eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.5هزار عکس
20.7هزار ویدیو
104 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 مرکز مطالعات اسراییلی آلما: 🔹 محور مقاومت به رهبری ایران به ویژه حزب الله با یک مقطع حساس در تصمیم گیری مواجه است. 🔸 محور ایران ممکن است پاسخ قابل توجهی را انتخاب کند، اما پاسخ این محور ممکن است به گونه ای باشد که در را برای عقب نشینی از یک جنگ منطقه ای همه جانبه در زمان حاضر باز بگذارد. 🔹 چندین احتمال وجود دارد، از جمله حمله مشترک با موشک‌های دقیق، تعداد زیادی پهپاد و موشک‌های غیردقیق به اهداف حساس و ارزشمند در اسرائيل ، مانند اهداف نظامی، یا سکوهای گازی در آب‌های ساحلی 🔸 مدیترانه شاید محتمل ترین سناریو باشد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 رسانه های رژیم صهیونیستی و مخالف ایران گزارش دادند که نیروهای سپاه پاسداران ایران یک شهروند آذربایجانی اسرائیلی به نام آمیت هزا را به ظن جعل هویت یک افسر سپاه پاسداران و کمک در ترور اسماعیل هنیه در تهران دستگیر کردند. ✍چرا ترور شخصیت‌های مهم کشور ما و خطه مقاومت سر از باکو در میاره؟ 👈شهید جمهور رئیسی پس از دیدار با الهام علی‌اف لعنت الله علیه 👈حالا هم شهید هنیه عزیز 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 این روزهای انگلیس دیدنیه 🔺درگیری ها در انگلیس بین مهاجرین و مردم بومی شدت بیشتری به خود گرفته 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 جنگنده‌های رژیم صهیونسیتی تاکنون دو حمله به حومه شهر بلات در جنوب لبنان انجام دادند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 اداره عملیات تجارت دریایی بریتانیا: یک کشتی در 125 مایل دریایی شرق عدن مورد اصابت گلوله آتشین قرار گرفت و آتش سوزی رخ داد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🚩 رسانه‌های مقاومت‌: حملات شب گذشته درباره واکنش به ترور فؤاد شکر در بیروت نیست، بلکه بخشی از فعالیت «عادی» حزب‌الله در حمایت از غزه است. 📍 برخی منابع پیش بینی کرده‌اند حمله راکتی امشب پاسخ حزب الله به شهادت دو تن از رزمندگان خود میباشد که روز گذشته به شهادت رسیده‌اند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 دومین ایلوشن حامل تجهیزات سنگین نظامی هم از مسکو در تهران به زمین نشست 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌بمباران چادرهای آوارگان در دیرالبلاح در مرکز نوار غزه ۳ نفر شهید و ۱۸ نفر مجروح شدند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 حزب الله لبنان پادگانی در «بیت‌هلل» واقع در شمال فلسطین اشغالی را در هم کوبید. 🔸رسانه‌های عبری زبان می گویند که تعدادی از موشک‌های شلیک‌شده توسط حزب‌الله به پادگانی در شهرک «بیت‌هلل» در نزدیکیِ مرز لبنان، اصابت کرده است. این برای نخستین بار است که به این شهرک حمله می شود! 🔸این گزارش ها برخورد موشک ها به هدف را تایید کرده و نوشته اند پایگاه در آتش می سوزد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 انفجار مهیب تل آویو را لرزاند. 🔸برخی منابع عبری زبان از وقوع انفجاری مهیب در مرکز فلسطین اشغالی خبر می دهند. 🔸آنها می گویند صدای انفجار «بسیار شدیدی» نزدیک تل آویو شنیده شده است اما از جزئیات آن بی اطلاعند. 🔸تعداد موشک هایی هم که پادگان «بیت هلل» به هوا فرستاد، تا ۵۰ فروند گفته شده است. 🔸رژیم صهیونیستی پس از ترور «اسماعیل هنیه» در تهران، در وضعیت برزخی خاصی قرار دارد و خود را آماده بدترین سناریوها می کند لذا، هر یک از این حملات این رژیم را به وحشت می اندازد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 بازهم پهپاد، بازهم روستوف 🔹️طبق گفته منابع روسی و اوکراینی، شب گذشته پایگاه هوایی موروزوفسک واقع در استان روستوف روسیه مورد حمله دسته‌جمعی پهپادهای انتحاری اوکراینی قرارگرفته‌است. پایگاه هوایی موروزوفسک واقع در شرق استان روستوف، با خطوط مقدم اوکراینی‌ها نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر فاصله دارد. 🔹️برخی منابع روسی ادعا کرده‌اند بیش‌از پنجاه‌وپنج پهپاد در حمله به این پایگاه هوایی شرکت داشته‌اند. براساس تصاویر ماهواره‌ای منتشر شده، هدف اصلی حملات، انبارهای مهمات در بخش شمال شرقی پایگاه بوده که مشخصا باموفقیت ازبین رفته‌اند. پوشش گیاهی اطراف دچار آتش‌سوزی شده اما آسیب واضحی به هواپیماهای پایگاه مشاهده نمی‌شود. 🔹️حمله دیشب، یکی از بزرگ‌ترین حملات پهپادی اوکراینی‌ها بوده؛ علاوه بر استان روستوف، پهپاد‌ها در مناطق اوریول، کورسک، ریازان، ورونژ و کراسنودار نیز مشاهده شده‌اند. روس‌ها ادعا می‌کنند ۷۵ فروند پهپاد انتحاری را در مناطق مختلف سرنگون کرده‌اند، اما مشخص نیست چند پهپاد به اهداف خود اصابت کرده‌اند. پ ن: حالا دیگه بعد از همه پهباد پرانی یاد گرفتن واسمون... دنیا باید یادش باشه مبدع این حرکت ایرانی ها بودن...! به یاد پرواز پهبادهای سری که در جبهه های نبرد حق علیه باطل علاوه بر ماموریت شناسایی و تصویر برداری،این آخری مسلح هم شده بودند و علاوه بر پروازهای انتحاری ظاهراً شلیک از آسمان بسمت اهداف هم داشته اند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 تقدیم به حمیدرضا الداغی قهرمان مردم، نماد غیرت و شرف 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد. ♨️ نیروهای مسلح یمن بامداد شنبه شب سرنگونی پهپاد «ام‌کیو-۹» متعلق به ارتش آمریکا در آسمان استان صعده در شمال یمن و حمله به کشتی انگلیسی در دریای سرخ را تایید کرد. 🔻 سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که این پهپاد در حین انجام مأموریت خصمانه خود با موشک مناسب که به نام آن اشاره نشده، هدف قرار گرفته است. ♨️ در ادامه بیانیه ارتش یمن آمده است که یک کشتی نفتی انگلیسی به نام (ANDROMEDA STAR) در دریای سرخ نیز با موشک دریایی مناسب هدف حمله قرار گرفت. 🔻 یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین اعلام کرد که این سری از عملیات برای یاری ملت مظلوم فلسطین و نیز حمله آمریکا و انگلیس به کشورمان صورت گرفته است. ♨️ در پایان این بیانیه نیز تأکید شده که عملیات نظامی ارتش یمن تا شکسته شدن محاصره غزه و توقف حملات به آن ادامه خواهد یافت. 🔻 ساعاتی پیش بود که یک مقام آمریکایی به شبکه «سی بی اس» این کشور، سرنگونی پهپاد ارتش ایالات متحده در سواحل یمن را تأیید کرد. ♨️ این مقام آمریکایی البته اشاره‌ای به علت سرنگونی نکرد و نگفت به خاطر نقص فنی بوده یا هدف حملات ارتش یمن قرار گرفته است. 🔻 این پهپاد ساخت جنرال اتمیکس است که بالغ بر ۳۲ میلیون دلار قیمت دارد. پیش از این، نیروهای مسلح یمن در ماه نوامبر هم یک پهپاد از همین نوع را شکار کرده بودند. ♨️ ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است. نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه بنیامین نتانیاهو، در واکنش به گمانه زنی های مطرح شده در رسانه های بین المللی در مورد احتمال صدور قرار تعقیب بین المللی دیوان لاهه علیه مقامات سیاسی و فرماندهان و نظامیان اسرائیلی به اتهام جنایات جنگی در نوار غزه، این نهاد بین المللی را نیز تهدید کرد. 🔻 بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی همزمان با افزایش گمانه زنی ها در مورد تحت تعقیب قرار گرفتن مقامات سیاسی و نظامی ارشد رژیم صهیونیستی توسط دیوان بین المللی دادگستری (لاهه)، این نهاد بین المللی را نیز تهدید کرد. ♨️ نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت اسرائیل تحت رهبری من با هرگونه تلاش از سوی دادگاه لاهه به منظور تضییع حقوق این رژیم در دفاع از خود مقابله خواهد کرد. 🔻 وی افزود: ما در برابر تهدیدات علیه نظامیان و مسئولین کابینه خود از سوی دادگاه لاهه سر خم نخواهیم کرد. ♨️ رسانه های صهیونیستی در روزهای اخیر به کرات از جلسات مقامات ارشد حقوقی و سیاسی رژیم صهیونیستی با نتانیاهو به دلیل احتمال صدور قرار تعقیب دادگاه لاهه علیه مقامات ارشد نظامی و سیاسی اسرائیلی به اتهام ارتکاب نسل کشی و جنایات جنگی در نوار غزه پرده برداشته اند. 🔻 گفته می شود نتانیاهو با تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از وکلا و مقامات ارشد حقوقی این رژیم همچون یاریو لوین، وزیر دادگستری در تلاش اند تا مانع از هرگونه صدور تعقیب بین المللی مقامات سیاسی و فرماندهان و نظامیان اسرائیلی از سوی دادگاه بین المللی لاهه شوند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 سازمان ملل: روند آواربرداری از غزه 14 سال طول خواهد کشید. ♨️ یک مقام سازمان ملل متحد روز جمعه گفت روند برداشتن آوار - از جمله مهمات منفجر نشده - که از جنگ ویرانگر رژیم اسرائیل در باریکه غزه بر جای مانده است، ممکن است حدود 14 سال طول بکشد. 🔻پر لودامار، یک مقام ارشد در دفتر مقابله با مواد منفجره سازمان ملل متحد، در یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو اظهار داشت که جنگ علیه غزه حدود 37 میلیون تن آوار در این منطقه پرجمعیت به جا گذاشته است. ♨️ وی خاطرنشان کرد: اگرچه تعیین تعداد دقیق مهمات منفجر نشده کشف‌شده در غزه غیرممکن است، اما انتظار می‌رود که آواربرداری از جمله آوار ساختمان‌های تخریب‌شده در شرایط خاص 14 سال طول بکشد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ایران طبق کدام قانون بین‌الملل حق پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی را دارد؟ 🍃🌹🍃 | 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 بعضی وقت ها صحنه های جالبی میبینم. یکی از مخالفان اسرائیل این پست را گذاشته بود. "ایالات متحده آمریکا دارای بیش از 1000 پایگاه است که در سراسر جهان مسیرهای تجاری را خفه می کنند و قدرت های هسته ای آسیایی را در اطراف خود دارند. همچنین، کنترل متحدان. اسرائيل از آمريكا استفاده مي كند تا اسرائيل بزرگ را به واقعيت بسط دهد در حالي كه جهان به آن نگاه مي كند و هيچ كاري براي متوقف كردن اسرائيل انجام نمي دهد. 🇮🇱" بعدش یک بانوی ولزی یک جواب کوتاه می‌دهد " ایران بزودی کاری می‌کند" امروز ایران و یارانش در محور مقاومت در تمام جهان به عنوان نماد برای مبارزه با سیستم ظلم و ستم سیاست مداران قاتل شناخته می‌شود. ایران یکبار دیگر در تاریخ یک مسولیت بزرگی را بر دوش حمل می‌کند. مسولیتی که هیچ کشور دیگری جرات بیان کردن آن را هم ندارد. 10 ماه در پخش زنده تلویزیونی دنیا شاهد قتل عام بیش از 40 هزار انسان بی‌گناه بود اما صدای کسی بلند نشد و تنها ایران و یارانش واقعا دست به کار شدند تا یکبار دیگر جهان را از شر بچه کش ها خلاص کنند. رسانه های دنیا همه کاری انجام می‌دهند تا این تصویر ایران در دنیا منتشر نشود و به یک باور تبدیل نشود. قطعا اقداماتی مانند ترور در تهران نیز برای ضربه زدن به وجهه ایران است. بگذارید تمام تلاش خود را انجام بدهند. آخرش پیروزی با ایران و یارانش خواهد بود. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
😔چقدر برای مرگ‌ آماده ای؟ 😔چرا از مرگ می‌ترسیم؟ 😔آیا برزخ با قیامت فرق داره؟ 😔از عالم برزخ چه می دانید؟ 😔آیا در برزخ اقوام را می‌بینیم؟ 😔آیا در برزخ عریان هستیم؟ 😔از روح های سرگردان چه می‌دانی؟ 😔چه کسانی در برزخ پشیمان هستند؟ 😔آیا مردگان،از احوال زندگان خبردارند؟ 😔آیا نذر،صدقه وفاتحه به مرده می‌رسد؟ 😔چه مرده هایی به زندگی برمی‌گردند؟ 😔آیا کُما جزئی از مرگ است؟ 😔چکار کنیم از مرگ نترسیم؟ 😔هر آن چه از مرگ باید بدانید👇👇 💥زندگی پس از مرگ @marg313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ کانال ، یک کانال بدون ، از اخبار از حوزه های مختلفِ جبهه های مقاومت، برعلیه و است. ❇️ اخبار جبهه مقاومت، کانالی خبری-تحلیلی، پر از خبرهای دست اول، به روز، به لحظه و به دقیقه است. ❇️ دیگه در ۵۰ کانال متعدد و مختلف برای کسب اخبار صحیح و بدون سانسور نگرد! ❇️ ما در کانال اخبار جبهه مقاومت، مجموعه خبرنگاران حوزه مقاومت، ۲۴ساعته در خدمت شما هستیم. ❗️سورپرایز برای شما داریم! ❗️با افتخار اولین خبر دست اول، از عملیات قهرمانانه انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی عراق و جمهوری اسلامی ایران را در آینده ای نزدیک، ما به سمع و نظر شما خواهیم رساند. 💥 فقط آنلاین با ما باشید، تا از اخبار فوری-فوتی جا نمانید. 👌این پست را تا می توانید بازنشر دهید...باتشکر،ادمین✋ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
❗️آخرالزمان به شدت نزدیک است❗️ ❗️ آیا جنگ در راه است...؟ ❗️آیا جنگهای و جنگ جهانی سوم در راه است؟ ❗️وقایع قبل ازخروج سفیانی چیست؟ ❗️آیا فتنه‌ شام تا ظهور ادامه دارد؟ ❗️نبرد کِی و کجا انجام میشه؟ ❗️خروج کِی و کجا انجام میشه؟ ❗️چرا در ظهور قبرهایی شکافته میشود؟ ❗️اولین قبر شکافته شده قبر کیست؟؟ ❗️فتنه ها، جنگ ها، مهدویت سیاسی❗️ منطقه، دگرگونیهای و....را در کانال زیر مشاهده کنید👇🏿👇🏿👇🏿 🌦 علائم ظهور امام زمان (عج) @zuhoor313 🚩به جمع سربازان امام زمان(عج)خوش آمدید ⛔️افرادی که ناراحتی قلبی دارند وارد نشوند☝🏻☝🏻
هدایت شده از اخبار جبهه مقاومت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ کانال ، یک کانال بدون ، از اخبار از حوزه های مختلفِ جبهه های مقاومت، برعلیه و است. ❇️ اخبار جبهه مقاومت، کانالی خبری-تحلیلی، پر از خبرهای دست اول، به روز، به لحظه و به دقیقه است. ❇️ دیگه در ۵۰ کانال متعدد و مختلف برای کسب اخبار صحیح و بدون سانسور نگرد! ❇️ ما در کانال اخبار جبهه مقاومت، مجموعه خبرنگاران حوزه مقاومت، ۲۴ساعته در خدمت شما هستیم. ❗️سورپرایز برای شما داریم! ❗️با افتخار اولین خبر دست اول، از عملیات قهرمانانه انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی عراق و جمهوری اسلامی ایران را در آینده ای نزدیک، ما به سمع و نظر شما خواهیم رساند. 💥 فقط آنلاین با ما باشید، تا از اخبار فوری-فوتی جا نمانید. 👌این پست را تا می توانید بازنشر دهید...باتشکر،ادمین✋ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
✅ پیشبینی نوع واکنش تهاجمی ایران ✍ طبق برآورد اولیه از اهداف نظامی احتمالی و محور مقاومت علیه اشغالگران کودک‌کش، محتمل است که عمده اهداف نظامی جهت تادیب رژیم سرکش صهیونیستی، حمله به قلب دژ صهیونیستی در و است. ✍ هدف از حمله به ، از بین بردن تصور باطل و توهم دشمن آمریکایی - صیهونیستی در میزان قدرت ایران اسلامی و همچنین جلوگیری از وقوع و دشمن بود که تصور می‌کردند ایران پس از و پس از وقوع فتنه دچار ضعف و اختلاف شده است. ✍ هدف از عملیات ، نمایش قدرت نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران و ایجاد بود و نه اعمال زور و کشته‌گیری از صف دشمنان... ✍ اما به نظر می‌رسد هدف از عملیات تلافی‌جویانه پیش‌بینی‌شده در پاسخ به ترور میهمان مردم ایران و رهبر مقاومت اسلامی فلسطین شهید ، استفاده از زور است. ✍ با توجه به اخطارهای داده شده توسط غیورمردان یمنی در اعلام و به عنوان منطقه جنگی و توصیه به اشغالگران شهرک‌نشین به فرار از این مناطق به سمت بخشهای جنوبی فلسطین اشغالی و ، به نظر میرسد هر کسی که در این دو شهر و منطقه‌ی جنگی بماند، خونش پای خودش است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.