خسته نباشی خوب بود امتحانت؟🙂
:
بد نبود خداروشک دبیرش راه اومد ی کمکایی کرد باهام ۲۰ ک ن ولی ۱۹ اینا میشم
_
خداروشکر همینم خیلی عالیه💙
سلام خوبین ؟
میشه یکمی حرف بزنید باهامون حال دلمون عوض شه :)
_
سلام عزیزجان میگذرونیم دیگه شما خوبی؟
درمورد هر چی دلتون میخواد حرف بزنین منم همراهیتون میکنم:)
حس میکنم عاشق شدم😐
و تا حالا این حس بهم دست نداده تجربشم ندارم
و بدبختی و احمقانه تر اینه مجازی عاشق شدم خیلی وضعیت چرتیه یه چیزی بگید متوقف شه فقط😂🤦🏻♀️
_
احمقانه چیه عشق عشقه حضوری مجازی نداره و من هیچی ندارم برای گفتن🙂
ولی دیلیت بزن برو به نفعته فک کنم😂
یه خوابب طولانی که وقتی بیدارم شدم ببینم همه چی عوض شده و سالها گذشته شاید باورت نشه ولی خیلییی خستمم روحم درد میکنه و هیشکی نمیتونه حالمو خوب کنه از فکر کردن خستمم ...:)
_
این درد تو همهی عمر آدمی باهاشه چه الان و چه صد سال دیگه همقدممونه و سایه به سایه کنارمونه عزیزدور:)))
شایدم دوای همهی اینا فک نکردن باشه، کاری که هیچکدوممون بلد نیستیم...
https://eitaa.com/aghma_ir/715
نمیتونم ولی خب جلوشو باید بگیرم
طرف صاف نگام نمیکنه🤦🏻♀️😂
عشق و عاشقی چی بود این وسط آخه
اصلا نمیدونم خودشه یا نه🤦🏻♀️😂
_
ببین اگه
تاحالا از نزدیک ندیدیش و فقط از مجازی میشناسیش جذب اخلاق و رفتارش شدی اینکه میگی نمیدونم خودشه یا ن، قیافه اش چیزیو عوض نمیکنه هر کسی باشه به هرحال دل بستی بهش بعدم به نظر من اگه نمیخوای درگیرش بشی از جاهایی که اون هس فاصله بگیر تا دیر نشده و بیشتر درگیر نشدی🙂
https://eitaa.com/aghma_ir/717
سختمه فاصله بگیرم
ولی باید همینکارو کنم
چون میدونم اون همچین احساسی نداره:)
و این درسته که از اخلاق و رفتارش خوشم اومده البته قیافشم دیدم ولی خب.... مجبورم ب فاصله گرفتن🥲🤧
_
مجازی سخته دوست داشت هم بدون سختی نبود...ولی الان که حسی هم نداره فاصله گرفتنت دیرو زود داره یا اول کاری با تحمل یکم سختی دور میشی یا چند وقت دیگه با چندین برابر سختی و دل شکستهتری مجبور به فاصله گرفتن میشی:)
https://eitaa.com/aghma_ir/718
اول کاری جلوشو میگیرم طاقت اون موقع رو ندارم
مرسی از اینکه گوش دادی و راهنمایی کردی♥
_
عزیزمی..امیدوارم هرجور به صلاحته همونطوری پیش بره:)))🤍
میدونی حس میکنم ی نفرو دوس دارم ک تابحال این حسو ب کسی نداشتم
ینی هم خوشم میاد از ی سری حرکتاش هم نمیاد
ولی شرایط طوریه ک نباید بهش دل ببندم و امیدوار باشم چون میدونم شدنی نیس برام
حتی خودمم حالمو نمیدونم
چیکار باید بکنم سردرگمم هم تمایل دارم ببینمش هم نمیخام چشم تو چشم بشم باهاش
از رو در رویی میترسم...
و اینا همش ی احتمالات فرضیه تو ذهنم ی طورایی میخام بفهمم ک چن چندم با خودم چ کنم الان!
_
خب این یعنی تو هنوز از حست مطمئن نیستی و به نظرم فعلا تا حال خودتو نفهمیدی کاری نکن و اگه میدونی نباید دل ببندی زود خودتو جمع و جور کن با بیشتر فکر کردن بهش تو ذهنت پرو بالش میدی..
سلام. تولد اکسمه و پسره
ی پیام واسه تبریک میخام
یچیزی ک توی بطنش اشاره ب تولدش بشه نه اینه خیلی ضایع بگه تولدت مبارک
کمکتونو میخام
_
سلام نمیدونم واقعا نمیشه ک..میتونی ساده تبریک بگی
https://eitaa.com/aghma_ir/721
وای راس میگین بخدا دقیقا دارم پرو بال میدم هی تو مغزم در صورتی ک من ازش بدمم میامد ی مدتی و الان نمیدونم چم شده 🥴
باید خیلی زود جم کنم خودمو😐
و اینکه بخدا دمتون گرم هروقت مشکل داشتم اینجا کمکم کردین نمیدونم چطور تشکر کنم ازتون ❤️
همیشه ب حرفاتون گوش میدم الانم میخام بقول شما دیگه فکر نکنم بهش اینطوری بهتره
_
میگن فاصله عشق و نفرت به اندازه یه تارموعه پس خیلیم چیز عجیبی نیس که بهش علاقهمند بشی..🙂
عزیزدووور خوشحالم کردی که:))))))💙
خیلی لطف دارین شما امیدوارم هر طور به صلاحته پیش بره🌱.
سلام حالتون خوبه؟! 😊
جودی ام ادمین کانال بابا لنگ دراز
همسایه شیم ؟! @graenarae
_
سلام جودی جان ممنونم شما خوبی؟
بله لیست چیدنی میذارمتون تو لیست🤍