eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.6هزار عکس
20.8هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
🚩🚩 کاخ سفید: هرگونه انتقال موشک از ایران به روسیه یک تشدید رادیکال است.
🚩🚩 آتش سوزی گسترده در منطقه الغندوریه در جنوب لبنان در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی
🚩🚩 انفجار یک خودرو در نهاریا در شمال فلسطین اشغالی ️🔻 منابع عبری زبان از انفجار یک دستگاه خودرو در نزدیکی یک مرکز نگهداری سالمندان در شهر نهاریا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. 🔻برخی منابع گفته‌اند احتمالاً این انفجار بر اثر یک بمب اتفاق افتاده است. 🔻هنوز از تلفات احتمالی این انفجار و ماهیت و علت آن خبری منتشر نشده است.
🚩🚩 حمله هوایی ترکیه به شمال عراق 🔻 منابع خبری بامداد شنبه از حمله هوایی ترکیه به منطقه‌ای در شمال عراق خبر دادند.
📌نوری که دقایقی پیش در آسمان سوريه و عراق دیده شده و ظاهرا یک شهاب سنگ درخشان و براق است. البته که برخی رسانه ها این نور را در فیلیپین نیز ثبت کردند... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌پست عجیب مومن نسب در مورد دلیل سقوط هلی‌کوپتر شهید رئیسی 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌خوابی که صاحبین علیف برای مرزهای شمال غربی ایران دیده اند به روایت تصویر در حالی که رژیم باکو هر روز شرط جدیدی برای صلح مطرح می کند، نقشه جدیدی از ارمنستان (نقشه 1) در وب سایت های دولتی باکو منتشر شد که نشان می دهد مناطق تاووش، گغارکونیک شرقی، وایوتس دزور و سیونیک بخشی از رژیم باکو است و ارمنستان در بهترین حالت با مساحت ۹ تا ۱۰ هزار کیلومتر مربع باقی مانده است. لازم به ذکر است که این نقشه حتی قبل از جنگ ۴۴ روزه در یکی از سالن های ستاد کل نیروهای مسلح باکو نصب شده بود. البته این حداقل برنامه باکو است، طبق برنامه حداکثری، کل ارمنستان آذربایجان غربی نام دارد و علی اف نیز از طریق حمایت ترکیه و صهیونیست ها و انگلیس سعی در اجرای این طرح دارد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 روسیه، پیامِ آیت الله خامنه ای درباره مرز زنگزور را فراموش نکند. ✅ سپاه قدس آماده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ناله‌های سرکرده گروهک تروریستی کومله از شدت ناراحتی برای خلع سلاح و تخلیه مقرهایشان در برنامه زنده بی‌بی‌سی! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌کار دنیا به جایی‌ رسیده که دیگر این صحنه های تکان دهنده هیچ کس را تکان نمی دهد! فیلمی دردناک از تسلی یک کودک به برادر کوچکترش در سوگ‌ پدر در غزه 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 تشکر زندانی بحرینی آزاد شده از زندان های رژیم آل خلیفه از آیت الله خامنه‌ای 🔹امیر بحرین بیش از ۴۵٠ زندانی سیاسی را در چارچوب عادی سازی روابط دیپلماتیک بحرین با ایران از زندان های خود عفو کرد. این دومین بار در سال جاری است که امیر بحرین پس از عفو ١۵٨۴ زندانی، زندانیان سیاسی همسو با ایران را عفو می‌کند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 پایان صهیون با ماست 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ترامپ تحریم‌ها را کنار می‌گذارد؟ 🔻کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا: 🔹 من از تحریم استفاده می‌کردم. 🔹 من تحریم‌ها را اعمال می‌کردم و در سریع‌ترین زمان ممکن برمی‌داشتم چرا که در نهایت باعث مرگ دلار و هر آنچه که دلار نماد آن است خواهد شد. 🔹 شما در حال از دست دادن روسیه و ایران هستید و چین تلاش می‌کند ارز خود را به‌عنوان ارز غالب تعیین کند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🌍 جهان در روزى که گذشت ( جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳) 🔹ترامپ: من رأی نیاورم اسرائیل وجود نخواهد داشت. 🔹۱۷ کودک در آتس سوزی مدرسه‌ای در کنیا جان باختند. 🔹پیوستن الجزایر به بانک بریکس رسما تایید شد. 🔹دوروف: مقامات فرانسوی باید به تلگرام شکایت می‌کردند نه اینکه من را بازداشت کنند. 🔹پیام واشنگتن به تل‌آویو: ناوهای هواپیمابر ما نمی‌توانند تا ابد در منطقه بمانند. 🔹حزب‌الله لبنان در اولین بیانیه امروز خود از هدف قرار دادن مرکز نظامی ‏«معيان باروخ» در شمال فلسطین اشغالی در عملیات پهپادی خبر داد. 🔹رویترز: عراق و آمریکا به توافقی بر سر پایان دادن به ماموریت ائتلاف بین‌المللی به رهبری واشنگتن دست یافته‌اند. 🔹پیام واشنگتن به تل‌آویو: نمی‌توانیم تا ابد از شما محافظت کنیم. 🔹ترامپ: اگر برنده شوم، ماسک را رئیس کمیسیون کارآمدی می‌کنم. ترامپ: تحریم های آمریکا علیه روسیه را لغو خواهم کرد زیرا به دلار آسیب می‌زند.صدور حکم دونالد ترامپ تا بعد از انتخابات به تعویق افتاد. 🔹وال استریت ژورنال: ایران موشک های بالستیک را به فدراسیون روسیه منتقل کرده است. گزارش شده است که این موشک های بالستیک کوتاه برد هستند. 🔹جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی، اطراف شهرک فرون در جنوب لبنان را بمباران کردند./تسنیم 🔹زلنسکی برای درخواست کمک نظامی بیشتر عازم آلمان شد. 🔹کامالا هریس: اولویت من حمایت از طبقه متوسط است. 🔹رویترز: طرح پایان ماموریت ائتلاف بین‌ المللی در عراق احتمالا طی ماه سپتامبر جاری اعلام خواهد شد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ارتش رژیم صهیونیستی تصاویری از حملات امشب خود به عمق جنوب لبنان را منتشر کرد و مدعی شد که ۱۵ راکت انداز و سایت مختلف عملیاتی حزب الله را هدف بمباران سنگین قرار داده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌ادعای هالوی: برای حمله به داخل لبنان آماده می‌شویم. 🔹هالوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده است که ارتش این رژیم برای حمله به داخل لبنان آماده می‌شود. 🔹جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دیروز جمعه بارها به مناطق مسکونی مختلف جنوب لبنان حمله کردند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌اسرائیل به اجساد شهدای فلسطینی هم رحم نمی‌کنند. رفتار وحشیانه نیروهای رژیم تروریست اسرائیل با پیکر شهید ۱۷ ساله فلسطینی در جریان تجاوزات اخیر خود به اردوگاه الفارعه در کرانه باختری 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌زندان مگیدو و استفاده از سگ ها برای تحقیر اسرای فلسطینی ؛ صهیونیست‌ها روی ابوغریب رو سفید کردند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 یک نکته درباره روسیه اخیرا پوتین در سفر به کشور آذربايجان در مورد مناقشات مرزی این کشور با ارمنستان بخصوص کریدور زنگزور مواضعی گرفت که خلاف منافع ملی کشور ما بود و همین باعث شده که در داخل کشور جماعت غربگرا شروع به موضع گیری علیه رابطه با روسیه کنند . بگذریم ازینکه برای جریان غربگرا و لیبرال اساسا وطن و منافع ملی اهمیتی ندارد که رگ غیرتشان بخاطر آن باد کند و بیشتر در پازل آمریکا پرستی علیه روسیه موضعگیری کردند اما اصل داستان چیست؟ در دولت جدید به محض استقرار تیم جدید آقای عراقچی در وزارت خارجه در اکانت توییتر وزارت خارجه از طرف ایران به اوکراین روز ملی این کشور را تبریک گفتند . خب این اقدام بی خردانه که بوی تعمد از آن می آمد باعث شد روسیه جواب این دهن کجی وزارت خارجه دولت پزشکیان را در کریدور زنگزور بدهد. چیزی که عوض دارد گله ندارد. نمیشود دولت ما علیه منافع روسیه موضع گیری کند اما روسیه جواب ندهد. مراقب فتنه انگیزی جریان اصلاحات در روابطمان با همسایگان باشیم. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌نیروی هوایی عراق یک گروه تروریستی را در استان دیالی نابود کرد. فرماندهی عملیات مشترک عراق دیروز جمعه از انهدام یک گروه تروریستی در کوه های حمرین در استان دیالی با حمله هوایی نیروی هوایی این کشور خبر داد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌بازپرس سازمان ملل، اسرائیل را به راه اندازی کمپین قحطی علیه ساکنان نوار غزه متهم کرد. بازپرس مستقل سازمان ملل در مورد حق غذا، مقامات اسرائیلی را به انجام "کارزار گرسنگی" علیه فلسطینیان در طول جنگ در نوار غزه متهم کرد، اتهامی که اسرائیل قویا آن را رد می کند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌ایران ادعای ارسال موشک بالستیک به روسیه را تکذیب کرد. 🔹نمایندگی دائم ایران در سازمان‌ملل امشب ضمن رد ادعای مطرح شده دربارۀ ارسال موشک بالستیک به روسیه اعلام کرد که موضع ایران در قبال منازعه اوکراین هیچ تغییری نکرده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌فرماندهی مرکزی آمریکا روز شنبه اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته یک مسیر هوایی و خودروی حوثی ها را در مناطق تحت کنترل آنها در یمن منهدم کرده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.