هرچی فکر میکنم بنظرم بدیهیه که هیچوقت همهی افراد یه قشر جامعه بد نیستن و چقدر بدم میاد وقتی مثلا میان میگن آره کسایی که فلان لباس و میپوشن قطعا خرابن. یا مثلا کسایی که فلان چیز و گوش میدن بیشعورن. یا کسایی که فلانجا میرن عوضین، سیگار میکشن فلانن، فکرشون اینجوری باشه بیسارن. بنظرم بدیهیه که نمیشه همهرو جمع بست حتی اگه اکثریت اینجوری باشن. امیدوارم حداقل توی اینجور جملهها از کلمات نسبی استفاده کنیم به جای کلمههای مطلق.
پرنیان یه جوری منو میخندونه که حتی نمیتونم جوابشو بدم و بعد بیست دقیقه خندیدن تازه کنار اسمش کلی ایموجی خنده براش تایپ میکنم
City of stαrs
I wanna stay home never go outside
Summer depression comes every year
I just want to dissappear.
City of stαrs
𖦹
برای تو و روزی که اون فیلمها رو دوباره میتونی روی دوربین قدیمیت ببینی.
کاش مادر فولادزره زودتر منو ببره و جای چشمام دکمه بدوزه قبل اینکه با گریه کور بشم.