eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.5هزار عکس
20.7هزار ویدیو
104 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبر فوری
لطفا برای دیابت و مشکلات اقایان قرص نخورید ✅ اگه عوارض عجیب قرص و دارو رو میدونستی دیگه دور دارو خط میکشیدی. 🔹حرف منم نیست ، حرف متخصص معروف طب سنتی هست که هم برای مشکلات اقایان توصیه بهتر از دارو شیمیایی داره هم برای دیابت. برای دیدن این توصیه‌ها بزن رو لینک👇 https://eitaa.com/joinchat/248054046Ce31a74f920 بهبود مشکلات اقایان و دیابت👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌دو پاسخ متفاوت برای یک سوال واحد: ⁉️ آیا با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار می‌کنید؟ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 | Black Hawk Down 🔹شبکه ۱۲ رژیم‌صهیونیستی ویدئوی لحظه سقوط بالگرد UH-60 یانشوف (بلک‌هاوک اسرائیلی) را منتشر کرد. 🔹در ویدئو فوق مشخص است که بالگرد به ارتفاع پایینی برای فرود نزدیک شده است که لحظاتی پس از برخاست گردوغبار ناگهان کنترل خود را از دست داده و روتور اصلی آن با زمین برخورد کرده و متلاشی می‌شود. 🔹علت این حادثه اعلام نشده با این‌حال علت آن از دایره خطای انسانی و یا نقص‌فنی خارج نیست، در آخرین گزارش‌های رسمی ارتش اسرائیل اعلام کرد ۲ تن از سرنشینان این بالگرد کشته شده و ۷ تن زخمی شده‌اند که وضعیت ۴ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌️ شبکه اینترنشنال در اختیار پروژه‌های میز ایرانِ یگان جاسوسی۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌رژیم صهیونیستی همسر رهبر اسیر فلسطینی را به اسارت گرفت. منابع محلی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز سه‌شنبه پس از حمله به شهر رام الله «عبله سعدات» همسر احمد سعدات دبیرکل اسیر جبهه خلق برای آزادی فلسطین را به اسارت گرفتند. جبهه خلق در بیانیه‌ای بازداشت همسر احمد سعدات را جنایت تازه‌ای از سوی صهیونیست‌ها در چارچوب سیاست هدف قرار دادن رهبران جنبش ملی و جنبش زنان فلسطینی و خانواده‌های آنان به منظور بازداشتن آنها از ادامه مبارزه دانست. در این بیانیه آمده است که این اقدام جنایتکارانه در چارچوب طرح‌های هدف قرار دادن رهبران فلسطینی به ویژه زنان فلسطینی که همیشه پیشگام جنبش ملی فلسطین بودند، انجام گرفته است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبری: 🔹 دولت نباید کاری کند کسانی که به دنبال بهانه‌جویی هستند، فرصت بهانه‌جویی پیدا کنند 🔹عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب یکی از راه‌های صیانت از وفاق را در این دانست که که تیم رئیس‌جمهور و کسانی که امروز به عنوان دستیار، مشاور، مجموعه ریاست‌جمهوری را اداره می‌کنند، نباید کاری کنند کسانی که احیاناً به دنبال بهانه‌جویی نسبت به دولت هستند، فرصت بهانه‌جویی پیدا کنند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌رشوهٔ ۲ میلیون دلاریِ گوگل به وزارت دادگستریِ آمریکا 🔹 تایمزناو گزارش کرده که گوگل اردیبهشت امسال چکی به ارزش ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۷۵۱ دلار برای وزارت دادگستریِ آمریکا فرستاده تا خود را از اتهام انحصارطلبی تبرئه کند. 🔹قرار است در روزهای آینده رسیدگی به اتهام انحصارطلبیِ تجاری گوگل با سوءاستفاده از سلطهٔ ابزار تبلیغات بر بازار وارد مراحل نهایی شود. گوگل امیدوار است با این رشوه بتواند از محکومیت خود جلوگیری کند. 🔹خسارت‌های ناشی از انحصارطلبیِ گوگل در تبلیغات به‌طور علنی اعلام نشده، اما این شرکت ادعا کرده با رایزنی‌های انجام‌شده، برآورد خسارت به ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار کاهش پیدا کرده که به‌طور قابل‌توجهی کمتر از برآوردهای اولیه است. 🔹پیش‌تر اتحادیهٔ اروپا به‌دلیل نقض قوانین ضدانحصار، گوگل را ۲.۶ میلیارد دلار جریمه کرده بود. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌چین: اسرائیل درباره حملات به کارکنان آنروا پاسخگو باشد 🔹معاون نماینده دائمی چین در شورای امنیت سازمان ملل در نشست عمومی این شورا، خواستار تحقیقات و پاسخگویی جدی اسرائیل در مورد تمامی حملات به کارکنان سازمان‌های بشر دوستانه مانند آنروا شد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌لاوروف: جنگ غزه بزرگترین مشکل بین‌المللی است. وزیر امور خارجه روسیه: 🔹اعضای شورای امنیت سازمان ملل نباید وضعیت نوار غزه را نادیده بگیرند، زیرا به معنای واقعی کلمه جنگ غزه بزرگترین مشکل بین‌المللی در حال حاضر است، هرچند که برخی ممکن است بخواهند خلاف این را نشان دهند. 🔹پلتفرم‌های پرداختی که در چارچوب گروه بریکس به عنوان جایگزینی برای دلار آمریکا و یورو در حال توسعه هستند، برای تعداد بیشتری از کشورها جذابیت پیدا کرده‌اند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌نخست وزیر عراق: ایران حامی تلاش‌های عراق در مبارزه با تروریسم است. 🔹محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در گفت‌وگو با خبرگزاری بلمبرگ گفت که ایران حامی فرآیند سیاسی و تلاش های عراق در مبارزه با تروریسم است. 🔹نخست وزیر عراق افزود:عراق تنها کشور منطقه است که روابط متمایز با ایران و آمریکا دارد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌تظاهرات ضد صهیونیستی مقابل سفارت آمریکا در موریتانی 🔹شهروندان و دانشجویان موریتانی به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام ( ص ) دیشب ( دوشنبه ) در مقابل سفارت آمریکا در نواکشوط ( پایتخت ) تظاهرات ضد صهیونیستی بر پا و با سر دادن شعارهایی، حمایت آمریکا از رژیم اسرائیل در جنگ غزه را محکوم کردند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌فعال شدن سامانه های پدافند هوایی در فلسطین اشغالی 🔹 منابع عبری اعلام کردند سامانه های پدافند هوایی در الجلیل غربی فعال شده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تصاویری از ورود پیکر شهید «ماهرالجازی» عامل هلاکت سه نیروی امنیتی صهیونیست به استان معان اردن 🔹کاروان حامل پیکر شهید ماهر الجازی راننده اردنی که با عملیات شهادت طلبانه خود در گذرگاه الکرامه در مرز اردن و فلسطین اشغالی، سه نیروی امنیتی صهیونیست را به هلاکت رسانده بود، وارد «الحسینیه» زادگاه خود در استان معان اردن شد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌تاکید ایران بر همکاری متقابل نظام ایمنی هسته‌ای با روسیه 🔹محمدرضا کاردان، معاون سازمان انرژی اتمی ایران و رئیس مرکز نظام ایمنی هسته‌ای کشور با الکساندر ترمبیتسکی، رییس مرکز فدرال نظارت بر محیط زیست و ایمنی صنعتی و هسته‌ای روسیه Rostechnadzor دیدار و گفت‌وگو کردند. 🔹این جلسه به‌منظور تعمیق و گسترش همکاری‌های متقابل میان مرکز نظام ایمنی هسته‌ای ایران و مرکز فدرال نظارت بر محیط زیست و ایمنی صنعتی و هسته‌ای روسیه با حضور روسای دو مرکز برگزار شد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌متا فعالیت رسانه‌های دولتی روسیه را در اینستاگرام و فیس‌بوک ممنوع کرد 🔹متا رسماً اعلام کرد که چندین رسانه دولتی روسیه ازجمله «راشا تودی» را در پلتفرم‌های خود مسدود می‌کند. 🔹این شرکت مدعی است که این رسانه‌ها از تاکتیک‌های فریب برای اجرای عملیات‌های تأثیرگذاری بر افکار عمومی استفاده کرده‌اند. 🔹فرایند مسدودسازی رسانه‌های روسی طی چند روز آینده تکمیل خواهد شد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌شهادت خبرنگاری دیگر در غزه/ شمار شهدای رسانه به 174 نفر رسید. 🔹محمد ابو شوقه خبرنگار فلسطینی در بمباران اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه به شهادت رسید. 🔹در این حمله شماری از اعضای خانواده این خبرنگار هم شهید شدند. 🔹با شهادت این خبرنگار، شمار شهدای رسانه از آغاز جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 174 نفر افزایش یافت. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه: پوتین هیچ دیدار برنامه ریزی شده ای با وزیر خارجه کره شمالی در هفته جاری ندارد. وضعیت در مرزهای غربی روسیه، خصمانه و در مرزهای شرقی ناپایدار است. مسدود کردن حساب های کاربری رسانه های روسیه غیرقابل قبول است و چشم انداز روابط با "متا" را پیچیده می کند. افزایش شمار نیروهای نظامی ارتش روسیه به دلیل تعداد تهدیدات موجود بوده است. مسدود کردن اکانت های "ارتی" و "راسیا سیوودنیا" خود شرکت "متا" را بی اعتبار می کند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌کشف بمبِ جنگ جهانی دوم در رودخانه «دوبنا» روسیه 🔹️غواصان وزارت شرایط اضطراری روسیه بمب منفجرنشده متعلق به جنگ جهانی دوم را در رودخانه «دوبنا» کشف کردند. 🔹️به گفته مقامات روسیه، این بمب دریک منطقه ویژه منفجر خواهد شد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 اسپوتنیک به نقل از منابع سوری: ۲۵۰ نظامی اوکراینی برای آموزش تروریست‌های حزب ترکستانی و تحریر الشام وارد ادلب شده‌اند. آنها در کارگاه‌هایی ساخت پهپاد را به تروریست‌ها آموزش می‌دهند. تحریر الشام تجهیزات ساخت را از آنان دریافت کرده و ۲۵۰ پهپاد بصورت قطعات، داخل محموله‌های تجاری وارد سوریه شده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌کرملین: 🔺پوتین دستور داد تعداد پرسنل ارتش روسیه به 1.5 میلیون سرباز افزایش یابد. 🔺این به دلیل تعداد تهدیداتی است که در سراسر مرزهای ما وجود دارد. 🔺وضعیت در مرز غربی بسیار خصمانه و در مرز شرقی ناپایدار است که اتخاذ تدابیر مناسب را می طلبد. 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 📣 آیدی برای تبلیغات @f_aaha 💥حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌عملیات‌های جدید حزب‌الله علیه مراکز نظامی اسرائیل 🔹حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از مردم استوار نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمانانه و شریف آن‌ها و نیز در پاسخ به تداوم تجاوزهای دشمن اسرائیلی به روستاهای جنوبی لبنان، رزمندگان مقاومت، عملیات جدیدی را در شهرک صهیونیست نشین المناره انجام دادند و طی آن ساختمان‌های مورد استفاده نظامیان اسرائیلی را با سلاح مناسب در هم کوبیدند. 🔹مقاومت اسلامی لبنان همچنین از هدف قراردادن بامدادی پایگاه نظامی العباد رژیم صهیونیستی و جنگ‌افزارهای ارتش اشغالگر در پایگاه رامیا در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌فعالیت رزمی یک تانک T-80BVM روسی بر علیه مواضع اوکراینی در ساعات ابتدایی صبح 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌خنثی شدن 2 عامل انتحاری داعش در کرکوک توسط نیروهای امنیتی عراق 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌ارتش فیلیپین در جنوب شرق آسیا با انتشار یک تیزر تبلیغاتی اولویت خود را مبارزه با تروریسم تبیین کرده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تصاویری از هدف قرار دادن یک خودروی نظامی رژیم‌صهیونیستی در راه بین پایگاه های رویسات العلم-زبدین در ارتفاعات کفرشوبا فلسطین اشغالی 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.