eitaa logo
احمد صابری تولایی
3.8هزار دنبال‌کننده
652 عکس
179 ویدیو
44 فایل
پایگاه رسمی حجت الاسلام صابری تولایی (آثار، دیدگاه ها، اطلاع رسانی جلسات) . تلگرام و اینستاگرام @ahmad_saberi110 . ارتباط با ادمین @Admin_bsmalakut . #موسسه_تبلیغی_به_سوی_ملکوت @bsmalakut
مشاهده در ایتا
دانلود
✅خدا رحمت کنه حاج قاسم عزیز رو که فریاد زد : ⬅️جمهوری اسلامی ایران حرم است ⛔️اگر این حرم سالم ماند بقیه حرمها هم سالم خواهد ماند و اگر این حرم آسیب دید ، بقیه حرمها نابود خواهد شد . ✳️اونایی که آرزو داشتند مدافع حرم باشند بسم الله الان وقتشه از قافله مدافعان حرم جا نمونی . 🌹با انتشار همین پست به دیگران هم کمک کن تا خودشونو پیدا کنند . https://eitaa.com/bsmalakut/-210441
✳️سلام فرمانده ❇️تحلیلی متفاوت از اجتماع سلام فرمانده *⃣نقش انقلاب اسلامی در ترویج گفتمان مهدویت ⭕️نقش تجمع در رسوا سازی انجمن حجتیه ⬅️در کانال" به سوی ملکوت" بخوانید 👇 https://eitaa.com/bsmalakut/192
✳️سلام فرمانده ... ◀️مشهد از دیر باز کانون توجه به امام عصر علیه السلام بوده و هست الحمدلله ◀️هنوز صدای با اخلاص مرحوم شیخ احمد کافی مشهدی در گوشها طنین انداز است که یابن الحسن بچه هامون جوون شدند، جوونهامون پیر شدن ، بعضی پیرمردامون مردند و تو رو ندیدند ... پس کی میخوای بیای آقا جان ... ◀️آنچه البته قابل تامل است اینکه همین مشهد عاشق امام عصر ، گاه به اتم انحرافات عرصه مهدویت افتاده و احساسات پاک امام زمانی توسط برخی منحرفین مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد ◀️انجمن منحرف حجتیه سعی کرده خودش را به عنوان علمداران مهدویت معرفی کند و از این رهگذر برای خود مخاطبی دست و پا کند لذا همیشه با ادعای علمداری مهدویت فعالیت‌هایی را انجام می‌داده که البته حضور برخی از عوام جامعه دلیل بر تایید انحرافات آنها نبوده و نیست چه اینکه برخی اصلا مطلع از این انحرافات و نیات برگزارکنندگان نیستند ◀️همین انجمن ،مدام منتقد نظام بوده که چرا هیچ اقدامی برای امام زمان علیه السلام انجام داده نمیشه ، در حالی که بزرگترین و بیشترین حجم اقدامات در این نظام انجام شده ⬅️چاپ کتاب ⬅️موسسات ⬅️رشته های تخصص ⬅️تربیت مبلغ تخصصی ⬅️تربیت شاعران مهدوی و... ⬅️و البته اجتماع هر ساله منتظران ظهور ◀️اجتماع کم نظیر مهدوی سلام فرمانده مشتی بود بر دهان یاوه گویانی که به دروغ ادعا می‌کنند انقلاب برای امام عصر علیه السلام اقدامی نکرده ... ◀️این اجتماع مدعیان انجمنی را رسوا کرد چه اینکه از عصبانیت، نه این تجمع رو پوشش دادند و نه تبلیغ کردند . ◀️شما اگر واقعا دردتون یاد امام زمان علیه السلام هست ، بسم الله یک تجمع بی نظیر ۲۰۰۰۰ نفره را چرا تبلیغ نکردید ... ◀️احتمالا جواب خواهند داد که امام زمانی که به نفع انقلاب تمام شود را قبول نداریم ... ◀️انقلاب اسلامی مقدمه ظهور امام عصر علیه السلام است به کوری چشم دشمنان مهدویت ... ⭕️پ.ن: منکر برخی ضعفهای اجرایی در برنامه نیستیم لیکن نفس عمل آنقدر بزرگ بود که این ضعفها قابل اغماض است . ✅خدا قوت به همه زحمتکشان عرصه مهدویت اصیل به کانال به سوی ملکوت بپیوندید 👇 https://eitaa.com/bsmalakut/192
مناسک سازی در تمدن غرب جنگ‌تمدن‌ها در قامت سینما چگونگی تبدیل تهدیدهای اجتماعی به فرصت در این تقابل ، چه باید کرد ؟ در لینک خبر گزاری رضوی بخوانید 👇 https://www.razavi.news/fa/news/92186/%D8%B9%D9%86%DA%A9%D8%A8%D9%88%D8%AA-%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%B3-%DB%8C%DA%A9-%D9%82%D8%B7%D8%B9%D9%87-%D9%BE%D8%A7%D8%B2%D9%84-%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AA%D9%85%D8%AF%D9%86%DB%8C در کانال به سوی ملکوت بخوانید 👇 https://eitaa.com/bsmalakut/194
حجت الاسلام احمد صابری تولایی در گفتگو با خبرگزاری رضوی؛ با بیان اینکه ورود به بحث جشنواره ها و فستیوال های غربی از این زاویه قابل تحلیل است که هر مکتب و تفکری برای توسعه خود نیاز به یک سری ابزار دارد و یکی از مهمترین ابزارهای توسعه و تبلیغ و ترویج یک تفکر، مناسک است اظهار کرد: مناسک  ظهور و بروز یک تفکر است و می تواند از هنر استفاده کند و از زیبایی ها و جذابیت های آن بهره ببرد و در لایه ای از این طراحی ها و هنرمندی ها و هیجان ها،  خود را منتقل کند.  وی افزود: برای مثال در تفکر شیعی یک سری مناسک مانند عزاداری و اعیاد وجود دارد که با دعوت آدمی به تفکر ناب شیعی  انسان رابه سمت رشد سوق می دهد. از آنطرف تفکر غربی هم برای توسعه خود مناسک سازی کرده که یک نمونه آن جشنواره ها و فستیوال ها می باشد در عرصه ورزشی جام جهانی  است که چند میلیارد انسان را به سمت خود می کشاند. در عرصه علم  میتوان از جایزه نوبل نام برد و در عرصه هنری جشنواره اسکار در آمریکا،  بفتا در انگلیس و کن در فرانسه این ماموریت را انجام می‌دهند  عضو کمیسیون تخصصی تبلیغ حوزه علمیه تصریح کرد: سه کار مهم به عهده این‌جشنواره هاست که یک مورد آن جلب توجه است، جام جهانی با استفاده از رسانه توجه دنیا را به خود جلب می کند، دوم بت سازی است، بدین معنا که باعث می شود مردم یک فرد را پرستش کنند،  بت سازی علمی، هنری و یا ورزشی، به عبارت دیگر جشنواره ها و فستیوال ها، الگوهایی را معرفی می کنند که بعدا حرف و عمل آن الگوها  موج ایجاد میکند و شخصیت آن الگو آنقدر تبلیغ می شود که مردم از هر جهت از آن اطاعت می کنند. از جمله این الگوها می توان به کریستین رونالدو، ترانه علیدوستی و یا اصغر فرهادی اشاره کرد. به عنوان مثال یک حرکت رونالدو در نشت خبری و کنار گذاشتن نوشابه کوکا کولا خسارت میلیاردی به این کمپانی زد ،چرا که اقدام رونالدو منشاء رفتار بسیاری از علاقه مندان به اقرار گرفت   عضو هیئت امنای مجمع خطبای خراسان  افزود: کارکرد سوم این که حتی خود جشنواره ها برای اهالی هنر و ورزش، تبدیل به بت می شوند و هنرمند برای رسیدن به اسکار و کن و... هر کاری انجام داده و برده محض می‌شود.  جشنواره هایی مانند کن، به برده هایی که  قواعد آنها را رعایت کنند جایزه می دهند چرا که هدف آنها سیاسی است. ما معتقدیم که  این‌جشنواره ها از نظر تخصصی ریشه در دانشکده های هنر و فلسفه  دارند و از نظر کارکردی ریشه در مجامع سیاسی غرب  و آنها تصمیم می گیرند قواعد حاکم بر  جشنواره چه باشد و  بر چه منوال پیش رود. شما نمی توانید از فیلسوفان و سیاستمداران  غربی توقع داشته باشید قواعد جشنواره را کاملا عادلانه و بدون در نظر گرفتن هیچ تفکر و مکتبی پیش ببرند. امروز رغیب این تفکر، تفکر ناب شیعی است. تقابل تمدنی با ابراز هنر صابری تولایی در خصوص فیلم عنکبوت مقدس گفت: در واقع فیلم عنکبوت مقدس و فیلم های دیگری که بر علیه ایران اسلامی و مقدسات ساخته می شود را باید ابزار تقابل با یک تفکر بدانیم و ببینیم.  فیلم عنکبوت مقدس در مورد خروجی یک تفکر دینی صحبت می کند و در نظر دارد این را به مخاطب القا کند که تفکر شیعی در پایتخت معنوی یعنی مشهد الرضا علیه السلام خروجی اش یک انسان قاتل بی رحم افراطی است. وی تاکید کرد: تحلیل من این است که این فیلم یک قطعه از پازل تقابل تمدنی که در عرصه هنر ایجاد شده است می باشد و در واقع جلوه اش امروز عنکبوت مقدس است آنهم برای القا یک تفکر بر علیه تفکر اصیل شیعه.  معاونت پژوهش موسسه تبلیغ فص‌الخطاب عنوان کرد: آنچه که‌ ما باید به آن‌توجه کنیم این است که باید تهدید  را تبدیل به فرصت کنیم. اینکه غرب می خواهد خروجی تفکر شیعی و کسی که مرتبط با امام رضا علیه السلام است را  یک انسان خشونت طلب وحشی نشان دهد. ما باید از این توجه مردم دنیا به مشهد  استفاده کرده، الگوهای معنوی و معتدل و طراز خودمان که خروجی تفکر شیعی هستند را به دنیا معرفی کنیم و سیره معصومین علیهم السلام رادر برخورد با خاطیان و گنه کاران و دشمنانشان را تبلیغ و ترویج کنیم. معرفی چهره رحمانی اسلام صابری تولایی ادامه داد: آنها (غرب) ذهن را سوق دادند به سمت مشهد حالا ما از این توجه بهره ببریم و رافت امام رضا علیه السلام و مسلمان واقعی و زائران آقا را نشان دهیم. اتفاقات خوبی که در مشهد افتاده توسط همین مشهدی ها و‌مجاورین را رسانه ای کنیم و عنکبوت مقدس را به ارض مقدس تبدیل کنیم. وی تاکید کرد: یادمان نرود همه خصلت های خوب مشهدی ها برگرفته از امام مهربانی است، ایشان شمس الشموس است و خورشید درخشان. این خورشید درخشان انوار خود را به سمت کسانی که در سمت و سوی او هستند منتقل می کند. پس مرکزیت نورانیت امام رضا علیه السلام است و هرکسی با آقا ارتباط دارد نور دریافت می کند و این نور در بین‌ جامعه تبدیل به رفتارهای حسنه از جمله انفاق و احترام و محبت می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ ﻭ ﻫﺮﮔﺰ ﮔﻤﺎﻥ ﻣﺒﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ، ﺑﻠﻜﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻧﺰﺩ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺷﺎﻥ ﺭﻭﺯﻱ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﻰ ﺷﻮﻧﺪ .(١٦٩) آل عمران برخی از مفاهیم دینی در عرف جامعه به گونه ای جا افتاده اند ، در حالی که در ادبیات دینی معنای عمیق و وسیعتری دارند . شهادت مفهومی است که مصادیق زیادی دارد و الزاما فقط در میدان نبردنظامی ، شهادت را عرضه نمی‌کنند که محل عرضه گوهر شهادت ، میدان انجام وظیفه است ... هر کس در حال انجام وظیفه بمیرد به وصال فیض شهادت رسیده است چه اینکه نبرد ،فقط نبرد نظامی نیست که جهاد فرهنگی جهاد علمی جهاد اقتصادی نیز میدان نبرد خلق می‌کنند. در روایات ما : هر کس در مسیر کسب علم بمیرد هر کس در مسیر زیارت امام بمیرد هر کس در مسیر رفع گرفتاری مومن بمیرد و... شهادت نصیبش شده است . بسیاری از علمای ما با اینکه در میدان نبرد نظامی نبوده اند اما شهید شده اند چون در میدان نبرد علمی ،فرهنگی و... با دشمن جنگیده اند . https://eitaa.com/bsmalakut/197
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلسله کلیپهای سبک زندگی مومنانه (۱) موضوع : تبدیل تهدید به فرصت کانال ایتا : @bsmalakut اینستاگرام : insta:bsmalakut110 insta:ahmad_saberi110 سایت : www.bsmalakut.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلسله کلیپهای سبک زندگی مومنانه (۲) موضوع : مدیریت زمان کانال ایتا : @bsmalakut اینستاگرام : insta:bsmalakut110 insta:ahmad_saberi110 سایت : www.bsmalakut.ir
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈ 📣 انشــالله و بامـدد حضـــــرت امیـــرالمومنیـــن جلســه شــــرح حکمت های نهــج البــلاغه شریــف 🔅جلسه ۱۷۱ - حکمت ۱۵۷ نهج البلاغه 🎙سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمــد صابـــری تــولایی 🗓شنبه ۴ تیرماه 🕖 همراه با اقامه نمازمغرب و عشاء 🏬کلاهدوز ۱۳/۱ - پلاک۶۹ ╭┅─────────┅╮ 🌺 @darsenahj110 ╰┅─────────┅╯
۲۷ ژوئیه،‏ ۲۰.۴۰وطایف ما.mp3
49.64M
✳️موضوع سخنرانی وظایف ما نسبت به غدیر شناخت عمیق دفاع دقیق تبلیغ بلیغ تعظیم وسیع سخنران حجت الاسلام والمسلمین صابری تولایی به کانال به سوی ملکوت بپیوندید 👇 https://eitaa.com/bsmalakut/128
۲۵ ژوئیه،‏ ۲۰.۳۵یوم محنه العباد.mp3
42.18M
✳️موضوع سخنرانی فلسفه اسامی یوم الغدیر تبیین نام یوم محنه العباد ... ابتلائات شیعه در تاریخ سخنران حجت الاسلام والمسلمین صابری تولایی به کانال به سوی ملکوت بپیوندید 👇 https://eitaa.com/bsmalakut/126
۲۶ ژوئیه،‏ ۲۰.۳۴ابتلائات.mp3
44.2M
✳️موضوع سخنرانی فلسفه ابتلائات شیعه تبیین چهار سطح تشیع عاطفی مناسکی محاسنی معارفی سخنران حجت الاسلام والمسلمین صابری تولایی به کانال به سوی ملکوت بپیوندید 👇 https://eitaa.com/bsmalakut/127
29.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۱۴۴۴ به توان او ــــــــــــــــــــــــ «نقش اعتقاد به نصرت الهی در امیدآفرینی» ــــــــــــــــــــــــ حجت‌الاسلام احمد صابری تولایی گروه تولید محتوای به‌سوی ‌ملکوت ــــــــــــــــــــــــ دانلود کتاب مربوط به این ایده، ان‌شاءالله، به زودی در سامانه شمع ــــــــــــــــــــــــ شمع شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh کانال به سوی ملکوت https://eitaa.com/bsmalakut/204
به توان او.pdf
3.08M
۱۴۴۴ به توان او جلسه اول تا سوم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ «نقش اعتقاد به نصرت الهی در » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بخشی از کتاب: مهم‌ترین علت پیروزی امام حسین در کربلای سال ۶١ ثبات‌قدمی بود که ایشان و یارانشان در کربلا داشتند. مهم‌ترین عاملِ ایجاد ناامیدی وجود مشکلات حل‌نشدنی در زندگی است. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عناوین جلسات: جلسه اول: نهضت حسینی، تدابیر مدافعین، اقدامات مهاجمین جلسه دوم: ویژگیهای تربیتشدة مکتب حسینی جلسه سوم: عوامل ایجاد مشکلات جلسه چهارم: موضعگیریها در برابر مشکلات جلسه پنجم: ابزار نصرت الهی جلسه ششم: ابعاد و عرصه‌های نصرت الهی جلسه هفتم: شرایط نزول نصرت الهی جلسه هشتم: شرایط نزول نصرت الهی جلسه نهم: شرایط نزول نصرت الهی جلسه دهم: شرایط نزول نصرت الهی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کاری از گروه تولید محتوای به سوی ملکوت ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دانلود کامل این کتاب، ان‌شاءالله، به زودی در سامانه shabaketabligh.ir ــــــــــــــــــــــــ شمع شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh کانال به سوی ملکوت https://eitaa.com/bsmalakut/205
بیش از ۱۵۰۰ ساعت حدود ۱۰ نفر حدود ۱۰ روز روزی حدود ۲۰ ساعت تلاش پژوهشی توانستند این اتفاق را رقم بزنند تولید یک محصول تبلیغی ظرافت‌های فراوان دارد ، اگر چه فکر ،محتوا ، سناریو نویسی بسیار مهم است ممکن است این سه در کنار مهارت‌های تبلیغ ، منبر خوبی را رقم بزند اما برای تولید محصول تبلیغی مکتوب نیاز به تدوین متن تبدیل به متن رفرنس زنی(آدرس و مستندات ) تکمیل آیات ، روایات ، قصه ها مصداق یابی کاربردی و... لازم است که نیاز به تیمی است که هم در هدف، دغدغه، رویکردها با مولف همراه باشند . از طرفی پیگیری به ثمر نشستن محصول خصوصا برای حقیر که هزار سر دارم و هزار سودا و تمرکز بر روی یک موضوع برایم کار مشکلی است ، گام مهمی بود که توسط معاونت فرهنگی تبلیغی سازمان جناب حجت الاسلام والمسلمین جنتی و معاونت تولید محتوای سازمان تبلیغات حجت الاسلام والمسلمین زند وکیلی و دوستانشان مجدانه انجام شد . در کنار همه این ارکان ،همدلی و همراهی خانواده نیز عنصر مهمی در موفقیت بوده و هست خانواده ای که در تمام این ده روز با تمام وجود همراهی کردند و میهمانداری . از همه این عزیزان تشکر میکنم و امیدوارم نتیجه اخلاصشان رضایت صاحب عزای مجالس حسینی ، صدیقه اطهر سلام الله علیها باشد . کانال به سوی ملکوت : https://eitaa.com/bsmalakut/206 سایت به سوی ملکوت: www.bsmalakut.ir
این کانال تلگرام مدتهاست از دسترس خارج شده هیچ مدیریتی نسبت به این‌کانال ندارم کانال به سوی ملکوت در تلگرام به آدرس زیر است 👇 https://t.me/bsmalakutir
توضیحات حکم کمیته.mp3
361.1K
☑ حجت الاسلام صابری تولایی از روحانیون انقلابی بخاطر انتقاد از حوزه مشهد به چنین حکمی از طرف حوزه محکوم شده است. ☑ مفاد حکمی که کمیته انضباطی حوزه خراسان (نه دادگاه ویژه) تصویب کرده و به امضا و تأیید مدیر حوزه‌ خراسان هم رسیده است: 1⃣ قطع کلیه مزایای حوزوی (شهریه، خدمات و ...)!! 2⃣ توقف تمام فعالیتهای تبلیغی اعم از فضای مجازی و حقیقی + اعلام به سازمانها و نهادهای حوزوی!! 3⃣ اخذ تعهد برای تعطیل کردن فعالیت تبلیغی در خصوص نقد انقلابی و ... در فضای مجازی در کلیه پیامرسانها و سایتها!! ☑ در صورت عمل نکردن به تعهد یا حاضر نشدن نسبت به اخذ تعهد، اخراج از حوزه + خلع لباس روحانیت + ابطال مدرک تحصیلی!! ☑ توضیحات حاج آقای تولایی را در این صوت میشنوید؛ آقایان مسئول اگر صدای دلسوزان حوزه را اینگونه جواب بدهید این چند نفر طلبه جهادی هم از انتقاد مایوس میشوند و نهایتا خود شما و حوزه علمیه متضرر میشوید. ☑ برای پیوستن به کانال به سوی ملکوت روی لینک بزنید👇 https://eitaa.com/bsmalakut/209
49.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسمه تعالی پیرامون اتفاقات اخیر حوزه علمیه ی خراسان نسبت به روش و لحن نقد در ضمن فعالیت قریب به ۴ سال و بیش از ۵۰۰ پست در مواردی، ادبیات و واژگان به کار رفته مطلوب نبوده و باعث ناراحتی برخی عزیزان شده از طرفی برخی مطالب منتشر شده به علت اطلاعات واصله ی نادرست، غیر واقع بوده (۵مورد) از همه عزیزانی که به خاطر برخی نقدهای تند و تلقی به توهین در عرف، مورد اذیت قرار گرفته اند عذرخواهی می کنم عزیزانی که از حقیر شکایاتی داشته اند ولی در ادامه تغییرات حوزه اکثرا در گفتگوهای رو در رو اعلام رضایت کردند لیکن از همه این بزرگوارن آقایان ایزدی، عاملی،کندری، مفیدی، اسفندیاری و خانم مولوی بابت برخی نقدها عذر خواهی میکنم. انشالله که خداوند همه ما را از لغزش محافظت بفرماید https://eitaa.com/bsmalakut/210
خود را به دست چه کسی بسپاریم ؟ چوب خشک اگر در دست حضرت موسی باشد یاور و کمک کار موسی میشود و وسیله ای برای رسیدن به هدف مقدس معجزه میکند(اژدها شد و تمام حیله ساحران را بلعید و نقشه فرعون را نقش بر اب کرد ) وبا معجزه اش هدایتگری میکند (آمنتم برب موسی وهارون ) همین چوب در دست یزید که قرار گیرد میشود چوب خیزران و فاجعه می افریند به لبهای حسین حمله میکند دل فرزندان حسین را اتش میزند ملایک را به گریه می اندازد عرش را به لرزه می اندازد سوال: وجود انسان از چوب خشک بسیار با ارزش تر است این سرمایه را در اختیار چه کسی قرار داده ایم ؟ چه کسی را براین سرمایه مسلط کرده ایم ؟ اگر خود را در اختیارخدا واولیاء خدا قرار دهیم معجزه میشویم و معجزه میکنیم نمونه : 1-شیخ ابراهیم زکزاکی خود را به امام خمینی سپرد امام به او فرمودند : به نیجریه برو و مردم را ارشاد به دین کن ان روز نیجریه 400 شیعه مظلوم داشت وامروز 4میلیون شیعه مقتدر  (معجزه  موسی 4 نفر را هدایت کرد و معجزه امام 4میلیون نفر را ) 2-شهدای انقلاب خود را به امام سپردند معجزه افریدند (37 کشور دنیا 8سال تلاش کردند و نتوانستند ذره ای از خاک ما را تصرف کنند در حالی که صدام گفته بود سه روز دیگر در تهران نهار خواهم خورد ) 3-زهیر خود را به امام حسین سپرد و معجزه ای ماندگار افرید .... طوبی لهم و حسن مآب .... (به سوی ملکوت کانال نشر اثار حجت الاسلام صابری تولایی) تلگرام : @bsmalakutir https://t.me/bsmalakutir/518 ایتا: https://eitaa.com/bsmalakut/211
سعیدی که سعادت شهادت نصیبش شد ... سعید ابن عبد الله حنفی وقتی امام به نماز ایستاد مدافع امام شد ،پشت به امام پذیرای سیزده تیر بر بدنش شد و اخرین حرفش یک جمله بود :اوفیت یابن رسول الله ؟ آیا به عهدم وفا کردم ای پسر رسول خدا ؟ برای رسیدن به مقام سعید شهید باید سه سوال را پاسخ دهی 1-آیا کاری که میخواهم انجام دهم وظیفه من است ؟ گاه مستحب را مقدم بر واجب میکنیم نمونه اول:عزاداری مقدم بر نماز نمونه دوم:تهذیب دیگران قبل از پرداختن به خود ( قال علی علیه السلام :من نصب نفسه للناس اماما فلیبداء بتعلیم نفسه قبل تعلیم غیره .قبل از دیگران به خودت بپرداز ) نمونه سوم :دعای برای امام حسین خوب است اما نه آن زمانی که حسین در گودال قتلگاه فریاد هل من ناصر سر داده است (عده ای از شیعیان در روز عاشورا به جای جهاد در رکاب امام روی تپه نشسته و به دعای اللهم انصرالحسین مشغول بودند ....این عمل جز دوری از امام چیزی حاصلی ندارد ) گاه واجب است ولی اولویت ندارد نمونه اول :نماز واجب است اما زمانی که مسجد نجس شده باید به تطهیر مسجد پرداخت . نمونه دوم:نماز واجب است اما واجب است برای حفظ جان نماز را شکست نمونه سوم :روزه واجب است ولی بر مریض واجب است که روزه نگیرد پس وظیفه،عمل واجب دارای اولویت است 2-آیا انجام واجب اولویت دار کافی است ؟ باید مواظب بود عمل با کم کاری ، ریا کاری، کند کاری مواجه نشود والا یقینا سعادت آفرین نخواهد بود 3-درنهایت باید از خود بپرسیم آیا این عمل باعث خوشحالی امامم شد یا نه ؟ داشتن این دغدغه همیشه بیم و امید را توام با هم در ما رشد میدهد وباعث میشود نه به غرور انجام عمل گرفتار شویم و نه به یاس از قبولی مبتلا گردیم برداشتی از عمل صالح سعید ابن عبدالله ... پشت به امام کرد (هر پشت کردنی بد نیست چون خواست رو به تیرها از امام دفاع کند .....سلام بر مدافع حرمها...) نمازاول وقت نخواند (نماز اول وقت آن زمان که امام در خطر است وظیفه نیست ) تیرها را به جان خرید (همیشه خودرا در معرض مرگ قرار دادن حرام نیست ،اگر با مرگ من امام حفظ میشود ، جان چه قابل که فدای قدم دوست کنم این متاعی است که هر بی سرو پایی دارد دغدغه رضایت امام داشت و در آخرین لحظات زندگی گفت :اوفیت یابن رسول الله ؟ @bsmalakutir (به سوی ملکوت کانال نشر اثار حجت الاسلام صابری تولایی) تلگرام : https://t.me/bsmalakutir/519 ایتا: https://eitaa.com/bsmalakut/212
هل من ناصر ینصرنی روایت امام باقر از امام علی علیه السلام ✳️عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ع قَالَ قَالَ أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ ع قِوَامُ الدِّينِ بِأَرْبَعَةٍ بِعَالِمٍ نَاطِقٍ مُسْتَعْمِلٍ لَهُ وَ بِغَنِيٍّ لَا يَبْخَلُ بِفَضْلِهِ عَلَى أَهْلِ دِينِ اللَّهِ ✳️امام حسین از فردی از قبیله همدان پرسی جوانها وتاجرها چه میکنند چرانصرت؟ چون مدعی محبت اهل بیتیم وبرای اثبات این ادعا بایددر عمل نشان دهیم (اقتضای عشق همین است ) چون ما به کمک اهل بیت نیاز داریم هم در دنیا وهم در آخرت چون حملات علیه مکتب اهل بیت رو به رشد و فزونی است شدت حملات ۱⃣با توجه به شدت حملات فرهنگی واعتقادی نسبت به دین اسلام وتفکر شیعی و مجالس حسینی لازم است متناسب با شدت حملات دفاع هم شدت بگیرد ۲⃣دشمن با راه اندازی شبکه های ماهواره ای زیاد سعی در تخریب آموزه های کربلا دارد ۳⃣با ترویج بر نامه های مبتذل خود جوانها را از مجالس دور میکند (معنویت زدایی) ۴⃣با تمرکز براحساس محوری در مجالس امام حسین بعد ظلم ستیزی مجالس حسینی را از بین میبرد (مرحو آیت الله ثقه الاسلام در تبریز به خاطر دفاع از دین توسط روسها اعدام شد در روز عاشورا ولی عزاداران حسینی هیچ کدام از او دفاع نکرد ) ۵⃣حمایت مالی دشمن ❌❌ کمک‎های چندین میلیارد دلاری دختر صدام به داعش مجله اشپیگل آلمان از کمک‎های دختر صدام حسین به گروه تروریستی داعش خبر داد. به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ مجله مشهور "اشپیگل" آلمان با انتشار خبری پرده از همکاری و حمایتهای «رغد حسین» دختر «صدام حسین» دیکتاتور معدوم عراق برداشت. رغد حسین که اکنون در کاخی مجلل در اردن زندگی می‎کند؛ از مدت‎ها پیش و با آغاز درگیری های داعش در عراق این فتنه را انتقام خون پدر خود دانسته و از اقدامات و عناصر داعش اعلام حمایت کرده بود. اکنون نیز مجله اشپیگل با استناد به برخی منابع دیپلماتیک و امنیتی در خاورمیانه اعلام کرده است که حمایت های رغد حسن برای گرفتن انتقام خون پدرش از ملت عراق تنها در حد حمایت های لفظی نبوده و او چندین میلیون دلار به داعش کمک مالی کرده است. ❌❌❌کمک های میلیونی فرقه لندنی شیرازی ها به برخی هیئات مذهبی همزمان با آغاز ماه محرم و شروع عزاداری هیئات مذهبی در سراسر کشور فرقه شیرازی ها بصورت ویژه از برخی هیئات مذهبی که همسو با آنان بصورت افراطی تفرقه افکنی میان شیعیان و اهل تسنن را در دستور دارند حمایت و پشتیبانی مالی کرده است. نصرت در قرآن: ✅خداوند میفرماید اگر شما پیامبر را کمک نکنید من او را کمک میکنم الّاتنصروه فقد نصره الله توبه ۴۰ در جریان کمک خداوند به پیامبر در خبر دادن از توطئه قتل توسط چهل قبیله که پیامبر به مدینه آمد وعلی در لیله المبیت کمک پیامبر کرد پیامها: اگر مردم کمک نکنند خدا کمک میکند کمک کنندگان به رسول جایگاه ویژه ای دارند ✅یا ایها الذین آمنوا ان تنصروا الله ینصرکم ویثبت اقدامکم محمد۷ واللذین کفروا فتعسا لهم (مرگ برآنها)واضل اعمالَهم ذالک بانهم کرهواما انزل الله فاحبط اعمالٓهم محمد ۹ پیامها: دوامتیاز از نظر خدا ۱-نصرت الهی در دنیا وآخرت ۲-ثبوت قدم وعاقبت بخیری مرگ برکسانی که به خدا کمک نمیکنند اعمالشان یعنی نماز و روزه و... بدون نصرت خدا از بین میرود یعنی نماز ما بی اثر میشود دعای ما بی اثر میشود اگر جامعه فاسد شود وما برای باز سازی جامعه هزینه نکنیم نماز ما تنهی عن الفحشا نخواهد بود دعا برای عاقبت بخیری اثر ندارد در جامعه فاسد فرزندانمان فاسد میشوند خانواده ما در جامعه فاسد گم میشود ✅ولینصُرٓنّ اللهُ من ینصرُه ان الله لقویٌّ عزیز. حج ۴۰ ان ینصرکم الله فلا غالب لکم وان یخذلکم فمن ذا الذی ینصرُکم من بعده وعلی الله فلیتوکل المومنون آل عمران۱۶۰ نصرت تا کجا وتا کی ؟؟؟ تا زمان ظهور امام عصر ونصرتی لکم معده حتی یحیی الله دینه بکم ویردکم فی ایامه ویظهرکم لعدله ویمکنکم فی ارضه ( زیارت جامعه ) شرط نصرت ✳️به هنگام باشد (توابین بعد از کشتن حسین آمدند وفایده نداشت) ✳️متناسب با نیاز باشد (شله دادن در زمانی که نیاز فرهنگی هست کم اثر است امام علی وجوهات را خرج نان فقرا میکرد و امام صادق خرج تبلیغ وتعلیم دین وشهریه به طلاب میدادند) ابزار نصرت هر توانمندی که داریم ✳️آبرو ✳️هنر (شعر گفتن ،مداحی،گریه و...) عن الرضا علیه السلام یا دعبل ارث الحسین فانت ناصرنا ومادحنا مادمتَ حیّآ فلا تقصر عن نصرنا ما استطعتٓ. جامع الاحادیث شیعه ج۱۲ص۵۶۷ ✳️مال تاجری در لندن تمام سرمایه اش را وقف تبلیغ دین کرد پاساژش را فروخت به توصیه ایت الله بروجردی و هتل ارزان قیمت تاسیس کرد و شرط پذیرش و برخورداری از تخفیف خواندن کتابهایی بود که در اتاق بود (کتابهایی با معارف شیعی)بسیاری از مهمانان با اشناشدن معارف اهل بیت شیعه میشدند ✳️جان شهدا که جانشان را برای دفاع از دین دادند https://eitaa.com/bsmalakut/215
۴ کار را که کرد آنکه تمام کرد (شرط وصول به فوز عظیم اتمام عمل) حتما تا به حال تصمیماتی گرفته ای که هرگز به منزل عمل نرسیده اند وحتما در سابقه زندگیت کاری را آغاز کرده ای که هرگز به مقصد نرسیده باشد وحال بعد از چند سال حسرت میخوری که ای کاش تا پایان ادامه داده بودم..... به راستی که گاهی کاری با عشق آغاز میشود ولی مشکلها و موانع اجازه ادامه نمیدهند چرا که عشق لازم است ولی فقط عشق کافی نیست که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها .... بگذار به کربلایت ببرم وعصر عاشورا را نشانت دهم البته نه همه صحنه ها را بلکه صحنه ای غریب وکمتر دیده شده از یک مجروح بیهوش که شدت زخمهااو را از حرکت عاجز کرده بود (حتی اثخن بالجراح...ولیس به حراک) توان حرکت نداشت و بدنش پربوداز زخمهای سمج که هر کدامشان کافی بود تا بهانه ای برای فرار از وظیفه باشد برای حرکت لازم نیست همه جوارحت سالم باشد بلکه کافیست گوش شنوا داشته باشی و قدرت تشخیص .... گوشش شنید که :حسین کشته شد !!!(حتی سمعهم یقولون...قتل الحسین ) همین کافی بود تا از چشمانش اشک جاری شود و خون غیرت نیزدر رگهایش ... خدایا امامم کشته شده و من هنوز سر دربدن دارم ؟!!این رسم مروت نیست باید کاری کرد ،وکاری کرد کارستان :فتحامل واخرج من خفه سکینا تنها ابزاری که برایش مانده بود چاقویی بود که در چکمه اش پنهان کرده بود حمله را آغاز کرد با این بینش که بکشم یا کشته شوم راه نجات را پیموده ام (احدی الحسنیین)وجعل یقاتلهم بها حتی قتل ... آهااااااای آدم راکد خوب گوش کن هنوز صدای سوید ابن عمرابن ابی مطاع از 1378سال پیش به گوش میرسد که هروقت کاری را آغاز کردی مبادا در نیمه راه ،رهایش کنی اگرسختی ها انگیزه ات را رو به کندی برد فقط کافی است کمی فکر کنی که چه ضرری شامل حالت شده است حس محرومیت (اینکه بفهمی کسی که روبه روی توست چه خسارتی به تو زده است وبا کشتن امامت تو را از چه بهره هایی محروم کرده است ) نفرتت را برمی انگیزد و تنفر غیرت می آفریند و غیرت شجاعت تولید میکند واین شجاعت استقامت میزاید تامرز شهادت و محصول شهادت یقینا سعادت است . حس محرومیت ایجاد نفرت تقویت غیرت تولید شجاعت عزم بر استقامت کسب فوز شهادت ودر نهایت .....وصول به سعادت ... پس هرگاه خواستی عملی را در میانه راه واگذاری وخستگی، مشکلات، حرف مردم، وسوسه شیطان تو را سست کرد از حسین یاد کن وظلمی که بر حسین رفت و خون دلی که حسین خورد تا این آموزه ها به تو برسد و توجه کن به فعالیت شبانه روزی دشمن که هرگز برای نابودی تو خسته نشده است .... (به سوی ملکوت فضایی برای نشر آثار حجت الاسلام صابری تولایی ) سایت: www.bsmalakut.ir تلگرام : https://t.me/bsmalakutir/521 ایتا: https://eitaa.com/bsmalakut/217
الی الحبیب ...... چگونه محبوب حسین شویم؟ السلام علی حبیبک ونجیبک(زیارت نبوی) اللهم صل علی ولیک واخی نبیک و وزیره و حبیبه (زیارت امام علی) وقتی به کلمه حبیب میرسی چه کسی حبیب ذهنت میشود ؟ حبیب الله ؟ حبیب الرسول؟ حبیب الحسین؟ گفتن از حبیب الله نه کار حقیری چون من است ونه این مقال مجالی برای نوشتن از او نوشتن از حبیب الرسول نیز طهارتی میخواهد و کفایتی .... اما نوشتن از حبیب الحسین به شرط وام گرفتن از حسین دلی میخواهد که رفیق حبیب شود و گنبدی میخواهد که دل را مستجیرش کنی،فی الحال کنار حرم ارباب هر دو موجود ... ✅حبیب کیست 1⃣حسین برایش نامه نوشت که :من الحسین ابن علی الی رجل الفقیه .... 2⃣وقتی به کربلا رسید ابالفضل به استقبالش رفت 3⃣زینب سلامش رساند و خوشامد گفت 4⃣درکنار حسین به حجله شهادت رفت و خون پاکش محاسن سپیدش را چنان خضاب کرد که تداعی کننده جوانیش بود 5⃣حسین در کنار بدنش آنچنان نالید که :بان الانکسار فی وجه الحسین ...(چه شباهتی بود بین عباس و حبیب که انکسر ظهری و بان الانکسار را بر آنها سرود ؟!) 6⃣بر سر سر بریده اش جنجالی شد ناگفتنی ...حصین ابن نمیر فریاد میزد که افتخار کشتنش با من بود و سرش نیز از آن من ،ومرد تمیمی برای باز پس گیری سر بریده حبیب قبیله اش را به میدان منازعه فراخواند تا سر سنگین حبیب برایش سعادت دنیا را رقم زند .. اینها همه از حبیب گفتن است ولی تمام حبیب نیست ، ✅به راستی چرا حبیب اینگونه محبوب شد که امامش بر بالینش نالید و دشمنش از رفتنش مبتهج؟! بگذار از زبان حسین محبوبش را بشناسیم که فرمود: 1⃣الی رجل فقیه ...حبیب فقیه بود و فقه به معنای دریافت عمیق معارف دین است چه اینکه سطحی نگری دینی یقینا کسی را تا مرز حبیب الحسین شدن پیش نخواهد برد 1-فقیه با قرآن واهل بیت کار دارد نه جدای از هم 2-فقیه باید آگاه به زمان باشدپس یزید زمانش را میشناسد (فقه دشمن شناسی) 3-فقیه تکلیفش را میداند (هجرت از کوفه ،خروج از کربلا به سمت قبیله برای اوردن نیرو،دلگرمی زینب کبری درشب عاشورا با تحکیم بیعت اصحاب (فقه تکلیف شناسی) 4-فقیه احترام به سلاله رسول دارد (فقه برخورد وارتباطات) 5-فقیه موقعیت شناس است (چون تحت تعقیب بود لذا حتی به همسرش هم ابتدائا اعتماد نکرد ) 2⃣حبیب اهل اشارت بود و فقط کافی بود امام اعلام کند که: در کربلا منتظرت هستم 3⃣حبیب منتظر بود و انتظار با ظهور امام و لبیک حبیب فوز شهادت آفرید 4⃣حبیب اهل بخشش بود و لن تنال البر حتی تنفقوا مما تحبون (امام در نامه فرمود لاتبخل علینا بنفسک) 5⃣حبیب اهل قرآن بود (امام کنار پیکر حبیب فرمود :لله درک یا حبیب لقد کنت فاضلا تختم القرآن فی لیله واحد) آهااااای اهالی قرآن هشدااااار ... 1-انس با قران نباید غفلت از جامعه بیاورد(خواجه ربیع یک عمر با قران بود منهای جامعه) 2-انس باقران نباید غفلت از امام بیاورد(ابن عباس به بهانه تفسیر قران با امام همراه نشد) 3-انس با قران یک شبه ممکن نیست برنامه ای مداوم لازم دارد (تختم القرآن فی کل لیله) 4-انس با قرآن همراه باعمل باید باشد(قرائت،اطاعت، شهادت ) 6⃣حبیب مبلغ بود و هدایتگر تبلیغ دین دوبال لازم دارد : معنویت( که باانس با قرآن تامین میشود لذا مبلغ با رسالتش تجارت نمیکند) آگاهی( که با اتصال به فقه تامین میشود) گزارش تبلیغی حبیب محضر مبارک امام زمانم حسین ابن علی(علیه السلام ) سلام علیکم احتراما به استحضار میرساند اینجانب حبیب ابن مظاهر اسدی جهت تبلیغ دین با رویکرد یاری رسانی به حضرتتان اقدامات ذیل را به انجام رسانیده ام لطفا نظر مبارکتان را مرقوم فرمایید : 1-بیعت گرفتن برای مسلم ابن عقیل در کوفه 2-همراه کردن مسلم ابن عوسجه 3-همراه کردن برادرم علی از قبیله بنی اسد 4-همراه کردن 90نفر از افراد قبیله بنی اسد در شب عاشورا که متاسفانه به علت مطلع شدن دشمن عملیات با شکست مواجه شد 5-دعوت از قره ابن قیس حنظلی (پیک عمر سعد ) خوشا به حال حبیب با این گزارش واقعی و پر محتوا (مخاطب عزیز لطفا یک گزارش عملکرد نسبت به فعالیتهای خود با رویکرد نیرو سازی برای امام زمانتان بنویسید ) (شاید)جواب نامه توسط اباعبدالله علیه السلام: زحماتتان مورد قبول حضرت حق ،ماجور باشید وشکر الله مساعیک. طوبی له وحسن مآب... اللهم اجعلنا من المحبوبین فی ارضک وسمائک ... قسمتهای قبلی را در کانال زیر دنبال بفرمایید سایت: www.bsmalakut.ir تلگرام: https://t.me/bsmalakutir/522 ایتا: https://eitaa.com/bsmalakut/218
انظر الینا نظرة رحيمة... چه کنیم که مورد توجه حسین قرار بگیریم ؟ کربلا مجرای همه فرمولها برای حل معمای نیازهای آدمی ... اگی میخواهی خوب زیست کنی و خوب بمیری وخوب مبعوث شوی ،بر توبادتمسک به معارف کربلا ... خدایا کربلا چیست که یک روزش ،یک عمر را که نه ،یک قرن را که نه ،یک تاریخ را که نه همه روزها و تاریخها وقرنها را آبشخورخوبیها و زیباییها است ... کیست که انا هدیناه السبیل اما شاکرا واما کفورا نخوانده و نشنیده باشد ... کدام روزت خالی از انتخاب است ؟ با جرعه ای از انتخاب احسن کربلاییان لب تر کنی، عقل و عشق یک جا تو را به خدا واصل میکنند از انتخاب کدامین کربلایی برایت بنویسم ،و زمزمه برگزیدن حسین را از زبان کدام عاشق بسرایم ... حرابن یزید ریاحی را که سلطنت را به شهادت فروخت ؟ جون ابن حوی را که آزادگی را به بندگی؟ زهیر را که مکنت دنیا را به عزت عقبی؟ وهب راکه ماندن در حجله نوعروس را به رقص عاشقانه در حجله خون یا قاسم و...... اصلا بگذار از بنی هاشم ننویسم چرا که نه بال معرفتم هم افق پروازشان خواهد پرید ونه بال واژه ها خواهند توانست سنگینی این بار را با خود به آسمان فهم ما ببرد . راستی ،شودب را میشناسید؟ اسمش را شنیده ای؟ نه اشتباه نکن شوذب خزانه دار کوفه را نمیگویم که او در جرگه خوبان جایی ندارد ،با آن انتخاب زشتش که رویش را در تاریخ کریه وعاقبش را تباه کرد . شوذب غلام عابس ابن ابی شبیب شاکری را میگویم ... غریب است در بین یاران حسین وقتی به دیار غریب پا میگذاری بیشتر به غربا فکر میکنی مانند دل من که در کربلا مدام یاد غریب الغربا میکند (السلام علی امام الرئوف..سایه ات مستدام آقا جان) شوذب را میگفتم ، اربابش که انتخاب خودش را کرده بود بنا بود تا مرز شهادت حسین را همراهی کند ، پرسید :شوذب تو چه میکنی؟(ما فی نفسک ان تصنع؟) من تو را آزاد کردم میتوانی بروی .... (شاید تا به حال اینگونه غلامش را نشناخته بود ) جواب شوذب شنیدنی است ... انتخاب برایش سخت نبود کسی که عمری غلام عابس بوده اگر ذره ای حسین را بشناسد ترجیح مشکل نیست (برای انتخاب باید مقایسه کرد ، فاصله ها را سنجید ، داده ها و ستانده ها را تحلیل کرد وبعد نتیجه گرفت ) فاصله ها را سنجید عابس کجا و حسین کجا .... به عابس چه داده د حسین از او چه میخواهد ؟عابس توانم را میخواست برای خدمت و حسین جانم را میخواهد برای شهادت با غلامی عابس چه گیرم آمد و در کنار حسین چه ؟در کنار عابس ستانده ام آب بود و نان ودر کنار حسین سعادتی جاودان تمامی این محاسبه ها در لحظه اتفاق افتاد وجواب روشن بود :در کنار تو خواهم جنگید تاشهادتم در راه حسین آزادیم را به آزادگی بدل کند اقاتل معک دون ابن بنت رسول الله حتی اقتل عابس خوشحال شد از اینکه غلامش آزادانه غلامی را برمیگزیند و سربلند از این انتخاب ... عابس یک عمر ارباب بوده و رسم اربابی میداند غلام باید کاری کند که در چشم و دل ارباب بنشیند از این رو گفت : فتقدم بین یدی ابی عبدالله حتی یحتسبک .. خودت را در معرض نگاه حسین قرار بده .بگذار آقا تو را ببیند نه به چشم غلام عابس که به چشم جانفدا ... (چه کنیم که در چشم و دل ارباب جا بگیریم حتی یحتسبنا ....تا جایی که ما را هم فدایی خود بداند ؟ یک انتخاب عاقلانه ، آگاهانه وعاشقانه تو را به این مقصود خواهد رساند پس معطل نکن ،تصمیمت را بگیر ،حذف یک اخلاق زشت ، پوشیدن لباس تقوی، حدف یک کینه از دل ، حدف یک رابطه یا ....) مخلص کلام : دنیا اگر از یزید لبریز شود ما پشت به سالار شهیدان نکنیم ... سایت: www.bsmalakut.ir تلگرام : https://t.me/bsmalakutir/523 ایتا: https://eitaa.com/bsmalakut/219
نکته اول: حجاب جزو احکام اسلام است که باید ابتدا توسط خانواده و بعد در نظام آموزشی مورد توجه قرار گیرد با ایجاد بینش در دانش آموزان آنها را به عمل دعوت کنند نکته دوم: حجاب یک مساله کاملا اجتماعی است و حتی کسانی که اعتقاد به حجاب ندارند باید در جامعه ای که بر اساس ارزش‌های اسلامی قانون وضع شده ، التزام به آن داشته باشند نکته سوم :بر همه مردم واجب شرعی است که نسبت به زیر پا گذاشتن ارزش‌های دینی حساس بوده و با امر به معروف و نهی از منکر جلو اشاعه رفتارهای هنجار شکنانه را بگیرند نکته چهارم :اگر مردم کوتاهی کردند، وظیفه حکومت اسلامی بستر سازی برای بندگی خداست ، پس موظف است نسبت به آلودگی‌ها حساسیت داشته و با تدابیر معقول و مشروع در مسیر کاهش و حذف آنها اقدام کند نکته چهارم : همه هنجار شکنان نسبت به حجاب از یک انگیزه برخوردار نیستند گاهی جهل به حکم ، گاهی سهل انگاری ، گاهی راحت طلبی، گاهی تعمد در قانون شکنی ،گاهی عناد با حکومت ، گاهی خودفروختگی به دشمنان نظام و گاه بغض نسبت به دین می‌تواند دختری را به این میدان بکشاند . نکته پنجم: برخورد با بی حجاب هم باید بعد از کشف انگیزه متناسب با همان باشد و اگر در این مسیر مجریان امر مرتکب خطا شوند باید مجازات شوند بدون مماشات . نکته ششم: برخورد با امثال مهسا امینی اگر طبق ضوابط قانونی انجام شده و علت سانحه واقع شده ،قصور و تقصیر مجریان نبوده ، باید واقع بینانه از مجریان حمایت کرد و زیر سوال بردن آنها یعنی خلع سلاح کردن مجریان قانون برای همیشه ، زین پس هیچ کس جرات اجرای قانون را نخواهد داشت . نکته هفتم: اگر قانون و معرفت به حجاب به امثال مهسا امینی رسیده و با علم به تبعات آن اصرار بر مخالفت با آن داشته باشند مقصر اصلی حادثه ، همین افرادی هستند که به جنگ قانون آمده اند و کسی جز خود را نباید ملامت کنند ولی اگر حکم قانون و دین به او نرسیده باید مجموعه های فرهنگی مسئول ،پاسخگو باشند نه مجریان قانون و اگر علت مبارزه با قانون و حکم شرع ، تحریکهای رسانه های ضد دین و ضد انقلاب بوده یقینا قاتل امثال مهسا امینی همین رسانه ها هستند و حق ندارند با مظلوم نمایی شانه خالی کنند . نکته هشتم : نباید برای طرفداری از یک مظلوم احساساتی شد و تمام قواعد و قوانین و رویه های عاقلانه را زیر پا گذاشت و محکوم کرد در حق یک نفر ظلم شده ،مجری ظالم را محکوم کنیم ،چرا کتاب قانون را آتش می‌زنیم؟ سایت :www.bsmalakut.ir اینستاگرام: https://www.instagram.com/p/CikOFeRoO_6/?igshid=MDJmNzVkMjY= تلگرام: https://t.me/bsmalakutir/526 ایتا: https://eitaa.com/bsmalakut/220