eitaa logo
این عمّار
829 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
7هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
الان بهترین زمان برای «معامله موشک های ایرانی» با آمریکاست! روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «توافق چند مرحله‌ای و مساله پساتوافق» به قلم «یوسف مولایی» فعال اصلاح طلب نوشت: «امریکا مخالف رفع کامل تحریم‌های اقتصادی علیه ایران است و استمرار بخشی از تحریم‌ها را برای تداوم گفت‌وگوها ضروری می‌داند... احتمالا ایران اجازه پیدا خواهد کرد که غنی‌سازی را تا محدوده ۵ درصد ارتقا دهد که به نسبت قبل افزایش نسبی در این حوزه است. امریکا هم در گام نخست اجازه خواهد داد دارایی‌های مسدودی ایران در سایر کشورها، عودت داده شود و در مرحله بعد زمینه ورود ایران به بازار نفت فراهم می‌شود.» این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «به نظر می‌رسد دو طرف پذیرفته‌اند که تفاهم را به صورت چندمرحله‌ای دنبال کنند. یعنی ایران به صورت گام به گام بازگشت به تعهدات هسته‌ای خود را محقق کند و در نقطه مقابل، ایالات متحده نیز روند لغو تحریم‌های هسته‌ای را به صورت چند مرحله‌ای انجام دهد. این محتمل‌ترین گزاره‌ای است که از منظر تحلیلی برای تشریح وضعیت موجود می‌تواند به کار گرفته شود.» در ادامه این مطلب آمده است: «به نظر می‌رسد مقاومت امریکا برای لغو مرحله به مرحله تحریم‌ها برآمده از این راهبرد کلی است که ایالات متحده مایل است بعد از احیای برجام، زنجیره گفت‌وگوها را همچنان استمرار بخشیده و پیرامون سایر موضوعات منطقه‌ای، موشکی و ... با ایران گفت‌وگو (حتی به صورت غیرمستقیم) کند.»
⛔️زلنسکی از اسراییل و یهودیان جهان درخواست کمک به اوکراین رو کرد، احمدی‌نژاد از طرف خودش و ملت ایران بهش لبیک گفت، آقای احمدی‌نژاد شما ارتباطی با قوم یهود داری؟ ✍علی اکبر غلامی
💢حواسمون را که جمع نکنیم اصلاح طلبا از یک اسرائیلی برامون قهرمان می سازند ...
💠 تصاویری از زنان در ارتش اوکراین را پخش کرده و به آنها لقب قهرمان می‌دهند! اما سالهاست «آمنه وهاب زاده» امدادگر،آر پی چی زن و همرزم شهید همت وشهید چمران را که وقتی دید،جانبازی که درحال درمانش هست ماسک ندارد؛ماسک خود را به او داد وخود شیمیایی شد را بایکوت خبری کرده اند! اف بر شما
4_5949332069275406103.pdf
569K
🔹متن مناجات شعبانیه با خط بسیار زیبا 🌷حلول ماه شعبان و فرخنده ایام شعبانیه مبارک باد🌷
⭕️ ‏برای کسی بمیر که برایت تب کند! 🔻وقتی کودکان ایرانی در اثر تحریم دارو پرپر میشدند، مگر چشم آبی‌ها کنار ما بودند؟!!!! ✅ بصیرت
✳️بایدن وضعیت اضطرار ملی آمریکا در قبال ایران را تمدید کرد 🔹در حالی که دولت بایدن مدعی است با حسن نیت و جدیت مذاکرات وین را پیش می‌برد، شب گذشته وضعیت اضطرار ملی در قبال ایران را تمدید کرد.
📰روسیه پرتاب ۳۶ ماهواره انگلیسی را لغو کرد 🔹️شرکت دولتی «روس کاسموس» روسیه دست اندر کار امور فضایی این کشور که تاکنون بیش از ۲۳۰ ماهواره شرکت انگلیسی وان وب را به فضا پرتاب کرده است، اعلام کرد که از امروز پرتاب ۳۶ ماهواره این شرکت را را لغو می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کاروان نظامی ۶۴ کیلومتری روسیه در حومه کی‌یف 🔹شرکت آمریکایی «مَکسار» که تصاویر ماهواره‌ای ارائه می‌دهد، با انتشار این ویدئو نوشت کاروان نظامی روسیه به طول ۶۴ کیومتر در حومه پایتخت اوکراین مستقر شده و منتظر عملیات است. 🔹وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در جریان عملیات در اوکراین تاکنون ۱۸۱۲ هدف نظامی را منهدم کرده‌اند. 🔹وزارت دفاع روسیه: ملی‌گرایان اوکراینی مانع خروج هزاران اتباع خارجی می‌شوند.
🔺‏پاکستان شاید ایرانی‌ترین همسایه کشور چه از نظر تاریخی و چه از نظر فرهنگی است. 🔹امروز انفجار بمب در مسجد شیعیان در پیشاور حدود ۴۵ شهید را بر جای گذاشته است. چند نفر امشب برای این پاکستانی در جلوی سفارت شمع روشن می‌کنند؟! 🔹پ.ن: اتفاق خاصی نیست چون نه چشم آبی داشتند، نه موی بور!