eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.5هزار عکس
20.7هزار ویدیو
104 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌به سگه میگه سلام منو به مامان بزرگ و بابا بزرگت برسون...!؟ باشه بزرگیتو میرسونم...! همینا ادعای عقل کلی دارند و در تمام مسائل اسلامی نظر میدن مجالس ختمش متعاقبا اعلام میشه.. حاضرین به غائبین برسونن.. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 نقشه ی برای سلطه اجنه بر زندگی انسانها 👽 اجنه با دانلود عکس وارد می شوند. سلطه بر انسان؛ ورود اجنه و شیاطین به زندگی انسان ها با روش فناوری‌های نوین! 🔻 حتماً صحبت های ارزشمند این مهندس الکترونیک با تجربه را به صورت کامل بشنوید! با باز کردن برخی عکس‌ها در فضای نت که توسط رسانه های غربی و عمدتا یهودی طراحی می شود، با صدا و حتی بدون صدا (فقط از طریق امواج wifi و 5G و...) سحر و نفوذ شیاطین شکل می گیرد. ♻️ تکنولوژی غرب وامدار پروتکل های صهیونیستی، این گوشی ها و نرم افزارها را بی جهت و رایگان در اختیار انسان معاصر قرار نداده است. این صحبت ها را بشنوید و کمی تأمل کنید. هوشمندانه زندگی کنیم.. 🖤اَلّلهُمـّ؏َجِّل‌لِوَلیِّڪَ‌الفَرَج‌َ‌واَقِمنابِخِدمَـتِه🖤 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌زامبی سازی آخرالزمانی امکان دارد . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌ویدئویی زیبا از حرکت بالابر ناو هواپیمابر کلاس ایزومو از طبقات پایین به سمت عرشه 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌ایران و داستان ارسال موشک به روسیه 🔹در ماه‌های اخیر شاهد انبوهی از اخبار و اطلاعات مختلف و گاهاً متضاد از ارسال موشک‌های بالستیک توسط ایران به روسیه بوده‌ایم؛ اما به‌واسطه لوث‌شدن این روایت‌ها و تکرار بی‌امان و همیشگی آن‌ها از روایت تک‌تک این اخبار به‌جهت جلوگیری از کلافگی ذهنی مخاطبین عزیز خودداری کردیم. 🔹اما اکنون شاهد جدیدترین روایت به نقل از خبرگزاری وال‌استریت‌ژورنال [۱] بودیم که در آن، گفته می‌شد محموله‌ای شامل ۲۰۰ فروند موشک بالستیک فتح (با نام صادراتی BM-120) از طریق دریای مازندران به روسیه ارسال شده‌است. موضوعی که نقل‌قول تمام محافل رسانه‌ای و به‌خصوص عمده رسانه‌های نظامی‌نویس شد که با آب‌وتاب فراوان آن‌را پوشش دادند؛ دریغ از این‌که خبر تازه‌ای نبود و تنها سعی شده‌بود جزئیات بیش‌تری داشته باشد! 🔹اما اکنون و پس از گذشت حدود ۲ روز از انتشار گزارش وال‌استریت‌ژورنال، امروز خبرگزاری آسوشیتدپرس [۲] در گزارشی به این موضوع پرداخته و بدون آن‌که با قطعیت این خبر را تایید کند، گفته است که "کاخ سفید از تایید انتقال تسلیحات خودداری کرده اما نگرانی خود را از این‌که ایران در حال تقویت حمایت خود از روسیه است، تکرار کرده است". ادامه مطلب...👇👇 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... ⏬ حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 تکمیلی/ 🔹هم‌چنین خبرگزاری گاردین [۳] نیز در گزارشی که در جریان دیدار ویلیام برنز رئیس CIA با ریچارد مور، رئیس MI6 تنظیم کرده، درباره ارسال موشک‌های بالستیک از ایران به روسیه، به نقل از ویلیام برنز بیان کرده که "او از اینکه ایران در حال بررسی ارسال موشک‌های بالستیک به روسیه است، ابراز نگرانی کرده، اما تایید نکرده که ایران به روسیه موشک بالستیک صادر کرده است یا خیر". 🔹اکنون که بر اساس گزارشات و اخبار منابع غربی در رابطه با ارسال موشک بالستیک توسط ایران به روسیه گزارشات و اخباری منتشر می‌شود، باید گفت که با استناد به این گزارش‌ها و خبرها، گزارش "ارسال ۲۰۰ موشک فتح به روسیه از طریق دریای مازندران" زیرسوال رفته، چرا که دو منبع مشخص یعنی کاخ‌سفید و رئیس سیا آن‌را تایید نکردند. هم‌چنین دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل نیز اخبار فوق را رد کرده بود. [۴] 🔹در پایان در رابطه با ارسال موشک‌های بالستیک توسط ایران به روسیه می‌توان این‌طور گفت که بر اساس گزارشات موجود، احتمالا ایران اکنون در مرحله تصمیم‌گیری در رابطه با این اقدام است و از نظر نگارنده، تا زمانی که آثار مستندی از حضور این تسلیحات در اوکراین مشاهده نشود، نمی‌توان به انبوه گزارشاتی که این روزها در رابطه با این موضوع منتشر می‌شوند، اعتنا کرد، چرا که به‌نظر اخبار فوق دیگر کلافه‌کننده شده‌اند و همان‌طور که در بند اول بیان شد، این موضوع لوث شده‌است. بنابراین سعی می‌شود تا صرفا اخبار و گزارشات قابل‌قبول‌تر در مجموعه پارتیزان، خدمت مخاطبین محترم ارائه شود. ▪️لینک منابع: ▫️[۱] خبر وال‌استریت ژورنال: ▫️[۲] گزارش آسوشیتدپرس: ▫️[۳] گزارش گاردین: ▫️[۴] واکنش نمایندگی ایران در سازمان ملل: 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 گشت و گذار با اف‌پی‌وی 🔹️روس‌ها ویدئویی از دید دوربین مولتی‌روتورها منتشر کرده‌اند که باتوجه به نوع تصاویر، احتمالا پرنده از اتصال فیبری بهره‌مند است. کاربران این ریزپرنده‌ها به سادگی درمیان ساختمان‌ها و سوله‌های منطقه که امکان حضور نیروهای طرف مقابل وجود دارد حرکت کرده و به‌دنبال اهداف می‌گردند؛ که درنهایت گروهی از سربازان نگون‌بخت درحال استراحت کشف می‌شوند. اگر مولتی‌روتور مذکور، فقط اتصال فیبری داشته باشد، طیف سنج‌های سیگنال نیز نمی‌توانند نزدیک شدن آن‌ها را کشف کنند. البته این نوع هدایت، به‌نسبت محدودیت‌های حرکتی بیش‌تری خواهد داشت. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
36.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌۱۱ دقیقه با تاندربولت! 🔹ویدئویی از ۵ سورتی پرواز جنگنده CAS (پشتیبانی هوایی نزدیک) A-10C تاندربولت نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا (USAF) که شلیک و پرتاب تسلیحات نصب شده برروی آن از دید دوربین OTTER-CAM که در زیر شکم این جنگنده نصب شده است، قابل مشاهده است. در این تست‌ها تمامی تسلیحات نصب شده برروی تاندربولت واقعی هستند و تنها گلوله‌های ۳۰ میلی‌متری توپ آن از نوع تمرینی (TP) هستند. در ادامه به بررسی این ویدئو می‌پردازیم. 🔹سورتی اول (از ابتدای ویدئو تا 02:26) در اولین سورتی، جنگنده A-10C تاندربولت آمریکایی به ۴ بمب خوشه‌ای (۲ بمب خوشه‌ای نزدیک‌تر از نوع CBU-103 و ۳ بمب خوشه‌ای دیگر CBU-87 هستند)، راکت‌های ۷۰ میلی‌متری هایدرا، ۲ موشک AGM-65G ماوریک مسلح است و در این ویدئو، خلبان تاندربولت در کنار توپ ۳۰ م‌م GAU-8 جنگنده، از آن‌ها استفاده می‌کند. ادامه مطلب...👇👇 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... ⏬ حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌تکمیلی/ 🔹سورتی دوم (از 02:26 تا 05:10) در سورتی دوم نیز تاندبولت به ۱۲ بمب هدایت ماهواره‌ای ۲۵۰ پوندی کم‌قطر GBU-39/B (SDB-I) که در ۳ رک BRU-61/A برروی تاندربولت لود شده‌اند و ۳ بمب هدایت ماهواره‌ای ۵۰۰ پوندی GBU-38 مسلح است. در این سورتی ۲ بار ۶ بمب SDB و ۳ بمب GBU-38 با هم رها می‌شوند. 🔹سورتی‌های سوم و چهارم (از 05:10 تا 11:21) در این دو سورتی، تاندربولت لوداوت (Loadout) مشابهی دارد و در این دو سورتی، ۱ موشک AGM-65G ماوریک، ۴ بمب هدایت ماهواره‌ای ۲۵۰ پوندی کم‌قطر GBU-39/B (SDB-I) که برروی ۱ رک ۴ تایی BRU-61/A لود شده‌اند، ۳ بمب هدایت ماهواره‌ای ۵۰۰ پوندی GBU-38 و ۳ بمب هدایت لیزری ۵۰۰ پوندی GBU-12 Paveway II که برروی یک اجکتورک ۳تایی لود شده است، مشاهده می‌شود. در واقع لود سورتی‌های سوم و چهارم یکسان بوده و صرفاً در جابه‌جایی محل قرارگیری بمب‌های GBU-12 و GBU-39 تفاوت دارند. 🔹سورتی پنجم (از 11:21 تا 11:33) در این سورتی که کوتاه‌ترین و آخرین سورتی این ویدئو هم هست، جنگنده A-10C تاندربولت به ۱ دیکوی ADM-160B MALD مجهز است و اقدام‌به رهاسازی آن می‌کند. برروی این تاندربولت نیز پاد نشانه‌گذاری لایتنینگ مشاهده می‌شود. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... ⏫ حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 فکر می‌کنید موارد عجیب زیاد دیده‌اید؟ روس‌های درحال تردد با خودرو UAZ و مین ضدتانک TM-62. مرگ و زندگی دست دیگریست. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌ویدئویی از دید پهپاد شناسایی اوکراینی که طی آن یک رادار کشف 96L6A "چیز برد" ارتش روسیه که توسط راکت هدایت دقیق GMLRS شلیک‌شده توسط سامانه هیمارس ارتش اوکراین مورد اصابت قرار می‌گیرد. 🔹رادار چیز برد، معمولاً به‌عنوان رادار کشف در آتشبار سامانه‌های پدافندی S-400 و S-300PMU2 و گاهاً سامانه پدافندی S-350 مستقر می‌شود. در این مورد احتمالاً رادار فوق در نقش پیش‌اخطار و خارج از رینگ پدافندی در منطقه‌‌ای نزدیکی خط مقدم مستقر بوده است. البته یک احتمال ضعیف‌تر مبنی‌بر پخش اجزای آتشبار هم هست. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حمله حزب‌الله با راکت سنگین برکان 🔹در ادامه حملات حزب‌الله لبنان به مواضع صهیونیست‌ها در شمال اراضی اشغالی، این گروه به‌نظر اقدام به شلیک راکت سنگین برکان به پایگاه بیرانیت کرده است. جالب‌توجه آن‌که پرتاب‌گر این راکت یک کامیون حداقل ۳ محوره بوده که در روز روشن و زمین مسطح، مستقر شده و این راکت سنگین را شلیک کرده است. رانش و قدرت سرجنگی راکت فوق سنگین و قوی به‌نظر می‌رسد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌مشاهده مجدد موشک AIM-174B برروی سوپر هورنت 🔹در تصاویر فوق از ایستگاه هوایی نیروی دریایی (NAS) فالون، یک جنگنده مولتی‌رول F-18E سوپر هورنت از اسکادران VFA-195 با لقب "the Dambusters" از کریر ایر وینگ ۵ یا همان CVW-5 که متعلق‌به ناو هواپیمابر یواس‌اس جورج واشینگتن (CVN-73) مشاهده می‌شود. 🔹در زیر بال سمت راست این جنگنده نسخه تمرینی موشک هوابه‌هوای دوربرد AIM-174B با نام CATM-174B و ۱ تیر موشک هوابه‌هوای کوتاه‌برد با سیکر تصویرساز فروسرخ AIM-9X سایدویندر بلاک ۲ مشاهده می‌شود. در زیر ورودی هوای سمت راست آن نیز، یک موشک هوابه‌هوای میان‌برد هدایت فعال راداری AIM-120C آمرام مشاهده می‌شود. 🔹در زیر بال سمت چپ این سوپر هورنت، نسخه‌ای از AIM-174B که در جزئیات نوارها با CATM-174B و DATM-174B متفاوت است و احتمالا نسخه عملیاتی آن باشد، قابل مشاهده است. همچنین ۲ تیر موشک هوابه‌هوای کوتاه‌برد با سیکر تصویرساز فروسرخ AIM-9X سایدویندر بلاک ۲ در زیر و نوک بال چپ آن لود شده است. 🔹در زیر بدنه این جنگنده F-18E سوپر هورنت نیز یک مخزن سوخت اکسترنال با ظرفیت ۴۸۰ گالن مشاهده می‌شود. احتمالا مطابق معمول پاد نشانه‌گذاری پیشرفته AN/ASQ-228 ATFLIR در زیر ورودی هوای سمت چپ نصب شده است. لازم به‌ذکر است که همچنان ۲ پایلون (پایلون‌های نزدیک به ریشه بال) از پایلون‌های این جنگنده همچنان خالی هستند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حزب‌الله، کنکورس، تجهیزات نظارتی 🔹سه کلمه‌ی آشنا و چسبیده به‌هم که ظاهرا قصد جدایی ندارند! چرا که برای بار چندم، حزب‌الله باز هم با استفاده از موشک ضدزره 9M113 کنکورس اقدام به حمله به تجهیزات نظارتی، شناسایی،‌ تجسسی صهیونیست‌ها در مرزهای جنوبی لبنان کرده که البته مانند همیشه، گویی که نیروهای حزب‌الله قصد نخ‌کردن سوزن داشته باشند، موشک کنکورس را دقیقا بر هدف خود می‌نشانند؛ اهدافی که گویی تمامی ندارند و در مقابل نیز، گویی کنکورس‌ها و دیگر ضدزره‌های حزب‌الله هم تمامی ندارند! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌باز هم Arena-M 🇷🇺 🔹مجموعه تصاویری از تانک T-72B3 روسی که در حال تجهیزشدن به سامانه دفاع فعال Arena-M است. جنگ اوکراین باعث شد تا روس‌ها بار دیگر دست به دامان سامانه دفاع فعال سخت شوند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 پس از مدت‌ها، شکار تانک با پهپاد؟ 🔹️روس‌ها ویدئویی از حمله به یک‌عراده تانک T-64 اوکراینی را در منطقه کورسک منتشر کرده‌اند که ادعا می‌شود توسط موشک شلیک شده توسط پهپاد اوریون (Orion) مورد اصابت قرار می‌گیرد. حضور پهپادهای اوریون در جنگ بسیار نادر بوده‌است اما اخیرا در منطقه کورسک چندین‌بار استفاده شده‌اند. 🔹️روس‌ها نسخه‌ای از موشک ضدتانک کورنت-دی را برای شلیک از پهپاد اوریون هم‌گام‌سازی کرده‌اند که به آن X-BPLA یا TKB-1030 نیز می‌گویند. گفته شده این موشک‌ها از روی پهپاد، برد بین ۸ تا ۱۰ کیلومتری دارند. نحوه هدایت آن‌ها نیز مانند سایر موشک‌های خانواده کورنت با استفاده از لیزر است. 🔹️پیش‌تر ویدئوی آزمایش این موشک روی یک‌هدف بالگردی ثابت هوایی از فاصله ۴ کیلومتری توسط پهپاد اوریون منتشر شده بود. به‌گفته برخی منابع، اوریون-ئی می‌تواند ۴ تیر موشک ضدزره را حمل کند. ▪️برای مشاهده مشخصات پهپاد اوریون اینجا کلیک کنید. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 موضع مخرب روس‌ها 🔹 به دنبال سفر پوتین، به باکو، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه بر لزوم برقرار مسیر ارتباطی بین باکو و نخجوان از طریق خاک ارمنستان تاکید کرد که واکنش‌هایی را به همراه داشت. زاخارووا با اشاره به نگرانى‌هاى ايران در اين خصوص تاكيد كرد: «موضع مسکو در این مورد کاملاً قطعی است. راه‌حل باید برای ارمنستان، آذربایجان و همسایگان منطقه قابل قبول باشد» که در ادامه با واکنش وزارت امور خارجه ایران همراه بود. 🔹 در ابتدا لازم است تا یکی از اصول روابط خارجی را بازگو کنم. «هیچ کشوری، منافع کشور دیگر را بر منافع خود مقدم نمی‌شمارد.» در مثالی ساده زیر پا له کردن منافع فرانسه توسط آمریکا در ماجرای زیردریایی استرالیا (لینک) با وجود شراکت راهبردی بین این دو کشور و ... روسیه نیز از این اصل جدا نیست و انتظاری خلاف این اصل انتظاری فاقد منطق محسوب می‌شود. 🔹 حالا آیا منفعت روسیه در گرو حمایت از زنگزور است؟ پیش‌تر در مطلبی به مسیرهای چرخشی و راه‌های دور زدن تحریم توسط روسیه پرداخته شد (اینجا بخوانید) جمهوری آذربایجان و ترکیه نقش مهمی در این امر ایفا می‌کنند. ضمن این موضوع صادرات گاز روسیه به اروپا همچنان با واسطه ترکیه برقرار بوده و این کشور به آذربایجان نیز به عنوان واسطه چشم دارد. ادامه مطلب...👇
📌 تکمیلی/ 🔹 در چنین شرایطی روس‌ها در جایگاهی نیستند که درخواست ترکیه را رد کنند، همانطور که نمی‌توانند به همکاری نظامی ترکیه با اوکراین یا تحویل اسرا آزوف به اوکراین بدون اجازه روسیه واکنش جدی نشان بدهند. هر چند که زنگزور توانایی ایفا نقش راه زمینی مناسبی بین ترکیه و روسیه بدون عبور از گرجستان را نیز دارد. 🔹 همانطور که پیش‌تر گفته شد، زنگزور اگر تعرض محسوب نشود اما خلاف منافع کشور ما است. همانطور که بیانیه با کشورهای عربی در مورد جزایر سه‌گانه خوشایند ما نیست، ولی روسیه در شرایط حصر دیپلماتیک، نیازمند ارتباط با کشورهای عربی بوده و تن به این اقدام می‌دهد. 🔹 اقدامات روسیه نیز جزوی از همین اصل بوده و غیر قابل پیش‌بینی یا عجیب نیست. در نهایت صرفا بیانیه فاقد ارزش بوده، مهم نیست که خلیج فارس از نظر آمریکا خلیج عربی عنوان شود یا روس ها جزایر سه‌گانه را منطقه مورد مناقشه تصور کنند. واقعیت روی زمین مشخص شده و این دردی از کشورهای عربی یا ترکیه در ماجرای زنگزور دوا نمی‌کند. چون روسیه یا آمریکا کنش‌گری در راه منافع صرف ترکیه یا اعراب انجام نمی‌دهند. 🔹 در آخر، نتیجه‌گیری کلی و احساسی (عمدتا سلیقه‌ای)، بسط دادن موضوعات یا سکوت و انفعال در شرایط فعلی هر دو غیر عقلانی به شمار می‌رود. با وجود ضعف حاکمیت ارمنستان اما تحکیم روابط بین دو کشور و ایجاد مواضع مشترک در ماجرای زنگزور با کشورهای همسو مثل هند و فرانسه (در این مسئله) می‌تواند پاسخ مناسبی در دفاع از منافع ملی ایران باشد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... ⏫ حتی المقدور با لینک ارسال شود.