eitaa logo
🏴آگاهانه🏴
7.9هزار دنبال‌کننده
6.6هزار عکس
6.6هزار ویدیو
16 فایل
این کانال جایی برا آگاهی از اتفاقات روز و تحلیلهای سیاسی ،اجتماعی و فرهنگیست +نظرات شخصی دلنوشته های خودم
مشاهده در ایتا
دانلود
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺️گستاخی مجدد ترامپ نسبت به ایران؛ لحن قلدرمآبانه رئیس‌جمهور آمریکا ادامه دارد رئیس جمهور آمریکا در دیدار با امانوئل مکرون: 🔹️ما ایران را کنار گذاشتیم، او زورگو منطقه بود و با آن برخورد کردیم. 🔹️همه رهبران دنیا درباره غزه صحبت می‌کنیم که خروجی خوبی خواهد داشت. 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
❌️نکات مهم درباره سخنرانی دیروز رهبرمان 🔶️ رهبری با استدلال در شرایط کنونی مذاکره با آمریکا را مضر دانستند و دلایل آنرا را هم بیان کردند 🔺️چون آمریکا شرط را توقف کامل غنی سازی میگذارد‼️ 🔺️چون آمریکا با زبان تهدید سخن میگوید‼️ 🔺️چون آمریکا دنبال مذاکره نیست بلکه او دنبال تحمیل نظر خود است 🔺️چون آمریکا به تعهد خود عمل نمیکند و بعد از امضای توافق مجددا آن را پاره میکند 🔷️برای همین ما نیاز به قوی شدن داریم برای اینکه آنها را ملزم به تعهدات خودشان بکنیم 🔶️اگر ایران قوی باشد تحریم او و تهدید او سودی ندارد 🔷️و راه حل قوی شدن از اتحاد ملی و یکی شدن برای رسیدن به راه حل هاست 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
🏴آگاهانه🏴
❌️نکات مهم درباره سخنرانی دیروز رهبرمان 🔶️ رهبری با استدلال در شرایط کنونی مذاکره با آمریکا را مضر
❌️سخنرانی دیشب رهبری بیشتر از هر زمانی ثابت کرد هیچ کس در این کشور نمیتواند چیزی را به رهبری تحمیل کند و همواره حرف آخر را ایشان میزنند‼️ 🛑رهبری ریشه اینکه مذاکره میکنیم یا نه را ادبیات و فعل دشمن دانستند و گفتند امروز که آمریکا ادبیات تهدید آمیز دارد و با زیاده خواهی خواهان برچیده شدن کامل غنی سازیست مذاکره نمیکنیم 🛑از این موضوع برخی برداشت کردن که چند ماه پیش مذاکره با موافقت رهبری نبوده‼️‼️ 🛑واحیراتا از این دوستان که برای به کرسی نشاندن حرف خود احترام شهید باقری عزیز را هم زیر سوال میبرند یعنی شهید باقری دروغ گفت؟؟ ‼️ 🛑یا در زمان شهید رییسی هم مذاکره بدون موافقت ایشان انجام میشد؟؟‼️ ❌️واقعیت این است آنزمان ترامپ برای اینکه مذاکره شکل بگیرد کوتاه امد و شروط ایران را پذیرفت و رهبری برای اتمام حجت با همه مذاکره غیر مستقیم را قبول کردند و انصافا تیم دیپلماسی مواضع کاملا درستی هم داشت و به دشمن باج نداد و باعث نا امیدی دشمن شد‼️ ❌️اما امروز ترامپ عامدانه بر طبل قلدری میکوبد بنابراین ایران با او وارد مذاکره نخواهد شد ‼️ ❌️هیچ کس هم چیزی را به رهبری و نظام تحمیل نخواهد کرد ‼️ 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🛑واکنش برخی کاربران اصلاحطلب به سخنرانی دیشب رهبر حکیم 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
❌️اعتراض سخنگوی وزارت خارجه نسبت به اعمال محدودیت برای دیپلمات‌های ایرانی در نیویورک 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
🔺 لاریجانی: از مراودات سیاسی، تجاری و امنیتی با همه‌ کشورهای منطقه استقبال می‌کنیم 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
به مانند پیامبران (کمی طولانیست ولی ارزش مطالعه را دارد) مدل تربیتی و مدیریتی رهبر انقلاب، شباهت زیادی به روش انبیا دارد. انبیا وقتی با مردم دوران خود روبه‌رو می‌شدند، باطلِ رایج را نادیده نمی‌گرفتند؛ بلکه به آن نزدیک می‌شدند، آن را بررسی و نقد می‌کردند و بعد، حق را آشکار می‌کردند. مثل حضرت ابراهیم (ع) که در زمانه‌ی خورشیدپرستی، ستاره‌پرستی و ماه‌پرستی زندگی می‌کرد. او قدم به قدم با مردم پیش می‌آمد؛ ابتدا همان خورشید و ماه و ستاره را بهانه‌ی گفتگو قرار داد، اما در نهایت با منطق و صبر نشان داد که این‌ها نمی‌توانند معبود حقیقی باشند، و به این ترتیب راه را برای پذیرش خدای واحد باز کرد. ✅رهبر انقلاب هم در موضوعات اجتماعی و سیاسی همین الگو را دنبال می‌کنند. یکی از نمونه‌های روشن، بحث «مذاکره با آمریکا» است. موضع ایشان از ابتدای رهبری تاکنون روشن بوده: 🔻آمریکا قابل اعتماد نیست. 🔻مذاکره با او نفعی ندارد. 👈اما در مقاطعی خاص، با شروطی مشخص، اجازه مذاکره داده می‌شود تا تجربه‌ای عینی برای مردم و نخبگان شکل بگیرد. به بیانی دیگر، اجازه داده می‌شود تا در میدان عمل، بطلان ادعای مذاکره با آمریکا آشکار شود. 👈نمونه‌اش برجام بود؛ یک تجربه‌ی تاریخی که نشان داد حتی با بیشترین انعطاف ایران، باز هم آمریکا به تعهداتش پایبند نمی‌ماند. این همان روش «تربیت تجربی» است؛ یعنی مردم و مسئولان نه فقط با سخنرانی، بلکه با لمس واقعیت، به حقیقت برسند. در ماجرای جنگ ۱۲ روزه‌ی اخیر هم همین منطق دیده شد. در حالی‌که رهبر انقلاب مذاکره‌ی مستقیم با آمریکا را «غیرشرافتمندانه» خوانده بودند، اما اجازه‌ی مذاکرات غیرمستقیم داده شد. چرا؟ چون این مسیر می‌تواند هم کارکرد دیپلماتیک محدود خود را داشته باشد، هم در نهایت برای همه روشن کند که حتی در چنین شرایطی، آمریکا چیزی جز زیاده‌خواهی و بدعهدی ندارد. به بیان ساده، رهبر انقلاب مذاکره را نه به‌عنوان یک «راه‌حل»، بلکه به‌عنوان یک «فرصت برای آشکار شدن حقیقت» می‌بینند. درست مثل همان منطق پیامبرانه: نزدیک شدن به اندیشه‌های رایج، نقد آنها از درون، و در نهایت، تثبیت حقیقت در ذهن جامعه. ↙️اما چند نکته جدی دیگر هم وجود دارد: اول آنکه پس از این تربیت اجتماعی و روشن شدن ابعاد عدم انتفاع مذاکرات، رهبری باب هر نوع گفتگو و مذاکره را با دولت کنونی آمریکا بستند و آینده ای ۲۰ یا ۳۰ ساله را برای تغییر رویکرد موجود و حاکم بر آمریکا متصور شدند که اگر این وضعیت عوض شد شاید مجددا باب گفتگویی را بتوان باز کرد. دوم، معظم له با ظرافت دقیقی، بحث ایجاد دوقطبی مذاکره و عدم مذاکره در کشور را مسدود کردند و با تحلیلی روان از شرایط حال حاضر کشور و تبیین منطقی گفتمان حاکم بر دولت آمریکا، استدلالاً، مباحث مربوط به این موضوع را نیز برای همیشه در کشور بستند. سوم. پاسخ قاطع معظم له به فشار جریان موسوم به سوپرانقلابی بود که مدتها با فشار رسانه‌ای در پی تحمیل خواسته‌شان در تغییر فتوای رهبری در حرمت دستیابی به سلاح هسته‌ای بود که مجددا با منطقی روشن و البته محکم این نوع فشارها را هم منکوب کردند. ✅✅خلاصه کلام اینکه: این رهبر حکیم، تحمیل ناپذیرند... |يجاهدون‌في‌سبيل‌الله‌ولا‌يخافون لومة‌لائم| ▫️سربازانقلاب▫️ 🆔@nofoz_shenasi👈
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا