شادیم همونجایی تموم شد که جلوی چشمای خودم عزیزدلم و به خاک سپردن:) همونجا که کسی که همیشه دلیل شادیم بود و خنده به لبام میورد برا همیشه دنیارو ترک کرد:)
_
من متاسفم واقعا خدارحمتشون کنه:)🖤
https://eitaa.com/aghma_ir/661 میدونی بدترینش چیه؟.. اینکه عزیزدلم کسی که خنده رو لبم میورد کسی که دلیل حال خوب هممون بود از شدت فشاری که روش بود و بهمون نگفت خودش و کشت:) کی باورش میشه تموم زندگیم کسی که خنده از لبش نمیرفت خودش و بکشه؟..
_
بذار چشم ببندم رو خودکشیش:))))
هیچ کلمه ای پیدا نمیکنم بتونم باهات همدردی کنم:)
قطعا که این حس رو همه یکی یه دور داریم....
اونجایی که حس میکنی اسیر کارا و فکرای خودت شدی...
بقول شاعر، بشکن تو سبوی جسم و جان را....
_
آره.. شاید این حس تنها حسیه که بین هممون مشترکه
https://eitaa.com/aghma_ir/662 ممنون ازت.. کاش منم میتونستم چشم ببندم تو خودکشیش:) کاش هر لحظه به اون فشاری که تحمل میکرده که الکی تظاهر به شادی کنه فکرنمیکردم.. دلم براش تنگ شده خیلیی
_
میفهممت حتی اون حس سرزنشی که کاش بیشتر حواست بهش بود رو هم میتونم حسش کنم ولی بیا به اینا فک نکنیم دیگه:)))اینطوری تحملش برات سخت تر و سخت تر میشه🚶🏻♂
https://eitaa.com/aghma_ir/665 مگه میشه فکرنکرد وقتی هرلحظه جای خالیش حس میشه؟.. مگه میشه فکرنکرد .. خیلی خوب بود خیلیی هرچی بگم کم گفتم حیف بود به این زودی بره:)
_
میدونم میدونم ولی خودتو سرزنش نکن دیگه این حرفا الان فایده ای نداره🙂
https://eitaa.com/aghma_ir/655
اگر بخوایم دنبال مقصر بگردیم
چیزی درست نمیشه:)))
ما تو زندگی به همه چیز بها دادیم
جز خوشحالی و حال خوبمون همه چی مهم بوده جز خودمون
اینجوری یاد گرفتیم که با همه چیز سر و کله بزنیم فارغ از اینکه این سر و کله زدنا عمریه ک داره میره و برای ما استپ نمیشه:)))
یکیش منم تقریبا 11 روز دیگه 18 سالم میشه
چه خیری از نوجوونیم دیدم ک بخوام از بقیه عمرم ببینم🙂
_
ولی این حرفات نشون داد مقصرو.
بیا جوونیت رو هم مثل نوجوونیت نگذرون الان که اینا رو فهمیدی..
تولدتم پیشاپیش مبارکت باشه:))💙
https://eitaa.com/aghma_ir/667
فکر کنم یکیش خودمم(مقصر) 😂🙂
مرسی ازت:)))🤍
منم امیدوارم مث نوجوونیم نگذره:)
_
خودمونیم دیگه😂
انشاالله خوب میگذره برات.. نگران نباش این بستگی به خودت داره
https://eitaa.com/aghma_ir/666 سرزنش نمیکنم ولی.. بیخیال امیدوارم کسی به این درد مبتلا نشه:)
_
حقیقتا نمیدونم چی بگم آروم شی:)
خیلی سخته.
https://eitaa.com/aghma_ir/669
مرسی عزیزم:) ❤
امیدوارم
راستی بابت کانال فوق العادتون مرسی
من خودم وقتی از همه جا خستم
میام اینجا خستگیم یادم میره🙂💙
_
خیلی لطف داری خوشحالم عزیزدوورر:))))💛