سلام حالتون خوبه؟! 😊
جودی ام ادمین کانال بابا لنگ دراز
همسایه شیم ؟! @graenarae
_
سلام جودی جان ممنونم شما خوبی؟
بله لیست چیدنی میذارمتون تو لیست🤍
نمیخام فاز غم و ن. ا. ل. ه بگیرم ولی احتیاج دارم حرفامو بگم ب یکی ک واقعا کمکم کنه
_
اینچه حرفیه
نمیدونم میتونم کمکی کنم یا نه ولی میشنوم:)
با رفیقم بحث کردم بهم زدم
نمیدونم کلا تمام کنم یا ن
_
بستگی داره سرچی باشه ارزش طرف چقد باشه و سطح رفاقتتون چطوری باشه
حدود سه چهار سالی میشه رفاقت صمیمی ام بودیم ولی سر ی موضوع ن چندان مهم بحث شد دیگ بهم خورد
طرفم ارزشم نمیدونم داره یا ن ک برگردم
شرایط طوریه ک دوست دشمنم قاطیه نمیشناسم کی خوبه کی بد مگ ن ی کاری میکردم
حتی نمیدونم ب کی بگم از کی کمک بخام
غرورمو ک اصن زیر پا نمیزارم ک برم جلو ولی اگ شرایطش بود میخام بفهمم ادامه برم یا نه
_
یکم گذشته هاو روزای خوبو بدی که کنار هم گذروندین رو شخم بزن...اینکه برات چیکارا کرده و براش چیکارا کردی...چقد برات ارزش داد و چقد تو اولویتش بودی و چقد براش مهم بودی.
و غرور همیشه خوب نیس شاید بعضی آدما دیگه تکرار نشن ببین اگه برگردی میتونی بازم مثل قبل باشی باهاش این کارو بکن🙂
https://eitaa.com/aghma_ir/728
امیدوارم دوباره بهم ضربه نزنه پس دوباره برای آخرین بار فرصت میدم بهش
چون مجبورم ...
_
با امیدواری چیزی خوب نمیشه...
فرصت دوستی بهش بده ولی فرصت اینکه دوباره بهت ضربه بزنه رو نه
چطوری مانع ضربه زدن ی آدم بشم وقتی از هر روشی برا کنار زدنم استفاده کرده😓
_
خب عزیزمن وقتی نمیخواد کنارش باشی چرا کنار نمیکشی؟
https://eitaa.com/aghma_ir/730
عزیزم کنارش نیستم محیط کارمون ی جاس نمیتونم از کارم ب خاطر اون کنار بکشم!
ولی چش دیدن آدم بالاتر از خودشو نداره من کاری نمیتونم بکنم خب
_
اهاان خب پس بیخیالش باش اصلا مهم نباشه برات اینطوری اذیتم نمیشی
تابحال شده از دوست داشتن کسی خجالت بکشی
بخاطر اختلاف طبقاتی، اختلاف سنی ،اختلاف سلیقه و فرهنگی و نظر مردم و فاش شدن راز
_
خب قطعا نه به هرحال اون فرد از نظر تو خوب بوده که تونستی بهش علاقهمند بشی و باید اینو درک کنی که اختلاف طبقاتی در صورتی که اون فرد همه ی تلاشش رو میکنه موضوع مهمی نیس و حتما میتونه پیشرفت کنه و سلیقه چیزیه که حتی تو خانواده هم فرق داره تو الان سلیقه ات کپی خانواده ات هم نیس.ولی باید حداقل بتونین به تفاهم برسین.
اماا اختلاف سنی و فرهنگی برای من مهمه🙂
شاید روزگاری از غم نبودنت بدبختی را تجربه کردم
اما نبودن هایت از من شخصی دگر ساخت
حال به بغض سنگین آن روز هایم و ابر ریزان چشمانم در آن روزگار که من با تو را به من بعد تو تغییر داد می خندم…
_
:))))))))🚶🏻♂
چرا انقد نفهمه من دلم براش تنگ شدهههههه چرا نمیفهمه دوسش دارم و خیانت میکنه:))ولی خب ب هر حال خوش باشن هعییی
_
شایدم نمیخواد بفهمه.. بیخیال تعهد یهطرفه اسیب میزنه الکی پای کسی نمون🚶🏻♂