eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.5هزار عکس
20.7هزار ویدیو
104 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 شرایط عجیبی وجود دارد و عجیب‌تر که در داخل عده‌ای راه حل و انتقام را در مذاکره با آمریکا می‌بینند! 🔹این افراد چرا قصد ندارند متوجه شوند چه اتفاقی رخ داده است؟ 🔸افرادی که چنین تزی می‌دهند آیا می‌دانند مقصر اصلی ترور حاج فواد شکر که منجر به شهادت مستشار کشورمان، شهید بیدی شد آمریکاست؟ آمریکا در پیام‌های خود به لبنان گفت اگر حزب‌الله به جنوب لیتانی برود، پاسخ اسرائیل لغو خواهد شد. با مقاومت حزب‌الله، آمریکایی‌ها گفتند که برای عدم تنش بیشتر حزب‌الله پاسخ ندهد یا پاسخ خفیف دهد که حزب‌الله نیز اول گفت که پاسخ ما کاملا بستگی به ماهیت و اندازه حرکت اسرائیل دارد و اگر آنها بیروت را بزنند(چون این اطلاعات به دست آمد) ما از موشک‌های دوربرد خود استفاده می‌کنیم. نهایتا آمریکایی‌ها با محوریت هوکشتاین در آخرین پیام‌های خود گفتند که بیروت، ضاحیه، فرودگاه و اهداف غیرنظامی خط قرمز ماست، آمریکا مانع چنین چیزی شده و اسرائیل صرفا یکسری اهداف نظامی را خواهد زد و این موفقیت دیپلماسی آمریکاست. این مسئله متاسفانه باعث خطای حزب‌الله و عدم تخلیه ساختمان‌های حساس ضاحیه شد زیرا اساسا ساختمانی که حاج محسن در حاره حریک به عنوان قلب امنیتی حزب‌الله در آن مستقر بود نیز یک دفتر مهم مقاومت بود. در حالی که حزب‌الله تصور می‌کرد آمریکایی‌ها توانسته‌اند مانع هدف قرار گرفتن ضاحیه شوند که اتفاقی که نبایستی رخ می‌داد، رخ داد. حال بر فرض که جمهوری اسلامی مقصر خروج آمریکا از برجام، سوال این است که دقیقا در شرایط حساس فوق که اینگونه از آمریکا ضربه خوردیم، چرا و چگونه باید به واشینگتن اعتماد کنیم و پاسخ ندهیم؟ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 دومین پهپاد MQ9 ساخت آمریکا بر فراز حریم هوایی استان صعده یمن سرنگون شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 سی ان ان: روسیه از عمد gps هواپیمای ترابری خود را روشن گذاشته و به ایران تجهیزات ارسال کرده تا به جهانیان بفهماند که متحد ایران است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 آتش سوزی گسترده در شهرک «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی پس از بمباران توسط حزب‌الله 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 عربستان سعودی از شهروندان خود خواست که فوراً خاک لبنان را ترک کنند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 نتانیاهو و مقامات رژیم صهیونیستی امشب جلسه ای را برای بررسی پاسخ ایران و حزب الله برگزار می‌کنند. ✍امشب وقتشه 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 توییت دقایقی قبل حساب ایران به عبری همزمان با سفر وزیر امور خارجه اردن و تیم قطری پاسخ ما به تمام پیام های شما این است(نبرد غزه را خودمان تمام می کنیم). 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 وزارت دفاع روسیه: نیروهای ما کنترل شهر نووسلووکا در محور دونتسک را به دست گرفتند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 10,000 سرباز اسرائیلی کشته وزخمی شدند. 🔻اعتراف یواو زیتون خبرنگار نظامی یدیعوت :دست کم 10,000 سرباز در جریان نبردهای چند ماهه در نوار غزه کشته(به هلاکت رسیده) یا زخمی شدند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 پارازیت شدید در GPS سرزمین های اشغالی از ترس حمله ایران 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 سفر اضطراری وزیر خارجه اردن به تهران 🔷 ایمن الصفدی (وزیر خارجه اردن) برای انتقال پیام پادشاه اردن به رئیس‌جمهور ایران امروز به تهران سفر می‌کند و دیداری نیز با علی باقری کنی (سرپرست وزارت خارجه) خواهد داشت. 🔷 اردن در بحبوحه تنش‌های اخیر منطقه اعلام کرده اجازه کشیده شدن جنگ به آسمان خود را نمی‌دهد؛ این موضع به معنای آمادگی برای رهگیری پرتابه‌های احتمالی ایران به سمت فلسطین اشغالی است. 🔷 سفر وزیر خارجه اردن برای تبیین این موضع و هم‌چنین ترغیب ایران به خودداری از پاسخ به رژیم صهیونیستی انجام می‌شود. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 فروریختن یک پل در جنوب عربستان در پی بارندگی‌های اخیر 🔻رسانه‌های عربستانی با انتشار تصاویری اعلام کردند که در پی بارندگی‌های اخیر یک پل در منطقه «جیزان» در جنوب این کشور فروریخته است. 🔻گفته می‌شود این حادثه منجر به سقوط دو دستگاه خودرو شده که در پی آن یک نفر کشته و چند نفر نیز به‌شدت مجروح شدند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 مایکل اریک کوریلا، فرمانده ستاد فرماندهی ارتش آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) ساعاتی قبل برای نظارت میدانی بر روند تدارکات دفاعی برای حمله احتمالی ایران وارد تل آویو شد. 🔻قرار است کوریلا در این سفر از اراضی اشغالی، کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و اردن بازدید کند. 🔻کوریلا در سفر خود به تل آویو تلاش خواهد کرد تا "ائتلاف بین المللی و منطقه ای" را که از اسرائیل در برابر حمله ایران در ۱۳ آوریل دفاع کرد، مجددا گرد هم آورد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 شکار آمریکایی یمن پدافند هوایی یمن یک پهپاد آمریکایی MQ-9 را بر فراز صعده سرنگون کرد. 🇾🇪 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌مجری مطرح شبکه العربی قطر: به تشییع میلیونی هنیه توسط ایرانی‌ها غبطه خوردم، دست از اختلافات شیعه و سنی بکشید و دشمن مشترکمان را هدف بگیرید... 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 حمله موشکی قسام به اراضی اشغالی در پاسخ به جنایت دشمن گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد ظهر امروز یکشنبه در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی و ترور رهبران مقاومت، شهرک‌های "غان یفنه" و اسدود در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌پارازیت در GPS سرزمین های اشغالی از ترس حمله ایران 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی چندین نوبت بیت لیف در جنوب لبنان را هدف قرار دادند 🔹درنتیجه این حمله سه غیر نظامی به شدت مجروح شدند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌تصاویری از پهپاد تکه تکه شده پیشرفته MQ9 نیروی هوایی آمریکا که توسط انصار الله یمن ساقط شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🏴سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن: 🔸 به فضل الهی نیروهای پدافند هوایی نیروهای مسلح یمن توانستند یک فروند پهپاد آمریکایی MQ-9 را در حین انجام عملیات در حریم هوایی استان صعده با موشک زمین به هوای ساخت یمن ساقط کنند. 🔸 این پهپاد هفتمین پهپاد از نوع خود است که در جریان نبرد فتح موعود و جهاد مقدس و در حمایت از غزه سرنگون شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🏴تصاویری از پهپاد آمریکایی نابود شده در صعده یمن 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیانیه نیروهای مسلح یمن در خصوص سرنگونی هواپیمای MQ9 در حریم هوایی استان صعده و هدف قرار دادن ناو (گروتون) در خلیج_عدن. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.