eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.5هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🗓| سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌نگاره‌ای بسیار زیبا از جنگنده EA-18G گراولر 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📰 دکه روزنامه| سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ویدئویی که عصر امروز از تلاش بالگرد Mi-24 اوکراینی برای سرنگونی یک‌پهپاد شمعدانی در کانال قرار داده شد کامل نبوده و در امتداد همین ویدئو، شمعدانی فوق با آتش بالگرد اوکراینی دچار آسیب شده و احتمال زیاد در نهایت سرنگون می‌شود. پیش‌تر گفته شد که از نتیجه تلاش این بالگرد اوکراینی اطلاعی در دسترس نیست که ناشی از عدم‌مشاهده نسخه کامل ویدئو بود که به همین جهت، این‌گونه بیان شد و از این بابت، از مخاطبین فهیم رسانه پارتیزان عذرخواهی می‌کنیم. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌ترامپ بهتر است یا هریس؟ 🔸روزهای گذشته کاملا هریس معاون جو بایدن و کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سخنانی ایران را تهدید کرد و گفت: "هرگز در انجام هر اقدامی برای دفاع از نیروها و منافعمان در برابر ایران و گروه‌های تحت حمایتش تردید نخواهم کرد". هم‌چنین او مثل تمام روسای‌جمهور قبلی آمریکا از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت کرد؛ بی‌آن‌که ذره‌ای صهیونیست‌ها را بابت وحشی‌گری‌هایشان مواخذه نماید.
📌 تکمیلی/ 🔸این مطلب از آن‌جهت مهم است که هریس در نظر بعضی از هم‌وطنان یک‌فرشته نجات به‌حساب می‌آید که اگر او به‌جای ترامپ رای بیاورد اوضاع کشور ما به‌اصطلاح گل‌وبلبل می‌شود و شرایط منطقه هم عادی خواهد شد و کشور ما از شر رفتارهای تند آمریکا رهایی خواهد یافت. متاسفانه این نگاه فانتزی و غیرواقعی به‌واسطه شناخت ضعیف از سیاست‌های کلان ایالات‌متحده و نگاه این کشور به ایران و نیز حافظه ضعیف ما ایرانی‌ها برمی‌گردد. 🔸لازم‌به‌ذکر است، شاید روش هریس و ترامپ در برخورد با ما تفاوت‌های تاکتیکی داشته باشد اما از نظر کلان، سیاست‌های ایالات‌متحده تفاوت خاصی نسبت به ما نخواهد داشت و تا زمانی که ما سیاست‌های مدنظر ایشان در موضوعات هسته‌ای، منطقه‌ای و اسرائیل را اجرا نکنیم رفتارشان با ما تغییر عمده‌ای نخواهد کرد. 🔸فراموش نکنیم که بالاترین تحریم‌ها در دوران دموکرات‌ها علیه کشورمان اعمال شده است و از ۳۹ قانون و دستور اجرایی که از ابتدای انقلاب علیه ما وضع شده، ۲۳ تحریم توسط روسای دموکرات اعمال و اجرا شده‌است که اوبامای محبوب بعضی هم‌وطنان در این رابطه با ۱۵ دستور علیه ایران رکورددار است. 🔸شديدترين تحریم‌ها نیز باز توسط دموکرات‌ها علیه ایران اجراشده که در این خصوص کارتر با دستورهای اجرایی ۱۲۱۷۰، ۱۲۲۰۵ و ۱۲۲۱۱ که عمدتا تحریم‌های اولیه هستند، واردات ما به آمریکا و سرمایه‌گذاری آمریکایی‌ها در ایران را ممنوع کرد. در دوران اوباما-بایدن هم با وضع و اجرای سخت‌ترین نوع تحریم‌ها هم‌چون قانون سیسادا، به تمام بانک‌های جهانی اعلام شد که از انجام هر تراکنش مربوط به نهادهای ایرانی مشخص شده خودداری نمایند. 🔸هم‌چنین اوباما با اجرای قانون ۱۳۵۷۴، قانون اختیارات دفاع ملی سال ۲۰۱۲، دستور ۱۳۵۹۰، ۱۳۵۹۹ و ۱۳۶۲۲ بانک مرکزی ایران را تحریم کرد و ممنوعیت فروش نفت به کشورمان را وضع و تحریم‌های بانکی مرتبط با پتروشيمی و پالایشگاهی را توسعه داد. او در ادامه هم با دستورهای اجرایی ۱۳۵۵۳ و ۱۳۶۰۶ و نیز قانون ایفکا، دستور ۱۳۶۴۵، ۱۳۶۲۸ و ۱۳۶۰۸ اقدام به توسعه تحریم‌های نفتی و بانکی مرتبط با بخش خودرو و برخی فلزات، تشدید مجازات دوزنندگان تحریم و... نمود. 🔸از این‌رو چه هریس رئیس‌جمهور شود و چه ترامپ، بعید است سیاست ایران‌هراسی، تقابل شدید با ما و تحریم از دستورکار آمریکا خارج شود و تصور ایجاد شرایط بهتر و ایده‌آل که از جانب برخی هم‌وطنان وجود دارد، به‌نوعی تنها یک‌سراب و خیال خام است که با نگاه به گذشته، می‌توان دریافت که هرگز به واقعیت بدل نخواهد شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 الحمدلله و المنة پدافند رویین‌تن اوکراین آمار فتوحات امروز را نیز منتشر نمود؛ چونان‌که در مرقومه این دلیران مشاهده می‌شود، طومار شکارهای امروز سربه‌فلک کشیده و کاتبان در مرقوم‌سازی آن محنت بسیار برده‌اند. 🔹سرایندگان این حماسه از سرنگون‌سازی ۱۰۲ موشک و ۹۹ پهپاد سخن به‌میان آورده‌اند؛ که دوات نگارنده این متن از بیان آن به‌جزئیات، قاصر است و خواننده را به تصویر حواله می‌دارد. گفتنیست جوهر قلم کاتبان یا رم رایانه فتوشاپ‌کاران در ثبت این حماسه الکن شده‌است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 آزمایش موفقیت‌آمیز پهپاد ترابری جدید در چین 🔹️یک‌شرکت چینی یک‌پهپاد غیر‌نظامی جدید باربری با وزن محموله تا ۳.۲ تن را آزمایش کرد، این پهپاد که SA750U نام دارد پرواز آزمایشی ۴۰ دقیقه‌ای خود را در ۲۲ آگوست با موفقیت پشت‌سر گذاشت. 🔹️مشخصات فنی: ▪️ارتفاع پروازی: ۷۳۰۰ متر ▪️برد: ۲۲۰۰ کیلومتر ▪️حداکثروزن‌برخاست: ۷.۵ تن ▪️حداکثر سرعت: ۳۰۸ کیلومتربرساعت 🔹️کارشناسان صنعتی در چین بر این باورند که پهپادهای باری می‌توانند با کاهش زمان تحویل و کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل، لجستیک را متحول کنند، این پهپاد این مزیت را دارد که می‌تواند در مکان‌هایی بدون زیرساخت هوایی معمولی نشست‌وبرخاست کند؛ هم‌چنین برد زیاد، این پهپاد را برای جابه‌جایی محموله‌ها در فواصل طولانی مناسب می‌سازد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌تصویری در صفحه 𝕏 (توییتر سابق) نیروی هوایی اسرائیل منتشر شده است که گفته می‌شود به حملات هوایی پیش‌دستانه اسرائیل به حزب‌الله در جنوب لبنان مربوط است. در این تصویر ۳ فروند جنگنده مولتی‌رول F-16I سوفا نیروی هوایی اسرائیل، که هر کدام از آن‌ها به ۴ تیر بمب ۲۰۰۰ پوندی هدایت ماهواره‌ای GBU-31 مسلح است، دیده می‌شود. هم‌چنین یک مخزن سوخت اکسترنال ۳۰۰ گالنی در زیر این جنگنده قابل مشاهده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 حادثه برای ناو نیروی دریایی مالزی 🔹️ناو KD Pendekar نیروی دریایی مالزی در ۲۵ آگوست طی حادثه‌ای در سواحل جوهور با نشت آب واژگون شد، تمامی ۳۹ خدمه قبل از غرق‌شدن کامل کشتی نجات یافتند، نیروی دریایی مالزی گفته‌است که علی‌رغم تلاش‌ها برای تثبیت این ناو، روز یک‌شنبه به طور کامل به زیر آب رفت. 🔹️نیروی دریایی مالزی گفته‌است نشتی هنگامی اتفاق افتاده است که ناو درحال انجام عملیات بوده؛ و احتمالا نشتی بر اثر برخورد ناو به یک‌جسم زیر آب به‌وجود آمده‌است، این نشتی ابتدا در موتورخانه ناو شناسایی‌شده و علی‌رغم تلاش‌ها به‌سرعت گسترش یافته‌ است. 🔹️ناو KD Pendekar از کلاس هندالان و ساخت سوئد است که در ۲۱ آگوست سال ۱۹۷۹ وارد خدمت نیروی دریایی مالزی شده است، این کلاس با طول ۴۳.۶ متری و عرض ۷.۱ متری و همچنین تناژ ۲۶۰ تنی مجهز به توپ ۵۷ میلی‌متری بوفورس، توپ ۴۰ میلی‌متری بوفورس و موشک‌های ضدکشتی اگزوست (طبق تصویر از روی ناو باز شده‌اند) مجهز بوده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ویدئویی از فعالیت BMP-3 🔹️روس‌ها اخیرا ویدئویی از فعالیت یک‌عراده خودرو رزمی پیاده‌نظام بی‌ام‌پی-۳ منتشر کرده‌اند. همان‌طور که در ویدئو مشاهده می‌شود، بی‌ام‌پی-۳ درحال اجرای آتش با توپ ۱۰۰ میلی‌متری 2A70 است؛ روند بارگذاری خودکار پرتابه‌ها در توپ نیز با برگشتن آن به حالت اولیه درحال انجام است. 🔹️توپ ۱۰۰ میلی‌متری 2A70 بی‌ام‌پی-۳، بسته به نوع پرتابه تا ۶.۵ کیلومتر برد دارد؛ هم‌چنین این توپ می‌تواند موشک‌های ضدتانک پرتوسوار لیزری خانواده 9M117 باستیون را نیز شلیک کند که تا ۴ کیلومتر برد دارند. بی‌ام‌پی-۳ علاوه بر توپ ۱۰۰ میلی‌متری، به یک‌توپ ۳۰ میلی‌متری 2A72 هم‌محور نیز مسلح است. ▪️اطلاعات بیش‌تر درمورد شیوه هدایت موشک لوله‌پرتاب باستیون 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تلاش برای سرنگونی شمعدانی 🔹ویدئویی از تلاش بالگرد میل Mi-24 اوکراینی در صبح امروز منتشرشده که در آن، شاهد تلاش بالگرد برای سرنگونی یک‌پهپاد شمعدانی-۲ (شاهد-۱۳۶ روسی) هستیم که در نهایت ویدئو قطع شده و از نتیجه این تلاش هم اطلاعی در دسترس نیست. ▪️هم‌چنین تلاش مشابه اوکراینی‌ها در سرنگونی پهپاد شمعدانی-۲ با بالگرد میل Mi-8 را ببینید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 ۲ ناوگروه ضربتی نیروی دریایی آمریکا در جنوب دریای عمان! 🇺🇸 🔹️طبق تصاویر ماهواره‌ای، ۲ ناو گروه ضربتی نیروی دریایی آمریکا، یعنی ناوگروه ضربتی سوم [با سرفرماندهی ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن (CVN-72)] و ناوگروه ضربتی نهم [با سرفرماندهی ناو هواپیمابر تئودور روزولت (CVN-71)]، در جنوب دریای عمان و دهانه اقیانوس هند در فاصله حدود ۲۶۰ کیلومتری از یک‌دیگر قرار دارند. 🔹️طبق اعلام مسئولان نیروی دریایی آمریکا، قرار است که ناو هواپیمابر لینکلن جایگزین ناو هواپیمابر روزولت شود. طبیعتاً اگر موقعیت این ۲ ناوگروه تغییری نکند، این چینش شباهتی برای دفاع از اسرائیل ندارد و بیش‌تر به یک‌فورمیشن جهت قدرت‌نمایی شباهت دارد! البته باید منتظر بمانیم و ببینیم که موقعیت این ناوگروه‌ها در روزهای آتی چگونه خواهد بود. ▪️جهت آشنایی با ناوگروه‌های نیروی دریایی آمریکا و جزئیات مربوط به آن‌ها که در منطقه مستقر هستند،...اینــــــــجا...کلیک کنید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.