eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📌پیام تصویری جدید نیروهای قسام درباره اسرا:اجسادی در کیسه‌های مشکی، نتانیاهو اینگونه فرزندانتان را بازمی‌گرداند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 اولین معاهدهٔ بین‌المللی هوش مصنوعی در آستانهٔ تصویب 🔹فایننشال‌تایمز گزارش کرده که آمریکا، انگلیس و اتحادیهٔ اروپا قرار است اولین معاهدهٔ بین‌المللیِ حقوقیِ الزام‌آور در مورد استفاده از هوش مصنوعی را امضا کنند. 🔹این کشورها کنوانسیون هوش مصنوعیِ شورای اروپا را امضا خواهند کرد که طی ۲ سال توسط رژیم صهیونیستی و بیش از ۵۰ کشور ازجمله کانادا، ژاپن و استرالیا تدوین شده است. 🔹وزیر فناوریِ انگلیس دراین‌باره گفته: این اولین توافقنامهٔ واقعی در سطح جهانی است که مجموعهٔ بسیار متفاوتی از کشورها را گرد هم می‌آورد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 ولادیمیر پوتین: در انتخابات آمریکا از کامالا هریس حمایت می‌کنم 🔹ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روز پنجشنبه ۱۵ مرداد اعلام کرد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات حمایت می‌کند. 🔹پوتین در مجمع اقتصادی سالانه ولادیوستوگ گفت: «جو بایدن به طرفدارانش توصیه کرده که از خانم هریس حمایت کنند و ما هم همین کار را خواهیم کرد. » 🔹به گزارش خبرگزاری فرانسه، پوتین گفت دونالد ترامپ در زمان حضور در کاخ سفید تحریم‌ها و محدودیت‌های بسیاری علیه روسیه اعمال کرد. 🔹پوتین این سخنان را تنها یک روز پس از اتهام واشینگتن به مسکو مبنی بر دخالت روسیه در انتخابات آمریکا بیان کرد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌تجمع حمایت از فلسطین و آغشته شدن نماد دانشگاه کلمبیاى آمریکا به رنگ خون ‌‌‌ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 بازگشت پرفروش‌ترین غیرکمدی اکران بعد از تعطیلات ‌ استقبال مخاطبان از اکشن جاسوسی «قلب رقه»، که روایتگر داستان یک عشق در دل بحران است، ادامه دارد. ‌ ‌ ✅ بازیگران: شهرام حقیقت‌دوست، شادی مختاری، عبدالرضا نصاری، فرهاد قائمیان، هدایت هاشمی، محمدرضا شریفی‌نیا و... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 آیدی کانال را برای مخاطبین خود ارسال کنید.
🔐 تحلیل کوتاه توسط : ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ روسیه در مواردی با ایران همکاری لازم را نداشته است بعنوان مثال روسها که رادارهای سامانه S400 نصب شده در سوریه را داشته اند چرا هنگام فرود آمدن موشک ها بر ساختمان سفارت ایران را در لبنان به جمهوری اسلامی هشدار نداده اند...؟ دالان زنگزور خط قرمز جمهوری اسلامی است و روسها باید بدانند ما به آنها چک سفید نداده ایم و کسی که دوست دشمن ما باشد دشمن ما محسوب خواهد شد. شرط دوستی و برادری صداقت است و روسها ظاهراً خیالشان از طرف واکنش جمهوری اسلامی راحت است و با دشمنان ما گاها‍ً همکاری می کنند. مطمئناً این صدای ما را سفارت روسیه هم خواهند شنید و لذا باید بدانند که اگر پای ترکیه و ناتو به منطقه امن دریای خزر باز شود مرزهای جنوبی روسیه در محاصره ناتو خواهد افتاد. روسها که مدتها با کارت جمهوری اسلامی بازی کرده و از غرب امتیاز گرفته اند باید از موضع برابر با ایران برخورد کند و شرط دوستی رعایت خط قرمزهای یکدیگر است. مسئولین جمهوری اسلامی هم خیلی سریع باید این قضیه را پیگیری کنند و مشکل را با سران روسیه در میان بگذارند... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 آیدی کانال را برای مخاطبین خود ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌 روزنامه عبری اسرائیل هیوم: شرکت هواپیمایی "ایرلندی رایان ایر" تمامی پروازهای خود را به مقصد تل آویو تا 26 اکتبر لغو کرد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 آیدی کانال را برای مخاطبین خود ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 عصبانیت شدید کارشناس شبکه اسرائیلی i24 عبری: اسرائیل در باتلاق گیر کرده است؛ مسأله گروگان‌ها به قیمت امنیت و فروپاشی اسرائیل تمام خواهد شد! ما در یک جنگ وجودی قرار داریم که اندکی بعد آن را جنگ دوم برای استقلالمان خواهیم نامید! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 آیدی کانال را برای مخاطبین خود ارسال کنید.
📌اسرائیل هیوم: سننوار قصد داشت خود و دیگر رهبران حماس را به همراه گروگان های اسرائیلی از طریق محور فیلادلفیا به صحرای سینا و از آنجا به ایران منتقل کند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 آیدی کانال را برای مخاطبین خود ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسرائیل ها میگن ایران ۷جبهه رو علیه ما فعال کرده اما من میگم ۸ جبهه!! انگار خری که روش هستن رو نمیشمارن ! بله منظورم اعتراضات داخلی است که خود یک جبهه ی وسیع و خطرناک برای رژیم محسوب میشود و شاید خطرش از بقیه بیشتر باشد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 آیدی کانال را برای مخاطبین خود ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌‌ او یکی از قهرمانان جنگ است اما در لباس پزشکی! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 آیدی کانال را برای مخاطبین خود ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌‌حزب‌ الله لبنان تصاویری از حمله به پایگاه‌ های ارتش اسرائیل در مرز لبنان را منتشر کرد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 آیدی کانال را برای مخاطبین خود ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌‌ژاپن قابل اعتمادترین کشور جهان! 🔹‌میگه توی ژاپن اگه چیزی گم کنی، به احتمال خیلی زیاد بهت برمیگرده 🔹‌این خیلی عالیه ولی توی ایران هم از این دست موارد زیاد داشتیم که مبالغ بالای پول به صاحبش برگشته اونم توسط یه رفتگر 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 آیدی کانال را برای مخاطبین خود ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌‌ بهت و حیرت عوامل شکست‌خورده شبکه من‌و‌تو به موفقیت بزرگ مقاومت در مدیریت هوشمندانه جنگ در برابر رژیم صهیونیستی! 🔹‌تیم بسیار قوی پشت حماس هست که این جنگ را توانسته بسیار هوشمندانه مدیریت کنند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 آیدی کانال را برای مخاطبین خود ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌‌روایت سفیر سابق اسرائیل در شیلی از نفوذ بالای ایران بر کشورهای اسپانیایی زبان با جمعیت ۵۰۰ میلیونی و افزایش صهیونیست ستیزی در پی اقدامات ایران! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 آیدی کانال را برای مخاطبین خود ارسال کنید.
📌‌نیویورک تایمز: ایران بزرگترین تهدید علیه یکپارچگی انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 آیدی کانال را برای مخاطبین خود ارسال کنید.
📌هنوز هم طرف صهیونیست و اسرائیل هستی ؟ کسی که اول تبلیغ میکنه و بعد به قتل میرسونه ؟ «حسین گلزار» 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 آیدی کانال را برای مخاطبین خود ارسال کنید.
هدایت شده از 
💢 درود و سلام بر شما ببیندگان این پیام ❗️ اگر می‌خواهید ۲۴ ساعته به اخبار ناب، جدید و بدون سانسور ایران و جهان، بدون واسطه و آسان، دسترسی داشته باشید..... در کانال با ما باشید. 🇮🇷 🌔 🇮🇷 اخبار سیاسی @akhbaresiasi313
💠 هرروز بخوانیم 📖 صفحه ۹۸ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
صفحه نود و هشت قرآن کریم - KHAMENEI.IR.mp3
2.82M
🎙صوت تلاوت صفحۀ ۹۸ قرآن 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا