هستی هستی
یه فیلم ترسناک هست اسمش Exit 8 ـه، من هنوز ندیدمش ولی خیلی تعریف میکنن ازش، خواستی ببیننن~
داریوشِ صورتی🎀
هستی هستی یه فیلم ترسناک هست اسمش Exit 8 ـه، من هنوز ندیدمش ولی خیلی تعریف میکنن ازش، خواستی ببیننن~
ایول دلقکو ول کن فردا اینو میبینم مرسیهداغدطخ
داریوشِ صورتی🎀
ایول دلقکو ول کن فردا اینو میبینم مرسیهداغدطخ
عیوویویی
خواهشمیکنممم~