داریوشِ صورتی🎀
همین الان یادم اومد فیلم دلقک روانی فصل ۳ داره و من ندیدم
قرار بود دیگه ادامه ندم ولی خب حوصلم سر رفته پس میریم سراغش
هستی هستی
یه فیلم ترسناک هست اسمش Exit 8 ـه، من هنوز ندیدمش ولی خیلی تعریف میکنن ازش، خواستی ببیننن~
داریوشِ صورتی🎀
هستی هستی یه فیلم ترسناک هست اسمش Exit 8 ـه، من هنوز ندیدمش ولی خیلی تعریف میکنن ازش، خواستی ببیننن~
ایول دلقکو ول کن فردا اینو میبینم مرسیهداغدطخ