داریوشِ صورتی🎀
ایول دلقکو ول کن فردا اینو میبینم مرسیهداغدطخ
عیوویویی
خواهشمیکنممم~
هدایت شده از هنوز نمیدونم
دلم براشون سوخت واقعا طارمی و رامین رو که نشون میدادن بنده خدا ها چقدر بغض داشتن الهی