هوای حوصله هم ابرییییست
_
اصلا مگه حوصله خریدنی نیییییت؟
_
ببین اگه میفروشن یه کیلو واس مام بخر😂🌱
مگم تو نمتنی یکم جپک بگی همه ما خده هم بخندم؟
_
حالشا ندارم میخوای بعدا برات چنل جک بفرستم؟
اره دستت طلا بفرست
_
https://eitaa.com/jok_school
مدیر راضی باشه نیاد از موهامون بگیره صلوات😂🌱
خسته نشدی هی ب ماها جواب میدی
_
نه
دوست داشتم آشنا شم با ممبرای اینجا ولی فرصت نشده بود
‹اغمــاییها›
میخوای شعر بنویسم برات؟ _ خودت شعر میگی یا...؟
چه شعرای قشنگی:)))))))💙
شعرام اصلا قشنگ نیست... میدونم خودم... تو فرشته ای همه چیز و خوب میبینی
_
اینا رو خودت نوشتی؟
نه من جدی میگم واقعا قشنگنننن گفتم که عاشق شعرممم🙃💛
اره.. خودم نوشتم.. شاید چون خودمم حرفام تو شعرام نهفتست دوس دارم
_
وایی خیلی خوبههه اصلا دست از نوشتن برندار کمتر کسی میتونه شعر بگه
الان که خودت نوشتی بذارم ممبرامونم حال کنن؟
در ای دنیا که هر چیزش یه رنگ است
هنر است که خود باشی و یک رنگ
_
دانی که چشای تو الماس قشنگ است؟
یا شرح دهم حال و هوای دل تنگم؟
_
مارا دگر حوصله ای نیست
چو مشکل هست
دگر شادی و
شور نیست
گر صبور باشی و خوش قلب
توانی گره مشکل خود را ب در اری
_
من نتوانم گذری بر رَه چشمانت زنم
چون که به دام می افتد این دل بی صبر و قرار
_
رخ نشا جانا نشان هرکسی رخ ننمای
که دل از کف برود دیگر نباشد دل ما
_
در نگاه اول از چشم تو من ترسیدم
چون که فهمیدم چشم تو مرا جادو میکند
_
در دایره عشق خواهی که توانی بشوی مرده و دلدار؟
_
عالم جمع بشن
تو سخت باشی
نفس هام کم بشن
تو نرم بشی
_
گر صورتت را قاب گیرد مه و خورشید
یعنی نتوانم که تورا من دهم تشخیص؟
_
ببینین چقد قشنگهههه:)))))🌸