eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
شادیم همونجایی تموم شد که جلوی چشمای خودم عزیزدلم و به خاک سپردن:) همونجا که کسی که همیشه دلیل شادیم بود و خنده به لبام میورد برا همیشه دنیارو ترک کرد:) _ من متاسفم واقعا خدارحمتشون کنه:)🖤
https://eitaa.com/aghma_ir/661 میدونی بدترینش چیه؟.. اینکه عزیزدلم کسی که خنده رو لبم میورد کسی که دلیل حال خوب هممون بود از شدت فشاری که روش بود و بهمون نگفت خودش و کشت:) کی باورش میشه تموم زندگیم کسی که خنده از لبش نمیرفت خودش و بکشه؟.. _ بذار چشم ببندم رو خودکشیش:)))) هیچ کلمه ای پیدا نمیکنم بتونم باهات همدردی کنم:)
قطعا که این حس رو همه یکی یه دور داریم.... اونجایی که حس میکنی اسیر کارا و فکرای خودت شدی... بقول شاعر، بشکن تو سبوی جسم و جان را‌.... _ آره.. شاید این حس تنها حسیه که بین هممون مشترکه
https://eitaa.com/aghma_ir/662 ممنون ازت.. کاش منم میتونستم چشم ببندم تو خودکشیش:) کاش هر لحظه به اون فشاری که تحمل میکرده که الکی تظاهر به شادی کنه فکرنمیکردم.. دلم براش تنگ شده خیلیی _ میفهممت حتی اون حس سرزنشی که کاش بیشتر حواست بهش بود رو هم میتونم حسش کنم ولی بیا به اینا فک نکنیم دیگه:)))اینطوری تحملش برات سخت تر و سخت تر میشه🚶🏻‍♂
https://eitaa.com/aghma_ir/665 مگه میشه فکرنکرد وقتی هرلحظه جای خالیش حس میشه؟.. مگه میشه فکرنکرد .. خیلی خوب بود خیلیی هرچی بگم کم گفتم حیف بود به این زودی بره:) _ میدونم میدونم ولی خودتو سرزنش نکن دیگه این حرفا الان فایده ای نداره🙂
https://eitaa.com/aghma_ir/655 اگر بخوایم دنبال مقصر بگردیم چیزی درست نمیشه:))) ما تو زندگی به همه چیز بها دادیم جز خوشحالی و حال خوبمون همه چی مهم بوده جز خودمون اینجوری یاد گرفتیم که با همه چیز سر و کله بزنیم فارغ از اینکه این سر و کله زدنا عمریه ک داره میره و برای ما استپ نمیشه:))) یکیش منم تقریبا 11 روز دیگه 18 سالم میشه چه خیری از نوجوونیم دیدم ک بخوام از بقیه عمرم ببینم🙂 _ ولی این حرفات نشون داد مقصرو. بیا جوونیت رو هم مثل نوجوونیت نگذرون الان که اینا رو فهمیدی.. تولدتم پیشاپیش مبارکت باشه:))💙
خودت تنها کانالا رو مدیریت میکنی؟! ادمین داری یا نه؟! _ من ادمینم عزیز
https://eitaa.com/aghma_ir/667 فکر کنم یکیش خودمم(مقصر) 😂🙂 مرسی ازت:)))🤍 منم امیدوارم مث نوجوونیم نگذره:) _ خودمونیم دیگه😂 انشاالله خوب میگذره برات.. نگران نباش این بستگی به خودت داره
https://eitaa.com/aghma_ir/668 اصل میدی؟! دختری!؟ _ اصل ندادم بله دخترم
https://eitaa.com/aghma_ir/666 سرزنش نمیکنم ولی.. بیخیال امیدوارم کسی به این درد مبتلا نشه:) _ حقیقتا نمیدونم چی بگم آروم شی:) خیلی سخته.
https://eitaa.com/aghma_ir/669 مرسی عزیزم:) ❤ امیدوارم راستی بابت کانال فوق العادتون مرسی من خودم وقتی از همه جا خستم میام اینجا خستگیم یادم میره🙂💙 _ خیلی لطف داری خوشحالم عزیزدوورر:))))💛
https://eitaa.com/aghma_ir/670 اها خوشبختم _ همچنین عزیزجان🌸