eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📌‌جلیلی به وقتش ثابت کرده برای ایران عزیز جونش رو میده، هنوزم اگر کسی چپ به ایران نگاه کنه، ایشون جزو اولین کسانی خواهد بود که اون چشم رو از حدقه درمیاره چه در میدان جنگ چه در میدان دیپلماسی، البته شما اونوقت داری توییتر بازی میکنی! 🔹‌اینا رو گفتم که بگم دهنتو ببندی کسی نمیگه لالی 🔹‌کاش دهنتو ببندی کاش کاش کاش 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌اِما واتسون در حال رفتن روی سن برای سخنرانی درباره فمنیسم. مردان فمنیست: آخر فمنیسیم و طرفدارانش همین تصویره که دارید میبینید...! پ ن: در یک کلام فمینیسم یعنی ...! چون وقتی انسان نوع خلقت خداوند را باور ندارد و نقشی که به او واگذار نموده را بر نمی تابد،در حقیقت به وجود ذات مقدس الهی شرک ورزیده است...! شیطان هم یک چنین بیماری مبتلابود ،او هم خلقت انسان را بعنوان اشرف مخلوقات بر نتابید و انسانی هم که خلقت خود را بر نمی تابد عاقبت در دام شیطان گرفتار خواهد شد. .رضوی نژاد 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 همین چند ماه پیش در حال گذراندن حبس ابد در سوئد بود. یکی از اعضای شاخه ی فارسی ارتش صدام به او گفته بود: خدا هم نمی تواند از زندان درت بیاورد او حالا در مسیر پیاده روی بنده ی آزاده ی خدا ، آقا امام حسین است... پی نوشت: جایی شنیدم حمید نوری گفته: وقتی شنیدم که گفتند حتی خدا هم نمی تواند بیرون بیاوردت سکوت کردم. به فکر فرو رفتم. وقتی وارد سلول شدم گفتم: خدایا ! میدانم حبس ابد گرفتم ولی اگر اینها خدا هستند که این طور به من گفتند که هیچ ! ولی اگر تو خدایی ، ثابت کن که خدا می تواند درم بیاورد.... ✍آقای تحلیلگر 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌2 شهرک نشین اسرائیلی پس از ورود به شهر القلیله در کرانه باختری، گم شده‌اند‌؛ ارتش رژیم، شهر القلیله را محاصره کرده. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌با هتک حرمت به قرآن می خواهند از حقیقت نابودیشان فرار کنند در حالیکه تا نابودی فاصله ای ندارند، همین قرآن نابودشان خواهد کرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 حملات موشکی و توپخانه‌ای پیاپی حزب‌الله به مواضع و نظامیان صهیونیست 🔹حزب‌الله لبنان اعلام کرد در حملاتی پیاپی نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌اعتراف ژنرال "یوسی کوپرواسر"، فرمانده سابق اطلاعات و عملیات ارتش اسرائیل به شکست در ۷ اکتبر: هفتم اکتبر یک فاجعه و ناکارآمدی بزرگ بود؛ من نمی‌دانم بعد از این غفلت بزرگ چطور خودمان را در آینده نگاه و تحمل کنیم؟! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 اگر خواستید تمدنی رو نابود کنید این ۳ کارو انجام بدید! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 همان طور که در تصویر می بینید دود سفید از پایگاه نظامی ما بلند میشود البته این حملات عادی حزب الله است ما هنوز منتظر پاسخ آنها به ترور سید فواد هستیم... وقتی خبرنگار گفت : این آتش مهیب ، حمله ی عادی دشمن است یعنی شما موفق شدید در 320 روز اینکه روی آنتن زنده حمله به پایگاه های نظامی خود را عادی ببینند شده اید و این یعنی : زندگی طرف مقابل مانند قورباغه ای که در حال آب پز شدن است از حالت عادی خارج شده و او چاره ای نداشته جز آن که با آن کنار بیاید. ما ایرانی ها با آرامش بازی را پیش می بریم. این ممکن است حتی دوستان خودمان را هم کلافه کند. اما بهترین گزینه است.... 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 تصاویر هوایی از انفجار مسجدی در خان یونس در جنوب نوار غزه بر اثر حمله نیروهای اسرائیلی 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌گردان های شهید ابوعلی مصطفی در همراهی با گردان های انصار، با خمپاره سنگین، مقر فرماندهی و کنترل دشمن در محور «نتزاریم» شمال استانداری مرکزی را با خاک یکسان میکنند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌طبق آخرین بررسی های سازمان ملل 151256 ساختمان در غزه هدف قرار گرفته 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌فرمانده کل ارتش: آمادگی همکاری با وزارت کشور درباره امنیت مرزها هستیم. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌پاسخ فرمانده کل سپاه به سوال مردم درباره انتقام:خبر های خوبی می شنوید ان شاء الله. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 به نقل از رسانه های عبری،در تله انفجاری که در داخل یک ساختمان کار گذاشته شده بود،به همراه این 3 نفر، 7 نفر دیگر نیز از سربازان رژیم صهیونیستی به بشدت زخمی شدند.
📌تحرکات "بی سابقه" نیروهای آمریکایی در نوار مرزی عراق و سوریه 🔹 یک منبع امنیتی عراقی از تحرکات «بی‌سابقه» نیروهای آمریکایی در نوار مرزی بین عراق و سوریه طی دو هفته گذشته، از جمله نصب دوربین‌های حرارتی اضافی و دستگاه‌های راداری با دقت بالا در امتداد مرز، علاوه بر انتقال کاروان‌های مملو از سلاح و مهمات بین پایگاه های نظامی مستقر در دو کشور خبر داد 🔸 این منبع خاطرنشان کرد: تحرکات نیروهای آمریکایی در سوریه و عراق همزمان با اوضاع متشنج منطقه و پیش بینی سناریوهای واکنش احتمالی ایران به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران است. 🔹 وی تصریح کرد: تمرینات نظامی آمریکایی ها چه در سوریه و چه در عراق از زمان آغاز جنگ غزه متوقف نشده است، علاوه بر این، واشنگتن در حال توسعه فناوری های خود از جمله سیستم دفاع هوایی در اطراف پایگاه ها و مکان های استقرار خود در سوریه و عراق است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 ‏ای عمّار! اگر دیدی علی به راهی می رود، و همه مردم به راهی دیگر، تو با علی حرکت کن، و همه مردم را رها کن! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ️ اعتراف ژنرال "یوسی کوپرواسر"، فرمانده سابق اطلاعات و عملیات ارتش اسرائیل به شکست در ۷ اکتبر: هفتم اکتبر یک فاجعه و ناکارآمدی بزرگ بود؛ من نمی‌دانم بعد از این غفلت بزرگ چطور خودمان را در آینده نگاه و تحمل کنیم؟! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 ️️ تصویر فردی که گفته می شود عامل حمله به کنیسه یهودیان در فرانسه است. ️ فرانسه برای مقابله به تجمعات ضد اسرائیلی نیاز به بهانه داشت و حالا اقدام فردی ناشناس با پرچم فلسطین در حمله به کنیسه یهودیان در این کشور بهترین بهانه خواهد بود برای فشار به تجمعات ضد اسرائیلی در این کشور، بزودی شاهد سخنان مکرون خواهیم بود که این تجمعات را باعث یهودستیزی در این کشور معرفی کند. پ ن: کاملاً مشخصه جریان...! چرا...؟ چون مکرون در فرانسه روی کاره و این حرکات از وقتی این توی فرانسه رئیس جمهور شده به بیشترین حد خودش رسیده...! یعنی چی...؟ یعنی ماکرون بیشترین همکاری رو با سازمانهای امنیتی اطلاعاتی ارباباش داره...! .رضوی نژاد 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌جدیدترین پست تلگرامی کانال «غزه الان» با بیش از 1.7m دنبال کننده 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 کولاک دکتر علم صالح، استاد دانشگاه ملی استرالیا در برنامه زنده تلویزیون وزارت خارجه آمریکا برای دفاع از ایران؛ مجری صدای آمریکا آچمز شد! 🔺ایران در تمام منطقه نفوذ دارد و در پروژه‌های مختلف، تحریم‌های دنیا را به چالش کشانده است؛ ایران به یک قدرت پایدار نظامی منطقه‌ای رسیده و نتایج سیاست‌های آمریکا در منطقه فقط شکست بوده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌دولت رژیم صهیونیستی: اجازه سفر به غزه را برای محمود عباس صادر نخواهیم کرد حتی برای یک ساعت 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌‌📌 پاسخ ایران؛ امروز یا فردا؟! ‌‌اسرائیل انتظار چه چیزی را می‌کشد؟! ‌‌‌ ‌ رژیم جعلی در چند روز گذشته و در پی برخی حملات، دستور تخلیه بعضی مناطق ✍بنظر بهترین پاسخ به رژیم جعلی صهیونیستی در هم کوبیدن مواضع تروریست های رژیم در حوالی غزه و... غیره است که می‌تواند، منجر به امید آفرینی به نیروهای مدافع غزه و دیگر نقاط درگیر باشد، طی این مدت بعد از عملیات 7 اکتبر رژیم کودک کُشِ جنایتکار صهیونیستی به طرق مختلف مردم مظلوم غزه را وادار به جابجایی به دلخواه خود کرده حال با این رویه نیروهای مقاومت می‌توانند، جواب بد طینتی آنها را میدان رزم بدهند، و آنها را به راحتی وادار به عقب نشینی کامل کنند،و حریم مشخصی را برای این دژخیمان تعریف کنند همانند، حریمی که آمریکایی ها با رأس یک مدار مشخص برای خود منطقه ای را در مرز سوریه و عراق اَمن کردن، با این مسئله دستورات خود را نیروهای مقاومت به صهیونیست‌ها وحشی دیکته میکنند. 🍉 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 هموطنان عزیزمون رفتن جلوی موکب صادق شیرازی انجام وظیفه کردن پ ن: ای جانم! توی یک کشور دیگه اونهم از مدل جنگ زده و ناامنش اینجوری مانور میدن ها...! اونوقته گه یدالله مع الجماعة حاصل میشه ان شالله...✋ .رضوی نژاد . 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 پس از مدتها اجازه ورود کاروانی از سازمان ملل به غزه داده شد و مشاهدات ثبت شده اسف‌بار بود: تقریباً می‌توان گفت دیگر چیزی به نام «آدرس» در این شهر وجود ندارد! تمام مناطق تبدیل به یک «ویرانه» 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.