eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
21.3هزار ویدیو
106 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از باقر ولیان 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️دستگاه های امنیتی خواب تشریف دارن یا خودشون رو به خواب زدن ....؟ 👈اگه اینجوری نیست چرا باید اجازه بدن مجید انصاری این که اینجوری داره فتنه ۸۸ رو میدون داری می کنه از طرف بعنوان معاون حقوقی رئیس جمهور انتخاب بشه؟...😏 ┄┅┅٭❅💠❅٭┅┅┄ درکانال و به آدرس ذیل با ما همراه شوید. 👇👇👇 🆔@bagher_valian
🚩 روزنامه آمریکایی "The Hill":عملیات بزرگ نیروی دریایی ایالات متحده در طول بیش از نیم سال نبرد نتوانست حوثی ها(انصارالله) را بازدارد یا توانایی آنها را به اندازه کافی برای توقف حملات کاهش دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 پیغمبر عربی و دین عربی، به ما ربطی ندارن! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حالا که تا دیار تو ما را نمی‌برند ما قلبمان شکست حرم را بیاورید علیه السلام 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌شهید رییسی : مگه قضیه ادعا کردنه ؟! اتفاقا همینجا جای امتحانه ...! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از باقر ولیان 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️مرغ شب خوان، که با دلم می خواند رفت و این آشیانه، خالی ماند........😭 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ┄┅┅٭❅💠❅٭┅┅┄ درکانال و به آدرس ذیل با ما همراه شوید. 👇👇👇 🆔@bagher_valian
📌 امیرالمؤمنین امام علی (علیه السلام) : ✍ لا يَخرُجِ الرَّجُلُ في سَفَرٍ يَخافُ فيهِ على دِينِهِ وصَلاتِهِ. 🖌 انسان نباید به سفری رود که می‌ترسد در آن به دین و نمازش لطمه‌ای وارد آید. 📓 بحار الأنوار ، 10/108/1 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 سفیران در کمپین who is imam madi چه کسانی هستند و چه فعالیتی انجام می‌دهند؟ آیا می‌توان به این کمپین پیوست؟ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 نتیجه آنچه دیروز در مجلس رخ داد؛ 👈 ریزش لایه سخت طرفدار نظام است و برخلاف تصور دوستان منجر به جذب خاکستری‌ها هم نخواهد شد! از الآن مشخص است که انتخابات بعدی، است و این دفعه باید از کسانی خواهش کرد پای صندوق بیایند که در دفعات گذشته موتور محرکه سایرین برای مشارکت در انتخابات بودند!
📌 معاریو از تقسیم کار بین رژیم غاصب و آمریکا پرده برداشت. 🔹 گالانت خطاب به بلینکن: برای افزایش فشار به مقاومت، ما را مدیریت میکنیم و شما را ... 🔹 این سیاست خطرناک می‌تواند از عکس العمل هسته مرکزی جبهه مقاومت(ایران) جلوگیری کند یعنی شرایط به گونه طراحی شده که همزمان "شدیدترین عملیات علیه حزب الله و حماس" صورت پذیرد و از طرف دیگر دولت آمریکا با مطرح کردن بحث مذاکره و قریب الوقوع بودن دستیابی به توافق مانع عملیات نظامی ایران شوند چرا که ورود ایران به جنگ به معنی 《تیرخلاص》به مذاکرات است که ایران نمی‌خواهد این تیر خلاص به نام او ثبت شود و افکار عمومی جهانیِ همسو با محور مقاومت را از دست دهد. 🔹 بایدن امشب دوباره از مذاکرات آینده در قاهره گفت .... 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌این نقل اقای راجی رو با نقل پزشکیان مقایسه کنید! کدوم رو باور کنیم؟! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 تفاوت نگاه فردوسی‌پور و یک خارجی درباره فردوسی‌پور: امکانات و زیرساخت‌های ایران نامناسب و کمه... ژوزه مورایس: اگه بپرسی ایران یک کشور جهان سومی هست یا نه؟ به نظرم نه، نیست. توی ایران منابع زیاد و آدمای باهوش زیادی دارید، ولی فقط همینا نیست، تو ایران دسترسی به آموزش عالی راحته، دانشگاه‌های خوبی دارید، آدم‌های متخصص زیادی دارید، ایران واقعا کشور فوق‌العاده‌ای هست. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 سال ۹۴ در مجلس که با قاطعیت آرا برجام تصویب شد اصغر زارعی گریه کرد ، زاکانی و کوچک زاده هرکاری کردند که مخالفت خودشون را نشان دهند و تندرو خطاب شدند. رسایی دست نوشته ، نوشت و برای ثبت در تاریخ جلو دوربین گرفت. بعد که برجام تصویب شد ، همه تبریک گفتند و گفتند تصمیم نظام بوده و با هماهنگی رهبری بوده است. پ ن :آخرشم که گندش در اومد گفتن تقصیر رهبریه ، رهبر برجام رو قبول کرد. دقیقا همین روزها که الان دارید در مورد دولت پزشکیان تو مجلس می بینید. آدم باورش نمی شه ، اینقدر زود همه چی تکرار بشه ... مثل همیشه گذر زمان نشون می ده حرف کی درسته... بگذریم تا به وقتش.... SiyasatOnline ✍ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌کسی که با ((آقا گفته آقا گفته)) شروع میکنه،تهش هم با ((آقا نذاشت آقا نذاشت)) تموم میکنه محمد نصوحی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 زیباترین و جالب ترین استدلال برای اثبات وجود خدا در سوره طور 🎙️ حجت الاسلام رفیعی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 سخنان عجیب ترامپ درباره حجاب! ترامپ: من مصاحبه ای با زنان افغانستان دیدم که خودشان می‌گفتند ما می‌خواهیم حجاب داشته باشیم. زنان افغان هزاران سال است که محجبه بوده اند.لعنتی ها چرا رفتیم اونجا و بهشان گفتیم حجابشان را بردارند؟ به نظر من پوشاندن راحت تر از آرایش کردن برای خانمهاست. اگر زن بودم، احتمالاً خودم را می پوشاندم. مفهوم سخنان ترامپ را گرفتید؟ بله همان مداخلات سرویس‌های جاسوسی دشمن در پروژه‌ی کشف حجاب‌های زنان ایرانی! اگر بدتون نمیاد لااقل مکر دشمن رو خنثی کنید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 برایان دابو بازیکن سپاهان : قبل از اومدنم کلی پیام‌های منفی در شبکه های اجتماعی راجع‌به ایران دریافت کردم اما یک هفته بعد از ورودم به ایران متوجه شدم واقعیت با دنیای مجازی کاملا متفاوت هست. ایران ما اونچیزی که دگوریای فارسی زبان تو مجازی میگن نیست... 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌برخورد خشن پلیس با دختر حامی فلسطین، را ببینید تا یه وقت فکر نکنید برخورد خشن با زنان و دختران مخصوص است، نه همه جای دنیا پلیس حق دارد، تا حد شلیک مرگ‌بار با کسی که در برابر پلیس مقاومت کند، برخورد کند. این فقط است که دختران هنجارشکن هر قِری سر پلیس در میارن، چون داعشی‌های مجازی ساپورتش می‌کنند. ✍ دکتر 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 وقتی به جای اینکه دین و معارف را از علمای دین دریافت کنند، اینستاگرام میشه مرجع یه عده، از این حجم خرافاتی شدن جوونا نباید تعجب کرد! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ببینید پلیس آلمان چگونه با بانوان معترض چگونه وحشیانه برخورد می‌کند... و ببینید که شهروندان میدانند که حق ندارند در برابر پلیس غربتی بازی در بیارن وگرنه خونشون گردن خودشونه! و ببینید وضعیت ولنگار فضای مجازی ما را که نه فقط هنجارشکنی، بلکه لج‌بازی با پلیس را ترویج می‌کند تا حرمت و اقتدار مأموران امنیت در جامعه شکسته شود! کاش دو دقیقه فکر میکردیم، تا متوجه شویم هدف چیه! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🟢 رهبر انقلاب آخرین بار چه زمانی به کربلا مشرف شده‌اند؟ 📌 رهبر انقلاب پس از پیروزی انقلاب تاکنون فرصتی برای زیارت کربلای معلی پیدا نکرده‌اند اما آخرین زیارت ایشان چه زمانی بوده است؟ 🔸اولین زیارت اولین زیارت توسط رهبرانقلاب در سال ۱۳۲۵ (۷سالگی) بوده: «پدرم... بنا بود ما را ببرد عتبات، بگذارد، خودش برود مکه و برگردد. [اما]نتوانست گذرنامه‌اش را درست کند. گذرنامه عتبات را هم نتوانست بگیرد. شب‌های سختی گذراندیم... در بصره گمان می‌کردیم که دیگر تقریباً از خطر جسته [ایم]. منزل یکی از علمای آن‌جا وارد شدیم. یکی دو روز آن‌جا ماندیم. بعد بلیت گرفتند. رفتیم نجف. چند ماهی نجف بودیم. کربلا بودیم. کاظمین و سامرا بودیم...» 🔹 دومین دیدار سفر دیگر ایشان به در حدود ۱۸سالگی انجام‌گرفته است. در سال ۱۳۳۶ در درس علما و مدرسان حوزه علمیه نجف حضور می‌یابند، ولی به خواست پدر پس از حدود دوماه به بازمی‌گردند. 🔹 محرم سال ۱۳۴۷ بار دیگر ایشان قصد زیارت کربلا کردند، اداره گذرنامه درخواست ایشان را به فرستاد اما ساواک مخالفت کرد و این ممنوعیت خروج از کشور تا زمان پیروزی انقلاب باقی بود. 🔸پس از پیروزی انقلاب نیز تاکنون فرصتی برای کربلای معلی برای ایشان فراهم نشده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 محتوای دروغ چگونه ساخته می‌شود؟ برشی از فیلم «سگ را بجنبان» محصول سال ۱۹۹۷ آمریکا، دربارهٔ ساخت روایت‌های جعلی علیه کشورها. پ ن: مشابه آنچه که این روزها ترامپ قمارباز در حال انجام آن است...! سناریوی دقیقی که با برانگیختن احساسات یانکی ها او را تا رساندن به کاخ سفید همراهی می کند تا آخرین صفحات زندگی لجن بارش را به خون بیگناهان جهان بیشتر آغشته کند. خداوند همیشه و در هر عصری تجسمی از شیطان را برای انسان تمثال واقعی آورده است تا مقایسه کند که یک پادوی ساده شیطان در کالبد بشری که می تواند انقدر خبیث باشد دیگر ببینید خود آن رانده شده می تواند چقدر نحس و نجس و شرربار باشد. ولعن الله علی قوم الظالمین...✋ .رضوی نژاد 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.