‹اغمــاییها›
میخوای شعر بنویسم برات؟ _ خودت شعر میگی یا...؟
چه شعرای قشنگی:)))))))💙
شعرام اصلا قشنگ نیست... میدونم خودم... تو فرشته ای همه چیز و خوب میبینی
_
اینا رو خودت نوشتی؟
نه من جدی میگم واقعا قشنگنننن گفتم که عاشق شعرممم🙃💛
اره.. خودم نوشتم.. شاید چون خودمم حرفام تو شعرام نهفتست دوس دارم
_
وایی خیلی خوبههه اصلا دست از نوشتن برندار کمتر کسی میتونه شعر بگه
الان که خودت نوشتی بذارم ممبرامونم حال کنن؟
در ای دنیا که هر چیزش یه رنگ است
هنر است که خود باشی و یک رنگ
_
دانی که چشای تو الماس قشنگ است؟
یا شرح دهم حال و هوای دل تنگم؟
_
مارا دگر حوصله ای نیست
چو مشکل هست
دگر شادی و
شور نیست
گر صبور باشی و خوش قلب
توانی گره مشکل خود را ب در اری
_
من نتوانم گذری بر رَه چشمانت زنم
چون که به دام می افتد این دل بی صبر و قرار
_
رخ نشا جانا نشان هرکسی رخ ننمای
که دل از کف برود دیگر نباشد دل ما
_
در نگاه اول از چشم تو من ترسیدم
چون که فهمیدم چشم تو مرا جادو میکند
_
در دایره عشق خواهی که توانی بشوی مرده و دلدار؟
_
عالم جمع بشن
تو سخت باشی
نفس هام کم بشن
تو نرم بشی
_
گر صورتت را قاب گیرد مه و خورشید
یعنی نتوانم که تورا من دهم تشخیص؟
_
ببینین چقد قشنگهههه:)))))🌸
چه سبکی شعر دوس داری؟ همون سبک بگو بنویسم برات
_
اوم همین عاشقانه
حالمو خوب کردییی کههه✨
‹اغمــاییها›
چه سبکی شعر دوس داری؟ همون سبک بگو بنویسم برات _ اوم همین عاشقانه حالمو خوب کردییی کههه✨
کلاس هم رفتی شما؟
یا انجمنی هست که شعرا و دست نوشته هاتو بذاری؟
نه بابا یه روز یه شعر نوشتم خوشم اوند از همون روز شعر مینویسم برا خودم.... تو دفترم... اولین کسی که خوند شعرام و شمایی
_
خوشحالم از این😁
الان انجمن های نویسندگی زیادی هست
اگه عضوین کاش اونجا ها هم بفرستین
به نظر خودم شعر هام اونقدری خوب نیست که یرا انجمن ها بفرستم یا گروه و کانال شعر
_
اول اینکه شعرات عالیه
بعدم اینکه انجمن ها میتونن کمکت کنن تا شعرای خیلی بلند تر و بیشتری هم بنویسی
میخوام برم مسجد... دیگه نمیتونم شعر بزارم ـ... ممنون از حمایت قشنگت
_
به یاد ماهم باش
عزیزی به دلم نشست
شعرات:)