https://eitaa.com/aghma_ir/365 باشه ولی ذهنتون انقدرام فعال نیس
.
منظورم از خیلی در روز نیست
عکس ها بعضی از متن ها مثل #کنجِدلِمَن
زیبایی کتاب
اونجا که میگه
شاعر میگه
دست نوشته
و...
اینا رو خودمون تولید محتوا میکنیم
https://eitaa.com/aghma_ir/371 جدی ؟ دمتون گرم بابا
_
بس کنید به اجبار کسیو نبستیم چنل ما
ناموسا متنا تکراری نزارین کانالتون
_
متن تکراری نمیذاریم که حالا ممکنه یکی اتفاقی قبلا گذاشته شده باشه و الان یادمون بره حفظ که نمیکنیم متنا رو
ولی کدوما تکرارین؟
امتحانامون تموم شددددد🥲
ولی بسی گند زدم
_
بسی فدای سرت🙂😂
دیگه بیخیال اینا انشاالله خوب میشه
به تعطیلاتتون برسین
ی طورایی حس میکنم تنهام ینی ادما اطرافم هستن حضور فیزیکی دارن ولی اون دَرک لازم رو ندارن
از طرفی دلمم نمیخاد ی آدم دیگ وارد زندگیم کنم ک اونم یهو ول کنه بره و اوضا بدتر شه
ولی از این حال الانم هیچ خوشم نمیاد
سر در گمم نمیدونم چن چندم
برا ی مدت از همه دور باشم خیلی خوبه ولی امکانش فراهم نیس و این بده
ب کی بگم اینارو ک درکم کنع
_
خب من درکت میکنم میفهمم چی میگی
به نظرم تو این شرایط همه به یه نفری نیاز دارن کنارشون باشه از همه دور بشی ولی یکی کنارت باشه که حواسش باشه بهت چون تنهایی ممکنه بدتر هم بشی از بس به همه چی فکر میکنی
اینم که میترسی ادم جدید وارد زندگیت کنی باز دوباره چیزیه که باید حواست جمع باشه کی میاد و کجا میاد و چه جایگاهی قراره برات داشته باشه
سختش نکن اونی که عمیق میخواد کنارت باشه رو بذار باشه فقط به چیز دیگه ای فک نکن
یه لحظه ای همه زندگیت رو که نمیریزی وسط که فقط کافیه بذاری از حال دلت با خبر باشه اون اگه ادم مناسبی بود خودش میدونه چیکار کنه خوب بشی اگه نتونست بازم کنارت میمونه تا بفهمی یکی هس که بهش تکیه کنی و بفهمتت:)🚶🏻♂
من همونیم ک گفتم حس میکنم تنهام واقعا ممنونم ازتون ک با پیامتون بهم کمک کردید کپی کردمش هر وقت نیاز شد دوباره بخونم حرفاتون یادم بمونه
واقعا حرفاتون درسته 🤍
_
اوم انشاالله به زودی حالتون خوب میشه💙🌱
چقد سوت و کوره چنل یکم حرف بزنین دلمون گرف
_
خو عزیز شما باید حرف بزنین دیگه
ولی باشه بذار امتحانامون تموم بشه انشاالله میایم حرف میزنیم
خو ما حرف بزنیم شما سرتون شلوغه جواب نمیدین برا همون گفتم خودتون شروع کنید بهتره 🙂
باش چشم '
موفق باشین تو امتحاناتون...
_
نه باو جوابتون رو میدیم هر وقت حرفی داشتین بیاین حرف بزنیم
عزیزین:)💛
مرسیی همچنین شماها🌱