eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌صحنه هایی از درگیری دیروز در کورسک بین روس ها و اوکراینی ها 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 صهیونیست‌ها دیگر تمایلی به ماندن در اراضی اشغالی ندارند و در حال فرار هستند. یک منبع عبری زبان تاکید کرد که جنگ موجب شده اوضاع رفاهی، اقتصادی، آموزشی و ... صهیونیست‌ها هر روز بدتر شود و اکثر صهیونیست‌ها به ویژه افراد متخصص و دارای مهارت‌های خاص دیگر تمایلی به ماندن در اراضی اشغالی ندارند. "اهرون شیخانوور" مولف اسرائیلی در روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت نوشت که اعضای جامعه لیبرال صهیونیست که ستون فقرات صنعت فناوری پیشرفته را تشکیل می‌دهند، از جمله بازرگانان، مهندسان، تکنسین‌ها، پزشکان، اقتصاددانان، اساتید و دانشگاهیان، نمی‌خواهند در اینجا زندگی کنند، زیرا جنگ باعث کاهش بودجه بخش رفاه، بهداشت و آموزش خواهد شد، علاوه بر ضعف و انزوایی که دولت باعث آن شده است. این افراد "اسرائیل" را ترک کرده و دارایی‌های خود را از اینجا خواهند برد. وی افزود: راه فرار از "اسرائیل" آغاز شده است، پزشکان برجسته‌ در حال رفتن هستند و کارشناسانی که برای گرفتن تخصص به خارج رفته‌اند، باز نمی‌گردند، حتی متخصصان بخش تکنولوژی و فناوری پیشرفته، زیرا دانشگاه‌ها در یافتن دانشگاهیان سطح بالا با مشکل مواجه هستند و همین خروج دانشجویان برجسته را که ذخایر حرفه‌ای به شمار می‌روند، تسریع می‌بخشد. شیخانوور تصریح کرد که بدون انتخاب یک دولت جدید حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر، هرگز نمی‌توانیم صدمین سالگرد تأسیس "اسرائیل" را جشن بگیریم، زیرا دولت فعلی و نخست وزیر آن نتانیاهو، رویای یهودی-صهیونیستی را از بین خواهند برد. پ ن: با توجه با ماهیت ژن آل یهود و جان دوست بودنشان چیز عجیبی نیست که نیروهایشان به اجبار سلاح دست گرفته باشند..✋ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
سلام.... از شما داریم و یک عالی براتون داریم: 🔹تو بحث های‌ شبهه‌دار، سیاسی و اعتقادی‌ کم‌ میاری؟ 🔹 میخوای‌ یاد‌ بگیری‌ چه‌ حرفی شایعه‌ است‌ و‌ چه حرفی‌ درست؟؟ 🔹 دنبال‌ یکی‌ میگردی‌ که‌ به‌ سوالاتت‌ جواب‌ بده؟ ⚠️ برادر و خواهر مسلمان، باید خودتو پرورش‌ بدی‌، تا ناهنجار‌های‌ فرهنگی کشور‌های‌ بیگانه‌ رو‌ باور‌ نکنی!! 🔸 میخوای‌ بدونی‌ چه جوری؟! 🔹 به حول و قوه الهی، کانالی برای رفع شبهات و ابهامات مجازی، زیر نظر مستقیم مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای، تشکیل دادیم و در این کانال، تعدادی هز بهترین کارشناسان حوزه سیاسی، مذهبی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، به ابهامات، پرسش ها و شبهات شما پاسخ می‌دهند. 🔹 تشریف بیارید داخل کانال، اگر به دلتان ننشست از آن خارج شوید. اون‌ چیزی‌ که‌ دنبالشی‌ اینجاست‌↶ 👇👇👇👇👇👇👇👇👇 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات و شناخت فتنه ها با جهاد تبیین @rafeshobahatemajazi
📌اولین رئیس جمهور کتان پوش ایران خیلی هم خوب!!از رژیم شاهنشاهی واشرافی گری رسیدیم به کتان پوشی رییس جمهور!!من که بدم نیومد،شما رو نمیدونم!! اما یک درددل: من به شخصه کاری با یک سری اخباروموضع گیری های بی فایده وفیک ندارم. مثلا اینکه سن وسال معاونین و وزرا چقدره!! پروتکلهای دیپلماسی دکتر پزشکیان درباره میهمانان خارجی به چه صورته!! شلوارپزشکیان کتان بود یا نخی...! با عرض معذرت، این حرفا خاله زنکیه، به درد کشور نمی‌خوره!! بجای اینکه نقد فیک داشته باشیم، باید مطالبه ی ۱۲ شرط امام خامنه ای (دامت برکاته) و فرمایش ایشون در آستانه ی انتخابات رو برجسته کنیم که فرمودند: با خداوند خودتان عهد کنید که اگر موفّق شدید و توانستید مسئولیّتی به دست بیاورید، کسان و کارگزاران خود را از کسانی قرار ندهید که ذرّه‌ای با انقلاب زاویه دارند. ۱۴۰۳/۰۴/۰۵ اینها باید مطالبه باشه، نه حاشیه هایی که فقط چهره ی کشور رو زشت می کنه. ما باید از مسیر جوگیرها، فحاش ها و توهین کنندگان، تهمت زنندگان و افترا زنندگان و عقده گشایی ها فاصله بگیریم و با عقلانیت، منطق، تعامل، دلسوزی، مردم داری و محبت وارد بشیم، اما مثل حاج قاسم از خط قرمز ها هم عبور نکنیم. این نوع کنش‌گری برای کشور مفیده نه لجن پراکنی یک سری فرقه گرای معلوم الحال. جبهه ی انقلاب زیباست، نگذارید خرابش کنند. ✍ پ ن:بخش آخر فرمایشات شما متین،اما وقتی کسی در بالاترین سطوح مدیریتی قرار می گیرد باید بداند نقش الگو را برای جمعیت کثیری دارد که باید حتی به پوشش و زبان بدنش هم دقت داشته باشد اما در جایی که مشکلاتی وجود دارند با اولویت های بسیار بالاتر،این توقع ابترباقی خواهدماند.همچنین بحث شرط سنی چون وابسته به انرژی و فعالیت مدیران است را نمی توان انکارکرد.چون بعدش بایدمنتظر افتتاح پروژه ها و حل مشکلات کشور به شیوه آنلاین و وبیناری باشیم که این خبط در ۸ سال حکمرانی روحانی در کشور بخوبی نقصان خود را به مردم نشان داده است. درخصوص پروتکلهای میهمانان خارجی نیز به دلیل حساسیت موضوع نه تنها کوچکترین حرکات نیز از لنز دوربین ها و مقالات خبرنگاران پوشیده نمی ماند بلکه تمامی حرکات حتی زبان بدن اشخاص مهم بعداً توسط اندیشکده ها و رسانه ها و حتی مردم عادی نیز رصد و تفسیر می شود و در تصمیماتی که در سپهر سیاسی جهان گرفته می شود تأثیرات خودرا خواهد داشت لذا عدم پایبندی به این دستورالعمل ها هم شایسته مدیران ارشد و مقامات سیاسی نیست. و در خاتمه فارغ از تمامی موارد فوق شیوه حکمرانی در مملکت صاحب الزمان عجل الله با همه جای دنیا متفاوت است و رعایت موارد فوق برای کسی که در تبلیغاتش یک دور نهج البلاغه را در تلویزیون ختم می کند چیز دور از ذهن و توقع بیجایی نیست. نژاد_الیگودرز 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 لوید آستین وزیر دفاع آمریکا تلفنی با گالانت وزیر دفاع رژیم صهیونسیتی گفتگو کرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌حمله به اسرائیل با موشک‌های بالستیک کوتاه برد برکان 🔹حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد پادگان زرعیت و همچنین پایگاه نظامی بارانیت در الجلیل غربی را در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی با موشک‌های برکان مورد هدف قرار دادند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 ۹ نظامی اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی زخمی شدند. 🔹رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که در پی واژگونی خودوری حامل نظامیان این رژیم در شهرک «کریات شمونا» در نزدیکی مرز لبنان، ۹ نظامی زخمی شده‌اند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهرک الناقوره در جنوب لبنان 🔹منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهرک الناقوره در جنوب لبنان خبر دادند. 🔹وزارت بهداشت لبنان امروز جمعه اعلام کرد که در پی حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهرک «الناقوره» در جنوب لبنان دو نفر به شهادت رسیده است. 🔹این وزارتخانه در عین حال به هویت افراد به شهادت رسیده در این حمله اشاره ای نکرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 صدام، حمله اسرائیل به رآکتور هسته‌ای عراق و بی پاسخ گذاشت... بببینید نتیجه کار چی شد!؟ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 لندن غرق در زباله ها، هرج و مرج 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 بروکینگ - شورای دولتی لیبی: ما با نگرانی تحرکات نظامی نیروهای ارتش ملی در جنوب‌غربی کشور در دو روز گذشته را دنبال می‌کنیم. ⚠️ تصاویر نیروهای تحت حمایت روسیه که به‌طور گسترده‌ای در حال استقرار در منطقه غدامس، در مرز با الجزایر هستند. ✍️ لیبی نیزبه عرصه اختلافات قدرت ها بازمیگردد منطقه نیازمند تعیین تکلیف است . 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ببین با نتانیابو چیکار کرد..! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 فیلمی از ریز پرنده‌ها و کارکرد هوش مصنوعی در جاسوسی و خرابکاری پ ن: توضیحاً اینکه این فیلم برای یک دهه قبلتر هست و تکنولوژی ریزپرنده ها از آن زمان تا کنون دست خوش تغییرات بسیاری قرار گرفته است. بعنوان مثال اندازه ریزپرنده نشان داده شده در فیلم فوق در حال حاضر به ( ۱/۱۰) یک دهم این سایز تقلیل پیدا کرده و از هوش مصنوعی و دوربین های حرارتی و ماوراء بنفش و لنزهای اپتیکالی وسنسورهای متناوب و...برخوردارهستند و چنان پرواز بیصدایی دارند که با چشم غیر مسلح نیز قابل رؤیت نیستند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 اصابت موشک از خاک لبنان به برخی مناطق در مرز با فلسطین اشغالی 🔹خبرنگار الجزیره گزارش داد که صدای آژیر هشدار در مناطق المطله و کفاریوفال در مرز لبنان با فلسطین اشغالی شنیده شده است. 🔹رسانه های صهیونیستی از اصابت موشک‌هایی به مناطق "المطلة" و"كفار يوفال" در مرز لبنان با فلسطین اشغالی خبر دادند. 🔹بر اساس این گزارش، خودروهای اورژانس در حال حرکت به سمت این مکان هستند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 تصاویری تلخ از آوارگی وسیع فلسطینیان در خان یونس 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 شهادت 2 نفر در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان 🔹منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر دادند. 🔹وزارت بهداشت این کشور اعلام کرد که دو نفر در این حمله به شهادت رسیدند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 تصویری از يحيي سنوار بر روی قلعه تاریخی در شهر آمد مرکز استان دیاربکر ترکیه بر افراشته شده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 حسام الدین آشنا معاون رییس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور شد ؛ حسام در اولین اقدامش محمد جواد را با هفتادو پنج درصد آرا به "معاونت دولت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال" برگزید! 🔹همه چیز را به بازی گرفتند ؛ دور از میثاق های مشترک و بی اعتنا به سیاست های کلی ابلاغی و با لگد مال کردن شورایعالی اداری درپی منصب سازی در گعده های دیجیتال برای رفقا هستند ؛ دولتی موازی در توییتر و اینستاگرام بجای دولت پزشکیان تشکیل دادند ؛ 🔹به پیام بالا نگاه کنید ؛ فردی بنام آذری جهرمی روی دست شان مانده و نمی دانند با او باید چکار کنند ! ؟ در فضای مجازی دولت سازی می کنند ؛ منصب می تراشند و در همین فضای مجازی او را با هفتاد و پنج درصد آراء به سمت معاونت ریاست جمهوری منصوب می کنند ! ✔️تازگی جناب رئیس جمهور گفت نمی گذارند من کار کنم ؛ نمی دانم منظورش واقعا ما هستیم یا خاتمی و روحانی و دوستان شان ! 🔺️ اما سخنی با رییس سازمان امور اداری و استخدامی دولت چهاردهم در فضای دیجیتال !! داریم و آن اینکه درسته که دکتر پزشکیان می گوید رعایت پروتکل ها و تشریفات اداری برایش سخت است اما لطفا حرمت رییس جمهور را نگاه دارید و در روز روشن از ایشان کلاهبرداری نکنید ؛ او صادق است اما ساده نیست ! ✅️ دکتر مجتبی زارعی ؛عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 راهکار یک مزدور سیاسی به نام آذری جهرمی برای استثمارِ جوانان: ❌ آنها را با شعارِ آزادی، سرگرم هوی و هوس کنید تا بر مسند قدرت بمانید و کسی حواسش به چپاولِ ملت و ویژه‌خواری‌هایتان نباشد. ✍ مریم اشرفی گودرزی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
قدیمیا میگفتن : طرف از راه اومد ازش پرسیدن، از کجا میای؟ گفت: چین و واچین لر... بهش گفتند: معلومه از این قر و پاچین لر... حالا حکایت ماست، سالی که نکوست از بهارش پیدا نیست؟ الان دیگه فرد مسئله داری در کشور مونده یا همه مدیرن بسلامتی؟
📌 بر اساس گزارشات،در پی تنش های اخیر منطقه، آمریکا در حال تقویت قوای نظامی خود در قبرس است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 بالا گرفتن اختلافات ژاپن و رژیم صهیونیستی: 🔹شهردار ناکازاکی تصمیم گرفت مانع ورود سفیر "اسرائیل" به مراسم یادبود قربانیان بمباران هسته‌ای ناکازاکی شود. پ ن: باور نکنید،الان یه سگ آمریکایی بیارن تو خیابون به شهردار ناکازاکی پارس کنه کلاً مراسم رو میارن تلاویو زیر موشک ها اجرا میکنن براشون... 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 شیوخ قبایل حضرموت توسط ریاض فراخوانده شدند. 🔹همزمان با افزایش تنش در مسئله نفت حضرموت و عدم رضایت قبایل این استان بویژه شیوخ مورد حمایت امارات به آغاز روند صادرات نفت بدون پرداخت سهم استان(20 تا 25 درصد از درآمد) و همچنین عدم توان رشاد العلیمی، رئیس شورای ریاستی در توافق با این قبایل، عربستان برخی از شیوخ و مقامات استان حضرموت را به ریاض فراخواند. 🔹در همین راستا، عربستان علاوه بر فراخواندن اعضای شورای ملی حضرموت(که توسط عربستان برای مدیریت این استان ایجاد شد)، 25 تن از شیوخ و افراد دارای نفوذ وادی حضرموت و مناطق اطراف تاسیسات نفتی المسیلة این استان را نیز عصر امروز با ارسال یک هواپیمای باری نظامی به عربستان دعوت(جبری) کرد. ✍️با توجه به روند تحولات جاری در این هفته و همچنین مذاکرات مالی جاری بین صنعا-ریاض، به نظر می‌رسد که مسئله پرداخت حقوق تمام کارمندان یمن از منبع درآمدهای فروش نفت و گاز که از شرط‌های انصارالله برای اجازه شروع مجدد صادرات انرژی یمن و همچنین از بندهای اساسی توافقات خارطة الطریق است، مورد پذیرش قرار گرفته و روند اجرایی شدن آن در حال انجام است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.