eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📌گروه تروریستی «داعش» در بیانیه‌ای مسئولیت حمله با سلاح سرد در غرب آلمان را بر عهده گرفت. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 در یمن، صحنه هایی حاوی پیامدهای نظامی بزرگی از هدف قرار دادن یک کشتی یونانی در دریای سرخ است که تصمیم ممنوعیت رفتن به بنادر اشغالی را نقض می کند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 پرچم مقاومت در بین‌الحرمین بالا رفت. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌شهرک نشینان صهیونیست با برپایی تظاهراتی در شهر حیفا خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه شدند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 هدف‌گیری خودروها و تانک‌های صهیونیست‌ها توسط القسام 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 هم اکنون تظاهرات ده‌ها هزار اسرائیلی در تل آویو در حمایت از امضای توافق مبادله اسرا 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 🔴حتی المقدور با لینک ارسال شود
📌پوتین:غرب ما را به جنگ جهانی سوم می کشاند. پ ن:ما یه ضرب المثل داریم که میگه: گوسفندی که اجلش گشته، نون چوپان میخوره...! یعنی گوسفندی که موقع مرگش سر رسیده باشه اقدام به خوردن چاشت چوپان میکنه...! حالا حکایت ما هم با این کدخدایان سابق و گوسفندان حاضر همینه...! خودشون عامل اصلی این اتفاقات هسنند و ظاهراً فرشته مرگ برایشان در صور خود دمیده است...! .رضوی نژاد 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌رسانه های اسرائیلی: حزب الله در ۷۲ ساعت آینده عملیات خواهد کرد. حزب الله مصمم است به زودی به اسرائیل حمله کند. رسانه های اسراییلی: اطلاعات حاکی از احتمال حمله حزب الله به اسرائیل در 72 ساعت آینده دارد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌باز هم وحشت به جان صهیونیست‌ها افتاد. شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی کان به نقل از مسئولان عالی رتبه اسرائیلی خبر داد ارزیابی‌ها نشان می‌دهد حزب الله عزم جدی خود را برای حمله به اسرائیل در آینده نزدیک جزم کرده است. پ ن: بازهم مرغ سحر دم به دم می خواند شعر جان پرور گل...! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
3.57M
💥💥تحلیل سیاسی روز توجه🔹🔹❗️این صوت فقط مخصوص بارگزاری در ایتا است. سوّم شهریور ۱۴۰۳ ❗️بخش اول 👌👌تحلیلی بر: 💥 آیا جمهوری.ا.ایران سلاح هسته ای دارد؟ 🎙توسط استاد امیری، تئوریسین و تحلیلگر سیاسی 🔻🔻حتما مستمع باشید و نشر حداکثری دهید 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌خطوط هوایی جهانی پروازهای بیشتری به خاورمیانه را متوقف کردند. 🔹 نگرانی‌ها در مورد درگیری گسترده‌تر در خاورمیانه، خطوط هوایی بین‌المللی را بر آن داشته است تا پروازهای بیشتری به منطقه را به حالت تعلیق درآورند یا از فضای هوایی آسیب‌دیده اجتناب کنند. 🔹 شرکت هواپیمایی یونان تمامی پروازهای خود را به مقصد و از بیروت، عمان و تل آویو تا روز دوشنبه لغو کرد. 🔹ایر الجزایر: شرکت هواپیمایی الجزایر پروازهای خود را به مقصد و از لبنان تا اطلاع ثانوی متوقف کرد. 🔹ایر ایندیا: شرکت هواپیمایی هند پروازهای برنامه ریزی شده به و از تل آویو را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورد. 🔹ایرفرانس-کی ال ام: کی ال ام تمام پروازهای خود را به مقصد و از تل آویو تا ۲۶ اکتبر لغو کرد. ایرفرانس خدمات خود را بین پاریس و بیروت پس از دو هفته تعلیق از روز پنجشنبه از سر گرفت. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 🔴حتی المقدور با لینک ارسال شود
📌یک وبسایت اسرائیلی: موشکهای حزب الله قادرند به همه جای اسرائیل برسند. 🔹وبسایت کالکالیست اسرائیل نوشت که موشک های دقیق حزب الله لبنان می توانند به هر گوشه اسرائیل(فلسطین اشغالی) برسند. 🔹کالکالیست نوشت: موشک های دقیق حزب الله سیستم هایی برای تصحیح مسیر و سر جنگی بزرگ دارند که قدرت ویرانگری بسیاری بالایی دارد. 🔹این وبسایت اسرائیلی همچنین نوشت که موشک بالستیک«فاتح110» که حزب الله در اختیار دارد قادر است که از بندر بیروت تا بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی به پرواز درآید./ جماران 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 سردادن شعار «مرگ بر اسرائیل» در حرم حضرت عباس «علیه‌السلام» 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 عراقچی: پاسخ ایران به اسرائیل حساب‌شده خواهد بود. ما اسیر دام‌هایی که ممکن است پهن شده باشد، نخواهیم شد. در زمان مناسب و به شیوه مناسب انتقام گرفته می‌شود هیچ وجه تردیدی در اصل آن وجود ندارد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 بنا بر اعلام منابع ترکی، نیروی دریایی ترکیه در مانورهای حمایتی آمریکا از اسرائیل در مدیترانه مشارکت دارد اما وزارت دفاع ترکیه این موضوع را مخفی نگاه داشته است! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 وزیر خارجه اسرائیل: اجازه نمی‌دهیم کشور فلسطین ایجاد شود/ کشور فلسطین یعنی پایگاه ایران در غزه و کرانه باختری 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌سفر مخفیانه رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به خاورمیانه 🔹ژنرال سی.کیو. براون، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، امروز شنبه، بدون اعلام قبلی، سفری به منطقه خاورمیانه آغاز کرد. 🔹ادعا شده که هدف این سفر بررسی راه‌های جلوگیری از هرگونه تشدید تنش‌ها و جلوگیری از گسترش دامنه درگیری‌ها در منطقه است، چرا که منطقه در حالت آماده‌باش برای مقابله با حمله‌ای قرار دارد که ایران تهدید به انجام آن علیه اسرائیل کرده است. 🔹براون سفر خود را از اردن آغاز کرده و اعلام کرد که در روزهای آینده به مصر و سرزمین‌های اشغالی نیز سفر خواهد کرد تا دیدگاه‌های فرماندهان نظامی را بشنود. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 🔴حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 حزب‌الله مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد. 🔹در جریان این عملیات مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی در اصبع‌ الجلیل و اطراف آن دچار آتش‌سوزی گسترده شد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 🔴حتی المقدور با لینک ارسال شود
📸دیوارنگاره جدید میدان انقلاب 🔹جدیدترین دیوارنگاره میدان انقلاب همزمان با نخستین اربعین پس از طوفان‌الاقصی با شعار «کربلا طریق الاقصی (راه قدس از کربلا می‌گذرد)» با تصویری از شهدای راه قدس، شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهید اسماعیل هنیه رونمایی شد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 🔴حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌بازدید سرلشکر سلامی از بیمارستان صحرایی دایرشده در مرز خسروی 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 🔴حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌دولت آلمان می‌خواهد به جای مراکز اسلامی، مساجدی راه‌اندازی کند که در آن یک همجنسگرا امام جماعت باشد و زنان بی‌حجاب پشت او نماز می‌خوانند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 🔴حتی المقدور با لینک ارسال شود
📌گردان‌های «شهداء الاقصی» یک خانه را به روی صهیونیست‌ها منفجر کرد. 🔹گردان‌های «شهداء الاقصی» از انفجار یک خانه بمب‌گذاری‌شده به روی گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در «دیرالبلح» و ورود تلفات سنگین به نظامیان صهیونیست خبر داد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است. 🔴حتی المقدور با لینک ارسال شود