eitaa logo
این عمّار
828 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
7هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کلیپی از نحوه غارت نفت سوریه توسط آمریکا از سال 2011
💠دستپاچگی منوتو و سوتی مجدد 🔸سمانه صالحی یه شهروند عادی مث من و شماس یه توئیت طنز مدل توئیت های این روزها که همه بعنوان اعتراض میزنن و خداحافظی میکنن زده و الکی نوشته از تیم ملی والیبال خداحافظی میکنم. منوتو بدون اینکه بررسی کنه ورداشته همینو خبر کار کرده😂 اصلا تیم ملی والیبال سمانه صالحی نداره. اخبارشون همینقدر صادقانه و موثقه!!!!
💠‏از بازیگر و سلبریتی جماعت توقعی جز بازی و تکرار دیالوگ نوشته‌شده نیست دارن بازی میکنن پولش رو هم میگیرن
💠عملیات موفق ایران در دستگیری ده‌ها جاسوس سیا 🔹خبرگزاری رویترز در گزارشی مفصل به عملیات موفق دستگاه‌های اطلاعاتی ایران در شناسایی و دستگیری ده‌ها نفر از جاسوسان سیا پرداخته است. 🔹این خبرگزاری نوشته با آنکه روش‌های معیوب سیا به دستگیری مخبران این سازمان در ایران منجر شده، سیا پشت این افراد را خالی کرده و کمکی به آنها نکرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعترافات یکی از حمله‌کنندگان به آمبولانس امداد در آشوب‌های اخیر در شهر رشت اولش میگه رفته بودم یه چیزی بخرم، فیلماشو میذارن جلوش آخرش به شکر خوردن میوفته 😂 هر چی بزدل و ترسو هست شدن برانداز 😆
عملیات موفق ایران در دستگیری ده‌ها جاسوس سیا خبرگزاری رویترز در گزارشی مفصل به عملیات موفق دستگاه‌های اطلاعاتی ایران در شناسایی و دستگیری ده‌ها نفر از جاسوسان سیا پرداخته است. این خبرگزاری نوشته با آنکه روش‌های معیوب سیا به دستگیری مخبران این سازمان در ایران منجر شده، سیا پشت این افراد را خالی کرده و کمکی به آنها نکرده است. پ‌ن : جمهوری اسلامی رو کیس‌های موساد و سیا کار میکنه شما برعندازها تفریحش حساب میشید 😆
📍محفل حراج تهران چرا دست به اغتشاش زد؟ / ردپای یک سرویس اطلاعاتی در پروژه سایبری سلبریتی‌ها 🔺ورود هماهنگ سلبریتی‌های سفارشی به فاز اقدامات ضد امنیتی پیامی قابل‌تأمل در خود دارد. دو حرکت هم‌زمان از سوی برخی چهره‌های ورزشی، هنری و موسیقیایی (تحت عنوان سلبریتی) با اجرای یک عملیات عمیق روانی و دیگری نشان دادن آدرس درب چند سفارتخانه خاص نشان می‌دهد این ورود و خروج اتفاقی نیست. 🔺این روزها برخی سلبریتی‌ها در قامت رهبر اغتشاشات عرض‌اندام کرده و مدتی بعد کشور را ترک می‌کنند، این اقدام را باید فراتر از عملیات جذب مخاطب، امیپرشن سازی و یا لایک زدن تفسیر کرد. به نظر می‌رسد یک عملیات حساب‌شده افسار تجمعات رادیکال را به سمت و سوی تحریکی پرمخاطب اما بی رهبر هدایت کرده تا هزینه واکنش به آن را پایین بیاورد. 🔺دی‌ماه ۹۶ برای نخستین بار سرویس‌های اطلاعاتی غربی از پروژه «سایبری‌سازی اغتشاش» پرده‌برداری کردند، این عنوان به معنای آن بود که صدها هزار اکانت جعلی در شبکه‌های اجتماعی مخاطب را بمباران روانی کرده تا قدرت تحلیل را از او ربایش کنند. 🔺اما در دور جدید از پروژه اغتشاش سایبری بعد و دامنه عملیات عوض شد! اگر در دو عملیات پیشین مرجعیت در اختیار یک رسانه خاص قرارگرفته بود؛ این بار چندین و چند اکانت با ترندسازی یک کد خاص (اسم رمز) و تعمیم آن به چندین مرجع، سناریو را خط به خط پیش بردند. به صحنه آوردن سلبریتی‌ها زدن یک تیر با دو هدف بود؛ از سویی با حداقل هزینه عملیات اغتشاش امکان بهره‌برداری از ظرفیت اجتماعی و رسانه‌ای موجود را پیدا می‌کرد و از سوی دیگر می‌توانست خیلی سریع خاصیت بین‌المللی یافته و شنونده جذب کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍مسیح علینژاد رسما از جنگ و تحریم علیه ایران حمایت می‌کند و همزمان برای مهسا امینی اشک می‌ریزد. 🔹هنرمندان باید در دهان این فرد می‌زدند. دولت سعودی یک روز ۸۱ را گردن زد و حالا رسانه‌اش دلسوز مردم ایران شده است.
سیاستمدار عراقی: کُردهای مسلح مخالف ایران بیش از ۵۰ مقر در کردستان دارند 🔹«جبار المعموری» از رهبران کمیته هماهنگی شیعیان عراق: منطقه کردستان عراق بیش از ۵۰ مقر متعلق به احزاب کُرد مخالف ایران و ترکیه را در خود جای داده که بیشتر آن‌ها دارای شاخه‌های مسلح هستند. 🔹خطر این گروه‌های غیرعراقی این است که در پرونده‌های خطرناکی دست دارند، از جمله مواد مخدر، امور اقتصادی و قاچاق. ما در برابر شکل‌گیری گروه‌های سازمان‌یافته مسلحی قرار داریم که تهدید آن‌ها فقط محدود به همسایگان نیست، بلکه به عمق عراق می‌رسد.
قهرمان پارالمپیک: آنفالو شوم بهتر از این است که به اغتشاشات دامن بزنم 🔹هاشمیه متقیان، قهرمان پارالمپیک پرتاب نیزه: خیلی‌ها در اینستگرام به من پیام دادند که چرا استوری نگذاشتی، حتی یک سری از سلبریتی‌ها گفتند ورزشکارها و شخصیت‌های مشهوری که استوری نگذاشتند و از اغتشاشات حمایت نکردند را آنفالو کنید! اصلا من آنفالو شوم خیلی بهتر از این است که به اغتشاشات دامن بزنم. 🔹افتخار می‌کنم به عنوان یک دختر عرب در کشورم ایران زندگی می‌کنم و همیشه با عزت و احترام رفته و آمده‌ام و تا به حال با هیچ برخورد نابهنجاری مواجه نشدم و به نظرم این تجزیه‌طلبی، فتنه‌‌ای بیش نیست و نباید تسلیم اغتشاشگرانی شد که به این موضوع دامن می‌زنند.
وقتی لیدرتون میشه علی کریمی نتیجه بهتر از این نمیشه :))))
جمعی از تروریست‌ها که با موشک‌ها و پهپاد‌های سپاه نفله شدن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گزارش قابل تامل صداوسیما با استوری‌های علی کریمی رئیس قوه قضائیه‌ای: کسانی که با امکانات و حمایت‌های نظام جمهوری اسلامی معروف شدند و در روزهای اخیر زبان ناطق دشمن بودند، باید هزینه بپردازند. آقای کریمی کم کم گرم کن خودتو که به زودی مجازات میشی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پس از حمله موشکی سپاه به مقر گروهک های تروریستی تجزیه طلب کرد، رضا پهلوی با صدور بیانیه ای این حمله را محکوم کرد اما اگر برای شما سوال است که ربط ربع پهلوی به تجزیه طلب ها چیست حتما ویدیو را تماشا کنید طبق اعتراف خود لیدرهای ضد انقلاب، رضا پهلوی با گروهک های تجزیه طلبی که بارها گفته اند به دنبال تجزیه ایران هستند بر سر نابودی ایران در عوض کسب قدرت هم پیمان شده است.
📍شنیده شده که توی جلسه‌ای که حضور داشت [پیرامون فیلترینگ یا انسداد شبکه‌های اجتماعی]، متعهد شد که از همه کاربران اینستاگرام پذیرا باشه و در صورت تصمیم نهایی امکانات‌ و سخت افزارهاش برا ارتقا جدی خواهد داد. 🔹جایگزین واتساپ و تلگرام هم که ایتا و آی‌گپ و گپ هستند و بستگی به استقبال مخاطب از هر کدوم داره که با ۱۶ میلیون نصب و بیشترین نصب فعال و کنشگری فعال گزینه اول هست گویا همه این‌ها هم به شرطی است که اینستاگرام و واتساپ شرایط ایران رو نپذیرند👇 شرایط ایران: ۱. باید دفتر نمایندگی در ایران داشته باشه ۲. نباید اطلاعات کاربران ایرانی از کشور خارج بشه ۳. سرورهای مرتبط با فعالیت کاربران ایرانی باید درون کشور باشه که سرویس‌‌های جاسوسی دسترسی نداشته باشند. ۴. و غیره اگر اینستاگرام شرایط فعالیت در ایران رو مثل آلمان و انگلیس و اتحادیه اروپا پذیرفت، که رفع فیلتر میشه، اگر نپذیرفت هم دیگه رفع نخواهد شد. منتها هنوز تصمیم قطعی و نهایی گرفته نشده است. 🔻پ ن: ضمنا ما به روبیکا انتقاد جدی داریم. اما اینجا فقط تصمیماتی که از محافل خبری بیرون میاد رو به اطلاع شما رسوندیم.
📍ایران به روسیه شجاعت داد! 🔹اگر حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موشک های بالستیک از کرمانشاه به پایگاه عین الاسد، بزرگترین پایگاه عملیاتی ارتش تروریستی آمریکا در منطقه نبود، اگر پهپاد میلیون دلاری گلوبال هاوک در سال ٩٨ توسط سامانه پدافند هوایی سوم خرداد نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرنگون نمی شد، اگر ۱۰ سرباز آمریکایی در سال ٩۴ توسط نیروهای تیپ ۲۱۴ تکاوران دریایی سپاه پاسداران در محدوده آب‌های ایران در نزدیکی جزیره فارسی خلیج فارس به دلیل ورود غیرقانونی به آب‌های سرزمینی ایران دستگیر نمی شدند و اگر دیگر تحقیرشدن های زنجیره ای آمریکا توسط نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران نبود؛ روسیه هیچ گاه جرأت حمله قاطعانه و محکم به اوکراين و مقابله و رویارویی با آمریکا نداشت. 🔸جمهوری اسلامی ایران سنگ بنای افول و نابودی رژیم تروریستی آمریکا را بنا نهاده و معادلات جهان را به هم ریخته است. دوران افول و فروپاشی ایالات متحده آمریکا آغاز شده است...
📍حسین ماهینی بازیکن سابق پرسپولیس بازداشت شد 🔹بنا بر اعلام برخی منابع خبری در پی اعلام جرم علیه برخی از سلبریتی‌ها به جهت تشویق به اغتشاش ، حسین ماهینی بازیکن سابق پرسپولیس با صدور دستور قضائی ساعتی پیش بازداشت شد.
📍حالا که بحث تأمین خسارت اغتشاشات از اموال سلبریتی‌ها و تشویق‌کنندگان آشوب مطرح شده، خوبه که خسارات کسب‌وکارهای موجود در اینستاگرام و نرم‌افزارهای فیلتر شده رو هم از اموال روحانی، آذری‌جهرمی، فیروزآبادی و کسانی که در سال‌های گذشته وظیفۀ حمایت و تأمین زیرساخت‌های لازم برای امنیت کسب‌وکارهای مجازی مردم رو داشتن، تأمین کنن که دانه کسب‌وکارهای مردم رو به جای کاشت در زمین، در باد کاشتند…
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تَکرار رفتار دوگانه و بی‌مسئولیتی سیاسی خاتمی 🔷«محمد خاتمی» و برخی اطرافیان او در مقاطع بسیاری ادعا می‌کنند که او چهره آرام و صلح‌جویی در سیاست است، اما هیچ اغتشاش و آشوبی نیست که «خاتمی» در آن نقش آرامش‌بخش و معقولی ایفا کند. 🔷غیر از صحنه گردانی دولت او در آشوب‌های ۷۸، «خاتمی» در سال ۸۸ نیز جزو رئوس کودتاچیان علیه رای مردم قرار داشت. او در سال‌های ۹۶ و ۹۸ نیز نشان داد بیش از آنکه به صلاح ملت و مملکت بیندیشد «شکارچی شنبه» است و فرصت‌طلبی سیاسی را بر عقلانیت سیاسی و صلاح مردم ترجیح ‌می‌دهد! 🔷حالا در ماجرای ۱۴۰۱ هم «خاتمی» نشان داد نسبتی با مسئولیت پذیری سیاسی ندارد.
🇮🇷 📝 آشوب در عربستان! 🍃🌹🍃 🔻 چرا سعودیها می توانند از طریق یک شبکه ماهواره‌ای ( ایران اینترنشنال)، یک مرکز جنگ روانی در فضای مجازی ( مرکز اعتدال) و استخدام چند سلبریتی، مملکت ما را به آشوب بکشانند، اما ما تا امروز موفق به «مقابله به مثل» و ایجاد شورش در عربستان نشده‌ایم؟ آن هم در حالی که بخش زیادی از شهروندان عربستان از حکومت آل سعود ناراضی‌اند؟ ❇️ پاسخ اینجاست که: ✔️ مردم عربستان می دانند مجازات کوچکترین حرکت علیه آل سعود، «قطع گردن با شمشیر» است و حاکمان ریاض اهل رافت اسلامی و تساهل با آشوبگران و «تحریک کنندگان به اغتشاش» نیستند! ✍دکتر کوشکی | | 🆔 eitaa.com/meyarpb
هواپیمای باری حامل ضریح جدید حضرت زینب سلام‌الله‌علیها در مسیر نجف به دمشق که توسط جنگنده‌های نیروی هوایی عراق اسکورت شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتشار برای اولین بار، قربانیان مصی…! بخشی از کلیپ و اعترافات قربانیان مسیح علینژاد برای اولین بار منتشر می‌شود!
🌹 علت گرامی داشتن هفته دفاع مقدس چیست؟ آذربایجان و گرجستان به موجب قرارداد ننگین گلستان در سال۱۸۱۳ میلادی در زمان فتحعلیشاه قاجار از ایران جدا شد . (حدود ٢٠۷ سال پیش) -منطقه نخجوان و ارمنستان بموجب قرارداد ننگین ترکمنچای درسال ۱۸۲۸ میلادی درزمان فتحعلیشاه از ایران جدا شد. (یعنی حدود ۱۹۲ سال پیش). -افغانستان و هرات به موجب  معاهده  پاریس در سال ۱۸۵۷ میلادی در زمان محمدشاه قاجار از ایران  جدا شد. (یعنی حدود  ۱۶۳سال  پیش ). -ترکمنستان،ازبکستان و قرقیزستان بموجب قرار داد سال۱۸۸۳ میلادی در زمان ناصرالدین شاه قاجار از ایران جدا شد. ( یعنی حدود ۱۳۷ سال پیش). -پاکستان و سیستان بموجب قرارداد ننگین حکمیت « ژنرال اسمیت » در زمان حکومت قاجار در دو مرحله که آخرین آن  در سال ۱۹۰۵ میلادی  از ایران جداشد. ( یعنی حدود ۱۱۵سال پیش). -مجمع الجزایر بحرین با ۳۳ جزیره ارزشمند در سال ۱۳۵۰ شمسی در زمان محمدرضا شاه پهلوی از ایران جدا شد. ( یعنی حدود ۴٧ سال پیش). -شهر بندری وزیبای فیروزه در شرق دریای مازندران،قبل از انقلاب در زمان محمدرضا پهلوی از ایران جدا شد و به شوروی واگذار گردید. اما میدانیم که در جنگ تحمیلی مدت ۸ سال با دنیا جنگیدیم،حدود ۱۸۸۰۱۵ نفر شهید دادیم.   ( در میدان جنگ و هم بمباران شهرها تا روز آتش بس ) که ۳۶ هزار نفر از آنان دانش آموز بودند. حال با افتخار اعلام میکنیم که: - یک وجب از خاک میهن اسلامی را از دست ندادیم. -باعث بیداری کشورهای اسلامی و مظلوم شدیم. -قدرت اسلام و ایران را به ابرقدرت ها نشان دادیم تا دیگر جرأت حمله به ایران را نداشته باشند. بنا بر این درهر حال  و همه زمان ها جهت قدردانی از شهدا و رزمندگان و آزادگان و نیز خانواده صبور آنان و برای الگوسازی وپرورش نسل جوان که نیاز به قهرمانان راستین دارند ، لازم است که در نکو داشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا و قدر دانی از رزمندگان و آزادگان وخانواده معظم آنها بکوشیم. سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم سلام بر دلاورانی که قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم سلام بر مجاهدانی که به خاک افتاند تا ما به خاک نیفتیم . شادی روح شهدا و امام شهدا صلوات
♦️ چند نکته درباره حملات ایران به اقلیم کردستان عراق 🔹 طی روزهای اخیر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سلسله‌ حملاتی، برخی پایگاه‌ها و مراکز وابسته به گروه‌های کرد تجزیه‌طلب در خاک اقلیم کردستان عراق را هدف قرار داده است. چند نکته درباره این رویداد قابل اشاره به نظر می‌رسد: 🔸 برخی شواهد نشان می‌دهد که در ناآرامی‌های دو هفته اخیر در کشور، گروه‌های کرد جدایی‌طلب فعالیت مخرب بسیاری داشته‌اند. تماس تلفنی مسعود بارزانی با خانواده مهسا امینی، ورود برخی تجهیزات مورد استفاده اغتشاشگران به داخل ایران از غرب کشور، عملیات روانی سنگین رسانه‌های وابسته به گروه‌های کرد ضدانقلاب و نیز حضور برخی عناصر تجزیه‌طلب در اعتراضات اخیر در این زمینه قابل اشاره است. 🔸 ایران طی ماه‌های اخیر بارها و بارها نسبت به تحرکات ضد ایرانی به‌ویژه از سوی صهیونیست‌ها در خاک اقلیم کردستان هشدار و در برخی موارد نیز اقداماتی را انجام داده بود. تحولات روزهای اخیر، فرصت مناسبی را برای ایران فراهم کرده تا بتواند پاسخ قابل توجهی به مناسبات ضد ایرانی اربیل-تل‌آویو بدهد. 🔸 اخبار منتشرشده حاکی است حملات اخیر به لحاظ تعداد، شدت، تلفات و میزان اثرگذاری در انهدام زیرساخت‌های اطلاعاتی و رسانه‌ای گروهک‌های تجزیه‌طلب کرد و نیز حامیان آن‌ها کم‌سابقه بوده است. استفاده ترکیبی از حملات توپخانه‌ای، پهپادی و موشکی نیز قابل توجه به نظر می‌رسد. 🔸 حملات اخیر می‌تواند علاوه بر ارتقای سطحی از بازدارندگی مقابل اقدامات ضد ایرانی در خاک عراق، واجد سطحی از اثرگذاری در محاسبات برخی دیگر از بازیگران منطقه‌ای به‌ویژه در منطقه قفقاز جنوبی باشد.