eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
اینکه نتیجه همه تلاشمو همه آرزوهامو همه سختیایی ک کشیدمو خدا بهم ی جا بده خوشحالم میکنه از انتظار خوشم نمیاد خسته شدم دیگه _ به وقتش میده ولی باور کن بعدشم منتظر یه خواسته‌های دیگه میشینی🙂
میشه ی چن تا عکس خوشگل عاشقانه بزارین و پاک نکنید چون میخام اف بشم درس بخونم و صب ببینمشون لطفا اگ مقدوره بزارین برام _ https://eitaa.com/Aghmaa/12802 اینا خوشگل نیسن؟😂
الان ساعت ۲:۴۰ دیقه ی صُبه و من تازه موفق شدم کتاب جامعه شناسی رو تمام کنم و با ی روحیه داغووووون برم استراحت کنم و ساعت ۶ بیدار شم برم سالن امتحانات.... خاستم بگم برام دعا کنید همتون خیلی تلاش کردم میخام نتیجه خوبی داشته باشه... به دعا تون نیاز دارم❤️🥲 _ خسته نباشی خوب بود امتحانت؟🙂
کانالت عالی ترینه من بیشتر جملاتی که می نویسی رو برا خودم ذخیره میکنم و میخونم اینقدر خوبن فکر نمیکردم کسایی باشن که من نشناسمشون ولی افکارمون مثل هم باشه _ خیلی لطف دارین کانال هم با وجود شماهاس که قشنگه:)💙
اینکه بدونم چی حالمو خوب میکنه:) _ هعی:)))
من اینقدر متنای کانالتون قشنگه شاید اونایی که تو ذهنم مونده رو جایی فرستاده باشم یا ازشون استفاده کرده باشم اشکالی نداره؟! اینقدر حال دلم بوده که دیگه جز متناتون چیزی برای گفتن نداشتم😅🤦🏻‍♀️ _ عزیزجان مدیر گفتن فقط استفاده‌شخصی آزاده🌸نمیدونم بگم متاسفانه یاخوشبختانه که حال و هوامون یکی بوده🙂!
خسته نباشی خوب بود امتحانت؟🙂 : بد نبود خداروشک دبیرش راه اومد ی کمکایی کرد باهام ۲۰ ک ن ولی ۱۹ اینا میشم _ خداروشکر همینم خیلی عالیه💙
هیچ _ خیلی سخته واقعا
سلام خوبین ؟ میشه یکمی حرف بزنید باهامون حال دلمون عوض شه :) _ سلام عزیزجان میگذرونیم دیگه شما خوبی؟ درمورد هر چی دلتون میخواد حرف بزنین منم همراهیتون میکنم:)
حس میکنم عاشق شدم😐 و تا حالا این حس بهم دست نداده تجربشم ندارم و بدبختی و احمقانه تر اینه مجازی عاشق شدم خیلی وضعیت چرتیه یه چیزی بگید متوقف شه فقط😂🤦🏻‍♀️ _ احمقانه چیه عشق عشقه حضوری مجازی نداره و من هیچی ندارم برای گفتن🙂 ولی دیلیت بزن برو به نفعته فک کنم😂
یه خوابب طولانی که وقتی بیدارم شدم ببینم همه چی عوض شده و سالها گذشته شاید باورت نشه ولی خیلییی خستمم روحم درد میکنه و هیشکی نمیتونه حالمو خوب کنه از فکر کردن خستمم ...:) _ این درد تو همه‌ی عمر آدمی باهاشه چه الان و چه صد سال دیگه هم‌قدممونه و سایه به سایه کنارمونه عزیزدور:))) شایدم دوای همه‌ی اینا فک نکردن باشه، کاری که هیچکدوممون بلد نیستیم...
https://eitaa.com/aghma_ir/715 نمیتونم ولی خب جلوشو باید بگیرم طرف صاف نگام نمیکنه🤦🏻‍♀️😂 عشق و عاشقی چی بود این وسط آخه اصلا نمیدونم خودشه یا نه🤦🏻‍♀️😂 _ ببین اگه تاحالا از نزدیک ندیدیش و فقط از مجازی میشناسیش جذب اخلاق و رفتارش شدی اینکه میگی نمیدونم خودشه یا ن، قیافه اش چیزیو عوض نمیکنه هر کسی باشه به هرحال دل بستی بهش بعدم به نظر من اگه نمیخوای درگیرش بشی از جاهایی که اون هس فاصله بگیر تا دیر نشده و بیشتر درگیر نشدی🙂