eitaa logo
🏴آگاهانه🏴
7.8هزار دنبال‌کننده
6.6هزار عکس
6.5هزار ویدیو
16 فایل
این کانال جایی برا آگاهی از اتفاقات روز و تحلیلهای سیاسی ،اجتماعی و فرهنگیست +نظرات شخصی دلنوشته های خودم
مشاهده در ایتا
دانلود
❌️سخنگوی وزارت خارجه: ممکن است در آینده عهدشکنی آمریکا تکرار شود 🔶️ نظامیان ما همیشه آماده‌اند و در دستگاه دیپلماسی نیز همه گزینه‌ها روی میز است 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
🌷 رهبر بعثت‌ساز 📝 چهار دهه رهبری خامنه‌ای عزیز، جامعه را به چنان سطحی رساند که پس از واقعه‌‌ی عظیم شهادتش، نِصابی تازه از بعثت ملّت ایران شکل گرفت. ✍🏼 بخشی از پیام رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۱۴/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
14.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️فرار بی نتیجه نظامی صهیونیست از پهپاد ابابیل حزب الله 🔹 حزب الله لبنان ویدئوی حمله پهپادی به نظامی صهیونیستی در پایگاه مسکاوعام در شمال فلسطین اشغالی را به تصویر کشید 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
❌️ جک سالیوان، سناتور آمریکایی: 🔻 اگر من جای اپوزیسیون ایرانی بودم جایی غیر از آمریکا را برای زندگی انتخاب می کردم. 🔻 آمریکای ترامپ آمریکای گذشته نیست. و همه‌چیز در آن می تواند کارت معامله باشد. ✍️عاقبت وطن فروشی اوارگیست خون شهدای فتنه و شهدای جنگ رمضان دامنشونو گرفته 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
❌️ وزارت خارجه ایران: عراقچی رئیس‌جمهور و رئیس پارلمان لبنان را در جریان مفاد یادداشت تفاهم، به‌ویژه بخش‌های مربوط به لبنان، قرار داد 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
❌️ قالیباف: در برابر قدرت‌های بزرگ جهان پیروز خواهیم شد‼️ 🔻رئیس مجلس با اشاره به آغاز ماه محرم: به فضل الهی و با تکیه بر ایمان، وحدت و استقامت مردم، همان‌گونه که در آزمون‌های بزرگ گذشته سربلند بوده‌ایم، در برابر قدرت‌های بزرگ جهان نیز پیروز خواهیم شد؛ چرا که وعده الهی نصرت جبهه حق و مقاومت است 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
سید جواد پرئی1_27190558151.mp3
زمان: حجم: 3.6M
کف خیابون ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
❌️نتانیاهو: 🔻ما خسارات عظیمی به ایرانی‌ها وارد کردیم و اسرائیل را از خطر نابودی هسته‌ای نجات دادیم 🔻اگر ما به سرعت برای حمله به ایران اقدام نمی‌کردیم، این کشور به بمب هسته‌ای دست پیدا می‌کرد پ.ن متوجه هستین چرا این حرفا رو میزنن؟ چونکه افکار عمومی شون داره محکومشون میکنه به شکست مجبورن بگن ایران میخواسته حمله اتمی کنه ما حمله کردیم بمب نسازن!! این یعنی همه در جهان میدانند اسرائیل شکست خورد 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
هدایت شده از محمدحسن علی‌آبادی
این متن از سه بخش تشکیل شده: ۱_ بیانات امام خامنه‌ای (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) ۲_ نحوه گرفتن امام ۳_ تحلیلی کوتاه از تفاهم فعلی میان ما و دشمن ✅️بخش اول: ( دشمنان بیکار نمی‌نشینند، نقشه میکشند؛ هنر این است که نقشه و توطئه‌ی دشمن را، نقطه‌ای را که آماج حمله‌ی ‌دشمن است، بشناسیم و برای مواجهه و مقابله‌ی با او، برای خنثی کردن کار دشمن، طرح، انگیزه و فکر داشته باشیم ) . ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ بیانات امام خامنه‌ای در دیدار مردم اصفهان ✅️بخش دوم: در همه موضوعات مهمِ ما گرفتنِ امام عزیزتر از جانمان حضرت امام خامنه‌ای(رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) است و لازمه دقت کنیم که: ما نباید گرفتن انتقام امام را دهیم به کشتن و ! و سید مقاومت سیدحسن نصرالله به درستی فرمود: ارزش کفش حاج قاسم از سر ترامپ بیشتر است، پس دقت کنیم که تنها با کُشتن ترامپ و نتانیاهو انتقام گرفته نمی‌شود، بلکه که در راستای گرفتن انتقام امام باید انجام شود کشتن ترامپ و نتانیاهو است. و بزرگ است که بعضی از افراد گرفتنِ انتقام را برابر با کشتن ترامپ و نتانیاهو می‌دانند!! که درواقع تقلیل دادنِ انتقام خون پاک اماممان است!!! بلکه گرفتن انتقام امام ما این است که: ابتدا آمریکا را از منطقه غرب آسیا اخراج می‌کنیم و بعد به سراغ کشورک‌های خائن عربی حاشیه خلیج‌فارس می‌رویم برای برکناری حکومت‌های خائن آنها که همیشه یک پای ثابت خیانت و دشمنی برعلیه ما بودند، و مردم این کشورهای عربی خواستار رهایی از چنگال حکومت‌های مستبدشان هستند، و نهایتا می‌رویم برای نابودی اسرائیل، و در این اثنا قطعا دو حرامزاده به اسم و و هر فرد دیگری که در شهادت اماممان کوچکترین نقشی را داشته بدستان ایران مقتدر به فرستاده خواهند شد ان‌شاءالله؛ در این‌صورت است که ما زمینه‌ساز ظهور حضرت اباصالح المهدی (عج) می‌شویم و ظهور را می‌بینیم ان‌شاءالله و رجعت امام عزیزتر از جانمان حضرت امام خامنه‌ای را خواهیم دید به زودی ان‌شاءالله و ما اینگونه محقق می‌شود ان‌شاءالله. پس حواسمان باشد که امام به کشتن ترامپ و نتانیاهو نشود. ما اماممان سیاه پوش شدیم و را زمانی از تنمان در می‌آوریم که را ببینیم به‌زودی ان‌شاءالله. ✅️بخش سوم: این و را خدمت همه شما بزرگواران تبریک عرض میکنم. دقت کنیم که برخی این پیروزی بزرگ را با تحلیل‌های سطحی یا کینه‌های جناحی تضعیف نکنند و شهد شیرین احساس ابرقدرتی را در کام ملت بصیر و شهیدپرورمان تلخ نکنند. ملت ما بیش از همیشه به امید و انگیزه برای رسیدن به قله‌ نهایی پیروزی احتیاج دارد، جنگی که ما در آن قرار داشتیم (داریم) یکی از بزرگترین جنگ‌ها بلحاظ تسلیحاتی و تاکتیک‌های جدید و در نوع خود یکی از مدرنترین و سخت‌ترین جنگ‌ها بود!(هست)، پس طرفی که پیروز چنین جنگی شود ابرقدرت بلامنازع جهان است؛ ما دشمن قدرتمند صلیبی یهودی عربی را با اقتدار شکست دادیم و حقیقتا جای خوشحالی و احساس غرور دارد. بعضی‌ها که همیشه مخالف و معترض هستند دوباره در مورد این پیروزی بزرگ که حاصل عنایت حضرت ولیعصر(عج) و صلابت و درایت امامِ ما و ایستادگی مردم و فرماندهان و مسئولان بود را تضعیف می‌کنند و سعی دارند بجای احساس پیروزی احساس شکست را در جامعه القا کنند!! و این خیانتی بزرگ است که ضربه به کشور و انقلاب می‌زند. ما به همان‌اندازه که بابت این پیروزی خوشحال هستیم به دشمن هم هیچ اعتمادی نداریم و می‌دانیم که هر لحظه امکان دارد دشمن دوباره جنگ را آغاز کند، پس نه آنقدر بابت این پیروزی بزرگ خوشحال میشویم که از دشمن غافل شویم و نه این پیروزی بزرگ را نادیده می‌گیریم. از فرصت ایجاد شده برای تجهیز و تقویت قوای نظامی خودمان و اجزای محور مقاومت استفاده می‌کنیم، ضمن اینکه نیروهای مسلح ما در آماده‌باش کامل و اصطلاحا دست بر ماشه آماده هستند تا اگر از دشمن حماقتی سر بزند دوباره شکستی دیگر را به دشمن تحميل کنند. دقت کنیم که ما اهرم تنگه‌هرمز و تنگه باب‌المندب را در اختیار داریم که در برابر حماقت دشمن بسیار بازدارنده است. دقت کنیم که همین‌ محاصره دریایی برداشته شد و دلار از دشمن گرفتیم و قرار شده ۹ میلیارد دلار دیگه هم بگیریم و بعداز تعهد دشمن تازه وارد گفتگو برای می‌شویم؛ این بدان معناست که اگر همین الان دشمن دوباره جنگ را شروع کند آنطرفی که سود کرده ایران است، پس مراقب باشیم برخی این پیروزی بزرگ را به کام مردم تلخ نکنند. امام ما فرمودند: هرکس مردم را از آینده ناامیدی کند، چه بداند و چه نداند به سود دشمن کار می‌کند. ✍️علی‌آبادی ۲۵ خرداد سال اخراج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل 🇮🇷@mohamadhasan_aliabadi
🔹 «ای وای محرم شده و خامنه‌ای نیست!» ✍🏻 سروده‌ی جدید افشین علا به مناسبت فرارسیدن اولین ماه محرم در فراق رهبر شهید انقلاب ای وای محرم شده و خامنه‌ای نیست هم‌صحبت ما غم شده و خامنه‌ای نیست سالی دگر آغاز شد و حنجره‌هامان با مرثیه همدم شده و خامنه‌ای نیست ای‌ وای که بار دگر این سینۀ مجروح محتاج به مرهم شده و خامنه‌ای نیست هم جان من آمد به لبم هم جگرم سوخت هم قامت من خم شده و خامنه‌ای نیست در شام غریبان به شمار سپه شام از طاقت من کم شده و خامنه‌ای نیست مانند زمانی که به خون خفت ابالفضل هنگامۀ ماتم شده و خامنه‌ای نیست از بانگ جگرسوز «علمدار نیامد» لرزان، تن عالم شده و خامنه‌ای نیست ای‌ وای که در بیت، حسینیۀ عشاق بی‌مونس و همدم شده و خامنه‌ای نیست بر پای اسیران غمش بند یتیمی چون سلسله محکم شده و خامنه‌ای نیست تا شعله بگیرد دل من هر طرف، آتش از طعنه فراهم شده و خامنه‌ای نیست در سعی و صفای حرمش چشم محبان چون چشمۀ زمزم شده و خامنه‌ای نیست برخاسته این قوم به هر کوی و خیابان ایران، همه پرچم شده و خامنه‌ای نیست در سوگ شهیدان، رخ هر آینه‌ پنهان در آه دمادم شده و خامنه‌ای نیست «روزی که نباشد!» همه گفتیم محال است این فرض، مسلم شده و خامنه‌ای نیست