eitaa logo
این عمّار
828 دنبال‌کننده
12.4هزار عکس
7هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️ دو پنج شنبه و دو تیتر متفاوت 1⃣ _ تیتر اول: روز پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ روزنامه آفتاب یزد یک روز پس از سفر دختر قالیباف به ترکیه!!! 👈 آقای قالیباف لطفاً استعفا!!! 2⃣ _ تیتر دوم: پنجشنبه ۹ خرداد ۹۸ پس از قتل میترا استاد توسط محمد علی نجفی شهردار اصلاحات!!! 👈 قتل اخلاق و تراژدی استاد!!!! 👌 رسانه ها اینگونه ذهن ما را کنترل می کنند. ✅بصیرت
🔕بهانه - FTO ♦️بر اساس مستندات و شواهد استوارِ فعلی، تاریخی و قرآنی، در شرایط کنونی،اراده‌ای برای رفع تحریمِ ایران، از سوی غرب،متصور نیست.بلکه آنان بهانه‌های گوناگونی برای اعمال تحریم،خواهند تراشید.‼️ ✅چراکه دشمنانِ ، تنها در موضع ضعف به تعهداتشان پایبند بودند .نمونه تاریخی‌اش،«معاهده حدیبیه» و...است. ✅سپاه پاسداران، تنها نهاد قدرتمند و منحصربه‌فردی است که در عرصه‌های مختلف،از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند و هیمنۀ پوشالیِ دشمن، ازجمله آمریکا را عیان ساخته و شکست داده است. 🔵قدرتِ سپاه،برای غرب روشن است به همین دلیل برای تخریب آن می‌کوشد.امروزه یکی از ابزارهای تخریبِ این نهاد،گره زدن آن به وین ،خروج یا عدم آن از لیست FTOهست. ♦️ قطعاً دشمن این نهاد را از لیست FTO (گروه های تروریستی)خارج نمی‌کند تا بهانه‌ای برای شکست مذاکرات و تخریب سپاه تلقی شود. ❌اینجاست که‌موج حملاتِ رسانه‌ای از سوی دشمنان و جریان غرب‌گرا علیه سپاه راه می‌افتد که این نهاد مانع توافق شده است❗️و عامه مردم نیز که از مشکلات اقتصادی رنج می برند؛ با آنان هم‌صدا می‌شوند❗️ ♦️ درحالی‌که دشمن، بهانه‌های زیادی برای عدم توافق در دست دارد. موشکی، منطقه‌ای، حقوق بشری و...❗️ ✍️علی‌اکبر صیدی 🌺ای نگهبان نظام اسلامی، سالروزتشکیلت مبارک🌺
♨️ پشت پرده محاصره آزوف‌استال چیست؟ / از آزمایشگاه «Pit-404» چه می دانیم؟⁉️ ♨️ پوتین دستور داده که نیروهای نظامی این کشور آن چنان مجتمع فولاد آزوف استال در ماریوپول(آخرین نقطه‌ی باقی‌مانده‌ی در حال مقاومت) را محاصره کنند که حتی "مگس هم نتواند از آن محدوده خارج شود. " ⁉️ اما داستان چیست؟ ⛔️ گفته می شود در زیر کارخانجات مستقر در آزوف‌استایل یک مجموعه نظامی-اقامتی قرار دارد و آزمایشگاه فوق سری تولید تسلیحات بیولوژیک ناتو در عمق 30 متری زیر این مجتمع صنعتی متالوژی جا داده شده است. ☢️ بر اساس برخی اخبار، این آزمایشگاه سری با نام «PIT-404» شناخته می شود که توسط شرکت «Metabiota»، شرکتی مرتبط با هانتر بایدن، پسر جو بایدن، ساخته و مدیریت می شده است. دو هفته قبل یک ژنرال بلندپایه‌ی آمریکایی به نام «Roger L. Cloutier Jr.» در هنگام فرار از این آزمایشگاه سری توسط روسها دستگیر شد. 📛 منابع روسی می گویند حدود 240 تبعه‌ی خارجی، شامل افسرانی از ناتو و نیروهای لژیون خارجی فرانسه در این آزمایشگاه مخفی شده‌اند. روسها بدنبال آن هستند تا به وسیله‌ی واحدهای شیمیایی ارتش، از طریق تزریق دود و مواردی اینچنینی به تونل‌ها و معابر زیرزمینی، نیروهای داخل را به بیرون آمدن وادار کنند. ✅ باید منتظر ماند تا ببینیم با فتح این تأسیسات آزمایشگاهی، زنجیره رسوایی غرب تکمیل می شود؟ 🆔 eitaa.com/sh_tooba
امام (ع): انَّ الْعِلْمَ‏ حَيَاةُ الْقُلُوبِ‏ وَ نُورُ الْأَبْصَارِ مِنَ‏ الْعَمَى‏ وَ قُوَّةُ الْأَبْدَانِ مِنَ الضَّعْف به راستى كه دانش، مايه حيات دل ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن هاى ناتوان است. امالي شیخ صدوق ص:617 ).)
🔥از هم بگو❗️ 🔻الحمدالله جریان اصلاحات این روزها شدیدا وطن دوست و طرفدار تولید ملی، دلسوزی برای اقشار ضعیف در گرانی ها و دوری خانواده مسئولان از سفر خارجی شدند...! 🔻این را به عنوان یک تحول صدوهشتاد درجه ای به فال نیک می گیریم. حالا کاش با همین حرارت، برای نمونه در مورد وضعیت: 🔸نرگس خاتمی، دختر محمد خاتمی،ساکن انگلیس؛ 🔸لیلا خاتمی، دختر دیگرش، مقیم آمریکا؛ 🔸عماد خاتمی برای تحصیل همسر در آلمان 🔸حسین خاتمی فرزند علی خاتمی، ساکن انگلیس؛ 🔸فاطمه خاتمی دختر محمدرضا خاتمی ساکن انگلیس؛ 🔸عارفه تاجزاده، دختر مصطفی تاجزاده مقیم کانادا گزارشی تهیه کنند. 🔻پ.ن: برخی جویندگان عدل و بهار هم که آن‌سوی سکه اصلاح‌اند می توانند در این مهم به وظیفه خود عمل کنند و بدون اینکه ذره‌ای از زشتی ترکیه‌ای کاسته شود، در مورد سیسمونی انگلیسی و آمریکایی و کانادایی و ... برای مردم روشنگری کنند.
🔺شروط روسیه برای پایان جنگ در اوکراین 🔹پولیشچوک، مقام وزارت خارجه روسیه: عملیات نظامی ویژه روسیه پس از تحقق وظایف آن به پایان خواهد رسید که ازجمله آنها، حفاظت از مردم غیرنظامی منطقه دونباس، غیرنظامی کردن و نازی‌زدایی اوکراین و همچنین از بین بردن تهدیدات برای فدراسیون روسیه از خاک اوکراین به دلیل تسلط کشورهای عضو ناتو بر این کشور است.
♦️ بن‌بست مذاکرات هسته‌ای 🔹 مذاکرات احیای برجام پس از گذشت بیش از یک سال، متوقف شده است. آن‌چه بیشتر به عنوان یک چالش برای کاخ سفید بروز کرده، مسأله خروج سپاه از فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی» وزارت خارجه آمریکاست. 🔸 دولت بایدن در بن‌بست قرار دارد. زیرا مهار برنامه هسته‌ای ایران و جلوگیری از تشدید نگرانی‌ها در این‌باره چه در داخل آمریکا و چه برای متحدانش در غرب آسیا، اولویت سیاست خارجی کاخ سفید است. بایدن و دولت‌مردانش بارها ترامپ را بابت خروج از این توافق سرزنش کردند و وعده احیای آن را دادند. 🔸 این مسأله به ویژه از این منظر اهمیت دارد که اولاً ممکن است با فروپاشی برجام، هیچ راهی برای توافق جدید گشوده نشود و ثانیاً با فقدان کارنامه مطلوب در سیاست خارجی، دولت بایدن نیازمند ارائه دستاوردی برای افکار عمومی آمریکا در انتخابات آتی است. 🔸 از سوی دیگر، حذف سپاه از این فهرست هزینه‌هایی در داخل و خارج برای بایدن دارد. در داخل، تمایل ندارد در رقابت‌های آتی کنگره و هم‌چنین ریاست‌جمهوری، جمهوری‌خواهان او را متهم به تعامل و سازش با نهادی کنند که به ادعای آنان، در قتل نیروهای نظامی آمریکا در عراق نقش دارد. 🔸 در سطح منطقه‌ای نیز هم رژیم صهیونیستی و هم دولت‌های سعودی و امارات به دلیل بحران‌های سوریه و یمن، تمایلی به خروج سپاه از این فهرست ندارند. زیرا آن را امتیازی غیرهسته‌ای در زمینه سیاست‌های منطقه‌ای قلمداد می‌کنند. این مخالفت‌های منطقه‌ای در شرایطی که پس از نبرد اوکراین، روابط آمریکا با این سه بازیگر منطقه‌ای نیز چالش‌هایی داشته، اهمیت بیشتری می‌یابد. ✅ احیای توافق منتظر تصمیم سیاسی واشنگتن است. پس لازم است ایران هم‌چنان بر اجتناب از ارائه هر امتیاز غیرهسته‌ای اصرار کند. همچنین به طرف مقابل بفهماند که زمان برای ایران اهمیت فراوانی دارد و نمی‌توان به طور نامحدود صبر کرد.
♦️ آزمایش موشک قاره‌پیما توسط روسیه 🔹 در یک نمایش قدرت، دو ماه پس از حمله به اوکراین، روسیه یک موشک بالستیک قاره‌پیما با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای آزمایش کرد. این موشک که «سرمت» نام دارد از منطقه پلستسک در شمال غربی روسیه شلیک شده و در شبه جزیره کامچاتکا در فاصله ۶ هزار کیلومتری از محل پرتاب، به هدف اصابت کرده است. 🔹 ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه پس از این آزمایش گفته است: «موشک جدید بالاترین ویژگیهای تاکتیکی و فنی را در اختیار دارد و قابلیت غلبه بر تمامی سیستم‌های دفاع هوایی مدرن را داراست. این موشک نمونه مشابهی در جهان ندارد و در آینده طولانی‌مدت هم نخواهد داشت.»
♦️ تحرکات جدید ترامپ در حزب جمهوری‌خواه 🔹 همزمان با نزدیک‌شدن به انتخابات میاندوره‌ای کنگره آمریکا، دو حزب اصلی این کشور درگیر رقابت‌های دورن‌حزبی برای تعیین نامزدهای نهایی خود هستند. در این میان دونالد ترامپ به عنوان چهره اصلی حزب جمهوری‌خواه دست به حمایت از برخی نامزدهای انتخاباتی زده است که با انتقاد بخشی از جمهوری‌خواهان مواجه شده است. در مورد تحرکات اخیر ترامپ و واکنش‌ها به آن می‌توان به چند نکته اشاره کرد: 🔸 برخی از چهره‌هایی که ترامپ تصمیم به حمایت از آنها گرفته است سوابق محافظه‌کارانه چندانی ندارند و در کسب حمایت‌های مالی در کارزار انتخاباتی خود نیز با مشکل مواجه بوده‌اند. ترامپ ریسک بالایی را برای حمایت از این افراد پذیرفته و ممکن است به جایگاه وی در حزب جمهوری‌خواه لطمه بزند و او را از جایگاه رهبر غیررسمی حزب به سطح رهبر جناحی خاص از حزب تنزل دهد. 🔸 برخی با انتقاد از ترامپ معتقدند در صورتی که ترامپ از هیچ نامزدی حمایت نکند، نامزدهای جمهوری‌خواه سعی در نزدیک جلوه دادن خود به ترامپ خواهند داشت و این بر اعتبار وی در حزب می‌افزاید. به هر حال به نظر می‌رسد ترامپ انگیزه‌های خاص خود را از این اقدامات دارد. 🔸 یکی از این انگیزه‌ها می‌تواند تلاش برای جذب سرمایه برای خود باشد. با شرایط کنونی، احتمال نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ بالا به نظر می‌رسد و در این صورت او از هم‌اکنون باید به فکر جمع‌آوری کمک‌های مالی باشد. هدف دیگر ترامپ می‌تواند تلاش برای ایجاد پایگاه رأی جدیدی برای خود فراتر از پایگاه رأی حزب جمهوری‌خواه باشد. 🔸 همچنین به نظر می‌رسد او به دنبال آن است که با گماشتن افراد نزدیک به خود در ایالت‌های حساس مانند میشیگان، آریزونا و جورجیا کنترل بیشتری بر فرایند انتخابات آتی داشته باشد. شاید آنچنان که برخی گمان می‌کنند این حمایت‌ها به زیان ترامپ تمام نشود. چرا که در صورت پیروزی نامزدهای حمایت‌شده، ترامپ می‌تواند اعتبار آن را به حساب خود واریز کند و در صورت شکست، خود آنها را مسئول بداند و مانند همیشه از قبول شکست بگریزد.
🔴پشت پرده یک عملیات پیچیده ✍محمد ایمانی 🔹به این تیتر های مسموم که مشت نمونه خروار است، دقت کنید: "رد پای دولت در غائله سفر خانواده قالیباف به ترکیه"، "سیسمونی گیت در مقابل ناتوانی ذهنی رئیسی"، "حمله پایداری به قالیباف برای از زیر ضرب درآوردن عبدالملکی"، "قالیباف چوب عدم همراهی با پایداری در طرح صیانت را خورد"، "اطلاعات سپاه، پشت افشاگری اخیر است"، "وزارت اطلاعات دولت رئیسی، خانواده قالیباف را رصد و ماجرا را لو داده" و...! ♦️انتشار این تحلیل ها در طیف کانال های ضد امنیتی، ضد انقلاب، حلقه انحرافی متظاهر به عدالتخواهی، و وابسته به ائتلاف اشرافی مدعی اصلاحات و اعتدال، نشان می دهد هدف جنجال اخیر، فراتر از زدن قالیباف (به بهانه سفر دختر و داماد و همسر او به ترکیه) است. 🔹اگر از تحلیل "نقطه ای- موردی" فراتر برویم و نگاه "فرایندی- جریانی" به این عملیات اطلاعاتی- رسانه ای بیندازیم، معلوم می شود القای "زیرآب زنی دولت رئیسی توسط حلقه قالیباف"، "زیرآب زنی قالیباف توسط حامیان رئیسی و جبهه پایداری"، "درگیری پایداری با دولت و تیم مذاکره کننده/دکتر باقری" و...، به شکل پر حجم، در دستور کار اتاق عملیات جریان معارض انقلاب قرار دارد. ♦️یک هدف مهم، دامن زدن به سوء ظن و از هم گسیختن اتحاد نیروهای انقلابی است که همت کردند و عناصر معارض با اصل انقلاب و نظام را از دولت و مجلس بیرون راندند، و تا همین جا هم با وجود انبوه گرفتاری های بر جا مانده از مدیریت اشرافیت غربگرا، در کاهش مشکلات انباشته موفق عمل کرده اند. 🔹طراحان عملیات روانی بر این باورند که با ترور شخصیت یکایک اضلاع جبهه انقلاب، هم امید واقعی مردم به بهبود شرایط را متزلزل می کنند، هم این اضلاع و اعضا را به جان هم می اندازند و مجبور می کنند با یکدیگر فاصله گذاری کنند. بدین ترتیب محتمل است روند هم افزایی متوقف شود و افراد به جای دیدن اولویت ها و دشمنی دشمنان، به تسویه حساب های تند در درون جبهه انقلاب بپردازند. ♦️این عملیات روانی تا حدی گسترده است که کانال های اجاره ای محافل صد امنیتی، یک روز درباره نارضایتی رهبر انقلاب از عملکرد رئیس جدید سازمان صدا و سیما(!؟) دروغ پراکنی می کنند، و روز دیگر، به دروغ مدعی می شوند رهبری، گزارش سعید جلیلی درباره فروش ۳/۵ میلیون بشکه ای نفت (!؟) را نکوهش کرده است؛ تا ناچاری کشور به مذاکره و توافق به هر قیمت را القا کنند ! 🔹تجربه اتفاقات چند دهه گذشته به ویژه دو دهه اخیر می گوید، هر گاه نیروهای انقلابی توانستند با وجود سلایق متنوع، همپوشانی و هم افزایی کنند، هم توفیقات بزرگی برای کشور رقم خورد و هم سرویس های جاسوسی دشمن و پادوهای داخلی آنها را به دست و پا انداخت تا با به خدمت گرفتن عناصر نفوذی، شهرت طلب، کم حوصله و یا فاقد بصیرت، این همدلی مبارک را هدف بگیرند. ♦️می توان با "طرح صیانت" موافق یا مخالف بود و "منصفانه و دور اندیشانه" دیدگاه خود را ارائه کرد. می توان و باید، ضمن حمایت کلان، به نقد کارکرد اجزای دولت یا مجلس پرداخت. می توان و باید -به شرط رعایت انصاف و تناسب- مدیران ارشد یا بستگان و اطرافیان آنها را زیر ذره بین قرار دارد و رفتار های خلاف معیار ها را تخطئه کرد. اما هرگز نباید از یاد برد که عملیات روانی پیچیده، رکن عملیات پیاده نظام دشمن در جنگ ترکیبی است. 🔹در این شرایط، نباید حاشیه و فرع یا حتی "مهم"، جای اصل و اولویت و "اهم" را پر کند. نباید در گرد و غبار هیجاناتی رسانه ای، واقعیت دو جبهه اصلی در مواجهه "انقلاب/ ضد انقلاب" و "جمهوری اسلامی/ استکبار" مغفول بماند، یا در اثر غبارآلودگی شدید فضا، نیروهای خودی به اشتباه، به سمت یکدیگر شلیک کنند. ♦️هم مدیران و متولیان و اطرافیان انها باید از موضع اتهام پرهیز کنند؛ و هم باید زمان شناس و دشمن شناس بود و از نقش آفرینی در نقشه های دشمن اجتناب کرد.
🇮🇷 📝 مهمترین محورهای شبکه های ماهواره ای فارسی زبان - اول اردیبهشت: 🍃🌹🍃 1⃣ اعتبارزدایی از اظهارات اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی مبنی بر تمام شدن مباحث فنی در مذاکرات ایران با آژانس و ادعای کشف مواد رادیواکتیو در مناطقی اعلام نشده از ایران، زیر سئوال بردن برنامه های دفاعی ایران با تاکید بر وضعیت به عنوان مانع اصلی دستیابی به توافق 2⃣ بازتاب خبر سفر گزارشگر ویژه سازمان ملل به ایران برای بررسی آسیب های ناشی از تحریم ها 3⃣ القاء موج گسترده مهاجرت نخبگان ایرانی به سایر کشورها با اعتبار زدایی از سخنان رئیس جمهور در نشست هم اندیشی با اساتید دانشگاه ها و تاکید بر لزوم رفتار مناسب با دانشجویان و نخبگان و دادن امیدواری به آنها برای جلوگیری از مهاجرت | | 🆔 eitaa.com/meyarpb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 | ویژگی‌های امام علی (علیه‌السلام) 🍃🌹🍃 🌺بیانات امام خامنه‌ای مدظله‌العالی | | 🆔 eitaa.com/meyarpb
202030_2014714086.mp3
7.09M
📢 بشنوید 💢 «چهار محور مهم در آینده‌شناسی سایبرنتیک جهان و توان بالای جمهوری اسلامی ایران در هر چهار حوزه» 1⃣ اختلال در زیرساخت‌های فرماندهی و کنترل شناسایی GZهای دشمن، تهیه‌ی فهرست DGZ نسبت به دشمن و توان اجرای حملات سایبری مؤثر به سیستم فرماندهی و کنترل آنها به‌منظور تسلیم نمودن دشمن؛ 2⃣ تعیین فضای اطراف زمین به‌عنوان عرصه‌ای مهم در جنگ‌های آینده بعضی از کشورها، بخشی از سیستم‌های فرماندهی و کنترل‌شان را به‌دلیل محفوظ ماندن از حملات دشمن، در جو زمین مستقر کرده‌اند. ایران ضمن اقدام به این کار در چند سال گذشته (که کمتر از ۱۰ کشور توان آن را دارند)، موفق به تولید تسلیحاتی برای نابودی ماهواره‌های فرماندهی و کنترل دشمن شده است؛ 3⃣ تغییر نظریه‌ی جنگ در عصر سایبرنتیک دستیابی ایران به توان اجرای نوین‌ترین نظریه‌ی جنگ، یعنی نظریه‌ی پیروزی در جنگ از طریق اخلال در سیستم‌های فرماندهی و کنترل دشمن؛ 4⃣ جایگزینی دانش به‌جای ژئوپلیتیک 💠 ایران دارای استعداد خدادادی در مالکیت (سرزمین قلب) و (دریای قلب) جهان است که به ترتیب خشکی‌های کشور و تنگه‌ی هرمز هستند. دشمن به‌دلیل عدم توانایی در تسلط نظامی و سخت بر ایران، امروز به‌دنبال محوریت اطلاعات در جهان به‌جای محوریت هارت‌لند و هارت‌سی است. 🔶🔹 بخشی از جلسه‌ی چهاردهم درس مبانی فناوری اطلاعات با موضوع «آینده‌شناسی سایبرنتیک»؛ دانشکده‌ی مهندسی دانشگاه تهران
🔴تامین کسری بودجه و مهار تورم با افزایش صادرات نفت در دولت سیزدهم/ رشد ۱۱۱۷ درصدی واریزی درآمدهای نفتی به خزانه 🔹در حالی که برخی مدعیان آمارهای مربوط به افزایش صادرات نفت را غیرواقعی می‌دانند، اما دولت سیزدهم توانسته با رشد صادرات و فروش نفت و همچنین دستیابی به درآمدهای آن، با مهار غول نقدینگی، تورم را نیز کنترل کند. 🔹وزارت نفت در سال گذشته ۱۰ درصد بالاتر از تعهدات خود در بودجه را محقق کرده و از همین رو دولت کسری بودجه‌ای از محل درآمدهای نفتی در سال ۱۴۰۰ نداشته است. 🔹بیش از ۱۹۰ هزار میلیارد تومان درآمدهای صادرات نفت خام و میعانات در سال ۱۴۰۰ به خزانه واریز شد که در مقایسه با رقم ۱۷ هزار میلیارد تومانی سال ۱۳۹۹، رشد ۱۱۱۷ درصدی را نشان می‌دهد
🔴نیروهای ویژه حزب‌الله؛ یگانی که لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی می‌اندازد 🔻 المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی در گزارشی به توان نیروهای ویژه حزب‌الله پرداخت و نوشت: 🔰 رسانه‌های صهیونیستی همواره از توان نظامی حزب‌الله هراس داشته و در محافل نظامی رژیم اشغالگر، حساب ویژه‌ای روی این توان نظامی باز شده است. 🔸 استقرار نیروهای ویژه حزب‌الله موسوم به "رضوان" در مرزهای لبنان، تغییر اساسی در مرزهای لبنان است. 🔸 نیروهای ویژه حزب‌الله که در جنوب لبنان مستقر هستند، تجارب بسیاری را در طول سال‌های جنگ سوریه اندوخته‌اند. 🔸 حزب‌الله ضمن افزایش توان آتش‌باری نشانه رفته به سوی جبهه‌های داخلی فلسطین اشغالی، توان دفاعی خود را توسعه داده است. 👈 رسانه‌های رژیم صهیونیستی بارها به نقل از مقامات ارتش این رژیم در گزارش‌هایی به "توان موشکی حزب‌الله و استفاده این حزب‌ از جنگ سوریه برای تجربه اندوزی و هراس اشغالگران از نبرد با حزب‌الله" پرداخته‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 انتشار نخستین‌بار 📹 ببینید | توصیه شهید سلیمانی به مطالعه کتاب‌هایی که درباره‌ی حکومت چهارساله امیرالمومنین علیه‌السلام نوشته شده است 🔻حاج قاسم: کتاب «کوفه و نقش آن در قرون نخستین اسلامی» [نوشته آقای دکتر محمد حسین رجبی] دوانی را مطالعه کنید. 🏴 انتشار به‌مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین علیه‌السلام 🏴https://eitaa.com/roshana_zanjan 🏴https://rubika.ir/roshana_zanjan
🔥از هم بگو❗ 🔻الحمدالله جریان اصلاحات این روزها شدیدا وطن دوست و طرفدار تولید ملی، دلسوزی برای اقشار ضعیف در گرانی ها و دوری خانواده مسئولان از سفر خارجی شدند...! 🔻این را به عنوان یک تحول صدوهشتاد درجه ای به فال نیک می گیریم. حالا کاش با همین حرارت، برای نمونه در مورد وضعیت: 🔸نرگس خاتمی، دختر محمد خاتمی،ساکن انگلیس؛ 🔸لیلا خاتمی، دختر دیگرش، مقیم آمریکا؛ 🔸عماد خاتمی برای تحصیل همسر در آلمان 🔸حسین خاتمی فرزند علی خاتمی، ساکن انگلیس؛ 🔸فاطمه خاتمی دختر محمدرضا خاتمی ساکن انگلیس؛ 🔸عارفه تاجزاده، دختر مصطفی تاجزاده مقیم کانادا گزارشی تهیه کنند. 🔻پ.ن: برخی جویندگان عدل و بهار هم که آن‌سوی سکه اصلاح‌اند می توانند در این مهم به وظیفه خود عمل کنند و بدون اینکه ذره‌ای از زشتی ترکیه‌ای کاسته شود، در مورد سیسمونی انگلیسی و آمریکایی و کانادایی و ... برای مردم روشنگری کنند.
⛔️مانور جریان نفاق با خبر کذب جریان کثیف رسانه ای نفاق( عدالت خوار _اصلاحات) خبر کذبی را از قول خبرگزاری تسنیم مبنی بر مخالفت رهبری با استعفای قالیباف درحال نشر گسترده می باشند بابررسی وب سایت،کانال و اکانت توییتری تسنیم همچین خبری مشاهده نشد بنظر میرسد خط نفاق با پروموت کردن این خبر درحال القا استغفا هستند و وهزینه عدم استعفای خیالی را بپای رهبری میخواهند بنویسند. قوه قضائیه و نهادهای امنیتی باپیگرد قانونی به ماجرا پایان دهد قبل ازآنکه یک فتنه بزرگ وآشوبی شروع شود
🌎 طی حمله اشرار مسلح به خودروي سردار الماسى فرمانده تيپ ١١٠ ‎سلمان سپاه سيستان و بلوچستان، محمود آبسالان از همراهان وى به شهادت رسيد. محمود آبسالان، فرزند سردار آبسالان جانشين فرمانده سپاه سلمان است. تیراندازی حوالی بیمارستان تامین اجتماعی در مسیر تیپ ۱۱۰ به داخل شهر اتفاق افتاده است. بر اساس شنیده ها ضارب دستگیر شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 روزمان را با قرآن آغاز کنیم/ ترتیل صفحه ۲۰۵ قرآن کریم ( آیات ۱۱۲ تا ۱۱۷ سوره مبارکه توبه)  🍃🌹🍃 🌺 پیامبر (ص) می‌فرمایند: «اَهلُ القُرآنِ اَهلُ اللهِ وَخاصَّتُهُ» اهل قرآن اهل خدا و خاصان بارگاه اویند. (مجمع البیان ۱/۱۵) 🎙 استاد پرهیزگار | | 🆔 eitaa.com/meyarpb
مداحی آنلاین - رسیده لاله با غم - محمود کریمی.mp3
7.11M
🔳 (ع) 🌴رسیده لاله ی پرپر باغم 🌴به سر آمد غم و غصه ی داغم 🎤
🔴 این علی(ع) کیست ؟!! وقتی سخن از امیرالمومنین می شود انسان در حیرتی عجیب می ماند که از کدام بعد زندگی حضرت بگوید؟ چرا که (ع) شخصیتی منحصر به فرد در تاریخ می باشد که فاتح قله های رفیع ارزش ها در عرصه های مختلف است : 🔹در شجاعت و دلاوری : " لافَتی اِلّا علی لاسَیف اِلّا ذوالفَقار " و " ضَرْبَةُ عَلّیٍ یَوْمَ الْخَنْدَق افْضَلُ مِنْ عِبادَةِ الثَّقَلَین‌ " 🔹در ایمان و یقین : " لَوْ كُشِفَ الْغِطَاءُ مَا ازْدَدْتُ يَقِيناً " 🔹در علم و دانش : " أنَا مَدینَهُ العِلمِ وعَلِیٌّ بابُها " 🔹در سیاست و حکومت : بهترین حاکم و فرمانروا در طول تاریخ 🔹در زهد و دنیاگریزی : نعلین هایی که صدها وصله داشت به پا می کرد و سنگ هایی که برای تحمل گرسنگی به شکم می بست! 🔹در رعایت بیت المال : خاموش کردن شمع بیت المال وقتی کار شخصی پیش می آمد! 🔹در عدالت : پرهیز از کوچکترین ملاحظه اقوام و آشنایان . نزدیک کردن آهن گداخته به دستان برادرش عقیل که درخواست دریافتی بیشتری از بیت المال داشت! 🔹در عرفان و مناجات : عالی ترین مضامین و زیباترین ادعیه مثل مناجات امیرالمومنین و دعای کمیل 🔹در مبارزه با فساد : سخت ترین برخوردها و فرامین و دستور به بی آبرو کردن مسئولان خائن به بیت المال 🔹در خطابه و سخنوری : امیر لشگر سخن با قوی ترین جملات و عبارات که بخشی از آن در کتاب نفیس نهج البلاغه آمده است. 🔹در رسیدگی به ایتام و مستمندان : سرزدن دائمی شبانه به مساکین و بازی با کودکان یتیم و سواری دادن به آن ها !! 🔹در کار و کوشش : آباد کردن نخلستان ها و حفر چاه های بسیار و وقف آن ها برای استفاده عموم 🔹🔹و اما در مظلومیت : اول مظلوم تاریخ. وقتی همسرش فاطمه زهرا (س) را که بهترین زن عالم بود زدند و به شهادت رساندند ، با غیرت ترین مرد عالم بخاطر حفظ اسلام سکوت کرد. یا آن زمان که در محراب مسجد کوفه به شهادت رسید برخی مردم در شام می گفتند مگر علی نماز هم می خواند؟!! تا آنجا که خود حضرت می فرمایند : به اندازه ریگ های بیابان ، قطره های باران و کرک و موی حیوانات ، به من ظلم شده است !!! 🔺 علی (ع) را نشناختیم و نخواهیم شناخت ... ✍"قاسم اکبری
ادعای اسپوتنیک: دور جدید مذاکرات ایران و عربستان پنجشنبه گذشته در عراق برگزار شد / فضای جلسه «بسیار مثبت» بود / درمورد روابط دوجانبه، امنیت منطقه خلیج فارس و مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو شد 🔹خبرگزاری روسی اسپوتنیک به نقل از منبعی دیپلماتیک خبر داد که پنجمین دور مذاکرات عربستان و ایران روز پنجشنبه در پایتخت عراق با حضور نماینده‌ای از دولت عراق برگزار شده است. اسپوتنیک به نقل از این منبع گفت که فضای این جلسه «بسیار مثبت» بوده است. علاوه بر پرونده روابط دوجانبه و امنیت منطقه خلیج فارس، درباره مسائل منطقه‌ای نیز گفت‌وگو شده است شده است.
🇵🇹🔰 قتل‌عام در کشتی حجاج هندی ❗️«واسکودوگاما» افسر نیروی دریایی دربار ، که امروزه از او به عنوان کاشف و جهانگرد و قهرمان ملی پرتغالی‌ها یاد می‌کنند، اولین فردی است که توانست آفریقا را دور زده و از راه دریا وارد شود. ❗️وی دنبال این بود تا هندی‌ها را به نحوی مرعوب کند، لذا یک کشتی بزرگ حامل هندی را غارت کرد و همه ۴۰۰ نفر سرنشین آن را همراه با کشتی سوزاند و کشتی را غرق نمود! ‼️ همراهان مشاهدات خود را از این قضیه چنین نوشته‌اند: حجاج التماس می‌کردند که اجازه بدهید برگردیم به ساحل، ما ثروتی که داریم را در اختیار شما می‌گذاریم، لااقل بگذارید کودکان به ساحل برگردند، اما توجهی به این التماس‌ها نشد. ‼️ غرق شدن کامل کشتی چند روز طول کشید و در تمام این روزها واسکودوگاما تماشا می­‌کرد و اگر کسی می‌خواست فرار کند همانجا او را می‌کشتند! 📚 کتاب: تاریخ علم مردم 👤 اثر: کلیفورد کانر | مترجم حسن افشار.