eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
اینکه بدونم چی حالمو خوب میکنه:) _ هعی:)))
من اینقدر متنای کانالتون قشنگه شاید اونایی که تو ذهنم مونده رو جایی فرستاده باشم یا ازشون استفاده کرده باشم اشکالی نداره؟! اینقدر حال دلم بوده که دیگه جز متناتون چیزی برای گفتن نداشتم😅🤦🏻‍♀️ _ عزیزجان مدیر گفتن فقط استفاده‌شخصی آزاده🌸نمیدونم بگم متاسفانه یاخوشبختانه که حال و هوامون یکی بوده🙂!
خسته نباشی خوب بود امتحانت؟🙂 : بد نبود خداروشک دبیرش راه اومد ی کمکایی کرد باهام ۲۰ ک ن ولی ۱۹ اینا میشم _ خداروشکر همینم خیلی عالیه💙
هیچ _ خیلی سخته واقعا
سلام خوبین ؟ میشه یکمی حرف بزنید باهامون حال دلمون عوض شه :) _ سلام عزیزجان میگذرونیم دیگه شما خوبی؟ درمورد هر چی دلتون میخواد حرف بزنین منم همراهیتون میکنم:)
حس میکنم عاشق شدم😐 و تا حالا این حس بهم دست نداده تجربشم ندارم و بدبختی و احمقانه تر اینه مجازی عاشق شدم خیلی وضعیت چرتیه یه چیزی بگید متوقف شه فقط😂🤦🏻‍♀️ _ احمقانه چیه عشق عشقه حضوری مجازی نداره و من هیچی ندارم برای گفتن🙂 ولی دیلیت بزن برو به نفعته فک کنم😂
یه خوابب طولانی که وقتی بیدارم شدم ببینم همه چی عوض شده و سالها گذشته شاید باورت نشه ولی خیلییی خستمم روحم درد میکنه و هیشکی نمیتونه حالمو خوب کنه از فکر کردن خستمم ...:) _ این درد تو همه‌ی عمر آدمی باهاشه چه الان و چه صد سال دیگه هم‌قدممونه و سایه به سایه کنارمونه عزیزدور:))) شایدم دوای همه‌ی اینا فک نکردن باشه، کاری که هیچکدوممون بلد نیستیم...
https://eitaa.com/aghma_ir/715 نمیتونم ولی خب جلوشو باید بگیرم طرف صاف نگام نمیکنه🤦🏻‍♀️😂 عشق و عاشقی چی بود این وسط آخه اصلا نمیدونم خودشه یا نه🤦🏻‍♀️😂 _ ببین اگه تاحالا از نزدیک ندیدیش و فقط از مجازی میشناسیش جذب اخلاق و رفتارش شدی اینکه میگی نمیدونم خودشه یا ن، قیافه اش چیزیو عوض نمیکنه هر کسی باشه به هرحال دل بستی بهش بعدم به نظر من اگه نمیخوای درگیرش بشی از جاهایی که اون هس فاصله بگیر تا دیر نشده و بیشتر درگیر نشدی🙂
https://eitaa.com/aghma_ir/717 سختمه فاصله بگیرم ولی باید همینکارو کنم چون میدونم اون همچین احساسی نداره:) و این درسته که از اخلاق و رفتارش خوشم اومده البته قیافشم دیدم ولی خب.... مجبورم ب فاصله گرفتن🥲🤧 _ مجازی سخته دوست داشت هم بدون سختی نبود...ولی الان که حسی هم نداره فاصله گرفتنت دیرو زود داره یا اول کاری با تحمل یکم‌ سختی دور میشی یا چند وقت دیگه با چندین برابر سختی و دل شکسته‌تری مجبور به فاصله گرفتن میشی:)
https://eitaa.com/aghma_ir/718 اول کاری جلوشو میگیرم طاقت اون موقع رو ندارم مرسی از اینکه گوش دادی و راهنمایی کردی♥ _ عزیزمی..امیدوارم هرجور به صلاحته همونطوری پیش بره:)))🤍
میدونی حس میکنم ی نفرو دوس دارم ک تابحال این حسو ب کسی نداشتم ینی هم خوشم میاد از ی سری حرکتاش هم نمیاد ولی شرایط طوریه ک نباید بهش دل ببندم و امیدوار باشم چون میدونم شدنی نیس برام حتی خودمم حالمو نمیدونم چیکار باید بکنم سردرگمم هم تمایل دارم ببینمش هم نمیخام چشم تو چشم بشم باهاش از رو در رویی میترسم... و اینا همش ی احتمالات فرضیه تو ذهنم ی طورایی میخام بفهمم ک چن چندم با خودم چ کنم الان! _ خب این یعنی تو هنوز از حست مطمئن نیستی و به نظرم فعلا تا حال خودتو نفهمیدی کاری نکن و اگه میدونی نباید دل ببندی زود خودتو جمع و جور کن با بیشتر فکر کردن بهش تو ذهنت پرو بالش میدی..
سلام. تولد اکسمه و پسره ی پیام واسه تبریک میخام یچیزی ک توی بطنش اشاره ب تولدش بشه نه اینه خیلی ضایع بگه تولدت مبارک کمکتونو میخام _ سلام نمیدونم واقعا نمیشه ک..میتونی ساده تبریک بگی