eitaa logo
دانلود
˖ ࣪⊹ این پیام رو‌ تا ساعت 22 امشب فوروارد کنید و من می‌گم اگه یه تابع توی ریاضیات بودید، رفتارتون شبیه رفتار چه تابعی بود و چرا 𓂃 ִֶָ /کافیه/
City of stαrs
لازم نیست جوین باشید حتماً ، بعد از 24 ساعت می‌تونید پاک کنید پیام رو ، سعی می‌کنم‌ توی کوتاه‌ترین وقت تقدیم‌تون کنم ولی امیدوارم یکم صبور چون درس دارم و آره دیگه همین
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
City of stαrs
همیشه فکر می‌کردم آدم‌هایی که به شدت دغدغه‌شون درسه، سطحی نگرن. امشب هم نیومدم که این‌رو نقض کنم. فقط خواستم بگم که دارم چیزای جدیدی حس می‌کنم. چیزهایی که اصلاً شبیه سطحی بودن نیستن. و یادم افتاد که یه دوست، که قبلا این راه هارو رفته، یه بار بهم گفته بود که سال آخر دبیرستان خلاصه‌ی کل زندگیه. فشار از همه‌طرف ، و متوقف نشدن. یه رنج خیلی بزرگ که تا وقتی به دوش نکشی بزرگ‌تر نمی‌شی. امشب خیلی طولانی شد، ببخشید. + "اگه‌بخوام‌نجلا‌باشم" .
امروز رو با پنج‌ساعت مطالعه‌ی نامفید یک شکست اعلام می‌کنم.
نجلای‌ بزرگ‌تر از فارسی💥💥