eitaa logo
این عمّار
876 دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.7هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴سرعت نوسازی تهران در دولت روحانی ۷۶ درصد کم‌ شد 🔹بررسی‌ها نشان می‌دهد در مقیاس ملی کمتر از ۲۰ درصد بافت‌های فرسوده شهرهای کشور نوسازی شده و این میزان در شهر تهران تا پایان سال ۱۳۹۹ به ۴۴.۸ درصد رسیده است. در‌حال حاضر در پایتخت ۵۵ درصد از بافت‌های فرسوده نوسازی نشده است. 🔹با شروع دولت روحانی و میدان‌داری عباس آخوندی ساخت‌و‌ساز مسکن از جمله در بافت‌های فرسوده نیز روند نزولی در پیش گرفته و بین سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۹ به‌طور میانگین سالانه کمتر از ۱.۹ هزار فقره پروانه ساختمانی در مناطق بافت فرسوده صادر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد در سال ۱۳۹۹ تنها ۱۳۵۹ فقره پروانه در بافت فرسوده تهران صادر شده که این تعداد کمترین صدور پروانه از سال ۱۳۸۱ تاکنون بوده است. 🔹در مجموع آمارهای شهرداری تهران نشان می‌دهد اگر مبنای عملکرد دولت قبل را سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۹ قرار دهیم، تعداد صدور پروانه از ۵۷۳۲ فقره در پایان دولت احمدی‌نژاد به ۱۳۵۹ فقره در پایان دولت روحانی رسیده که گواه کاهش بیش از ۷۶ درصدی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده است.
♦️ رژیم‌ صهیونیستی به دنبال ایجاد یک کمربند نظامی اطراف ایران 🔹 رژیم‌صهیونیستی در هفته‌های اخیر اقداماتی انجام داده که وقتی آن‌ها را در کنار دیگر رویدادها و اقدامات مرتبط با این رژیم قرار می‌دهیم، این فرضیه در مقام تحلیل تقویت می‌شود که سران این رژیم با همراهی برخی سران عرب منطقه به دنبال ایجاد یک کمربند نظامی در اطراف ایران به منظور محاصره تهران هستند. 🔸 در چند سال اخیر رژیم‌صهیونیستی با حضور گسترده در قلمروی دو همسایه شمالی و شمال‌غربی ایران یعنی اقلیم کردستان عراق و جمهوری آذربایجان، اقدامات امنیتی و نظامی خود علیه ایران را گسترش داده و به توسعه زیرساخت در این حوزه پرداخته است. بنا به برخی گزارش‌ها تهدیدات امنیتی مانند ترور دانشمندان هسته‌ای یا حمله به مراکز هسته‌ای ایران با استفاده از ظرفیت خاک و آسمان این دو حوزه انجام شده است. 🔸 اما طی ماه‌های اخیر و پس از امضای توافق عادی‌سازی میان امارات و بحرین و رژیم‌صهیونیستی، تهدیدات این رژیم علیه ایران وارد مرحله جدیدی شده است. با این‌که در ابتدا سران امارات و بحرین انگیزه خود از عادی‌سازی را توسعه روابط اقتصادی و بهره‌مندی از توانمندی این رژیم در حوزه‌های مختلف فناوری اعلام کردند، لیکن پس از یک سال هر دو کشور اقدام به انعقاد قرادادهای نظامی و امنیتی کردند. 🔸 در آخرین مورد رژیم بحرین به طور علنی اعلام کرد که یک افسر عالی‌رتبه رژیم‌ صهیونیستی با هدف انجام هماهنگی‌های نظامی و امنیتی به طور مستمر در منامه مستقر خواهد شد. این رویداد تنها چند روز پس از رزمایش دریایی با حضور نزدیک به ۶۰ کشور شامل برخی کشورهای عربی و آمریکا و رژیم‌صهیونیستی در دریای سرخ انجام شد که حضور این رژیم برای اولین‌بار اتفاق می‌افتاد. ✅ مجموع این رویدادها در یک نگاه کلی این احتمال جدی را در ذهن پررنگ می‌نماید که رژیم‌صهیونیستی با استفاده از ضعف‌های موجود در برخی از دولت‌های منطقه در حال ایجاد یک کمربند نظامی و امنیتی در اطراف ایران است تا از این طریق ضمن فشار آوردن به جمهوری‌اسلامی، تهران را از وارد نمودن ضربات در نقاط ضعف این رژیم (نوار غزه - جولان - لبنان) منصرف نماید.
♦️ تجربه جنگ سوریه مشوق روسیه برای مداخله در اوکراین 🔹 تارنمای «المانیتور» در گزارشی به بررسی این فرضیه پرداخته که تجربه حضور روسیه در جنگ سوریه موجب ارتقای توانمندی روس‌ها در ابعاد مختلف نظامی، امنیتی و سیاسی شده و این آمادگی و اعتماد به نفس را به آن‌ها داده تا در اوکراین به رویایی با آمریکا و اروپا بروند. در ادامه چکیده‌ای از گزارش می‌آید: 🔸 استقرار 6 فروند کشتی جنگی روسیه در بندر طرطوس بار دیگر اهمیت این بندر برای روسیه به عنوان یک تکیه‌گاه در خاورمیانه و همچنین یک عامل مهم در زیرساخت نظامی روس‌ها در مواجهه با آمریکا و اروپا نشان داد. در کنار بندر طرطوس، پایگاه هوایی حمیمیم نیز در همین سطح قابل ارزیابی است. 🔸 حضور روسیه در جنگ سوریه از بسیاری جهات مسکو را از حیث نظامی-فنی برای رویارویی کنونی روسیه و آمریکا و ناتو و همچنین تشدید تنش بین روسیه و اوکراین آماده کرده است. 🔸 جنگ سوریه ارتش روسیه را که تنها تجربه درگیری با جدایی‌طلبان چچن و جنگ دو روزه گرجستان را داشت، به سطح بالایی از آمادگی ارتقا داد. همچنین جنگ سوریه به محلی برای آزمایش سلاح‌های جدید روسیه در شرایط واقعی بدل شد. به عنوان مثال موشک‌های دوربرد کروز کالیبر که از روی ناوشکن‌های روسی شلیک و تا برد 2 هزار کیلومتری با موفقیت آزمایش شد. 🔸 ساموئل رامانی، یکی از همکاران مؤسسه خدمات متحد سلطنتی (RUSI) به المانیتور گفت: «جنگ سوریه قطعاً نقشی در رویارویی روسیه و غرب داشته است. روسیه ثابت کرد که می‌تواند به شکلی قاطع مداخله نظامی کند. واکنش نامنسجم غرب برابر روسیه و استفاده روسیه از فناوری‌های نظامی جدید تجربه ارزشمندی برای مداخلات روسیه در نقاط دیگر ایجاد کرده است». 🔸 لئونید ایساو، استادیار مدرسه عالی اقتصاد مستقر در مسکو نیز به المانیتور گفت: «به لطف حضور روسیه در خاورمیانه، کرملین یاد گرفت به بازی‌های بزرگتر وارد شود، بلوف بزند، موضع خود را بیان کند و اولتیماتوم صادرکند.))
♦️ ایران نگران نزدیکی مثلث ترکیه، امارات و اسرائیل 🔹 تارنمای «المانیتور» در گزارشی به پشت پرده حملات علیه اهدافی در امارات و ترکیه و ارتباط آن با پروژه عادی‌سازی روابط با رژیم‌صهیونیستی و ارتباط ایران با این رویدادها پرداخته که چکیده‌ای از آن در ادامه می‌آید: 🔸 در بحبوحه نزدیکی مثلث ترکیه-امارات-رژیم‌صهیونیستی، اهداف اماراتی و ترکیه‌ای با حملاتی روبرو شده‌اند که ادعا شده توسط گروه‌های مرتبط با ایران انجام شده است. به نظر می‌رسد این اقدامات توسط نیروهای مخالف عادی‌سازی با رژیم‌صهیونیستی انجام شده باشد. 🔸 انصارالله سه بار در ماه اخیر به اهدافی در امارات حملات موشکی انجام داده و در شمال عراق نیز حملاتی علیه پایگاه نظامی ترکیه انجام شد. از آنجایی که اسرائیل به دنبال گسترش ابعاد امنیتی روابط خود با امارات و بحرین است، واکنش‌های ایران از طریق نمایندگان نیابتی نباید غافلگیرکننده باشد. 🔸 یکی دیگر از عواملی که ممکن است پشت حملات علیه اهداف اماراتی و ترکیه باشد، تلاش‌ها برای تشکیل یک دولت ائتلافی در عراق است. به نظر می‌رسد پروژه سیاسی مقتدا صدر که با همپیمانان کرد و سنی خود به دنبال تشکیل دولت اکثریت در عراق در تضاد با منافع ایران است، با منافع ترکیه و امارات همپوشانی دارد. 🔸 گرچه مقتدا نیز مخالف عملیات نظامی ترکیه در عراق است ولی گزینه معقول‌تری برای آنکارا به نسبت شخصیت‌هایی مانند المالکی است. موضع ملی‌گرایانه صدر علیه نفوذ ایران در عراق برای آنکارا مهم است. هم ترکیه و هم کشورهای سنی خلیج فارس از یک دولت به رهبری صدر که نفوذ ایران در عراق را محدود می‌کند، راضی خواهند بود. 🔸 افزودن همکاری اطلاعاتی و دفاعی اسرائیل به روابط خود با کشورهای حاشیه خلیج‌فارس قطعاً برای تهران نگران‌کننده است. حملات حوثی‌ها و سفر رئیس رژیم‌ صهیونیستی به ابوظبی بر گرم‌شدن اخیر روابط ایران و امارات سایه انداخته است. ✅ از آنجایی که ترکیه در پس بهبود روابط با رژیم صهیونیستی، امارات و عربستان به دنبال جذب سرمایه و تأمین نیاز انرژی و همچنین صادرات نظامی و غیرنظامی به این کشورهاست، همسویی این قدرت‌های منطقه‌ای می‌تواند موجب نگرانی تهران شود و بر این اساس احتمالاً عراق اولین جبهه‌ای است که دلخوری ایران از ترکیه در آن ظاهر میشود.
♦️ منطقه در یک نگاه 1️⃣ رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه به‌منظور انجام سفری ۲روزه عازم امارات شد. 2️⃣ رسانه‌های فلسطینی از مجروح شدن حداقل ۳۱ نفر در جریان حمله نظامیان اسرائیلی به فلسطینی‌های ساکن محله شیخ جراح در بیت‌المقدس خبر دادند. 3️⃣ جنگنده‌های سعودی ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات بین‌المللی یمن در صنعاء را هدف قرار دادند. 4️⃣ برخی منابع خبری اعلام کردند که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای نخستین‌بار، امروز به بحرین سفر می‌کند. 5️⃣ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در پیامی به رهبر معظم انقلاب، به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مواضع ایشان در حمایت از فلسطین را مایه افتخار دانست. 6️⃣ رسانه‌های خارجی گزارش دادند که ارتش عراق به دنبال خرید‌های تسلیحاتی مختلف، از جمله جنگنده «رافال» ، پهپادها و توپخانه ساخت فرانسه و همچنین تانک‌های «تی-۹۰» روسی است. 7️⃣ آیت‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، در یک سخنرانی در قم به مناسبت چهاردهمین سالگرد آغاز اعتراضات مردمی این کشور گفت «اصلی‌ترین مشکل بحرین مشکل سیاسی است و این مشکل بدون قانون اساسی عادلانه، قابل‌حل نیست».
🍁 ✅ 🍃🌹🍃 🌀خبر: سید حسن نصرالله: سیر نزولی اشغالگران اسرائیلی با شیب تند آغاز شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی به مناسبت سالروز شهادت فرماندهان شهید حزب‌الله گفت: رژیم اشغالگر موقتی و در سراشیبی و زوال قرار دارد و صرفا مسأله زمان آن مطرح است و ما در برابر یک رژیم بحران‌زده و یک ارتش بحران‌زده قرار داریم. 🌐تحلیل: 🌍رژیم صهیونیستی موجودیت خود را به اصولی گره زده که گذر زمان عامل فروریختن آن‌ها خواهد بود. 🌍ایده صهیونیزم محصول قرن نوزدهم و ناشی از نوعی برداشت سیاسی از مذهب یهود بوده که به تدریج و با حمایت‌های دول غربی در قرن بیستم توانست با ایجاد یک گفتمان مشترک، افکار عمومی یهودیان را به سمت سرزمین فلسطین جلب نماید و با دادن وعده آرامش به یهودیان مهاجر در سرزمین تعیین شده، ایده فراسرزمینی نیل تا فرات را نیز مطرح نمود. اما این اجتماع چندپاره پس از اشغال فلسطین با چالش‌های مختلفی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، جمعیتی، استراتژیک و بالاخره فکری، هویتی و گفتمانی مواجه شده است. 🌍بحران ملت‌سازی در سرزمین اشغالی، بیش از هر زمانی در درگیری‌های میان اعراب و یهودیان در شهرهای ۱۹۴۸ در اردیبهشت ماه و همزمان با جنگ ۱۲ روزه غزه خود را نشان داد. 🌍رژیم صهیونیستی بر پایه‌هایی استوار شده است که قوام آن‌ها در طول گذر زمان ممکن نیست. نسل‌های جدید اعتقادی به این اصول ندارند. بنابر این عوامل فروپاشی این رژیم درون آن نهفته و در این میان افزایش توانایی مقاومت و بیداری فلسطینی‌ها و در هم شکستن اسطوره شکست‌ناپذیری این رژیم در جنگ‌های ۲۰ سال اخیر به این رویداد سرعت می‌بخشد. 🌍بسیاری از یهودیان به جای اسراییل (سرزمین های اشغالی فلسطین) ترجیح می‌دهند در نقطه دیگری از جهان زندگی کنند، زیرا در اسراییل فشارها به طور همسان و متوازن و متعادل در میان اقشار مختلف تقسیم نشده و بر همین اساس اسراییل با توجه به قرار داشتن در منطقه سخت و دشوار خاورمیانه، در برابر تهدیدهای مختلف فراروی خود نمی‌تواند ایستادگی کند. 🌎 با کنار هم قرار دادن شواهد مستندات موجود می بینیم که عوامل داخلی و خارجی برای اضمحلال رژیم صهیونیستی نسبت به چهار دهه پیش بسیار بیشتر شده و مقامات رژیم صهیونیستی در آینده ای نه چندان دور باید به دنبال جایی برای سکونت خود پیدا کنند و یا شنای خود را تقویت نمایند. 🕪سیدجعفرموسوی همپا 🆔:@sgm_Ghaemon
🔴امیرعبداللهیان: کنگره باید درباره تعهدات آمریکا به برجام، بیانیه سیاسی صادر کند 🔻وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با روزنامه «فایننشال‌ تایمز»: کنگره آمریکا باید در خصوص تعهدات واشنگتن در قبال برجام و بازگشت به این توافق هسته‌ای، «بیانیه سیاسی» صادر کند. تعهدات ایران به شفافی یک فرمول ریاضی است. آن‌چه که ما قرار است انجام دهیم و نحوه راستی‌آزمایی این اقدامات از طریق آژانس کاملاً روشن است. بنابراین طرف مقابل نمی‌تواند هیچ نگرانی داشته باشد اما در وهله اول ما درباره تضمین‌ها همچنان نگرانیم. تهران خواهان لغو تمامی تحریم‌هایی است که در دوران ترامپ وضع شد. اصولاً، افکار عمومی در ایران نمی‌تواند حرف‌های رئیس یک دولت را به عنوان یک تضمین بپذیرد، چه رسد به آمریکا که از برجام خارج شده است. این چیزی نیست که ما به‌دنبال آن هستیم. تحریم‌های یکجانبه و ناعادلانه ترامپ علیه شرکت‌های حقیقی و حقوقی در ایران تحت برخی اتهامات چون برنامه موشکی، موضوعات منطقه‌ای یا حقوق‌بشری غیرقابل قبول است. این یکی از چالش‌های باقیمانده در میز مذاکرات است.
🔴‏در ‎جنگ ترکیبی سلبریتی ها با بستر ‎اینستاگرام نقش تغییر سبک زندگی نوجوانان و جوانان را بازی می‌کنند. یک سلبریتی دسته چندم هم در جشنواره ‎فجر وظیفه تبلیغ حرام زادگی... آقای ‎اسماعیلی در وزارت ارشاد دولت انقلابی جلوی موریانه های نفوذی در عرصه فرهنگ را بگیرید.
🔴 جعل کنندگان نامه رئیس جمهور به دنبال حل مشکلات معلمان نیستند! 🔹جعلی بودن نامه «رتبه بندی معلمان» نشان می دهد که جریان غیر خیرخواهی پشت این موضوع است و هدفش حل مشکل معلمان نیست بلکه استفاده ابزاری از معلمان شریف برای پیگیری اهداف سیاسی است. 🔹قطعا سیاسی شدن موضوع معیشت معلمان به تحقق خواست آنها لطمه جدی خواهد زد و افرادی که دنبال بحران سازی در این خصوص هستند قطعا به منافع معلمان فکر نمی کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تست گریم «داود منفرد» در نقش حاج قاسم شبکه پنج برای اولین بار از تست گریم یک بازیگر در نقش سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برای سریالی تلویزیونی، رونمایی کرد 🔰https://eitaa.com/roshana_zanjan
🔴 به تیم رسانه ای دولت که امیدی نیست! باز هم به پویتن... 🔹پس از سفر مهم و استراتژیک آیت الله رئیسی به روسیه، هجمه رسانه های ضد انقلاب و خارج نشین و برخی اصلاح طلبان داخلی به پروتکل های این سفر شروع شد. 🔹در میان این هجمه ها، تیم رسانه ای دولت در منفعل ترین حالت ممکن بود و رسانه های دشمن تا توانستند به این سفر مهم تاختند که اثرات آنرا بکاهند. 🔹اکنون می بینیم پوتین چندین دیدار مهم دیگر را هم با همان پروتکل و شیوه برگزار می کند و اینها نشان دهنده بی پایه و اساس بودن شبهات این رسانه های زرد است.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 📢 (۴۸) | بررسی انتشار فایل صوتی فرمانده اسبق سپاه 🍃🌹🍃 🎙 کارشناس: دکتر یدالله جوانی
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 📢 (۴۸) | بررسی انتشار فایل صوتی فرمانده اسبق سپاه 🍃🌹🍃 🎙 کارشناس: دکتر یدالله جوانی
رسوایی روزنامه های اصلاح طلب ورسانه های ضدانقلاب 🔺به ترتیب دیدار پوتین با: ۱-رئیس‌جمهور ایران ۲-رئیس جمهور فرانسه ۳-صدراعظم آلمان ۴-نخست‌وزیر مجارستان(متحد نزدیک روسیه) 🔹پس از سفر مهم و استراتژیک آیت الله رئیسی به روسیه، هجمه رسانه های ضد انقلاب و خارج نشین و برخی اصلاح طلبان داخلی به پروتکل های این سفر شروع شد. 🔹در میان این هجمه ها، تیم رسانه ای دولت در منفعل ترین حالت ممکن بود و رسانه های دشمن تا توانستند به این سفر مهم تاختند که اثرات آنرا بکاهند. 🔹اکنون می بینیم پوتین چندین دیدار مهم دیگر را هم با همان پروتکل و شیوه برگزار می کند و اینها نشان دهنده بی پایه و اساس بودن شبهات این رسانه های اصلاح طلب ورسانه های ضد انقلاب بود. 🆔:@sgm_Ghaemon https://eitaa.com/doostanevelayatmadar🌎
💠 نمیدانند سید حسن نصرالله یعنی چه! 🔸رهبر انقلاب: اینکه می‌بینید فلان مدّعی روشنفکری مثلاً فرض بفرمایید در مورد حزب‌اللهِ لبنان یا سیّدحسن‌نصرالله... ابراز شبهه میکند، این بر اثر نشناختن محیط است... خوشبینانه‌اش این است که نمیداند در منطقه چه خبر است، نمیداند سیّدحسن‌ نصرالله یعنی چه، حزب‌الله یعنی چه، ارتباطش با ایران چه تأثیراتی در سرنوشت کشور و سرنوشت انقلاب دارد.۱۳۹۵/۰۴/۱۲
🇮🇷 📱 | توییت رئیس تیم مذاکره ایران: زمان تصمیم‌گیری طرف‌های مذاکره رسیده است. 🍃🌹🍃 ✅ بیش از هرزمان به توافق نزدیک شده‌ایم، اما تا درباره همه‌چیز توافق نشود، هیچ توافقی نشده است. | | 🆔 eitaa.com/meyarpb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅قدرت از این بالاتر؟! 🔻عمق استراتژیک کشورمان شاید بیشتر از لبنان،عراق،سوریه ،یمن و کشمیر هند است. 🔻امروز عکسی از حاج قاسم سلیمانی در کشمیر توسط نیروی پلیس سوزانده شد تمام شهر به نشانه اعتراض به هم ریخت. 🔻پلیس و مردم درگیر شدندخیابانهای خونی شد. 🔻عاقبت فرمانده با درجه سرلشگری میان مردم آمد و عذرخواهی کرد. 🔻 مردم کشمیر لبیک یا خامنه ای گفتند و سپس نیروهای ارتش با همکاری مردم در گوشه گوشه شهر عکس سردار سلیمانی را نصب کردند . ⁉️قدرت از این بالاتر‌‌...واقعا چقدر به نفوذ انقلابمان باور داریم؟
📣حضرت (س) الگوی جهاد تبیین ❌،برای توجیه رفتار حیوانی‌شان در حادثه ، دست به زده ، امام حسین(ع) و یارانش را خارجی() به خورد مردم داده خود را پیروز میدان معرفی نمودند و...، ✅عقیله بنی‌هاشم، با سخنرانی کوبنده در شام در مجلس یزید به افشاگری و جهاد تبیین پرداخته یزیدیان را رسوا نمود. ✅محورهای اصلی این خطبه عبارت‌اند از: حمد پروردگار و درود بر پیامبر اسلام(ص)، اشاره به سنت الهی در مهلت دادن به کفار(آل‌عمران/178)، زشتی رفتار یزید، افشای پرونده سیاه یزید و نیاکانش، نفرین بر یزیدیان، اشاره به عاقبت ستمکاران ( روم/10) ، شکایت به خداوند، جاودانگی اهل‌بیت و.... ✅حضرت ام‌کلثوم (س)-خواهر حضرت زینب_ نیز در مسیر حرکت کاروان اسراءِ کربلا، با جملۀ «ْ يَا أَهْلَ‏ الْكُوفَةِ إِنَ‏ الصَّدَقَةَ عَلَيْنَا حَرَام‏» به مردم اعلان نمود که شورشگر (خارجی) نیستند بلکه خاندان پیامبر(ص) و از اهل‌بیت (ع) هستند. ✍️علی‌اکبر صیدی منبع 1- بحار الأنوار، ج‏45، ص: 115 و 136 ⬛️سالروز وفات قهرمان کربلا، حضرت زینب کبرا (س) را تسلیت عرض می‌نماییم.⬛️
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تشرف به حرم حضرت زینب (س)👆 التماس دعا شادی روح شهدای مدافع حرم صلوات
🇮🇷 🖼 | محور بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی 🍃🌹🍃 | |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 | رهبر معظم انقلاب: در مذاکرات برجام به برخی نکات بنده توجه نشد و مشکلاتی که الان می‌بینید پیش آمد. 🍃🌹🍃
🔴 دشمنان و منافقان این تصاویر را هیچگاه پخش نخواهند کرد!!! تبدیل کپرنشینی به مسکونی در بشاگرد ، توسط سپاه... سردار سلامی دیروز افتتاح کرد. ✍️ غلامی اراکی