City of stαrs
I wanna stay home never go outside
Summer depression comes every year
I just want to dissappear.
City of stαrs
𖦹
برای تو و روزی که اون فیلمها رو دوباره میتونی روی دوربین قدیمیت ببینی.
کاش مادر فولادزره زودتر منو ببره و جای چشمام دکمه بدوزه قبل اینکه با گریه کور بشم.
چقدر عجیب و منفوره این حس که زل بزنی به سقف تا فکرات از چشمات بریزن بیرون و وقتی احساس میکنی پاک خل شدی این مستطیل دیجیتالی رو برداری و دنبال یه مرهم بگردی و هرثانیه بیشتر ریههات بسوزن.
خدا با خودش چی فکر کرد که منو همینجوری خالی گذاشت رو کرهی زمین؟ من خیلی ساده و احمق و حساس و بیفکرم برای تنهایی تصمیم گرفتن
خیلی خوشحالم که اینجا هست و شما هستید و آدمهایی که من رو از دور نگاه میکنن و از نظرشون خوشگل و بامزهام وجود دارن و اگه بخوام فرار کنم هستید و اینجایید و امیدوارم یادتون نره که منم هستم و اینجام و بچها ممنونم واقعا، بابت امشب و شبهای خفهی قبلی و شبهای آینده. یکدونه ماچ محکم به کلهی تکتکتون و شب تون بخیر :((((((((