https://eitaa.com/Aghmaa/10229 اونجاش که گفتین ادم یه بار عاشق میشه
و بعدش گفتین اگه ول کرد رفت و یکی اومد جاش که خوب باشه تازه میفهمی چقد خر بودی اون نفر میشه عشق دوم دیگه اینو میپرسم
.
ببین منظورم این بود که اون باری که شکست خوردی اسمش عشق نیست
ک بخوایم بگیم من ی بار عاشق شدم
https://eitaa.com/Aghmaa/10216 میتونین بپرسین اگه راضی بودن ایدی بدم؟
.
اینجا هستن
میبینن خودشون
خواستن میگن
‹اغمــاییها›
https://eitaa.com/Aghmaa/10216 میتونین بپرسین اگه راضی بودن ایدی بدم؟ . اینجا هستن میبینن خودشو
سلام عزیز
متاسفم من که نمیتونم
‹اغمــاییها›
https://eitaa.com/Aghmaa/10236 یه اسم چی داره خیلی عقده ایه کسی که یه اسم نگه خیلی بدم میاد از این
پشت سر حرف زدن؟🚶🏻♀️
من دلیل خودمو دارم
📨 #پیام_جدید
📝 متن پیام : من همونم ک گفتی جلو احساساتت واستا ولی زندگیم و باهاش گره زدم...
خودمم نخوام بازم انگار بخوام ازش بِکَنَم آبروم میره...
انقد توی دوراهیممممم که دارممیمیرم
دوسش دارم و دوسم داره خیلییییی
ولی همیشه دوست داشتن زندگیمونو کفاف نمیده...وقتی حرف همو نفهمیم چه فایده؟؟
میگه دوستم داره اما فقط میخواد منو از دست نده و نگهم داره ولی هیچکاری در کنارش حس میکنمنمیخواد بکنه واسم
ازین احساسات دارم میمیرم
اگدوستم داره پس چرا پیشمنمیاد؟؟ چرا بهانه میاره؟؟
.
ولی نظر من بازم همونه...
کانالت عالیه خیلی حرفای دل مینویسی و من بیشترشو سیو میکنم و واسه خودم همش میخونم
_
حس خوب:)))))💛
https://eitaa.com/Aghmaa/10191 من نبودم حرف زدنی آقا مهدی دیگه کی میاین
.
حرف میزنیم
تا باز شدن مدرسه ها ی بار دیگه😂
قشنگم میتونی همسایه هاتو طوری انتخاب کنی که مثل خودت بیو یا متن های حق بزارن که ارزش عضو شدن داشته باشه؟
_
عزیزجان خیلی ممنون از لطفت
گفتم که وایب چنلامون بهم دیگه نزدیک باشه
میدونم همه درگیر زندگی خودمونیم مشغله داریم ب هر حال ...
ولی کاش یکم بیشتر اینجا حرف بزنیم ما ک دنیای واقعی کسی رو نداریم فقط مجازی چنل شمارو داریم 🥲
.
حرف میزنیم
فردا حرف میزنیم🖐🏼