ممنونم ازتون... خیلی خوبه که کسایی هستن ب فکر حرف های نگفته تو دل ادم.. یکی مث شما که بگن از ای کاش های داتون بگید..... ای کاش مردم و اقوام انقدر شایعه پراکنی نکنن... چی بهشون میرسه؟.. اشنا از غریبه بدتره.. اینو واقعا تجربه کردم و دلم مبخواد بگم ای کاش چنین اقوامی نداشتم
_
دوس داشتم یکمم از ته دل ممبرامون خبر دار بشیم و شماهم یکم اروم بشین:)))
چشم ببند روشون مشکلات به قدری زیاده که اینا ب چش نیان درگیر اینام نشین
ای کاش کنکور قبول بشم:(
_
آروم باش قبول میشی انشاالله
دنیا که به آخر نرسیده تا به هدفت نرسیدی تلاش کن
یه خسته نباشیدی هم باید بگیم بهتووون😁🌱
ای کاش چشاش از یادم بره.... کاش وقتی براش ایت الکرسی میخونم و دعا میکنم خدا بهش بفهمونه که نیاز نیست اون غصه بخوره.. یکی هست تا پیش مرگش بشه.. اما چه فایده که حتی اسمشم نمیدونم...
داره یه سال میشه... نمیدونم زن داره یا نه... هرچی هست خدا داره سخت امتحانم میکنه...
_
چقد خوبه که یکی مثل تو رو داره
شیرینی عشق به همیناشه دیگه
انشاالله خواسته هات با خواسته های خدا یکی بشه🙂🌸
ای کاش خدا یکم از غصه دلم کم کنه.. میدونم وقتی یه مشکل پیش میاد خدا میخواد بگه حواسش بهمون هست.. اما اینروزا از اون دختر قوی که اشکش هیچوقت در نمیومد کسی مونده که با هر حرف بیخودی چشاش لبریز میشه... کاش یکم ارزوهامون براورده شه تا انگیزه برا ادامه داشته باشیم... ای کاش انقدر بعد از هر مشکل ضعیف نشم.. ای کاشش یکی پیدا بشه که درکم کنه
_
ای کاش...
تو هنوزم همون دختری تو ضعیف نشدی مشکلاتت زیاد شدن
سعی کن با چیزای خیلی کوچیک انگیزه بگیری زندگی به قدری طولانی نیست که منتظر براورده شدن ارزوهات باشی تا شروعش کنی
کاش بم توجه میکرد ای کاش براش اهمیت داشتم دوصم داشت کاش با دختری چت نمیکرد و درکم میکرد کاش ب نگرانیم لقب ک* خولی نمیداد ای کاش اونم عین من نگرانم میشد همع چی براش مهم بودم کاش هیچ کاشی وجود نداشت کاش ترکم نکنه هیچوقت ولم نکنه کاش روزی بفهمه با این دختر بدبخت چیکار کردع و پشیمون شع😭🖤
_
آروم دختر..
خودتو با اینا اذیت نکن ارزشتو حفظ کن همش نگو میترسی ولت کنه
چرا میترسی؟مگه اون تموم حواسش پی توعه که از ولکردنش میترسی؟ بذار یه بارم اون بترسه با این ترسا داری الانتو هم تلخ میکنی بعدا میبینی از الانتم هیچی حالیت نشده از بس ترسیدی
‹اغمــاییها›
ای کاش خدا یکم از غصه دلم کم کنه.. میدونم وقتی یه مشکل پیش میاد خدا میخواد بگه حواسش بهمون هست.. اما
میبینین همتون تقریبا یه ای کاش مشترکی توی دلتون دارین انقد فک نکنین هیچکی درکتون نمیکنه🙂🌱
ای کاش خودمون هوامونو یکم داشته باشیم. اینکه بخاطر دیگران مثل کارخانه مجسمه سازی هی خودمون و یه جور دیگه بسازیم و تخریب کنیم نباشه... اینکه خودت باشی. اینکه تو ب ارزوهات باید قول رسیدن بدی. باید به دادع همه فریاد خوشحالیتون برسه.. تو ب دنیا اومدی که خودت باشی.. اگه خدا هم میخواست تو خودت نباشی که میزاشت بقیه نظر بدن بعد تو رو بیافرینه
زندگی همینه... چه خوب چه بد... چه بی مشکل چه با مشکل ـــمیگذره.. این تویی که باید ببینی از این زندگی سر بلند میشی یا خجالت زده... پس خودت باش با قوانین خودت و خدا............
_
حرفاتون خیلی قشنگ بودن درستش همینه
ای کاش.... ......... این همه ادم ب عشقشون رسیدن حالا چ خوشبخت چه بد بخت..... نمیشه خدا یه فکر ب حال عشق های یه طرفه بکنه؟..... تحملش خیلییی سخته هاا....مثلا مثل این می مونه که میخوای نفس بکشی اما قلبت اجازه نمیده.. ♡
_
میفهمم چی میگی سخته واقعا خیلی سخته:))
انشاالله خدا یه نگاهی هم به دل این عاشقا بندازه
اقایین یا خانم؟ چند سالتونه؟ میخوام بدونم کسی ک بهمون کمک میکنه و درکمون میکنه چند سالشه خانمه یا اقا
_
مدیر پسر هستن ولی من دخترم
سن نگفتیم تا همین حد ک دهه هشتادیم هممون😂
ای کاش جامعه اینجوری نبود.... یعنی اگه میخواستی با یه پسر یا مرد حرف بزنی انگ خراب بودن بهت نزنن... کاش جامعه جوری بود که دخترا و زنا مثل بقیه میتونستن با مردا حرف بزنن(معمولی) تا اگه یع مرد باهاشون حرف زد ب تته پته نیفتن ک خدابا چی بگم الان با اگه کسی ببینه چی.... حداقل خانواده ها یکم بیشتر محبت کنن ب بچه هاشون که اگه یکی گفت عزیزم و دوست دارم فوری ترع سمتش یا هول نکنه.... کاش انقدر نمیگفتن مرد یا زن تا همه بتونن بذون عیچ مشکلی باهم اجتماعی برخورد کنند
_
بیا اینایی که قبل ما بودن رو بیخیال بشیم و خودمون اینو درستش کنیم هوم؟
الانم خیلیا هستن راحت رابطه اجتماعی برقرار میکنن و همینجوری که شما میگی هستن پس خودتم میتونی یکی از همینا بشی که دلت میخواد
ای کاش من الان یه جایی بودم در حال کرم ریزی نه اینکه رو تخت😂 بعد از اون همه حرف حق و تلخ لازمه دختری مث من یکم شمارو بخندونه...البته نمیشه که.... ولی خب.... ای کاش الان یه سوسک دستم بود و پیش کسی بودم که از سوسک میترسه... بک حالیییی میدههههه کرم ریزییی ک نگوووؤ
_
به به دخترامون از شیطنتشون تازه دارن رخ نمایی میکنن😔😂
نصفه شبی بیخیال سوسک شو🙂