5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترامپ ۷ فروردین: ایران دارد نابود میشود!
۲۶ خرداد: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی وسط لس آنجلس 😅
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️ پیام مادر شهیدِ مینابی به بازیکنان تیم ملی
🔹مادر دانشآموز شهید میکائیل میردورقی: شما با زنده نگهداشتن یاد شهدای مدرسه میناب نشان دادید وفاداری به ارزشها بالاتر از هر قهرمانی است.
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
11.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️خواندن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط تیم ملی فوتبال کشورمان ✌️🇮🇷
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
محسن عباسی ولدی14050325 قصۀ تفاهم نامه.mp3
زمان:
حجم:
6.7M
❌️ قصۀ تفاهم نامه...
🚫 چهار نکته در مورد مسائل روز:
🔶️00:18 آیا ایران پیروز میدان شد؟
🔷️06:52 آیا جنگ تمام شد؟
🔶️09:02 آیا همۀ شروط رهبری در این تفاهم نامه در نظر گرفته شد؟
🔷️12:12 آیا در قضاوتهایمان این نکات را در نظر داریم؟
🎙#محسن_عباسی_ولدی
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
هدایت شده از 🏴آگاهانه🏴
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️هر کسی گیج شده و میخواهد منظومه فکری جمهوری اسلامی که در رأس ولایت فقیه است بداند این سخنان فوق مهم #سردار_سلیمانی را گوش دهد
🚫در منظومه فکری نظام ما ایران و اسلام یکیست و منافع ایران شرط اول است
🚫در تصمیمات مهم و استراتژیک نظام اعم از جنگ و صلح و مذاکره و .... تصمیمات بر اساس منافع ملی گرفته میشود
📛حاج قاسم میگه هیچ تصمیمی در سطوح بالا گرفته نمیشه مگه منافع ایران باشه
📛نکته :گاهی یک تصمیم درست خساراتی هم دارد اما نگرفتن اون تصمیم خسارات بیشتری دارد بنابراین گاهی منافع ملی انتخاب بین دو خسارت تعریف میشود
🚫همانطور که رهبر ما با محاسبه گفت مقاومت هزینه دارد اما هزینه تسلیم بیشتر است این یعنی انتخاب بین دو هزینه
🚫در جایی مقاومت جنگ است در جای دیگر قوی تر کردن اقتصاد و گاهی مقاومت در میدان دیپلماسی است
🔶️شعار امسال چیست؟
🔷️رهبر ما در ابتدای امسال که در جنگ هم بودیم اولین واژه را اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و بعد امنیت نامیدند( شخصا فکر میکردم رهبر شعار را جنگی تر انتخاب کند) یعنی راه مقاومت از اقتصاد مقاومتی و وحدت میگذرد تا به امنیت برسیم
🔶️عزیزان هدف برای رهبر ما مشخص است و ابزارها، جنگ و دیپلماسی واقتصادو .... همه این ابزارها رو در جهت رسیدن به اهداف در جای خود بکار میبرند
🔷️یک روز که بگویند امروز مذاکره نه ،معنی نیست دیگر هرگز مذاکره نمیکنیم. بگوید امروز بجنگیم ،معنی نیست تا ابد میجنگیم، بگوید امروز صلح معلوم نیست تا کی ادامه دارد ‼️
🔷️این ابزارها را بر طبق مقتضای زمان استفاده میکنیم تا به هدف برسیم
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
❌️یادم نخواهد رفت💔😔
🔶️دیشب زاکانی در تلویزیون گفت تفاهم نامه را بند به بند تفسیر کرده اند، به رهبری داده اند، ایشان دیده و سپس تایید کرده، بیست و پنج بار در این جهت نامه نگاری برای تغییر و تنظیم متن رفت و آمد کرده.
🔷️او گفت سخن از تحمیل متن به رهبری، جفای به ایشان است. متن هم در مجموع خوب است. زاکانی خبر میداد ولی اگر خبر هم نمیداد روشن بود که چنین متنی برای رهبری چقدر مهم است، روال شعام که باید بالای دوسوم رای دهند برای تصویب و تایید رهبری چگونه است و ما بقی ماجرا
🔶️دیشب با کمال تعجب سردار قاآنی در قاب تلویزیون حاضر شد، از تیم مذاکره کننده تشکر کرد، گفت "واقعا و انصافا" باید خدا قوت بگوییم، "مقاومت" کردند.
🔷️دیروز حزب الله لبنان بیانیه داد تفاهمنامه را "دستاورد بزرگ" ایران دانست و این پیروزی بزرگ را به ایران تبریک گفت.
🔶️رسانه های اسراییل و آمریکا ، این تفاهمنامه را شکست بزرگ اسراییل و آمریکا توصیف کردند. که تک به تک اشاره کنم متن طولانی خواهد شد.
🔷️یک روزی به دوستی گفتم تا عمر دارم جنایت سال ۸۸ را فراموش نخواهم کرد. نامردی و بی شرفی میرحسین و خاتمی و کروبی و دیگران، نامه بی ادبانه هاشمی و ... فراموش نخواهم کرد، که جشن انتخاب مردم را زهر کردند، قانون را جلوی چشم همه هو کردند، دل رهبرم را خون کردند، برای دشمن میدان درست کردند، خود را مردم خطاب کردند، بین مردم اختلاف ساختند. والله فراموش نخواهم کرد.
🔶️در این روزهای بعثت خیره کننده مردم ، تقابلشان با دشمن، وحدت مقدسشان، خروش معجزه وارشان نیز فراموش نخواهم کرد، عده ای تجمعات وحدت خیز مردم را لگد زدند، چه بسیار کسانی را مایوس کردند، خود را مردم جا زدند، جملات روشن رهبری را کنار گذاشتند، برای دشمن میدان درست کردند، سمت تجمعات را از تقابل با دشمن به تقابل با خودی برگرداندند، در مردم تردید و یاس و بددلی و اختلاف ترویج کردند، کام مردم را تلخ کردند. آری فراموش نخواهم کرد.
✍علی مهدیان
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
❌️در مورد اینکه یه عده میگن مگه مردم ما نا محرم هستن که متن منتشر نمیشه؟؟‼️
🔷️میگن چرا ما باید از زبون ترامپ بفهمیم‼️
🚫ببینید این ادعاها درست نیست اولا ترامپ هم اصل متن رو منتشر نکرده فقط موارد دلخواه خودشو میگه درست مثل ایران مگر مهر منتشر نکرد؟ مگه بقایی درباره بعضی موارد داخل متن نگفته؟ الان تو رسانه های دوطرف همین کار و میکنن مشکل از کسانی است که روایت دشمن بیشتر روشون اثر داره و ذره ای اعتماد به ارکان نظام ندارند ‼️
🔶️حتی پاکستان هم از کلیات تفاهم گفت و مشخص هست که کلیات تفاهم تطابق زیادی با شروط شعام دارد
🔷️تمام متن و تفسیرش به محضر رهبری داده شده یعنی به رهبری هم اعتماد ندارند؟
🔶️اگر این متن امضا بشه تنها درد ما بدعهدی آمریکا ست
🔷️که در صورت بدعهدی آمریکا ایران هم تفاهم رو بهم میزنه
اما آمریکا چند مانع برای برهم زدن تفاهم داره
🔸️تنگه هرمز هر لحظه میتونه دوباره بسته بشه و تنگه باب المندب هم اضافه میشه و ایران با قاطعیت هشدار داده برگهای دیگری هم جز این موارد دارد
🔸️ما هم در مراحل توافق امتیازات نقدی دریافت میکنیم مثل همین برداشتن محاصره و تحویل بخشی از پولهای بلوکه که اگر اونا بزنن زیر تفاهم حداقل یک آورده ای برای ما دارد
🔷️افکار عمومی دنیا علیه کسی میشه که به تفاهم خیانت کند
چون این توافق برای همه کشورهای دنیا مهم است چون زندگی همه را تحت تاثیر قرار داده پس هر کسی از تفاهم خارج بشه فشار افکار عمومی رو به دوش میکشه
🔶️ترامپ همین الان تحت فشار همین افکار عمومی و دست قدرت میدان نظامی حاضر به پذیرش خیلی از شروط ما شده
🚫اگر اونا تجدید قوا میکنن ما هم تجدید قوا میکنیم اگر اونا کشتی رد میکنن ما هم کشتی هامون رو رد میکنیم اگر اونا دوباره به جنگ برگردن ما هم برمیگریدم
❌️دیگه مثل برجام تعهد یک طرفه در کار نیست
چشم در برابر چشم است
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️ انتقادات تند مهدی طارمی از مسئولان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۶:همه چیز برای ما مانند یک فاجعه است
🔶️ما قرار بود برای ریکاوری در لسآنجلس بمانیم و سپس به محل اردو در تیخوانا بازگردیم، اما به ما گفته شد باید فوراً این شهر را ترک کنیم. این شرایط برای آمادهسازی در جام جهانی مناسب نیست.
🔷️این وضعیت به فوتبال آسیب میزند، زیرا در جام جهانی به آمادگی کامل نیاز است. ما حمایت لازم را نداریم و به نظر میرسد فیفا باید بیشتر به ما کمک کند.
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷