eitaa logo
این عمّار
835 دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
📍عاقبت کیمیا علیزاده برای علیرضا فیروزجا هم تکرار شد/ نتیجه پشت کردن به وطن @secret_file 🔹علیرضا فیروزجا شطرنج باز ایرانی که در کشورمان افتخارات زیادی کسب کرد، به بهانه اعتراض به بازی نکردن با صهیونیستها، تابعیت فرانسوی گرفت. اما بعد از پشت کردن به وطن، فرانسه او را از بازی با روسها که بهترین شطرنج بازها هستند محروم کرد! 🔸فیروزجا همچنین با شکستهای مکرر در رقابتهای مادرید (۶ تساوی و ۴ باخت) در حال تجربه تلخ محو شدن از عرصه قهرمانی شطرنج است. 🔹کیمیا علیزاده هم در ایران پس از اینکه اولین مدال المپیکی را در پوشش حجاب اسلامی برای ایران کسب کرد، در آلمان با شکستهای مکرر عملا از صحنه ورزش حذف شد و با حسرت، قهرمانی هفته گذشته تیم ملی تکواندو بانوان محجبه ایرانی را از دور تماشا کرد.
🔴 صرفا جهت تأمل.... 🔹‏اگر از ۶۰ درصد کوتاه بیاد، بپذیره مواد و تجهیزاتی که سال اخیر تولید/راه‌اندازی شدند رو نابود/متوقف کنیم، خروج سپاه از لیست تروریستی هم براش مهم نباشه و تضمین قطعی هم دریافت نکنه، همین امروز توافق جوش خواهد خورد.... اصلاح‌طلبان چرا فکر می‌کنند توقف مذاکرات بخاطر نابلدی علی‌باقری است؟ 🔹شخصاً به سکوت باقری در داخل منتقدم؛ همانطور که میوه‌ی سکوت جلیلی رو، حسن‌روحانی در سال ۹۲ چید.‌ ولی مگر برای علی‌باقری کاری داره ۲۰ تا خبرنگار همراه خودش به مذاکرات ببرد و مُدام در رسانه‌ها و کفِ فجازی، به نفع او پمپاژِ ژست و تبلیغات بکنند؟ خادم رو از شومن تشخیص بدید کاش!
🇮🇷 📝 | تضمین ماندگاری انقلاب اسلامی 🍃🌹🍃 🔻امیر قافله صبر و بصیرت و پرچمدار لشکر انتظار در عصر حاضر یعنی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی به روش‌های مختلف ، امید به آینده را در بیانات خود تبیین نموده اند. 🔹ایشان در بعضی از موارد به وعده‌های الهی اشاره می‌کنند و از وحی حجت می آورند و بعضی مواقع نمونه‌هایی را از تاریخ معصومین علیهم السلام ذکر می کنند و در بعضی مواقع از روش استدلالی بهره می برند. 🔸معظم له در خصوص مانایی و ثبات انقلاب اسلامی بارها سخن ‌گفته اند. ایشان هفت دلیل را به روش استدلالی برای ماندگاری انقلاب اسلامی به شرح ذیل عنوان می کنند که نه تنها معتقدین به انقلاب اسلامی بلکه هر شنونده ای را نیز قانع می سازد: ۱- ماهیت خدایی انقلاب اسلامی ۲- مطابقت داشتن با فطرت انسان ها ۳- مردمی بودن انقلاب اسلامی ۴- همه جانبه بودن انقلاب اسلامی ۵- نو سازی ساختار بر مبنای اصول ۶- محبوبیت نزد دیگر ملت‌ها ۷- رویش نسل جدید انقلابی 📚 منبع: روش و الگوی تحلیلی رهبر معظم انقلاب از پدیده‌های سیاسی، دکتر عبدالله گنجی ✍ امراله عباسی | | 🆔 eitaa.com/meyarpb
📍پاسخ به ادعای مسیح مهاجری که گفته بود اگر بهشتی الان زنده بود در حصر بود!👇 🌸 آری! خامنه‌ای را حصر می‌کرد‼️ 🍃 حتم دارم اگر در حادثه‌ی ششم تیر شصت، خامنه‌ای به شهادت می‌رسید و در واقعه‌ی هفت تیر، بهشتی زنده می‌ماند و بعدها رهبر می‌شد، الان همین آقای مسیح مهاجری دودستی یقه‌ی بهشتی را می‌چسبید که اگر خامنه‌ای امروز زنده بود، جایش حصر بود. شما فکر می‌کنید به کی دارد طعنه می‌زند جناب مهاجری، وقتی ادعا می‌کند اگر الان بهشتی بود، در حصر بود؟ الا حضرت آقا؟ طرف با رواداری خامنه‌ای نشسته بر سکان روزنامه‌ی جمهوری اسلامی و این‌جور به رهبر انقلاب طعنه می‌زند. این البته سنت تلخ تاریخ است که شهید به وصال برسد و شاهد، فحش‌خوری به غایت ملس داشته باشد. 🍃 سال هشتاد و هشت، علی مطهری ادعا کرده بود اگر امروز پدرش در قید حیات بود، خیلی زود فتنه را جمع می‌کرد. در وبلاگم و ضمن حفظ احترام شهید مطهری نوشتم: ایشان اگر خیلی اهل جمع کردن فتنه بود، فتنه‌ی زمان خودش را جمع می‌کرد بل‌که شهید آن فتنه نمی‌شد. بله دیگر! آدم را مجبور می‌کنند بنویسد که اگر بهشتی هم قرار بود تنها بر اساس حب و بغض، مطالبه‌ی ابطال انتخابات داشته باشد و خواهان این باشد که به چهل میلیون رأی خیانت شود و هنوز انتخابات تمام نشده، خود را پیروز بازی بخواند، شک ندارم خامنه‌ای با بهشتی هم همان می‌کرد که با موسوی کرد‌. 🍃 رهبر انقلاب، خواه خمینی باشد و خواه خامنه‌ای؛ آن‌جا که بحث حق مردم در میان است، با احدی تعارف ندارد. صدالبته لازم است قطار متن را بیاورم در ریل اصلی. خامنه‌ای نه فقط خمینی دیگر است بلکه بهشتی و مطهری دیگر هم هست. تو بگذار کاسبان خون این دو شهید، مدام بر مدار توَهم حرف بزنند. خامنه‌ای برای ما تکرار همه‌ی شهیدان است. بهشتی اگر بود و مطهری اگر بود، نداریم. اگر را کاشتیم و درنیامد. هم بهشتی هست و هم مطهری زنده است؛ که حیات شهید، طیبه است. خوب است آقای مهاجری بگویند که طبق کدام بخش از افکار و عقاید و رفتار و گفتار شهید بهشتی به این نتیجه رسیده‌اند که سیدالشهدای انقلاب اسلامی همان می‌کرد که موسوی کرد؟ 🍃 من از قضا می‌خواهم حرف دیگری بزنم. نه بهشتی، نه مطهری، نه حتی خمینی هرگز این همه سعه‌ی صدر و صبر ایوب خامنه‌ای را نداشتند. با بهشتی بود، نه تنها موسوی همان سال هشتاد و هشت بازداشت می‌شد بل‌که قطع به یقین مدیر روزنامه‌ی جمهوری اسلامی نیز تغییر می‌کرد، چرا که در مکتب بهشتی هیچ کس برای لطمه به انتخابات و فتنه‌آفرینی حاشیه‌ی امنیت ندارد. آقایان جوری حرف می‌زنند انگار ما خشم خمینی و اخم بهشتی و تشر مطهری را ندیده‌ایم. آقای مهاجری! بهشتی تحملت نمی‌کرد؛ برو دعا کن به جان حضرت آقا.‌‌.. .
📍زمین‌لرزه شدید در هرمزگان 🔹زمین‌لرزه ۶.۱ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، حوالی بندر خمير را لرزاند‌. این زمین‌لرزه حدود ۳۰ ثانیه طول کشیده و در کشور امارات هم احساس شده است. 🔹بعد از این زمین‌لرزه ۸ پس‌لرزه که بزرگ‌ترین آن ۴.۷ ریشتر بود به‌وقوع پیوست. 🔹سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: تیم‌های واکنش سریع و تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به منطقه سایه‌خوش و سایر روستاهای اطراف بندرلنگه اعزام شده‌اند. 🔹تمامی نیروهای اورژانس و کادر درمان در حالت آماده‌باش بوده و جلسه اضطراری مدیریت درمان تشکیل شده است. تمام بیمارستان‌های استان هم در آماده‌باش کامل هستند. 🔸گفته می‌شود در مناطق سایه‌خوش، کنخ، دژگان و چاه احمد خسارت‌های وارده شدید بوده است. 🔹فرمانده سپاه هرمزگان: نیروهای سپاه و بسیج و برخی ماشین‌آلات عمرانی و ساختمانی به مناطق احتمالی خسارت‌دیده اعزام شدند. 🔹در برخی مناطق خسارت‌ها بیشتر گزارش می‌شود که تمرکز ما بر امداد سریع به آن‌هاست.
📍زن یکی از نمایندگان مجلس اوکراین با این چمدون‌ها داشته فرار می‌کرده به مجارستان! بعدش یه مشت ساده‌دل در ایران (با این‌ همه مشکل اقتصادی) داشتند آدرس کیف پول بیت کوین و تتر می‌دادند که به این دزدان اوکراینی کمک کنند.
📍چیزهایی هست که نمی‌دانی چهارمیلیارد برای این تابلو… دو میلیارد برای آن تابلو… ‌ هرچقدر تلاش می‌کنی بفهمی که این خط خطی‌های کنارهم قرار گرفته معنایشان چیست، کمتر چیزی دستگیرت می‌شود. 🔹فقط تو نیستی. کارشناسان هنری هم نمی‌توانند توضیح بدهند که چرا یک تابلو باید به اندازه قیمت یک خانه باشد. 🔻واقعیت این است که قیمت تابلوها مثل قیمت قرارداد فوتبالیست هاست. همه می پردازند، هرکسی سهمی به جیب می‌زند، کسی نظارتی ندارد و دست آخر شما هم نه می‌توانی بفهمی چرا در لیگ ایران بازیکن بیست و نه میلیاردی داریم که حتی یک بازی ملی ندارد نه می توانی بفهمی که چرا یک تابلو چهارمیلیارد تومان می‌ارزد!‌ 🔻این بازی آدم‌های داناست. من و شما، که اصلا پولی برای شست و شو نداریم، ول معطل این بازار مکاره‌ایم.
13921210_8041_128k.mp3
2.41M
🇮🇷 🎵| دادگاه حقوق بشر آمریکایی 🍃🌹🍃 4⃣ جنایت در غزه 📚 دیدار شرکت‌کنندگان در افتتاحیه همایش غزه ۱۳۸۸/۰۸/۱۳ | | 🆔 eitaa.com/meyarpb
بهترین روش جهاد تبیین.mp3
5.17M
📢 شماره ۳۹۲ 💠 آسانترین راه جهاد تبیین چیست؟ 💠 رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را یک فریضه بر نیروهای انقلاب دانستند ولی ما با این سئوالات مواجهیم که جهاد تبیین چگونه و از چه راهی قابل انجام است؟ چه کار باید کرد تا بهترین نتیجه را از اقدامات خودمان در جهاد تبیین بگیریم؟ 💠 دکتر یدالله جوانی جوانی به این سوال پاسخ می دهد...
دستور ارسال سریع امکانات برای حادثه‌دیدگان زلزله 🔹وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان، دستور داد امکانات لازم برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان به سرعت ارسال شود. 🔹وزیر بهداشت با صدور دستور رسیدگی فوری از رئیس سازمان اورژانس کشور خواست جهت پیگیری وضعیت مصدومین زلزله به این استان سفر کند. 🔹معاون اجرایی و رئیس ستاد بحران ارتش هم از آمادگی ارتش برای امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان خبر داد.
واکنش رحمت الله بیگدلی به سخنان آیت الله علم الهدی درباره نمازشب خواندن باقری کنی فعال سیاسی اصلاح‌طلب به حمایت کلامی احمد علم الهدی از باقری کنی، مسئول تیم مذاکره کننده ایرانی واکنش نشان داد. رحمت الله بیگدلی ، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت : علم‌الهدی (گفته است): در راس تیم مذاکره قهرمان ومقتدر ایرانی یک جوان متدین نمازشب خوان است. (پی نوشت:): شهیدبهشتی نیاز به راننده داشته، راننده‌ای را به او معرفی می‌کنند ومی‌گویند اهل نمازشب است! شهیدبهشتی می‌گوید: این به‌درد من نمی‌خورد ومرا به کشتن می‌دهد. راننده باید ماهر باشد وشب را خوب بخوابد! باید به این رحمت خان متذکر شد:! پس امام خمینی (ره) نیز با آن همه تهجد و شب زنده داری به درد رهبری نمی‌خورد که ۵۰ سال نماز شبش ترک نشد و شرق و غرب عالم را به هم ریخت وبزرگترین انقلاب قرن را به ثمر نشاند و اولین حکومت شیعی را بعد از امیر المؤمنین(س)تأسیس نمود . بزرگان اصلاح طلب اجازه ندهند خروسها بی موقع قوقولی قوقو کنند!!!!
چرا رسانه های غربگرا و اصلاح طلب اصرار و عجله در احیای برجام دارند؟ اینروزها رسانه های اصلاح طلب و غربگرا مکررا در تیترها و تحلیل ها اینگونه القا می کنند که همه چیز برای احیا برجام و نجات کشور از مشکلات اقتصاد با امضای توافق احیای برجام آماده است اما چون تیم مذاکره کننده کارنابلد است لذا نمیتواند با مذاکره درست و امضا توافق مشکلات کشور حل نماید . براستی اصل ماجرا چیست ؟ واقعیت این است که اصلاح طلبان احیا پایگاه اجتماعی از دست رفته شان را در ناکارآمد جلوه دادن دولت سیزدهم و تیم مذاکره کننده دانسته و سعی را با القا این ذهنیت خود را ناجی کشور معرفی و از این طریق برای انتخابات مجلس دوازدهم رای جمع کند از اینرو در مواجه با دولت سیزدهم روی کلید واژه "کار نابلد" تمرکز کرده و اولین موضوع اثبات این کار نابلدی را بحث احیای برجام قرار داده اند سوال دیگر اینجاست اینها چطور می خواهند طرح شان را در موضوع احیای برجام پیاده بکنند اینها میدانند که کلید نجات بحران انرژی اروپا و امریکا در بازگشت نفت ایران به بازار خصوصا اروپا که بواسطه تحریمها از خرید نفت ایران محرومند از اینرو اضطرار و ناچاری امریکا و اروپا در احیای برجام کاملا مشهود است از طرفی میدانند امریکا حاضر نیست که در قبال احیای برجام به ایران امتیاز بدهد در این سو ایران نیز شرط احیای برجام انتفاع ملت ایران از برجام قرارداده و یکی از موضوعات کلید مورد اختلاف که امریکا حاضر به قبول آن نیست "ارائه تضمین به پایبندی به تعهدات برجامی" می باشد لذا اصلاح طلبان با علم به اینکه در صورت بازگشت ایران به توافق برجام و لغو قانون محدودیت های هسته ای ، امریکا به تعهدات خود پایبند نخواهد ماند و با عدم انجام تعهدات برجامی یک ضربه دیگری به جمهوری اسلامی ایران خواهد زد از اینرو با تحریک افکار عمومی و فشار رسانه ای می خواهند تیم مذاکره کننده و دولت و نظام را مجبور به امضای توافق احیای برجام نمایند تا به محض عهدشکنی امریکایی ها و اروپایی ها در افکار عمومی جاز بزنند که ای مردم دیدید؟ ما گفتیم اینها کار نابلدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عنوان: 🔺دشمن شناسی و استکبار ستیزی: خلاصه مباحث: طبق آیات قرآن،مسلمین دشمن همیشگی دارند که پیوسته در حال مقابله و جنگ با مسلمانان‌اند. که سرسخت‌ترینشان یهود است.به‌جز آیات قرآن، مستندات تاریخی مثل جنگ‌های200ساله صلیبی (489- تا 690هجری). و نظری(برخورد تمدن‌ها،پایان تاریخ و جهانی‌سازی) نیز این دشمنی را تائید می‌کند . راهکارِ برخورد با دشمن، بردباری و است که نتیجه آن پیروزی است. 🎤 سخنران: علی اکبر صیدی
بلومبرگ: بایدن برای مهار قیمت نفت به ایران نیاز دارد. عضو شورای روابط خارجی آمریکا خطاب به دولت بایدن تاکید کرد احیای توافق با ایران و آرامش دادن به بازار نفت از این طریق، هوشمندانه‌‌تر از سفر به عربستان و امارات است. در تلاشی بیهوده برای کاهش قیمت بنزین «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا با سفر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس این خطر را افزایش داده که ایالات متحده را در منطقه‌ای که باید از آن خارج شود بیشتر درگیر کند. در این میان، احیای توافق هسته‌ای با ایران می‌تواند تصمیمی هوشمندانه‌تر باشد. پی نوشت: بله ایران در نظام قیمت گذاری نفت بسیار موثر است. برای همین هم زمانی که ترکیب دولت در ایران، ترکیب مقاومت است، قیمت نفت در دنیا بالا می‌رود و زمانی که ترکیب دولت، جریان همراه غرب است، قیمت نفت کاهش پیدا می‌کند.
واکنش رحمت الله بیگدلی به سخنان آیت الله علم الهدی درباره نمازشب خواندن باقری کنی فعال سیاسی اصلاح‌طلب به حمایت کلامی احمد علم الهدی از باقری کنی، مسئول تیم مذاکره کننده ایرانی واکنش نشان داد. رحمت الله بیگدلی ، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت : علم‌الهدی (گفته است): در راس تیم مذاکره قهرمان ومقتدر ایرانی یک جوان متدین نمازشب خوان است. (پی نوشت:): شهیدبهشتی نیاز به راننده داشته، راننده‌ای را به او معرفی می‌کنند ومی‌گویند اهل نمازشب است! شهیدبهشتی می‌گوید: این به‌درد من نمی‌خورد ومرا به کشتن می‌دهد. راننده باید ماهر باشد وشب را خوب بخوابد! باید به این رحمت خان متذکر شد:! پس امام خمینی (ره) نیز با آن همه تهجد و شب زنده داری به درد رهبری نمی‌خورد که ۵۰ سال نماز شبش ترک نشد و شرق و غرب عالم را به هم ریخت وبزرگترین انقلاب قرن را به ثمر نشاند و اولین حکومت شیعی را بعد از امیر المؤمنین(س)تأسیس نمود . بزرگان اصلاح طلب اجازه ندهند خروسها بی موقع قوقولی قوقو کنند!!!!
🔴 سلبریتی زدگی ، سلبریتی گزیدگی 🔹روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۴/۷ سگ های ولگرد در دامشهر قم یک کودک چهار ساله را دریدند و کشتند! متاسفانه تعداد حوادث مشابه این حادثه دردناک بسیار افزایش یافته است. حال آنکه همه کارشناسان محیط زیست با قاطعیت اعلام کرده اند که رهاکردن سگ های ولگرد حتی برای محیط زیست و اکوسیستم نیز بسیار آسیب زاست. اما گویا متولیان این امر هم مثل بسیاری از مردم جامعه ، سلبریتی زده شده و از ترس پاچه گیری های دوزاری سگ باز در ، بی خیال معدوم سازی یا عقیم سازی سگ های ولگرد و هار شده اند ... 🔺🔺 تکمیلی : متاسفانه طبق اخبار منتشر شده ، امروز جمعه (۱۴۰۱/۴/۱۰) هم یک کودک ۶ساله در حوالی قم توسط سگ های ولگرد کشته شده است. به نظر می رسد دیگر وقت آن رسیده تا مسئولین مربوطه ، تصمیمی جدی برای این موضوع اتخاذ کنند ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تناقضات ظریفی/‏اعترافِ دکتر ظریف بعد از چند سال: ▪️من در مجلس گفتم در برجام کلمه‌ی "تعلیق" وجود نداره. اشتباه از من بود. چهار بار کلمه‌ی "تعلیق" در برجام وجود دارد ولی مذاکره‌کننده‌ی ما به من اطلاع نداده بود. ‏اثری ماندگار از آقای امیرکبیر ▪️‏بابت همین دروغ‌ها و امضای توافقنامه‌ای که حتی متنش را نخوانده بودند از کیسه ملت چندین هزار سکه بین خود و دوستانشان بذل و بخشش کردند!
🔴تورم در استانبول به ۹۴.۳ درصد رسید 🔹بر اساس گزارش اتاق بازرگانی استانبول( ITO) تورم در استانبول ۹۴.۲ درصد به بالاترین سطح در ۲۴ سال گذشته رسیده است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍هنجارشکنی دوباره فائزه هاشمی! 🔻دختر حاشیه ساز آیت الله هاشمی به تازگی برگ دیگری به کارنامه سیاه خود افزوده است. 🔸فائزه هاشمی که از حواشی روزنامه زن در دهه هفتاد و فتنه گری در سال 88 تا رفاقت با بهائیان و چند همسری را در کارنامه خود دارد، در جدیدترین ویدئویی که از او پخش شده به حمایت از هنجارشکنی اخیر چند نوجوان در شیراز پرداخته و دخترانی که بی حجاب در خیابان حاضر می شوند را "شیرزن" نامیده و به آنها آفرین می گوید! 🔻البته که عصبانیت از موج فراگیر سرود «سلام فرمانده» هم در بین اظهارات این چهره اصلاح طلب مشهود است. شدت این فراگیری تا جایی است که شبکه ها و چهره های ضدانقلاب نمی توانند ناراحتی خود را پنهان کنند.
💢 درخواست با چاشنی تهدید؛ تولید نفت باید افزایش یابد! 🔵 خبرگزاری روسیا الیوم به نقل از رییس جمهور آمریکا گزارش داد که وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با درخواست از محمد بن سلمان و پادشاه عربستان برای افزایش تولید نفت، گفت: از آنها چنین درخواستی نخواهم داشت ولی همه کشور‌های حوزه خلیج فارس باید تولید نفت را به طور کلی افزایش دهند. 👈 پیش‌تر رییس جمهور فرانسه در حاشیه نشست "G7" طی گفت‌و‌گوی با رییس جمهور آمریکا به او گوشزد می‌کند که اماراتی‌ها به نقل از سعودی‌ها گفته‌اند تنها می‌توانند ۱۵۰ هزار بشکه به تولید نفت در شش ماه آینده اضافه کنند. 👈 این در حالی‌ست که گزارش‌های کارشناسان اقتصادی، یک موج تورمی در بازار نفت خام در آینده‌ای نزدیک را نشان می‌دهد. 👈 آمریکا در ماه‌های گذشته برای شکست قیمت‌ نفت، میلیون‌ها بشکه از ذخایر راهبردی خود را روانه بازار کرده که این اتفاق نیز موجب کاهش قیمت نشده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 با زندانی ایرانی ابوغریب که تصاویر شکنجه‌ شدن‌هایش معروف شده بود اما تاکنون مصاحبه‌ای نکرده بود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | مجموعه ویدئوهای مهارتهای هفتگانه تبیین 🔻 مهارت سوم: تولید محتوا
معاونت سیاسی سپاه استان زنجان و نهضت سواد رسانه ای انقلاب زنجان (نسرا) برگزار می کند : نشست زنده با حضور دکتر مهدی سعیدی نویسنده کتاب جنایات غرب یکشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ https://rubika.ir/zanjan_basir لطفا در تبلیغ و بازنشر این پیام مشارکت کنید ان شاالله با حضور حداکثری از این نشست بهره کافی ببریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | مجموعه ویدئوهای مهارتهای هفتگانه تبیین 🔻 چگونه جهاد تبیین رو محقق کنیم؟ 🔷 مهارت اول: حل مسئله
26.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | مجموعه ویدئوهای مهارتهای هفتگانه تبیین 🔻 مهارت هفتم: متقاعدسازی