❌️به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام دکتر چمران
🔶️یه فراز از کتاب "کردستان" ایشون میارم
🔷️تا ببینید تهمت زدن به مردان جنگ در میانه ی میدان فقط برای امروز نیست
😔زمانی جنگ کردستان رو انداختن گردن شهید چمران دقیقا همون کسی که در میانه میدان داشت با دشمن میجنگید تو شهرها عامل جنگ شناخته میشد‼️
از رنجی که میبریم💔
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️عارف: کنار گذاشتن انرژی هستهای «ب» بسم الله بود، شروع میکردیم تا آخر باید میرفتیم چون ولع استبداد سیریپذیر نیست.
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️پزشکیان: در این مذاکرات دنبال گرفتن حق مان هستیم
🔺 زیر بار زور و ظلم و ذلت نمیرویم
🔺 از حق غنیسازی نخواهیم گذشت؛ آنها مجبورند بپذیرند
🔺مواضع ترامپ ۱۸۰ درجه نسبت به گذشته عوض شده
🔺 آنها پذیرفتند که حق ملت ایران را نمیتوانند نادیده بگیرند
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود
💬 از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️بزرگترین برگ برنده ما در برابر دشمن به روایت تصویر
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️ تماس تصویری خانواده شهید میکائیل میردورقی با قالیباف رئیس تیم مذاکره کننده ایرانی در ژنو
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️ویدیویی که دکتر قالیباف در آغاز گفتوگوها در سوئيس در شبکه X منتشر کرد
به یاد شهدای میناب
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
یه کف مرتب به افتخار این رسانه های تفرقه انداز بزنید👏👏👏
افرین همینجوری به پزشکیان و ارکان نظام فشار بیارید تا بیان حرفایی بزنن که صددرصد به نفع کشور نیست
رهبر ما اون کلمه رو گفت تا ما به دشمن فشار بیاریم شروط تفاهم نامه رو اجرا کنن
اما شماها همیشه نوک پیکان تخريب و میارید داخل 🤦♂️
اسم خودتونو تو خوبها بنویسید ۱۰۰ تا ❌️❌️❌️❌️❌️ هم جلوش
❌️یکی از دلایلی که قوای نظامی تصمیم گرفتن به سمت وحدت و وفاق با دولت برن تجربیات زمان روحانی بود
تو زمان روحانی یه عمليات کوچیک عین الاسد انجام شد از دلش هواپیمای اوکراینی زد بیرون🤦♂️
الان نظامیهای ما چه عظمتی ایجاد کردن؟؟؟ دولت چجوری همراهی کرد؟؟
چرا نیمه ی پر رو نمیبینید؟؟ چرا همش نیمه خالی رو بولد میکنید؟؟