه‌هایی که حزب‌الله دفعه قبل درباره بندر حیفا و سایر تاسیسات استراتژیک منتشر کرد، این بار صحنه‌هایی از شناسایی یک پایگاه هوایی و باتری‌های گنبد آهنین منتشر شد و در ویدئویی ۹ دقیقه ای، حزب‌الله ایجاد وحشت روانی را تمرین کرد. 3⃣ خبرنگار رادیو جنوب اسرائیل: بیش از هشت دقیقه ویدئوی حزب‌الله که میزان ضعف ما را نشان می‌دهد، مایه شرمساری است. 4⃣ روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت: حزب‌الله از طریق فیلمی که منتشر کرده، از شناسایی فرمانده پایگاه هوایی رامات نیز خبر داد. 5⃣ روزنامه عبری معاریو: آژیر هشدار نفوذ پهپاد در منطقه‌ای که حزب‌الله دیروز از آن تصویربرداری کرده به صدا درنیامده‌است. 6⃣ وبگاه عبری اینتلی.تایمز: از لحاظ جنگ روانی، حزب‌الله برنده است. ✅🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.