eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.5هزار عکس
20.7هزار ویدیو
104 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📌واکنش حماس به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در ۲ مدرسه درغزه 🔹حماس در بیانیه ای به جنایت جدید اشغالگران در غزه واکنش نشان داد:اشغالگران با هدف قرار دادن مدارس النصر و حسن سلامه به جنگ نسل کشی نازی ادامه می‌دهند، قوانین و هنجارهای بین المللی را زیر پا می‌گذارد. 🔹رفتار تروریستی جنایتکارانه اشغالگران ایجاب می‌کند که جامعه جهانی و کشورهای عربی و اسلامی به مسئولیت خود عمل کنند. اسرائیل هیوم : وزیر دفاع یوآو گالانت اکنون در حال رایزنی در مورد امکان پاسخگویی به حمله احتمالی ایران و عوامل آن است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 عملیات‌های تازه ارتش یمن: کشتی گروتون و پهپاد MQ-9 🔷 سرتیپ یحیی سریع (سخنگوی نیروهای مسلح یمن) در بیانیه خود به توضیح سرنگونی پهپاد آمریکایی «MQ-9» در آسمان صعده و هم‌چنین حمله موشکی به کشتی «گروتون» پرداخت. 🔷 این هفتمین پهپاد MQ-9 است که از زمان آغاز عملیات‌های ارتش یمن برای پشتیبانی از فلسطین سرنگون می‌شود. 🔷 کشتی گروتون به علت تخلف شرکت دارنده آن از ممنوعیت سفر به بندرهای فلسطین اشغالی مورد اصابت قرار گرفته است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 سامانه پدافند هوایی یمن مشخصات فنی: موشک (زمین به هوا) از موشک بدر P-1 ساخته شده است. با سوخت جامد کار می کند. با دو سیستم حرارتی و راداری کار می کند. اصابت دقیق به اهداف هوایی. قدرت مانور بالایی دارد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 بازی کودکان یمنی با لاشه پهپاد آمریکایی mQ9 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 منابع عبری:خطوط هوایی بین‌المللی به دلیل نگرانی‌های امنیتی پروازهای خود به اسرائیل را برای چند روز آینده لغو کرده اند.حدود 150 هزار اسرائیلی در خارج از کشور گیر افتاده‌اند و قادر به بازگشت به اسرائیل نیستند.‌‌ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 ترور آلارم ایران را تهدید اتمی کرد. ✍فرمانده کل قوا:دشمن در هر سطحی حمله کند در همان سطح پاسخ خواهد گرفت/ اتم=اتم 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 ناصر ابوشريف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین قلب کشورهای اسلامی منطقه با فلسطین است اما شمشیر آن ها با ما نیست. ملت فلسطین مانند امام حسین علیه السلام به تنهایی می جنگد... 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
❌تصویر دلخراش❌ شهادت کودکی فلسطینی در آغوش پدرش بر اثر بمباران امروز مدرسه‌ای در شهر غزه توسط اشغالگران اسرائیلی ...؟ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 نتانیاهو جنایتکار: ما در روزهای سختی زندگی می کنیم که دشمنانمان قصد حمله به ما را ابراز می کنند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 سخنان تاریخی معمر القذافي در مورد لزوم مقابله با رژیم صهیونیستی: 🔺 اسرائیلی ها اکنون موشک هایی با برد ۴۰۰۰ کیلومتری میسازند که به تونس و الجزایر می‌رسد. ❌️ فلسطین سنگر دفاع از بقیه کشور های عربی است 🔺️ اسرائیل پس از فلسطین به سراغ بقیه کشور های عربی خواهد رفت تا امپراتوری اسرائیل را بنا نهد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👿 نزدیک شدن شیاطین جنی به زمین 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از اخبار جبهه مقاومت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ کانال ، یک کانال بدون ، از اخبار از حوزه های مختلفِ جبهه های مقاومت، برعلیه و است. ❇️ اخبار جبهه مقاومت، کانالی خبری-تحلیلی، پر از خبرهای دست اول، به روز، به لحظه و به دقیقه است. ❇️ دیگه در ۵۰ کانال متعدد و مختلف برای کسب اخبار صحیح و بدون سانسور نگرد! ❇️ ما در کانال اخبار جبهه مقاومت، مجموعه خبرنگاران حوزه مقاومت، ۲۴ساعته در خدمت شما هستیم. ❗️سورپرایز برای شما داریم! ❗️با افتخار اولین خبر دست اول، از عملیات قهرمانانه انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی عراق و جمهوری اسلامی ایران را در آینده ای نزدیک، ما به سمع و نظر شما خواهیم رساند. 💥 فقط آنلاین با ما باشید، تا از اخبار فوری-فوتی جا نمانید. 👌این پست را تا می توانید بازنشر دهید...باتشکر،ادمین✋ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
6.55M
🎙مصاحبه با استاد امیری، افسر ارشد جنگ‌نرم و تحلیلگر سیاسی غرب آسیا 👌مباحث مهمی در این مصاحبه مطرح گردیده حتما مستمع باشید و نشر حداکثری دهید 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
27.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صهیون موندنی نیست اینه تقدیر ! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
اکران به‌زودی در سرزمین‌های اشغالی وعده صادق۲ کارگردان : امیرعلی حاجی‌زاده 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
راحت بخوابید! شروع بشه ‏جوری میزنیم که خبرش عالم و بیدار میکنه… 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضرت علی علیه السلام در پاسخ به کسانی که تهمت ترس از مرگ به ایشان زدند، فرمودند: هَيْهَاتَ بَعْدَ اَللَّتَيَّا وَ اَلَّتِي! وَ اَللَّهِ لاَبْنُ أَبِي طَالِبٍ آنَسُ بِالْمَوْتِ مِنَ اَلطِّفْلِ بِثَدْيِ أُمِّهِ! هرگز! با آن همه سابقه جنگ و جان‌فشانی؟ به خدا قسم فرزند ابوطالب به مرگ مأنوس تر است از طفل به سینه مادر! حال خناسان روزگار فرزندش، سید علی را متهم به ترس از مرگ می‌کنند! حضور بی‌باکانه و پر صلابت آقا در خط مقدم جبهه‌ها را ببینید تا متوجه شوید اگر حاج قاسم به شهید اصغر پاشاپور می‌گفت: «زشته اصغر! منو از چهارتا خمپاره می‌ترسونی» در کدام مکتب شاگردی کرده است. ✍ دکتر ــــــــــــــــ 👈پاسخ‌به‌شبهات‌فــجازی👇 🆔 @Shobhe_ShenaSi
📌 سفر قریب الوقوع فرمانده سنتکام به فلسطین اشغالی 🔹 رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند مایکل کوریلا، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) فردا به سرزمین‌های اشغالی سفر خواهد کرد. 🔹 سفر کوریلا در راستای هماهنگی با تل آویو در پرونده واکنش احتمالی ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس صورت می‌پذیرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 انتقال صهیونیست‌های سرگردان به سرزمین‌های اشغالی با استفاده از شاتل دریایی 🔹 در پی توقف پروازهای خارجی به مقصد سرزمین‌های اشغالی، وزارت حمل و نقل رژیم صهیونیستی اعلام کرد شاتل‌های دریایی شهرک نشینان صهیونیست را که به دلیل توقف پروازها در سایر کشورها آواره و سرگردان شده‌اند به سرزمین‌های اشغالی منتقل خواهند کرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌استراتژی هزار دشنه؛ ۲۵۰۰ عملیات حزب الله در ۳۰۰ روز 🔹 حزب‌الله لبنان طی ۳۰۰ روز نبرد فرسایشی بطور میانگین روزانه ۸ بار مواضع صهیونیست‌ها را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده که غیر از کشته و زخمی کردن دو هزار صهیونیست توانسته ۲۳۰ هزار شهرک‌نشین را آواره کرده است. 🔹 حملات حزب الله تا عمق 35 کیلومتری فلسطین اشغالی انجام شده و صهیونیست‌ها در نتیجه این حملات مجبور به ایجاد منطقه خالی از سکنه تا عمق 5 کیلومتری مرزهای خود با لبنان شده‌اند. 🔹 حزب‌الله در مجموع در خلال 102 حمله مراکز نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی و جولان اشغالی را هدف قرار داده که 4 مورد از این این عملیات‌ها، کارخانه‌های تولید تسلیحات در سرزمین‌های اشغالی بوده‌اند. 🔹 در این بین حزب الله توجه ویژه‌ای به از کار انداختن سامانه‌های جاسوسی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرزهای لبنان داشته بدین شکل تا پیشاپیش چشم و گوش رژیم را برای جنگ گسترده‌تر از کار انداخته باشد. براساس این گزارش، 450 مورد از تجهیزات اطلاعاتی ارتش اسرائیل در جریان عملیات‌های آفندی حزب الله هدف قرار گرفتند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 معاون اطلاعات نیروی قدس : 🔹️ترور اسماعیل هنیه در تهران حاصل نفوذ نبوده و در این حادثه موضوع نفوذ مطرح نیست. موضوع ترور شهید هنیه هم‌اکنون در حال بررسی‌های تکمیلی است.  🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 کربی: باید هشدار ایران را جدی بگیریم. 🔹 جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت زمانیکه رهبر عالی ایران می‌گوید تهران پاسخ خواهد داد، باید این را جدی گرفت. 🔹 وی در ادامه افزود: ما باید مطمئن شویم که آماده هستیم. ما به ارسال نیروهای اضافی به منطقه ادامه می‌دهیم. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌پیام وزیر خارجه اردن پس از دیدار با علی باقری 🔹 ایمن صفدی، وزیر خارجه اردن، پس از دیدار با علی باقری، سرپرست وزرات امور خارجه ایران نوشت: به همتای ایرانی‌ام گفتم که حامل هیچ پیامی از سوی اسرائیل یا کشوری برای ایران نیستم. 🔹 وی تاکید کرد: گام نخست برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه توقف حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 آزادی نظامیان شکنجه گر ارتش اسرائیل پس از آزار اسرای فلسطینی 🔹 رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد سه نفر از نظامیان این رژیم که متهم به آزار و اذیت اسرای فلسطینی در پایگاه‌های نظامی ارتش اسرائیل شدند، ساعاتی قبل آزاد شدند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.