eitaa logo
احکام استاد زارع
6.3هزار دنبال‌کننده
251 عکس
164 ویدیو
49 فایل
⚘️بیان احکام شرعی توسط حجت الاسلام زارع از اساتید سطح عالی حوزه علمیه همدان🌷 @ahkam_ostad_zaree ✅️سؤالات خود را به ادمین زیر ارسال بفرمایید @s_r_tt 🟢حجم سوالات بالاست، لطفا جهت دریافت پاسخ صبور باشید🟢 ✅️ به احترام اعضای محترم تبلیغات نداریم💐
مشاهده در ایتا
دانلود
28K
اگه مقداری طلا داشته باشیم که برای خودم هست ویه مقداری هم هدیه هست و بدون اجازه شوهر به لبنان کمک کنیم اشکالی داردیا باید حتما با اجازه همسر باشد؟
23.6K
من دانش آموز دوازدهمی هستم. آزمونی مثل قلمچی(یا هر آزمون دیگری) استفاده از سوالات رو برای کسایی که آزمون ثبت نام نکردند مشکل دار دونسته و گفته راضی نیست. من این آزمون رو ثبت نام نکردم و آزمون دیگری رو ثبت نام کردم. خواستم ببینم اگر از یکی از دوستام که قلمچی(یاهرآزمون دیگر) ثبت نام کرده سوالات رو بگیرم و به عنوان نمونه سوال حل کنم مشکل داره؟ یا اگر همین سوالات رو از سایتی غیر از سایت خود آزمون (که رایگان قرار میده) بردارم ایراد داره؟
78.5K
بنده مقداری از انگشتان دستم با چسب قطره ای چسبی شده است که به سختی انگشتان از هم جدا شده ولی احساس میکنم که اثر چسب قطره ای هنوز باقی مانده است وخیلی سعی کردم ولی متأسفانه برطرف نشد تکلیف من برای وضو چیست؟
20.9K
خوردن گوشت های وارداتی ( مثل گوشت های منجمد برزیلی ) از لحاظ شرعی حلال است ؟
17.3K
کفاره سقط جنین که یک یا دوماه باشه چقدر میشه سال ۱۴۰۰سقط انجام شده
36.7K
پیروسوال۱۹۶۹۰ سوال من اینه دستمال مرطوب که کلش حالت نمداره اگر با بخشی ازش مدفوع نوزاد رو پاک کنیم و قسمتی ازش که با دست در تماسه مدفوعی نباشه باز دست نجس میشه؟
24.7K
عمل سزارین انجام دادم و غسل نفاس اما جای بخیه سزارین حالت پوست و خون جوش گرفته و قرمزه ایا با وجود اون غسل نفاس صحیح هست؟همچنین خونریزی ادامه داره ایا باز با وجود خونریزی غسل صحیحه؟
16K
پیرو سوال۲۰۱۵۰ یعنی برای نیت غسل جنابت بگم غسل جبیره جنابت میکنم مثلابرای سروگردن قربته الی الله؟وبعد طرف راست وچپ و دست بکشم روناخنم؟
14.6K
من چسب موش چند روزی بود گرفته بودم. گذاشته بودم کنار اتاق اما موش روش نیافتاده بود پام بهش خورد یه کم چسبی شد بعد پام که چسبی بود گذاشتم روی همون قسمت قالی که نجس بود اما خشک بود فقط یه کم از موی قالی که همون قسمت نجس بود به پام چسبید حالا پام نجس یا پاک؟ مرجع سیستانی
11.2K
من دخترم یک سالشه میبرم حمام که مدفوعشو بشورم کلی زیر آب دست میکشم و میشورم ولی وقتی در میارم بین بدنش یه چیزی اندازه نوک سوزن ک به سختی به چشم می اومد بود که به رنگ مدفوع بود حالا من نمیدونم این جرم ناحیه خصوصیش بوده ک رنگ مدفوع گرفته یا مدفوع اگه مدفوع باشه نجس محسوب میشه؟و اینک من وسواس دارم و خیلی تجسس میکنم در نجاست
108.6K
سوال۲۰۱۵۷ اگر روز اول یا دوم بود و دو روز اخر کفاره چقد است؟
29.2K
در آیه ۱۲سوره نساء که فرموده کسی که وارث او کلاله هست آیا این کلاله که شامل خواهر وبرادر می شود ارث به صورت مساوی تقسیم می شد یا برای برادر طبق ارث مردان حساب می شود؟
36.5K
شاخه درخت گردو همسایه مشرف به حیاط ما میباشد چنانچه در اثر وزش باد گردو در حیاط ما افتاده باشد خوردن ان حلال یا حرام؟
37.3K
پیرو سوال ۲۰۱۵۳ خیسی لباسش برا ادرار نبود آب ریخته بود ولی دقیقا همون جایی که لباس خیس بود بدنش رو حشره نیش زده بوداینم خاروندن بود وزخمی شده بود پوستش کنده شده بود ولی خونی نبود چون جداشدن پوست نجس هست پرسیدم
34.5K
ملکی دارم و گذاشتم بنگاه بفروشم و صاحب دفتر املاک میگه مشتری که اوردم قیمت بالا داره میخره و ۱۰ میلیون بیشتر از کمیسیون با رضایت به من بده.ایا حرام است ندهم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 حدیث روز 💎 خوشبختی در این عمل است 🔻امیرالمؤمنین امام علی (علیه السلام): أسعَدُ الناسِ مَن تَرَكَ لَذَّةً فانِيَةً لِلَذَّةٍ باقِيَةٍ ❇️ خوشبخت‌ترین مردم، کسی است که لذّت گذرا را به خاطر لذّت ماندگار ترک کند. 📚 غررالحکم ، حدیث ۳۲۱۸ ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
15.4K
آیا میتوان زکات گندم رو به لبنان یا جبهه مقاومت پرداخت کرد؟