eitaa logo
کانال احادیث خالص اهلبیت . استاد زارع شیرازی
88 دنبال‌کننده
391 عکس
8 ویدیو
1 فایل
تنها نجات . عمل به حدیث ثقلین پیامبر ص که فرمودند انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله و اهلبیتی . فقط قرآن و اهلبیت ۱۴ معصوم و بس .
مشاهده در ایتا
دانلود
شب به درک واصل شدن ابابکر لعنت الله علیه اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و ال محمد بـِاسمِهِ تـَعالیٰ شأنـُهُ؛ اَعوذ ُباللهِ مِنَ النـّار ِ؛ و مِن غضَبِ الجبّار ِ؛ وَمِن شرِّ الکـُفـّار ِ؛العِزَّةُ لِلّٰهِ الواحدِ القـَهّار ِ؛ بسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ . اللّهمَّ العَن اَوّلَ ظالم ٍ ظلـَمَ حقَّ محمّدٍ و آل ِ محمّدٍ (صلی الله علیه وآله) و غصَبَ حَقـَّهُم؛وهُوَ الزِّندیقُ الأکبَرُ، الاَحمقُ الاَبتـَرُ، الکافِرُ المَردودُ، ثانِی اثنـَین ِ لِنـُمرُودَ، الفاسِقُ الفاجـِرُ، المُشرِکُ المَطرودُ، عَدُوّ ُاللهِ وعَدُوّ ُالرّسول ِ(صلی الله علیه وآله)، الـَّذی اَنکـَرَ حَقَّ البَتولِِ(سلام الله علیها)، غاصِبُ اَرض ِ فـَدَکٍ، المَدفونُ بـِقـَعر ِ الدَّرَکِ، رَأسُ اَهل ِ الضَّلالةِ و الشَّقاوَةِ، خَسِرَ الدُّنیا وَ الآخِرَةَ، المُلـَقـَّبُ بکَلبِ وٰادِی التـَّهامَةِ، المُؤَبَّدُ فی عَذابِ یَومِ القِیامَةِ، قاطِعُ حَقّ ِ الخِلافـَةِ، اَبوبَکر ٍ ابنُ اَبی قـُحافة َ، لعنة ُ اللهِ عَلـَیهِ. اَللهُمَّ العَن عُمَرَ ثُمَّ اَبابَکَرَ وَ عُمَرَ ثُمَّ عُثمانَ وَ عُمَرَ ثُمَّ عُمَرَ ثُمَّ عُمَرَ. اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
در این حدیث زیبا وشریف نکاتی عالی نهفته است که... مفضّل‌بن‌عمر گوید امام صادق علیه‌السلام به من فرمود: إِنَّ اللَّهَ تَبَارَکَ وَ تَعَالَی تَوَحَّدَ بِمُلْکِهِ فَعَرَّفَ عِبَادَهُ نَفْسَهُ ثُمَّ فَوَّضَ إِلَیْهِمْ أَمْرَهُ وَ أَبَاحَ لَهُمْ جَنَّتَهُ فَمَنْ أَرَادَ اللَّهُ أَنْ یُطَهِّرَ قَلْبَهُ مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ عَرَّفَهُ وَلَایَتَنَا وَ مَنْ أَرَادَ أَنْ یَطْمَسَ عَلَی قَلْبِهِ أَمْسَکَ عَنْهُ مَعْرِفَتَنَا. ثُمَّ قَالَ: یَا مُفَضَّلُ وَ اللَّهِ مَا اسْتَوْجَبَ آدَمُ أَنْ یَخْلُقَهُ اللَّهُ بِیَدِهِ وَ یَنْفُخَ فِیهِ مِنْ رُوحِهِ إِلَّا بِوَلَایَهْ عَلِیٍّ وَ مَا کَلَّمَ اللَّهُ مُوسَی تَکْلِیماً إِلَّا بِوَلَایَهْ عَلِیٍّ وَ لَا أَقَامَ اللَّهُ عِیسَی‌بْنَ‌مَرْیَمَ آیَهْ لِلْعَالَمِینَ إِلَّا بِالْخُضُوعِ لِعَلِیٍّ ثُمَّ قَالَ: اجْمَلِ الْأَمْرَ مَا اسْتَأْهَلَ خَلْقٌ مِنَ اللَّهِ النَّظَرَ إِلَیْهِ إِلَّا بِالْعُبُودِیَّهْ لَنَا».  «خداوند تبارک‌وتعالی در فرمانروایی یکتا است، خود را به بندگان معرّفی نمود. سپس امر خود را به آن‌ها واگذار کرد و بهشت را برایشان ارزانی داشت هر که را بخواهد از جنّ و انس دلِ پاک دهد، او را آشنا به ولایت ما می‌نماید و هر که را بخواهد کوردل نماید، معرفت ما را از او جلوگیری می‌نماید. سپس فرمود: مفضّل! به خدا قسم آدم علیه‌السلام شایسته آفریده‌شدن به‌دست خدا و دمیدن روح خویش در او نشد ❤️مگر به‌واسطه ولایت علی امیرالمومنین علیه‌السلام، خدا با موسی علیه‌السلام سخن نگفت مگر به ولایت علی امیرالمومنین علیه‌السلام، و عیسی‌بن‌مریم علیهما‌السلام را آیت برای جهانیان قرار نداد مگر به‌واسطه خضوع نسبت به علی امیرالمومنین علیه‌السلام». سپس فرمود: «بالاتر بگویم برای نظرکردن به خدا احدی از جانب او اهلیّت پیدا نکرد مگر به‌واسطه بندگی و عبودیّت برای ما». 📗1.بحارالأنوار، ج۲۶، ص۲۹۴ 📗2.خزان العلم، حسین رزاقی: ج1، ص137 اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مدح کذب مطهری در باب خلیفه دوم ملعون عمربن الخطاب لعنت الله علیه قاتل حضرت زهرا سلام الله علیها مطالبی که هیچ سندیتی در تمام کتب تاریخی شیعه و سنی ندارد و تمام تواریخ شیعه و سنی جز ضرب وشتم‌دختر پیامبر خدا و خانه نشین کردن حجت خداوند مولا علی سلام الله علیه و حمله وحشیانه مسلمین به مردم ایران به دستور عمربن الخطاب ووحشیگری و خشونت و زنازادگی و حمله به زنان و حمله به حضرت شهربانو مادر دختر یزدگرد سوم مادر امام سجاد سلام الله علیه و ارزویش برای اینکه مدفوع حیوانات باشد و اقرارش به اینکه از اسلام حتی در حد یک عجوزه کور و لال . هیچ نمیفهمد و جز ظلم در زمان حکومتش و مقام دادن به غلامانش قنفذ و مغیره لعنت الله علیهم بخاطر کتک زدن به دختر پیامبر و خراج ندادن به کارگرهای مظلوم و هزاران پستی دیگر هیچ مطلب دیگری در تواریخ شیعه و سنی یافت نمیشود حتی در صحاح سته اهل سنت مگر روایات ساختگی دست نشانده های معاویه لعنت الله علیهم و اقرار تمام علمای برتر سنی بر کذب این احادیث ساختگی و بیان به اینکه او اگاه به روح اسلامست و بخاطر ذات کثیفش ایرانیان مسلمان شدند کذب محضست
کانال احادیث اهل بیت .استاد زارع شیرازی: بلکه‌ایرانیان فقط درزمان حکومت مولانا علی علیه السلام شیفته شخصیت و عدالت بی نظیر و بی مانند مولا و رسیدگی شان به فقرا وضعفا شدند و عاشقانه شیعه شدند اینست که باید هرشخص شیعه مولا اطلاعات دقیق واحادیث اهل بیت را بخواند تا در این اخرالزمان و زمانه اخرالزمان با حرف هیچکس نه مومن شود نه کافر باید هرکس خودش بخواند و بفهمد برای اینست که امام صادق فرمودند هرکس با حرف این و آن بطرف ما گرایش پیدا کند توسط همان شخص گمراه خواهد شد اما هرکس با ما و احادیث و دستورات ما مومن شود کوهها بلرزند اما او نلرزد حجت فقط طبق حدیث ثقلین پیامبر قرانست و اهلبیت دوازده امام معصوم وبس و هرکس تا زمانیکه از قران واهلبیت بیان میکند صحیح و هرشخص با هرعنوانی کلامی غیر بگوید خارجست کسی متوجه میشود چه از اهلبیت است وچه خیر که‌ دینش را از مطالعه احادیث اهلبیت گرفته باشد
سعد بن ابی‌وقاص ملعون، یار و مشاور مورد اعتماد عمرخطاب لعنت الله علیه بود. عمر حتى اصرار داشت خلیفه‌ی بعد نیز، از سعد به‌عنوان مشاور استفاده کند. در این زمینه از او نقل شده است: «اگر سعد را به خلافت برسانید که هیچ، وگرنه هرکه خلیفه شد با او مشورت کند؛ من هم اگر او را برکنار کردم، به‌خاطر نارضایتی نبود.» . کنزالعمال، ج۱۲، ص۶۸۷ از ابن سعد. عمر خطاب لعنت الله علیه مديران سختگير را می پسنديد حتی اگر از لحاظ تقوا چندان پايبند نبودند. يكی از شهرهايی كه برای عمرملعون مشكل ايجاد كرده بود شهر تازه تأسيس كوفه بود. زمانی سعد وقاص لعین حاكم آن بود كه با شكايت مردم برداشته شد. پس از وی عمار ياسر آمد كه او نيز متهم به ضعف شد و عمرملعون او را كنار گذاشت، نفر بعد جبير بن مطعم بود كه وی نيز نتوانست بماند. در اين وقت كه عمر ملعون سخت سرگردان شده بود، از مغيره بی شرف حرامزاده پرسيد: چه كسی را برای كوفه مناسب می داند؟مغيره لعین گفت: مرا والی آن شهر كن. عمرملعون گفت: تو مرد فاسقی هستی! مغيره زنا زاده گفت: كفايت (مديريت) من برای تو می ماند و فسق من برای خودم. عمر لعین جواب او را پسنديد و مغيره حرامزاده را به حكومت كوفه گماشت. مغيره لعین  پيش از آن، برای چندی حاكم بصره بود. در آنجا با زن شوهرداری به نام ام‌جميل، ارتباط نامشروع داشت، اين كار آن قدر آشكار بود كه چهار نفر او را در حال زنا مشاهده كردند، جز آن كه يك نفر آنان نزد عمرلعین شهادت ناقص داد و همان نيز مغيره را از سنگسار شدن نجات داد. مصادر متفقند كه اشاره عمر زنا زاده باعث شد نفر چهارم شهادت ناقص بدهد. رفتار عمردر استفاده از اين افراد سبب شد تا حذيفه بن يمان به خليفه اعتراض كند كه چرا از افراد فاسق بهره می گيرد؟ عمرلعین در پاسخ گفت: من از قوت او (در اداره ی امور) استفاده میكنم. زمانی نيز، يكی از كسانی كه والی ابو موسی اشعری لعین در يكی از مناطق بحرين بود به مدينه آمد. او از يَرْفأ دربان عمر لعین پرسيد: عمرملعون از چه خصلتی بيشتر خوشش می آيد؟ او گفت: خشونت! آن مرد می گويد: وقتی من نزد خليفه حاضر شدم قيافه‌ای خشن به خود گرفتم. احساس كردم كه توجه عمر زنا زاده به من بشيتر شد. پس از چندی از من پرسيد: در كجا مشغول به كار هستی؟ پاسخ دادم. عمر لعنت الله علیه گفت: از اين پس مستقيم از طرف خود ما در آن ناحيه باش. 📕تاريخ اليعقوبي، ج2، ص146؛ 📕المصنف، عبدالرزاق، ج7، صص 385 ـ 384؛📕 الاغاني، ج16، ص94؛ 📕المصنف، عبدالرزاق، ج7، ص219، 217.📕غريب الحديث، ج3، ص239؛ 📕الفائق، ج3، ص215. 📕العقد الفريد، ج1، صص15ـ 14. اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد
از ديدگاه روايات شيعه ، اين كه قاتل حضرت زهرا سلام الله عليها ، عمر بن الخطاب است ، قطعي است . ما فقط به نقل يك روايت اكتفا مي كنيم : وكان سبب وفاتها : أن قنفذا مولي عمر لكزها بنعل السيف بأمره ، فأسقطت محسنا ومرضت من ذلك مرضا شديدا ، ولم تدع أحدا ممن آذاها يدخل عليها . سبب شهادت حضرت زهرا سلام الله عليها اين بوده است كه قنفذ غلام عمر به دستور او ، آن حضرت را با غلاف شمشيرش زد . و اين سبب شد كه محسن سقط شود و حضرت زهرا شديدا مريض شوند . در مدتي كه مريض بودند ، به هيچ يك از آناني را كه او را اذيت كرده بودند ، اجازهء ملاقات نداد . دلائل الإمامة ج 2 ، عنه بحار الأنوار : 8 / 230 - 232 ( ط الكمپاني ) ، 30 / 290 - 295 . 2 . مثالب النواصب : 371 - 374 ، 418 - 419 . 3 . الصراط المستقيم : 3 / 25 . 4 . مطارح النظر في شرح الباب الحادي عشر : 109 . اللهم عجـــل لولیک الفـــرج اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد
کانال احادیث اهل بیت .استاد زارع شیرازی: رواياتي كه در رابطه با هجوم به خانه حضرت صديقه طاهره سلام الله علیهادر كتب اهل سنت آمده به چند دسته مي شود تقسيم كرد . 1. تهديد به سوزاندن خانه: ذكرالطبري: باسناده عن زياد بن كليب قال: أتي عمر بن الخطاب منزل عليّ وفيه طلحة والزبير ورجال من المهاجرين فقال: واللّه لأحرقنّ عليكم أو لتخرجنّ إلي البيعة»، فخرج عليه الزبير مصلتاً بالسيف فعثر فسقط السيف من بده فوثبوا عليه فأخذوه. تاريخ الطبري: 2/443. وابن أبي الحديد: عن سلمة بن عبد الرحمان قال: فجاءعمر اليهم فقال: «والذي نفسي بيده لتخرجنّ إلي البيعة أو لأحرقنّ البيت عليكم . شرح نهج البلاغه: 1/164 (2/45). 2. آوردن وسائل آتش سوزي و بي توجهي خليفه دوم بر اعتراض مردم: وابن قتيبة: قال: ... وقال عمر: والذي نفس عمر بيده لتخرجنّ أو لأحرقنّها علي من فيها! فقيل له: يا أباحفص إنّ فيها فاطمة!! فقال: وإن. الامامة والسياسة: 1/12، أعلام النساء لعمر رضا كحالة: 4/114. 3 . آوردن وسائل آتش سوزي ودرگيري لفظي ميان حضرت صديقه و خليفه دوم: البلاذري: باسناده عن سليمان التيمي وعن ابن عون: إنّ أبابكر أرسل إلي علي(عليه السلام)يريد البيعة فلم يبايع، فجاء عمر ومعه فتيلة فتلقّته فاطمة علي الباب، فقالت فاطمة: يابن الخطاب! أتراك محرقاً عليّ بابي؟ قال نعم: وذلك أقوي فيما جاء به أبوك. انساب الاشراف: 1/586. أبو الفداء: قال: ... فأقبل عمر بشيء من نار علي أن يضرم الدار، فلقيته فاطمة رضي اللّه عنها وقالت: إلي أين يابن الخطاب؟ أجئت لتحرق دارنا؟ قال: نعم. تاريخ أبي الفداء: 1/164. وابن عبد ربّه: الذين تخلّفوا عن بيعة أبي بكر: عليّ والعباس، والزبير، وسعد بن عبادة، فأمّا علي والعباس والزبير فقعدوا في بيت فاطمة حتّي بعث اليهم أبو بكر عمر بن الخطاب ليخرجوا من بيت فاطمة وقال له: إن أبوا فقاتلهم. فأقبل عمر بقبس من نار علي أن يضرم عليهم الدار فلقيته فاطمة فقالت: يابن الخطاب! أجئت لتحرق دارنا؟ قال: نعم. العقد الفريد:5/12، طبعة مكتبة الرياض الحديثة. 4 . حمله خليفه دوم به حضرت صديقه طاهره الشهرستاني: عن الجاحظ: إنّ عمر ضرب بطن فاطمة عليها السلام يوم البيعة حتّي ألقت الجنين من بطنها وكان عمر يصيح: إحرقوا دارها بمن فيها، وماكان في الدار غير عليّ وفاطمة والحسن والحسين وزينب(عليهم السلام). الملل والنحل: 1/57. طبعة بيروت، دار المعرفة. قال المسعودي: فهجموا عليه وأحرقوا بابه، واستخرجواه منه كرهاً، وضغطوا سيّدة النساء بالباب حتّي أسقطت محسناً. اثبات الوصية:143. قال ابن حجر العسقلاني: إنّ عمر رفس فاطمة حتّي أسقطت بمحسن. لسان الميزان:1/268. قال الصفدي: إنّ عمر ضرب بطن فاطمة يوم البيعة حتّي ألقت المحسن من بطنها. الوافي بالوفيات: 5/347. روايات فراواني از طريق اهل سنت و شيعه نقل شده است كه غضب فاطمه ، غضب پيامبر و غضب پيامبر غضب خداوند است : عن علي رضي اللّه عنه قال: قال رسول اللّه صلي اللّه عليه وآله وسلم لفاطمة: «إنّ اللّه يغضب لغضبك، ويرضي لرضاك . هذا حديث صحيح الإسناد ولم يخرجاه . المستدرك: 3/153، مجمع الزوائد: 9/203، الآحاد والمثاني للضحاك: 5/363، الذرية الطاهرة النبوية للدولابي: 119، المعجم الكبير للطبراني: 1/108، 22/401، نظم درر السمطين للزرندي الحنفي: 178، الكامل لعبداللّه بن عدي: 2/351، تاريخ مدينة دمشق : 3/156، أسد الغابة :5/522، ذيل تاريخ بغداد: 2/140، 2/141 ميزان الاعتدال :2/492، الإصابة: 8/265،266، تهذيب التهذيب: 21/392، سبل الهدي والرشاد للصالحي الشامي: 11/ 44 . عن المِسْوَر بن مَخْرَمَة أنّ رسول اللّه صلي اللّه عليه وسلم قال: «فاطمة بَضْعَة منّي فمن أغضبها أغضبني . صحيح البخاري 4/210، (ص 710، ح 3714)، كتاب فضائل الصحابة، ب 12 ـ باب مَنَاقِبُ قَرَابَةِ رَسُولِ اللَّهِ صلي الله عليه وسلم. عن المسور بن مخرمة قال قال رسول اللّه صلي اللّه عليه وسلم: «إِنَّمَا فَاطِمَةُ بَضْعَةٌ مِنِّي يُؤْذِينِي مَا آذَاهَا . صحيح مسلم 7/141 ح 6202) كتاب فضائل الصحابة رضي الله تعالي عنهم، ب 15 ـباب فَضَائِلِ فَاطِمَةَ بِنْتِ النَّبِيِّ عَلَيْهَا الصَّلاَةُ وَالسَّلاَمُ . و از قطعيات تاريخ است كه حضرت زهرا سلام الله عليها تا آخر عمر از دست خليفه و دار و دسته اش غضبناك بود و هر گز از آن ها راضي نشد . محمد بن اسماعيل بخاري مي نويسد : فغضبت فاطمة بنت رسول اللّه صلي اللّه عليه وسلم فهجرت ابا بكر فلم تزل مهاجرته حتي توفيت. صحيح البخاري: 4/42، ش 2862. بنا بر نقل ابن قتيبه دينوري ، وقتي ابوبكر و عمر به ملاقات حضرت زهرا آمدند ، حضرت زهرا به آن ها گفت كه آن دو را تا آخر عمر پس از هر نمازش نفرين خواهد كرد . واللّه لأدعونّ اللّه عليك في كلّ صلاة أصلّيها . الإمامة والسياسة، تحقيق الشيري ج 1، ص 31.
از ديدگاه روايات شيعه ، اين كه قاتل حضرت زهرا سلام الله عليها ، عمر بن الخطاب است ، قطعي است . ما فقط به نقل يك روايت اكتفا مي كنيم : وكان سبب وفاتها : أن قنفذا مولي عمر لكزها بنعل السيف بأمره ، فأسقطت محسنا ومرضت من ذلك مرضا شديدا ، ولم تدع أحدا ممن آذاها يدخل عليها . سبب شهادت حضرت زهرا سلام الله عليها اين بوده است كه قنفذ غلام عمر به دستور او ، آن حضرت را با غلاف شمشيرش زد . و اين سبب شد كه محسن سقط شود و حضرت زهرا شديدا مريض شوند . در مدتي كه مريض بودند ، به هيچ يك از آناني را كه او را اذيت كرده بودند ، اجازهء ملاقات نداد . دلائل الإمامة ج 2 ، عنه بحار الأنوار : 8 / 230 - 232 ( ط الكمپاني ) ، 30 / 290 - 295 . 2 . مثالب النواصب : 371 - 374 ، 418 - 419 . 3 . الصراط المستقيم : 3 / 25 . 4 . مطارح النظر في شرح الباب الحادي عشر : 109 . اللهم عجـــل لولیک الفـــرج اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد