eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/aghma_ir/718 اول کاری جلوشو میگیرم طاقت اون موقع رو ندارم مرسی از اینکه گوش دادی و راهنمایی کردی♥ _ عزیزمی..امیدوارم هرجور به صلاحته همونطوری پیش بره:)))🤍
میدونی حس میکنم ی نفرو دوس دارم ک تابحال این حسو ب کسی نداشتم ینی هم خوشم میاد از ی سری حرکتاش هم نمیاد ولی شرایط طوریه ک نباید بهش دل ببندم و امیدوار باشم چون میدونم شدنی نیس برام حتی خودمم حالمو نمیدونم چیکار باید بکنم سردرگمم هم تمایل دارم ببینمش هم نمیخام چشم تو چشم بشم باهاش از رو در رویی میترسم... و اینا همش ی احتمالات فرضیه تو ذهنم ی طورایی میخام بفهمم ک چن چندم با خودم چ کنم الان! _ خب این یعنی تو هنوز از حست مطمئن نیستی و به نظرم فعلا تا حال خودتو نفهمیدی کاری نکن و اگه میدونی نباید دل ببندی زود خودتو جمع و جور کن با بیشتر فکر کردن بهش تو ذهنت پرو بالش میدی..
سلام. تولد اکسمه و پسره ی پیام واسه تبریک میخام یچیزی ک توی بطنش اشاره ب تولدش بشه نه اینه خیلی ضایع بگه تولدت مبارک کمکتونو میخام _ سلام نمیدونم واقعا نمیشه ک..میتونی ساده تبریک بگی
https://eitaa.com/aghma_ir/721 وای راس میگین بخدا دقیقا دارم پرو بال میدم هی تو مغزم در صورتی ک من ازش بدمم میامد ی مدتی و الان نمیدونم چم شده 🥴 باید خیلی زود جم کنم خودمو😐 و اینکه بخدا دمتون گرم هروقت مشکل داشتم اینجا کمکم کردین نمیدونم چطور تشکر کنم ازتون ❤️ همیشه ب حرفاتون گوش میدم الانم میخام بقول شما دیگه فکر نکنم بهش اینطوری بهتره _ میگن فاصله عشق و نفرت به اندازه یه تارموعه پس خیلیم چیز عجیبی نیس که بهش علاقه‌مند بشی..🙂 عزیزدووور خوشحالم کردی که:))))))💙 خیلی لطف دارین شما امیدوارم هر طور به صلاحته پیش بره🌱.
سلام حالتون خوبه؟! 😊 جودی ام ادمین کانال بابا لنگ دراز همسایه شیم ؟! @graenarae _ سلام جودی جان ممنونم شما خوبی؟ بله لیست چیدنی میذارمتون تو لیست🤍
آیدیت؟ _ کار مهمی داشتین آیدی بذارین خودم میام
نمیخام فاز غم و ن. ا. ل. ه بگیرم ولی احتیاج دارم حرفامو بگم ب یکی ک واقعا کمکم کنه _ این‌چه حرفیه نمیدونم میتونم کمکی کنم یا نه ولی میشنوم:)
با رفیقم بحث کردم بهم زدم نمیدونم کلا تمام کنم یا ن _ بستگی داره سرچی باشه ارزش طرف چقد باشه و سطح رفاقتتون چطوری باشه
حدود سه چهار سالی میشه رفاقت صمیمی ام بودیم ولی سر ی موضوع ن چندان مهم بحث شد دیگ بهم خورد طرفم ارزشم نمیدونم داره یا ن ک برگردم شرایط طوریه ک دوست دشمنم قاطیه نمیشناسم کی خوبه کی بد مگ ن ی کاری میکردم حتی نمیدونم ب کی بگم از کی کمک بخام غرورمو ک اصن زیر پا نمیزارم ک برم جلو ولی اگ شرایطش بود میخام بفهمم ادامه برم یا نه _ یکم گذشته هاو روزای خوب‌و بدی که کنار هم گذروندین رو شخم بزن...اینکه برات چیکارا کرده و براش چیکارا کردی...چقد برات ارزش داد و چقد تو اولویتش بودی و چقد براش مهم بودی. و غرور همیشه خوب نیس شاید بعضی آدما دیگه تکرار نشن ببین اگه برگردی میتونی بازم مثل قبل باشی باهاش این کارو بکن🙂
https://eitaa.com/aghma_ir/728 امیدوارم دوباره بهم ضربه نزنه پس دوباره برای آخرین بار فرصت میدم بهش چون مجبورم ... _ با امیدواری چیزی خوب نمیشه... فرصت دوستی بهش بده ولی فرصت اینکه دوباره بهت ضربه بزنه رو نه
چطوری مانع ضربه زدن ی آدم بشم وقتی از هر روشی برا کنار زدنم استفاده کرده😓 _ خب عزیزمن وقتی نمیخواد کنارش باشی چرا کنار نمیکشی؟
https://eitaa.com/aghma_ir/730 عزیزم کنارش نیستم محیط کارمون ی جاس نمیتونم از کارم ب خاطر اون کنار بکشم! ولی چش دیدن آدم بالاتر از خودشو نداره من کاری نمیتونم بکنم خب _ اهاان خب پس بیخیالش باش اصلا مهم نباشه برات اینطوری اذیتم نمیشی