eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام. تولد اکسمه و پسره ی پیام واسه تبریک میخام یچیزی ک توی بطنش اشاره ب تولدش بشه نه اینه خیلی ضایع بگه تولدت مبارک کمکتونو میخام _ سلام نمیدونم واقعا نمیشه ک..میتونی ساده تبریک بگی
https://eitaa.com/aghma_ir/721 وای راس میگین بخدا دقیقا دارم پرو بال میدم هی تو مغزم در صورتی ک من ازش بدمم میامد ی مدتی و الان نمیدونم چم شده 🥴 باید خیلی زود جم کنم خودمو😐 و اینکه بخدا دمتون گرم هروقت مشکل داشتم اینجا کمکم کردین نمیدونم چطور تشکر کنم ازتون ❤️ همیشه ب حرفاتون گوش میدم الانم میخام بقول شما دیگه فکر نکنم بهش اینطوری بهتره _ میگن فاصله عشق و نفرت به اندازه یه تارموعه پس خیلیم چیز عجیبی نیس که بهش علاقه‌مند بشی..🙂 عزیزدووور خوشحالم کردی که:))))))💙 خیلی لطف دارین شما امیدوارم هر طور به صلاحته پیش بره🌱.
سلام حالتون خوبه؟! 😊 جودی ام ادمین کانال بابا لنگ دراز همسایه شیم ؟! @graenarae _ سلام جودی جان ممنونم شما خوبی؟ بله لیست چیدنی میذارمتون تو لیست🤍
آیدیت؟ _ کار مهمی داشتین آیدی بذارین خودم میام
نمیخام فاز غم و ن. ا. ل. ه بگیرم ولی احتیاج دارم حرفامو بگم ب یکی ک واقعا کمکم کنه _ این‌چه حرفیه نمیدونم میتونم کمکی کنم یا نه ولی میشنوم:)
با رفیقم بحث کردم بهم زدم نمیدونم کلا تمام کنم یا ن _ بستگی داره سرچی باشه ارزش طرف چقد باشه و سطح رفاقتتون چطوری باشه
حدود سه چهار سالی میشه رفاقت صمیمی ام بودیم ولی سر ی موضوع ن چندان مهم بحث شد دیگ بهم خورد طرفم ارزشم نمیدونم داره یا ن ک برگردم شرایط طوریه ک دوست دشمنم قاطیه نمیشناسم کی خوبه کی بد مگ ن ی کاری میکردم حتی نمیدونم ب کی بگم از کی کمک بخام غرورمو ک اصن زیر پا نمیزارم ک برم جلو ولی اگ شرایطش بود میخام بفهمم ادامه برم یا نه _ یکم گذشته هاو روزای خوب‌و بدی که کنار هم گذروندین رو شخم بزن...اینکه برات چیکارا کرده و براش چیکارا کردی...چقد برات ارزش داد و چقد تو اولویتش بودی و چقد براش مهم بودی. و غرور همیشه خوب نیس شاید بعضی آدما دیگه تکرار نشن ببین اگه برگردی میتونی بازم مثل قبل باشی باهاش این کارو بکن🙂
https://eitaa.com/aghma_ir/728 امیدوارم دوباره بهم ضربه نزنه پس دوباره برای آخرین بار فرصت میدم بهش چون مجبورم ... _ با امیدواری چیزی خوب نمیشه... فرصت دوستی بهش بده ولی فرصت اینکه دوباره بهت ضربه بزنه رو نه
چطوری مانع ضربه زدن ی آدم بشم وقتی از هر روشی برا کنار زدنم استفاده کرده😓 _ خب عزیزمن وقتی نمیخواد کنارش باشی چرا کنار نمیکشی؟
https://eitaa.com/aghma_ir/730 عزیزم کنارش نیستم محیط کارمون ی جاس نمیتونم از کارم ب خاطر اون کنار بکشم! ولی چش دیدن آدم بالاتر از خودشو نداره من کاری نمیتونم بکنم خب _ اهاان خب پس بیخیالش باش اصلا مهم نباشه برات اینطوری اذیتم نمیشی
تابحال شده از دوست داشتن کسی خجالت بکشی بخاطر اختلاف طبقاتی، اختلاف سنی ،اختلاف سلیقه و فرهنگی و نظر مردم و فاش شدن راز _ خب قطعا نه به هرحال اون فرد از نظر تو خوب بوده که تونستی بهش علاقه‌مند بشی و باید اینو درک کنی که اختلاف طبقاتی در صورتی که اون فرد همه ی تلاشش رو میکنه موضوع مهمی نیس و حتما می‌تونه پیشرفت کنه و سلیقه چیزیه که حتی تو خانواده هم فرق داره تو الان سلیقه ات کپی خانواده ات هم نیس.ولی باید حداقل بتونین به تفاهم برسین. اماا اختلاف سنی و فرهنگی برای من مهمه🙂
شاید روزگاری از غم نبودنت بدبختی را تجربه کردم اما نبودن هایت از من شخصی دگر ساخت حال به بغض سنگین آن روز هایم و ابر ریزان چشمانم در آن روزگار که من با تو را به من بعد تو تغییر داد می خندم… _ :))))))))🚶🏻‍♂