eitaa logo
این عمّار
828 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
7هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخرین عکس یادگاری شهید همدانی با حاج قاسم 🔹سردار محمدجعفر اسدی فرمانده سابق مستشاران نظامی ایران در سوریه به تشریح ماجرای آخرین عکس یادگاری شهید حسین همدانی با حاج قاسم سلیمانی و خودش در دمشق پرداخت که مربوط به ساعاتی پیش از شهادت سردار همدانی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شاه ادعای دین‌داری نداشت! 🔹برخی می‌گویند شاه هر چه بود ادعای دین‌داری نداشت، اما واقعیت را باید بر اساس صحبت‌های خود شاه فهمید. شاه خودش را یک مسلمان معتقد و یک اسلام‌شناس کامل و دارای یک مأموریت الهی از طرف خدا می‌دانست و مدعی بود از طرف خدا، پیامبر و امامان به او پیام‌های معنوی الهام می‌شود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رحیم پور ازغدی خطاب به برخی که می‌گویند کربلا را سیاسی نکنید؛ «نفهم کل کربلا سیاسی است» 🔹رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: برخی افراد می‌گویند عاشورا را سیاسی نکنید. خب نفهم! کل عاشورا و کربلا سیاسی است. دعوا بر سر بیعت و حکومت است. 🔹تفاوت سیاست دینی و غیردینی این است که قدرت را برای مقاصد مختلف می‌خواهند. در سیاست غیردینی قدرت برای شخص است اما در حکومت دینی قدرت برای آخرت و عدالت است.
♦️ آخرین تحولات مذاکرات هسته‌ای 🔹 رسانه‌های غربی مدعی هستند که مذاکره‌کنندگان هسته‌ای برای بررسی متن نهایی مذاکرات به پایتخت‌ها بازگشته‌اند. یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته است این کشور آماده نهایی‌کردن توافق است و پیشنهاد اتحادیه اروپا تنها اساس و پایه ممکن است. نیویورک تایمز مدعی است ایران از دو خواسته خود عقب‌نشینی کرده است: یک خواسته، خروج سپاه از لیست سازمان‌های تروریستی وزارت خارجه آمریکا و خواسته دیگر تضمین عدم خروج مجدد آمریکا از توافق بوده است. 🔹 نیویورک تایمز نوشته است ایران خواسته جدیدی مطرح کرده و خواسته است پرونده ادعاهای سه سال اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد مکان‌هایی که مدعی یافتن اورانیوم در آنها شده است بسته شود. الی گرانمایه کارشناس اندیشکده شورای روابط خارجی گفته است ایران خواهان اتمام تحقیقات در مورد فعالیت‌های گذشته به عنوان بخشی از توافق است اما غرب مایل به توقف بازرسی‌ها نیست. 🔹 علی واعظ مدیر برنامه ایران در گروه بحران گفته است طرف‌های مذاکرات، حل و فصل چند موضوع را مدیریت کرده‌اند که تحول مثبتی است اما موضوع اختلافی باقی‌مانده، موجب عدم تضمین موفقیت می‌شود. به ادعای واعظ در صورت عدم توافق، غرب به سمت گزینه‌های دیگر همچون توافق موقت خواهد رفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍دونالد رئیس جمهور سابق آمریکا ویدئویی را امروز در صفحه‌اش در شبکه‌های اجتماعی تروث و تلگرام منتشر کرده است. 🔻تیتر ویدئو این است: A nation Decline ملتی در حال افول 🔻برای شناخت واقعی از وضعیت روز آمریکا بخشی از فیلم را ببینید...
🔴 لایه ضدامنیتی یادداشت موسوی... 🔹انتشار بخشی از یادداشت میرحسین موسوی که مقدمه او بر ترجمه عربی بیانیه‌های جنبش جعلی به اصطلاح سبز است با واکنش‌های متعددی رو به رو شده؛ ولی پشت‌پرده این یادداشت چیست؟! 1️⃣ در وهله اول مجموعه‌ای از دلایل برای انتشار و نوع محتوای این یادداشت می‌توان برشمرد. از میرحسین تندمزاج که خاطره خوبی از ایام عاشورا 88 ندارد و اساس افول خود را از آن نقطه می‌بیند، انتظار اینکه یک روز بعد از عاشورای 1401 دوباره با یاددآوری آن خاطره عصبانی شده و مجوز انتشار علنی یادداشتش را داده، هیچ بعید نیست؛ ضمن اینکه برای میرحسینی که فکر می‌کرد مثل یک قهرمان در افکار عمومی زنده خواهد ماند ولی در این چند سال به فراموشی سپرده شد، راهی جز اقدامات انتحاری برای جلب توجه باقی نمانده است. 2️⃣ با بازدداشت تاج‌زاده، جریان فتنه و اصلاح طلبان افراطی به نوعی تریبون و بلندگوی خود را از دست دادند و بعید نیست خواسته باشند دوباره با میرحسین یک بلندگو دیگر را روشن کنند. اما طی هفته‌های گذشته دشمن که از ایجاد اغتشاش به بهانه برخی نارضایتی‌ها و مطالبات معیشتی و صنفی ناامید شده بود، با تمام توان تلاش کرد که با دو قطبی‌سازی های کاذبی همانند با حجاب و بی‌حجاب به ظن خود گسل میان این دو طیف اجتماعی را به اوج خود برساند و جرقه برخی دعواهای اجتماعی را راه اندازی کند. شاید به ظن برخی طراحان پشت پرده پروژه ضد امنیتی کشف حجاب، انتشار یادداشت میرحسین موسوی و توهین صریح به مدافعان حرم، می‌توانست نقش یک کاتالیزور جدید برای ایجاد درگیری‌های اجتماعی باشد. البته بدیهی است که این نوع محاسبات همانند گذشته چقدر با متن جامعه ایران فاصله دارد. 3️⃣ اما به نظر می رسد که نباید از اصل یادداشت ترجمه شده عربی میرحسین که مقدمه نگارنده‌اش بر ترجمه عربی بیانیه‌های جنبش فتنه گر سبز است به راحتی گذشت. از میرحسین موسوی که در بهمن 89 نشان داد که این آمادگی را دارد که بخشی از پروژه سوریه‌سازی ایران باشد، نباید پس از دوازده سال تعجبی داشت که دوباره داوطلبانه خود را در یک پازل جدید ضدامنیتی تعریف کند و همچنان به ادامه ماموریت خود اصرار بورزد. از نظر نگارنده یادداشت میرحسین موسوی بیش از آنکه داخلی باشد بیشتر انتقال پیامی به محور عبری- عربی منطقه است و اعلام آمادگی مجدد برای شریک شدن در بازی های ضدامنیتی آنها و جلب توجه و حمایتشان هست. 4️⃣ داستان یادداشت میرحسین موسوی ظاهر یک طراحی شیک و مثلا پیچیده امنیتی دارد ولی در باطن ادامه همان محاسبات ساده‌لوحانه درباره محیط داخلی ایران است. هیچ بعید نیست دوباره ردپای مشاوران خائن ایرانی در کار باشد.
📍بیچاره خودروسازانِ مظلوم!! 🔹ایرانخودرو برای چندمین بار مجددا اعلام کرده از تولید خودرو زیان میکند و خواستار افزایش قیمت شده! 🔸 آقایان نمایندگان محترم مجلس! همانطور که می‌بینید، بازار انحصاری و بدون رقیب، اعطای وام‌های کلان و امتیازات ویژه، افزایش قیمت‌های 600_700 درصدی در کنار ناایمن و بی‌کیفیت بودن خودروهای تولیدی هم نتوانسته این طفل‌های معصوم را راضی نگه‌ دارد و همچنان از فروش متضرر می‌شوند! 🔻فلذا از آنجایی که ما مردم ایران هم راضی به ضرر و زیان شرکت‌های خودرو ساز نیستیم عاجزانه از شما خواهشمندیم برای حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از زیان این شرکت‌ها هم که شده را آزاد کنید تا بجای این مونتاژکاران مظلوم! دیگر شرکت‌های خودروساز جهان همچون هوندا، نیسان، تویوتا و فیات و... از فروختن خودرو به مردم ایران متضرر شوند!!
📍یکبار برای همیشه؛ پاسخی به ماجرای «سازماندهی گردان اراذل و اوباش توسط شهید همدانی» و «تکذیب نکردن جانشینی مجتبی خامنه‌ای توسط رهبری» 🔹سیاست سپاه -و هر فرد و نهاد عاقلی- همیشه تلاش برای تبدیل تهدید به فرصت بوده است؛ چه آنجایی که اخوانی‌های حماس را رودرروی اسرائیل قرار داد، چه در جایی که فردی چون مرحوم محمدرضا مدحی را پس از شناسایی دوجانبه کرد؛ و چه آنجایی که اراذل و اوباش تهران را پس از سرکوب و دستگیری، برای مقابله با تهدیدات امنیتی به خدمت گرفت. 🔸پس نفس ایجاد گردان اراذل و اوباش، و تبدیل تهدید به فرصت، نه مذموم است و حتی نه پدیده‌ای جدید! کافی است نگاهی به سابقه برخی یاران انقلاب و مجاهدان دفاع مقدس بیندازیم تا متوجه شویم شهیدانی چون طیب و شاهرخ از چه تباری بوده‌اند. 🔹اینجا ممکن است برخی نه به اصل وجود گردان اراذل و اوباش، بلکه به عملکرد آن در آتش زدن مساجد و اتوبوس‌ها، شلیک هدفمند به نداآقا سلطان، لخت کردن یک بسیجی وسط خیابان، ضرب و شتم نیروهای پلیس و آتش زدن نمادهای عزاداری سیدالشهداء و پای کوبی در روز عاشورا، اشاره کنند که باید گفت از قضا تمام این جنایات از جانب اوباش جنبش سبز، این «مردان خدا جوی» عمر سعد زمان رخ داد، نه گردان مورد اشاره موسوی! 🔸موضوع دیگر این است که گفته شده «اگر شایعه جانشینی حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی خامنه‌ای مطرح نیست، پس چرا رهبری آن تکذیب نمی‌کند؟»‌مگر تکذیب نشدن جانشینی مرحوم احمد خمینی، به منزله تایید آن بود؟! مگر قرار است راجع به هر شایعه دشمن ساخته و سخیفی بیانیه تکذیبه قرائت شود؟ و مگر این دست اکاذیب علیه امام و رهبری یکی دو تا بوده که با تکذیب همان چند مورد، پرونده شایعات بسته شود؟ 🔹اتفاقا در این صورت به شایعات بیشتر دامن زده می‌شود؛ زیرا اگر رویه بر تکذیب اکاذیب ناتمامی چون کلکسیون اسب و عصای رهبری باشد، مواردی که تکذیب نشود، به منزله تایید خواهد بود.
ایران تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه را نمی‌پذیرد 🔹رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با نخست‌وزیر ارمنستان: ایران هیچگونه تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه را نمی‌پذیرد و آمادگی دارد تمام ظرفیت‌های خود را برای برقراری صلح و ثبات در منطقه قفقاز و رشد و توسعه آن بکار گیرد.
عباس عبدی: نامه موسوی بازتابی از تناقضات اصلاح‌طلبان است عباس عبدی تحلیلگر اصلاح‌طلب در نوشته کوتاهی در نقد نامه اخیر موسوی نوشت: 🔹می‌پرسند در باره متن موسوی چرا نظر نمی‌دهم؟ 🔹‏تناقضات و مشکلات فراوان حکومت بجای خود، ولی اصلاح‌طلبان با مجموعه‌ای از تناقضات وارد ۸۸ شدند و شدآنچه که نباید می‌شد. در دی ۸۷ مفصل پیامدهای این وضعیت را تقدیمشان کردم البته وقعی ننهادند. ‏از ۸۸ تاکنون غرق در این تناقضات پایان‌ناپذیرند. 🔹و اکنون نمی‌دانند چه باید کنند. خرداد ۱۴۰۰ آخرین حلقه این تناقضات را دیدیم. نامه مهندس موسوی نیز بازتابی است از این تناقضات. به فضای عمومی نگاه کنید. هر کس فحش دهد و تندش کند یک گام جلوتر است. خوشبختانه فضای واقعی عاری از این است.
📍سناریوسازی آمریکا برای فشار بر ایران 🔻عصر امروز دادگستری آمریکا یک تبعه ایران که عضو سپاه بوده را به تلاش برای ترور جان بولتون، مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید متهم کرده است.
وزیر خارجه: آمریکا زمینه برای توافق را فراهم آورد 🔹امیرعبداللهیان در گفت‌وگوی تلفنی با همتای ترکیه‌ای: ما پیام خود را از طریق اروپایی‌ها به آمریکا منتقل کرده‌ایم. امیدواریم طرف آمریکایی با نگاه واقع‌بینانه و عملگرایانه و پذیرش خواسته‌های برحق و قانونی ایران، زمینه برای توافق پیرامون متن نهایی را فراهم آورد. 🔹چاووش اوغلو: امیدواریم مذاکرات جاری در راستای تامین حقوق ملت ایران و منافع مشترک همه طرف‌ها به زودی به نتیجه برسد.
🔕تخریب فرهنگ ایثار و شهادت،کار همیشگی منافقان ❌ازجمله شیوه‌های دشمنان در جنگ شناختی (نرم) تخریب فرهنگ ایثار و شهادت است که می‌گفتند: «اگر به جنگ نمی‌رفتند؛ کشته (شهید) نمی‌شدند!»❗️(آل عمران/168). ✅ کریم، طی آیات 168 و 156 سوره آل‌عمران، ضمن اشاره به این قضیه، به منافقان داده تصریح می‌نماید که مرگ و زندگی درهرحال به دست خدا است و مسافرت (مهاجرت درراه خدا) و يا حضور در ميدان جنگ نمى‏تواند مسير قطعى آن را تغيير دهد (تفسیر نمونه، ج‏3، ص: 139). ✅طبق آیه 157 سوره بقره، خدای متعال، الطاف خاص خود را شامل حال خانواده شهدا و ایثارگران فرموده از این خانواده‌ها دلجویی کرده روحیه آنان را تقویت می‌نماید، چون با عنایت به سیاق آیه فوق و آیه 154 بقره، آنان، از مصادیق صابران‌اند که مورد امتحان الهی قرارگرفته‌اند. ♦️خدای متعال به خاطر انحراف منافقان، برایشان آرزوی نموده‌اند: قاتَلَهُمُ اللَّهُ أَنَّى يُؤْفَكُونَ (منافقون/4). ❌لذا اهانت به ساحت شهدا، در طول تاریخ توسط منافقان و دشمنان خارجی انجام‌شده است. اخیراً هم یکی از فتنه گران (میرحسین موسوی) کینه‌اش را علیه سردار همدانی (شهید مدافع حرم) علنی کرده به ایشان اهانت نموده است❗️ ✅موسوی و طرفدارانش بدانند که سردار همدانی‌ها، سردار سلیمانی‌ها، سردار اسکندری‌ها و... خود را فدا کردند تا ناموس، شرف و وطن دست داعش نیفتد. ✍️علی اکبر صیدی
۸۵.mp3
5.52M
🇮🇷 🔊 (۸۵) | موسوی ماهیت واقعی‌اش را افشا کرد! 🍃🌹🍃 🎙دکتر یدالله جوانی | 🆔 eitaa.com/meyarpb
🔕تخریب فرهنگ ایثار و شهادت،کار همیشگی منافقان ❌ازجمله شیوه‌های دشمنان در جنگ شناختی (نرم) تخریب فرهنگ ایثار و شهادت است که می‌گفتند: «اگر به جنگ نمی‌رفتند؛ کشته (شهید) نمی‌شدند!»❗️(آل عمران/168). ✅ کریم، طی آیات 168 و 156 سوره آل‌عمران، ضمن اشاره به این قضیه، به منافقان داده تصریح می‌نماید که مرگ و زندگی درهرحال به دست خدا است و مسافرت (مهاجرت درراه خدا) و يا حضور در ميدان جنگ نمى‏تواند مسير قطعى آن را تغيير دهد (تفسیر نمونه، ج‏3، ص: 139). ✅طبق آیه 157 سوره بقره، خدای متعال، الطاف خاص خود را شامل حال خانواده شهدا و ایثارگران فرموده از این خانواده‌ها دلجویی کرده روحیه آنان را تقویت می‌نماید، چون با عنایت به سیاق آیه فوق و آیه 154 بقره، آنان، از مصادیق صابران‌اند که مورد امتحان الهی قرارگرفته‌اند. ♦️خدای متعال به خاطر انحراف منافقان، برایشان آرزوی نموده‌اند: قاتَلَهُمُ اللَّهُ أَنَّى يُؤْفَكُونَ (منافقون/4). ❌لذا اهانت به ساحت شهدا، در طول تاریخ توسط منافقان و دشمنان خارجی انجام‌شده است. اخیراً هم یکی از فتنه گران (میرحسین موسوی) کینه‌اش را علیه سردار همدانی (شهید مدافع حرم) علنی کرده به ایشان اهانت نموده است❗️ ✅موسوی و طرفدارانش بدانند که سردار همدانی‌ها، سردار سلیمانی‌ها، سردار اسکندری‌ها و... خود را فدا کردند تا ناموس، شرف و وطن دست داعش نیفتد. ✍️علی اکبر صیدی
۸۵.mp3
5.52M
🇮🇷 🔊 (۸۵) | موسوی ماهیت واقعی‌اش را افشا کرد! 🍃🌹🍃 🎙دکتر یدالله جوانی | 🆔 eitaa.com/meyarpb
قشنگ معلومه به دوتا شون گفتن با ایران و باشد و زادبوم جمله بسازید🤷🏻‍♂️ دو تا شون هم دادن به یه کافی‌نت😂
📷حسن آیت ( ۱۳ مرداد ۱۳۶۰ ): مدارکی دارم که نشان می دهد "میر حسین موسوی فراماسون" است و فردا مدارکم را به مجلس خواهم آورد! ▪️(۸ صبح ۱۴ مرداد ۱۳۶۰) آیت با ۶۰ گلوله ترور و اسناد ربوده شد! هنوز هیچ اثاری از آن مدارک بدست نیامده است! ▪️اسناد ربوده شده شهید آیت رو بدون سانسور منتشر کنید! ✍محمد نصوحی 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 داریوش سجادی، تحلیلگر سیاسی ساکن آمریکا: 🔺"مسیح علینژاد، یک بیمار است و باید درمان شود!" 🔺" این زن شرافت ایرانی بودن خودش را به قیمت اخذ ملیت آمریکایی فروخته و سوگند خورده در راستای منافع آمریکا و ضد ایران فعالیت کند"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ادعاهای فاطمه شجاعی تائید شد/ ملاوردی و دولت روحانی به دنبال رسمی کردن تن فروشی و روسپی‌گری بودند! 🔹 فاطمه شجاعی، کارشناس ارشد مطالعات زنان در تاریخ ۳ بهمن ۱۴۰۰ صحبت هایی از اقدامات دولت اصلاحات و دولت روحانی برای رسمی کردن تن فروشی و روسپی‌گری ارئه داد که پس از آن با واکنش شدید خانوم ملاوردی و شکایت وی از فاطمه شجاعی همراه شد. 🔹روز گذشته پس از ارائه اسناد و مدارک به دادگاه مربوطه، ادعاهای فاطمه شجاعی منطبق با واقعیت شناخته شد
📍‏طبق آمار اوپک، ‎ و هر «توافق ضعیف» دیگری هیچ دستاوردی در صادرات نفت ایران ندارد. 📊 با اجرای برجام، همه زیرساخت دور زدن تحریم افشا شد و به همین دلیل با خروج آمریکا، صادرات ‎ به یک میلیون سابق برنگشت و به ۱۰۰ هزار بشکه کاهش یافت. در واقع آن قله و دره همدیگر را خنثی کردند.
📢 رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین: 👈 ثابت کردید هر بخش از مقاومت به‌تنهایی می‌تواند بینی دشمن را به خاک بساید ◽ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به نامه آقای زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مقاومت شجاعانه جهاد اسلامی را موجب ارتقاء جایگاه این جنبش در مقاومت و خنثی شدن خدعه رژیم صهیونیستی و به خاک ساییدن بینی آن دانستند و با تأکید بر لزوم حفظ یکپارچگی همه گروه‌های فلسطینی، خاطرنشان کردند: دشمن غاصب رو به ضعف، و مقاومت فلسطین رو به قوت است. 📝 متن پاسخ رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر مجاهد جناب آقای زیاد النخاله دام توفیقه سلام علیکم، نامه‌ی متین و مژده‌بخش جنابعالی را دریافت کردم. خداوند به شما پاداش نیک دهد و پیروزی نهائی ملت سربلند و مظلوم فلسطین را نزدیک فرماید. حادثه‌ی اخیر، افتخارات جنبش جهاد اسلامی فلسطین را مضاعف ساخت و جایگاه جهاد اسلامی را در حرکت مقاومت شکوهمند ملت فلسطین ارتقاء بخشید. شما با مقاومت شجاعانه‌ی خود، سیاست خدعه‌آمیز رژیم غاصب را خنثی کردید. شما ثابت کردید که هر بخش از مجموعه‌ی مقاومت، به‌تنهائی هم میتواند بینی دشمن را به خاک بساید. شما با پیوند زدن مجاهدت در غزه با کرانه، و دیگر نیروهای مقاومت با حمایتشان از حرکت جهاد، توانستید یکپارچگی جهاد ملت فلسطین را به رُخ دشمن خبیث و خدعه‌گر بکشید. همه‌ی سعی گروههای فلسطینی در همه‌ی سرزمین فلسطین باید برای حفظ این یکپارچگی باشد. دشمن غاصب رو به ضعف است و مقاومت فلسطین رو به قوت است، و لا حول و لا قوة الا بالله. ما همچنان در کنار شمائیم. سلام علیکم و العهود بحالها.. سیّدعلی خامنه‌ای ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ◽ زیاد نخاله در نامه خود به حضور گسترده مجاهدان فلسطینی بخصوص جنبش جهاد اسلامی و شاخه نظامی سرایا القدس در سراسر فلسطین به ویژه در غزه و کرانه قهرمان غربی اشاره و خاطرنشان کرد: با حضور گردانهای مقاومت جهاد، هیچ روزی نمی‌گذرد مگر آنکه در کرانه غربی درگیری‌هایی با رژیم صهیونیستی به‌وقوع می‌پیوندد. دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در تشریح وضعیت غزه، به ایستادگی مقتدرانه این منطقه در مقابل رژیم اشغالگر اشاره کرد و درباره درگیری‌های سه روزه اخیر افزود: ما این درگیری‌ها را «وحدة الساحات» (اتحاد میدان‌ها) نامیدیم تا بر اتحاد ملت‌مان در برابر دشمنی تأکید کنیم که با تمام قدرت و توطئه‌هایش سعی بر نابودی این اتحاد دارد. زیاد نخاله با تأکید بر اینکه در این جنگ سراسر سرزمین اشغالی فلسطین تحت بُرد شلیک موشک‌های مقاومت جهاد اسلامی قرار داشت، گفت: این نبرد برآوردهای رژیم صهیونیستی را مختل کرد به شکلی که آنها ظرف سه روز مجبور به تقاضای آتش‌بس و تن دادن به شروط مقاومت شدند. دبیرکل جهاد اسلامی، نقشه دشمن را ایجاد تفرقه در میان نیروهای مقاومت خواند و افزود: آنها اعلام کردند که هدف از جنگ فقط جهاد اسلامی است اما جهاد اسلامی با مبارزه مقتدرانه و شجاعانه خود، حیرت و حمایت کلیه نیروهای مقاومت در منطقه و جهان را برانگیخت و از سوی ملت فلسطین و همه تشکیلات مقاومت و در رأس آن جنبش حماس، مورد تأیید و حمایت قرار گرفت. دبیر کل جهاد اسلامی این دستاورد مقاومت را مقدمه پیروزی‌های بزرگ‌تر ملت فلسطین در آینده خواند و با تشکر از نقش جنبش حزب‌الله به رهبری جناب سیّد حسن نصرالله و همچنین حمایت و تأییدهای ایران در همه ابعاد به رهبری و هدایت رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر این حمایتها و ایستادگی مستمر و همیشگی شما نبود، این پیروزی و پیروزی‌های گذشته به دست نمی‌آمد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اجتماع مردم همدان در پی توهین میر فتنه به شهید سردار همدانی
⛔️ جماران، سوراخ دعا را گم کرده است! ♨️ بیشترین سوژه های خبریِ رسانۀ اصلاح طلب جماران وابسته به آقای سیدحسن خمینی در روزهای اخیر: ‼️ دوگانه سازیِ بی حجاب_ با حجاب ! ‼️ دامن زدن به عبارت جعلی "حجاب اجباری" ! ‼️ تخطئۀ وهم آلود "گشت ارشاد" ! ‼️ تقطیع سخنان ائمۀ جمعه و استخراج تیترهای عجیب و غریب از آن ها ! جالب است که با نیم نگاهی به سرفصل های خبری رسانه های معاندی چون بی بی سی، ایران اینترنشنال و... در روزههای اخیر می بینیم که آن ها نیز همین سوژه ها را در دستور کار داشته اند! 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش