eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/Aghmaa/7760 من دوسش دارم بهم میگه خواهر میخوام بگم دوسش دارم ولی نمیتونم مدارا نمیکنن:( _ ایشون فعلا به عنوان خواهر قبولتون دارن حالا اگه از اون سری افرادی هستین که هیچی مهم نیست و میخواین فقط کنارش باشین باید تحمل کنین و گفتن رو هم نمیدونم واقعا چی بگم مواظب باش همین هم از هم نپاشه🙃🌱
چنلتون لیاقتش بیشتر از 1/7k هس چون خیلی حرفاش باب دل ماس اینقد دوس دارم چنل تون رو ک دلم نمیخاد متنای داخلشو ب بقیه هم بدم حس میکنم مال خودمن همشون🤥 ولی چون امارتون بهتر بشه دادم ایدی رو همه رفیقام دارنش وقتایی ک کسی رو ندارم و اعصابم بهم میریزه و فکرم درگیر هس میام متنای چنل رو میخونم آروم میشم امیدوارم همیشه بمونید برامون🥲🤍 _ چقد خوبه چنل ممبرایی مثل شماها دارههه خیلی ممنون از مهربونیاتون😍همچنین عزیزان ماهم امیدواریم همیشه این حس و حال خوب رو به اینجا داشته باشین:))💙!
https://eitaa.com/aghma_ir/365 باشه ولی ذهنتون انقدرام فعال نیس . منظورم از خیلی در روز نیست عکس ها بعضی از متن ها مثل زیبایی کتاب اونجا که میگه شاعر میگه دست نوشته و... اینا رو خودمون تولید محتوا میکنیم
https://eitaa.com/aghma_ir/371 جدی ؟ دمتون گرم بابا _ بس کنید به اجبار کسیو نبستیم چنل ما
همسایه می‌پذیرید؟ _ https://eitaa.com/aghma_ir/354
ناموسا متنا تکراری نزارین کانالتون _ متن تکراری نمیذاریم که حالا ممکنه یکی اتفاقی قبلا گذاشته شده باشه و الان یادمون بره حفظ که نمیکنیم متنا رو ولی کدوما تکرارین؟
امتحانامون تموم شددددد🥲 ولی بسی گند زدم _ بسی فدای سرت🙂😂 دیگه بیخیال اینا انشاالله خوب میشه به تعطیلاتتون برسین
ی طورایی حس میکنم تنهام ینی ادما اطرافم هستن حضور فیزیکی دارن ولی اون دَرک لازم رو ندارن از طرفی دلمم نمیخاد ی آدم دیگ وارد زندگیم کنم ک اونم یهو ول کنه بره و اوضا بدتر شه ولی از این حال الانم هیچ خوشم نمیاد سر در گمم نمیدونم چن چندم برا ی مدت از همه دور باشم خیلی خوبه ولی امکانش فراهم نیس و این بده ب کی بگم اینارو ک درکم کنع _ خب من درکت میکنم میفهمم چی میگی به نظرم تو این شرایط همه به یه نفری نیاز دارن کنارشون باشه از همه دور بشی ولی یکی کنارت باشه که حواسش باشه بهت چون تنهایی ممکنه بدتر هم بشی از بس به همه چی فکر میکنی اینم که میترسی ادم جدید وارد زندگیت کنی باز دوباره چیزیه که باید حواست جمع باشه کی میاد و کجا میاد و چه جایگاهی قراره برات داشته باشه سختش نکن اونی که عمیق میخواد کنارت باشه رو بذار باشه فقط به چیز دیگه ای فک نکن یه لحظه ای همه زندگیت رو که نمیریزی وسط که فقط کافیه بذاری از حال دلت با خبر باشه اون اگه ادم مناسبی بود خودش میدونه چیکار کنه خوب بشی اگه نتونست بازم کنارت میمونه تا بفهمی یکی هس که بهش تکیه کنی و بفهمتت:)🚶🏻‍♂
من همونیم ک گفتم حس میکنم تنهام واقعا ممنونم ازتون ک با پیامتون بهم کمک کردید کپی کردمش هر وقت نیاز شد دوباره بخونم حرفاتون یادم بمونه واقعا حرفاتون درسته 🤍 _ اوم انشاالله به زودی حالتون خوب میشه💙🌱
ببخشید فکر می کردم بی احساس باشی _ نه راحت باشین😂
خوبی ؟ دوس ت دالما _ سلاام مرسی خودت خوبی؟ لطف داریا:)🌱