eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
21.3هزار ویدیو
106 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📌تحلیلگر شبکه العربی: فرسایش روحی، ذهنی، اقتصادی و اجتماعی اسرائیلی‌ها در انتظار!! «رامی منصور» تحلیلگر سیاسی و سردبیر وبگاه عرب 48: "ایران دارای موشک‌های دقیقی است؛ به اعتراف خودِ اسرائیلی‌ها، ایران در حمله آوریل پایگاه‌های اسرائیلی را در شمال و جنوب هدف گرفت. پایگاه هوایی نواتیم را مورد اصابت قرار داد که اصابت دقیقی روی یکی از باندهای پرواز بود. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 آثار موزه‌های تل‌آویو به زیرزمین منتقل شدند. منابع خبری اعلام کردند موزۀ «هنر تل‌آویو» و «موزه اسرائیل» از بیم حملۀ احتمالی ایران آثار عمده‌شان را به زیر زمین انتقال داده‌اند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 شبکه ABC به گفته مقامات وزارت خارجه آمریکا: ما به طور فزاینده ای انتظار داریم که ایران قبل از پنجشنبه به اسرائیل حمله کند 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 | زیرنویس فاکس نیوز: منتظر حملات ایران باشید. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 رادیو ارتش اسرائیل : کشورهای عربی که در اپریل ( وعده صادق ) حملات ایران رو دفع کردند امشب اماده هستند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 استقرار نیروهای العقاب - كتائب حزب الله در مسیر زوار اربعین جهت تامین امنیت زوار الحسین 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 اشغال جزایر ایران توسط امارات : برای اولین بار افشای اشغال جزائر ایرانی توسط حکام مرتجع اماراتی ... 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 انجمن علمای یمن: کشورهای عربی اقدام جهادی «جدی» و «صادقانه» برای غزه انجام دهند. 🔸 انجمن علمای یمن با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: «جنایت هولناک رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران فلسطینی، ایجاب می‌کند مردم همه کشورها، ملت‌ها و ارتش‌های عربی به وظیفه‌شان در اعلام بسیج عمومی و کمک به ملت فلسطین اقدام کنند.» 🔸 همچنین انجمن علمای یمن از همه آزادی‌خواهان و مسلمانان خواست به سکوتشان در مقابل هزاران جنایت خونین رژیم صهیونیستی در ۱۰ ماه گذشته پایان دهند. 🔸 انجمن علمای مسلمان یمن تاکید کرد: «دشمن صهیونیستی عمدا با وحشی‌گری کامل اقدام به ریختن خون مسلمانان و زیرپا گذاشتن همه ارزش‌ها می‌کند. ارتکاب جنایت اخیر توسط رژیم صهیونیستی و کشتار نمازگزاران بی‌دفاع ایجاب می‌کند دولت‌ها، ملت‌ها و ارتش‌های کشورهای عربی در این زمینه، اقدام جهادی جدی و صادقانه در راه خدا و مستضعفان در غزه انجام دهند.» 🔸 علمای یمن خاطرنشان کردند: «حجم گسترده آلام و رنج‌های ملت فلسطین و میزان توحش بی سابقه صهیونیست‌ها، ایجاب می‌کند همه مسلمانان و در صدر آنها، سران و علمایشان به مسئولیت کمک به مظلومان در غزه عمل کنند.» 🔸 انجمن علمای یمن افزود: «مسلمانان موظف هستند به وحشی گری رژیم صهیونیستی پاسخ دهند و به علت جنایات وحشیانه و کشتار خونین فلسطینی‌ها از آن رژیم انتقام و قصاص بگیرند.» 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تروریست های مدافع خلق(HPG) در جنوب ترکیه تصاویری از عملیات دوغان زینار منتشر کردند که حاوی اسنادی از حملات عناصر رزمی این نیروها به مواضع ارتش ترکیه در جنوب ترکیه است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚩 👈 این سه شب آینده را نخوابید ...! 🚩 با اطلاع از منابع میدانی و مستقر، خبرهایی در راه است....! منتظر اخبار تکمیلی باشید.... آخرین اخبار را از کانال ما دریافت کنید 👇👇 👇 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
32.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 چه کسی امیرعبداللهیان را حذف کرد؟! ماجرا از چند تماس محرمانه شیوخ عرب با وزارت امور خارجه شروع شد... 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
✍واقعا این آمریکایی ها و متحدان آن احمق تشریف دارن تمام تجهیزات نظامی و دفاعی خود را به منطقه گسیل کرده... با اطمینان میگویم «همه را میزنیم »
🚩 واشنگتن پست:ناوشکن Labon به سمت شرق مدیترانه حرکت کرد تا توان دفاعی رژیم را در منطقه افزایش دهد.
اینها باور نمی کنند که علاوه بر یگان های پهپادی و موشکی و زرهی و پدافندی و آفندی و لجستیکی و... چندین لشکر مبارز مجاهد فی سبیل الله هم از دل آسمان برای تغییر نتیجه این نبرد می آیند... باور ندارند... در مخیله شان هم نمی گنجد که این علمی که برافراشته شده را قرار است حضرت سیدعلی به دست نازنین حضرت حجت ارواحنا له الفداه تحویل دهد و خانه ظلم با فرماندهی میدانی مولا صاحب الزمان عجل الله روی سرشان خراب شود... اینها باور نمی کنند... البته که نباید هم باور کنند... لایمسهُ الا المطهرون.... اینها هرگز از حقایق هستی اطلاع واثقی نخواهند داشت و اساساً منافعشان هم ایجاب می کند که خود را به کوری بزنند... هنگامی که موسی از کوه تور برگشت وقتی انذار کرد که وای بر شما از چه گوساله پرست شدید؟ همین قوم گفتند: یا موسی ما در پیامبری تو شکی نداریم اما الحکم لِلّٰه،،،ما میخواهیم مثل سابق زندگی کنیم و نمی توانیم از لذایذ غیر مشروع هستی دل بکنیم...لذا تو برو به دین خودت و ما هم بگذار بر دین خود بمانیم... اینها نوادگان همانها هستند... نمی خواهند باور کنند... باشد تا زیر آماج صاعقه از تن درآیند و به جهان حقایق بشتابند ان شاءالله....✋ اللهم عجل لولیک الفرج....✋ .رضوی نژاد_الیگودرز 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇮🇷چرا جمهوری اسلامی ایران را دوست دارم؟ ۱. حدود ٢١٠ سال پیش در زمان فتحعلی شاه قاجار به موجب قرارداد ننگین گلستان در سال ١١٩٢ شمسی (۱۸۱۳ میلادی) کشورهای فعلی «قفقاز، ارمنستان، گرجستان، داغستان، چچن و اینگوش و سواحل ارزشمند دریای کاسپین» به مساحت حدود ٢٣٠ هزار کیلومتر مربع از ایران جدا شده و به روسیه تزاری تقدیم گردید!!! ۲. حدود ١٩۵ سال پیش و باز هم درزمان فتحعلی‌شاه قاجار به موجب قرارداد ننگین ترکمنچای درسال ١٢٠٧ شمسی (۱۸۲۸ میلادی)، منطقه‌ی «ایروان، نخجوان و بخش‌هایی از تالش و آذربایجان» و در مجموع حدود ۳۰ هزار کیلومتر مربع دیگر از ایران جدا شد و باز هم به امپراتوری روسیه تقدیم شد!!! ۳. حدود ١۶٧ سال پیش در زمان ناصرالدین شاه قاجار به موجب معاهده ننگین پاریس در سال ١٢٣۵ شمسی (۱۸۵۶ میلادی) مناطق «هرات و افغانستان و بلوچستان و مکران» به مساحت ٩٧۵/۲۲۵ کیلومتر مربع با فشار انگلیس از ایران جدا شد!!! ۴. حدود ١۵٢ سال پیش و باز هم در زمان ناصرالدین شاه قاجار به موجب قرارداد ننگین حکمیت «گلد اسمیت» در سال ١٢۵٠ شمسی (۱٨٧١ میلادی)، و باز هم تحت فشار انگلیس مناطقی از «پاکستان و سیستان» به مساحت ٣۵٠/٠٠٠ کیلومترمربع از ایران جدا شد!!! ۵. حدود ١۴٢ سال پیش باز هم در زمان ناصرالدین شاه قاجار به موجب «پیمان آخال» در سال ١٢۶٠ شمسی (۱۸۸١ میلادی) کشورهای فعلی «ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و قزاقستان» به مساحت ١/٢٢۶/۵٠٠ کیلومترمربع از ایران جدا شده و باز هم به امپراتوری روسیه تقدیم شد!!! ۶. حدود ١٠۴ سال پیش در سال ١٢٩٨ شمسی (١٩١٩ میلادی) در زمان احمد شاه قاجار و دولت وثوق‌الدوله براساس پیمان منطقه‌ای مستشاران انگلیس، جزایر نفت‌خیز خلیج فارس از جمله کشورهای فعلی «امارات، قطر، عمان و چند جزیره بسیار ارزشمند دیگر» به مساحت ۴٠۵/٢٨٧ کیلومترمربع رسماً از ایران جدا شد!!! ۷. حدود ٨۶ سال پیش در سال ۱۳۱۶ شمسی (۱۹۳۷ میلادی) در زمان رضا شاه پهلوی با امضای پیمان ننگین سعدآباد با کشورهای همسایه (عراق، ترکیه و افغانستان) بخش‌های عظیمی از ایران با دسیسه انگلیس جدا شد؛ از جمله «ارتفاعات سوق‌الجیشی آرارات» به ترکیه؛ بخش عظیمی از «اروندرود» و اداره کامل آن را به عراق‌؛ و «دشت وسیع نااُمید» به مساحت ۳ هزار کیلومتر به افغانستان بخشیده شد!!! ۸. حدود ۶٩ سال پیش در سال ١٣٣٣ شمسی (١٩۵۴ میلادی) در زمان محمد رضا شاه پهلوی، بندر استراتژیک «فیروزه» در شرق دریای خزر از ایران جدا و به شوروی واگذار گردید!!! ۹. و باز هم در زمان محمدرضا شاه در سال ١٣۵٠ شمسی (١٩٧١ میلادی) با فشار انگلیس، مجمع الجزایر بحرین به مساحت بیش از ٧٠٠ کیلومتر مربع با انبوهی از مخازن نفت و گاز از ایران جدا شد!!! و با کمال تأسف باید این حقیقت تلخ را بدانیم که این مقدار تجزیه و جدایی بیش از ٣ میلیون و ۵٠٠ هزار کیلومتر مربع از خاک ایران به واسطه سستی و خیانت پادشاهان میهن‌فروش در کل تاریخ جهان بی‌سابقه است و ایران امروز با مساحت ١/۶۴٨/١٩۵ کیلومتر مربع کمتر از یک‌سوم مساحت ایران بزرگ دویست سال قبل را دارد!!! اما در زمان جمهوری اسلامی و پس از هشت سال دفاع مقدس، یک سانتیمتر از خاک کشور عزیزمان را هم از دست ندادیم! 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
🚩 بیانیه: آمریکا🇺🇸 نگلیس 🇬🇧 فرانسه🇫🇷 آلمان🇩🇪 و ایتالیا🇮🇹 :ما از اسرائیل🏴‍☠ دربرابر حملات ایران🇮🇷 و گروه های تحت حمایت آن دفاع می کنیم. پ ن: قدم همشون بصورت یکجا روی نوک مرمی موشک ها و گلوله هامون ان شاءالله....✋ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 به دلیل احتمالات حمله ایران به اسرائیل شبکه فاکس نیوز تلاویو را به صورت زنده پخش میکند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌منابع عراق:نیروهای فرانسوی ایستگاه جاسوسی TRC را در استان دیالی نزدیک مرز عراق و ایران پس از نصب آن فعال کردند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 منابع عراق:نیروهای فرانسوی ایستگاه جاسوسی TRC را در استان دیالی نزدیک مرز عراق و ایران پس از نصب آن فعال کردند./اخبار جبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 گزارش ها از اختلال شدید GPS در شمال سرزمین های اشغالی اردن تا جنوب سوریه و مناطق مرکزی عراق تا سلیمانیه حکایت دارد./اخبار جبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 گالانت: آمادگی‌های ایران حاکی از برنامه ریزی برای حمله‌ی طوفانی به اسرائیل است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
. 💥💥 آیا تا ساعاتی دیگر خبرهای مهمی در راه است؟؟؟ 🚀🚀 اولین گزارش های لحظه به لحظه از آتش موشک های ایرانی بر قلب اسرائیل را در لینک زیر دنبال کنید👇 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور
📌خاطرتون هست شاهنشاه آریامهر یک شبِ بحرین را تقدیم آل سعود کرد؟! حالا امروز «۲۲ مرداد سالروز جدایی بحرین از خاک ایران» هست! یک لعن به روح محمدرضا پهلوی بابت وطن فروشی به بریتانیا، و یک صلوات نثار روح شهدایی که هشت سال مقتدرانه جنگیدند و یک وجب خاک به اجنبی ندادند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 بیانیه داده صدا و سیما که من با مقام اسرائیلی مذاکره نکردم و هرکی این حرفو بزنه منافقه حسن عباسی هم اسناد دروغگویی روحانی رو منتشر کرده و حکم منع تعقیب و ۴۱ هزار صفحه سندی که به دادگاه ارائه داده رو گذاشته صدا و سیما بیانیه رو هم میخونه؟ ✍بنظر شما چین اتفاقی می افتد ؟ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 تکنولوژی داره ترسناک میشه 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.